Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders)

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 Empty Sv: Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 20 Jan 2013 - 12:58

Nathan smilede roligt til hende og trak så på skuldrende: "Det er vel ikke forkert nej" sagde han og smilede, men noget sagde ham bare at det ville være forkert af ham at knalde hende også smide hende ud af døren som var præcist hvad han altid gjorde, for han gad ikke se på tøser ret længe af gangen og ofte fik de ikke engang lov til at overnatte, han var helt igennem egoistisk, eller, det var han blevet. For inde bag alle hans mange lag, så var han både følsom og sød. Af ham og Dean havde Nathan altid været den søde bror, også selvom det måske lige nu var svært at se.

Nathan gik med og gik over i mod Parken, han elskede parken, fordi det var så grønt og så roligt. Sådan et sted hvor han kunne få tankerne lidt på afstand og bare slappe af. Han gik roligt ned i mod et stort træ og satte sig under det. Det var ikke super koldt, men heller ikke 30 grader og han syntes derfor det var meget passende at sidde udenfor: "Her" smilede han roligt og gav hende den ene øl, selv var han endnu ikke særligt fuld, han kunne klare en hel del alkohol, men han feste jo også ofte.

"Så vil du være model? Siden du er i pratik ved Desiré Noir... eller fotograf?"spurgte han nysgerrigt og kiggede intresseret i mod hende: "Og du skal altså ikke tage min kommentar før som en afvisning... Jeg prøver bare for en gangs skyld ikke at være en kæmpe nar" grinede han kort og tog en tår af sin øl imens han tænket på den samtale han havde haft med Millicent og prøvede at gøre det bedste han kunne for at holde deres aftale.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 462

Tilbage til toppen Go down

Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders) - Page 2 Empty Sv: Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders)

Indlæg af Mallorie Søn 20 Jan 2013 - 13:12

Hun smilede til ham, da han trak på skulderne og var glad for, at hendes kommentar ikke blev taget så alvorligt, som den kunne. Hun havde prøvet, at hun havde sagt noget lignende til en dreng og så var han flippet helt ud på hende. Det havde hun ikke ligefrem lyst til. Hun kunne ikke helt forstå hans svar i første omgang, men kunne så godt regne det ud efter lidt tid. Han havde nok hentydet til at han tit tog piger med hjem, for så at smide dem ud bagefter. Hun bebrejdede ham ikke. Det var noget, som hun sikkert godt selv kunne finde på, hvis hun var fuld nok.

Hun var glad for, at der ikke var ret koldt i parken den aften. Det var heller ikke videre varmt, men det var en fin temperatuer til at skulle være ude i. Hun satte sig overfor ham, så de kunne se hinanden i øjnene imens de snakkede. Det var noget, som hun vægtede højt. At kunne snakke med folk betød også, at man skulle se på dem. Alt andet var bare underligt. Hun tog imod den ene øl og tog med det samme en tår af den. Hun lynede sig jakke op, men beholdt den alligevel på. Hun lukkede den bare op for ikke at blive alt for varm. Der var ikke noget ved at sidde og svede helt vildt. Hun kunne nu godt mærke, at alkoholen steg hende en smule til hovedet.

"Jeg står og svinger mellem begge dele" svarede hun med et smil. Model kunne være fedt og fotografi havde altid været en del af hende, så hun var glad for, at hun kunne opleve begge ting på samme tid. Hun kiggede på ham med et løftet øjenbryn og smilede derefter til ham. Så havde det været derfor. "Jeg føler mig helt beæret" sagde hun med et lille smil og nikkede. hun forstod ham godt og var glad for, at han ikke bare så hende som en af de piger, som han bare kunne tage med hjem. Hun rykkede en smule tættere på ham og lagde hovedet på hans ene knæ, imens hun kiggede op på ham.
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 511

Indlæg af Wyatt Moore Søn 20 Jan 2013 - 13:22

Nathan kunne ikke lade være med at grine lidt da hun sagde hun følte sig beæret, beæret ligefrem? Det var sørme fine ord:" Beæret? Over at jeg ikke ligger og knalder dig lige nu? That's new" grinede han en smule ironisk, han var meget ærlig og sagde præcist hvad han mente passede ind i samtalen, også selvm det var bandeord, skænds ord eller knap så passende ord, men det var ikke så ofte at piger talte til ham ret længe af gangen. Nok fordi at pigerne også mange gange havde det samme at mene som ham, de ville jo også bare være samme med ham for status og for at have en god historie til veninderne, så det var vel win-win?

Han nikkede kort over hendes svar: "Du ville være en god model men det ville være synd at ødelægge din naturlige skønhed" bekræftede han med et roligt smil, det blev nemlig ødelagt som model, ikke så megetdrengene, men pigerne der pludselgt skulle træne, nærmest sultede sig selv og som altid havde alt for meget make-up på.

"Så når klokken slår midnat har du fødselsdag?" sagde han med et lille smil og tog en tår af sin øl imens han kiggede over i mod hende, han anede ikkeom dervar noget hun ville vide om ham, men han kunne godt se at hun tænkte: "Hey du skal bare spørge hvis du vil vide noget, i aften er der 100% ærlig Nathan" sagde han med et lille grin.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Mallorie Søn 20 Jan 2013 - 13:55

Mallorie rystede på hovedet over ham og kunne ikke lade være med at grine. "Det var ikke det jeg mente dit fjols." sagde hun med et grin og puffede kort til ham. "Over at du prøver på at være sød" tilføjede hun som en videre forklaring og lod blikket falde på ham igen. Hun foretrak selv at være ærlig overfor folk, men nogle gange kunne hun godt se, at en lille løgn nok ville være bedre. Dog gad hun ikke til at lyve overfor ham. Det kunne hun slet ikke se grunden til. Han var ærlig overfor hende, så fortjente han også det samme, nok ville hun muligvis tie stille med nogle ting, men det var jo heller ikke det samme, som at lyve overfor ham.

Hun kunne ikke lade være med at smile en smule flovt til ham, men han havde ret. Alle de kvindelige modeller, som hun havde set, havde ikke været ret kønne, når det kom til stykket. "Jeg takker for komplimenten" sagde hun med et stille smil og tog en tår mere af sin øl. Det var nu alligevel et hyggeligt selskab, som hun havde fundet sig. Hun håbede da på, at det ville fortsætte, men ikke på den seksuelle måde, eller... okay, hun måtte indrømme, at det var virkelig fristende at lægge an på ham, men hun ville prøve på at holde sig i skindet. Prøve.

"I teorien ja" svarede hun med et smil og kunne ikke rigtig fatte, at hun allerede fyldte 18. Det var helt uvirkeligt. "Helt ærlig?" gentog hun med et smil og lagde hovedet en smule på skrå. Hun kunne komme på så mange spørgsmål, men de var alle upassende ellers var hun for ædru til at ville stille dem. "Okay så" sagde hun og rettede sig en smule op. Hun kunne vel ligeså godt få det af vide. Det var nu alligevel fristende at spørge ham om alt mulig underligt. "Syntes du virkelig, at jeg er smuk?" spurgte hun derefter og kiggede på ham, imens hun bed sig i læben.
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Moore Søn 20 Jan 2013 - 19:17

Nathan grinede kort, det varjo faktisk det samme han mente, det var jo bare en anden måde at sige det på. Han var en skidt fyr og det vidste han godt, det var vel egentligt kun på grund af samtalen med Millicent at han prøvede at være en smule sødere end han normalt var, han vidste godt han kunne være et røvhul, men han ville egentligt ikke være det, han følte bare at det var blevet en del af ham.

Han kunne ikke lade være med at rulle let med øjnene, hvor var det dog bare typisk piger. Når de så endeligt skulle spørgeom noget, så spurgte de stadig om ting der fik samtalen til at handle om dem. Piger var nu engang egocenterede, det var modeller ihvertfald noget så frygteligt, men på den anden side ville denne pige jo også være model så hun var nok godt på vej: "Nej jeg syntes du ligner en trold, derfor jeg snakker med dig" drillede han og rakte venligt tunge af hende så hun kunne se at det blot var for sjov

Han syntes bestemt hun var køn, det var der slet ingen tvivl om, især fordi hun var uskyldig og naturlig, hvilket var mere end mange af de andre piger han datede var. De var langt fra naturlige, hverken krop eller ansigt og derudover var de også langt fra uskyldige.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Mallorie Søn 20 Jan 2013 - 19:51

Mallorie smilede stort til ham og rystede kort på hovedet. Hun kunne ikke forstå, hvad han dog ikke kunne lide ved sig selv, men så alligevel. Hvis han var, som han selv sagde, så kunne hun godt se, hvorfor. Hun syntes han var rigtig sød at snakke med, men det kunne være fordi, hun ikke havde set andre sider af ham. Hvis hun havde set, hvordan han behandlede andre piger, så ville hun nok ændre sin mening rimelig hurtigt. Så længe han var sød overfor hende, så var alt andet sådan set lige meget. Sådan havde hun det i hvert fald.

Hun grinede over hans svar og kunne godt se, at det måske var lidt dumt at spørge om. "Jeg kunne ikke komme på andet okay?" sagde hun og puffede til hans ene skulder, imens hun prøvede på at komme på noget andet at spørge om. Et spørgsmål kom frem på i hendes sind. "Er du et menneske, vampyr, eller noget helt 3?" spurgte hun så med et forsigtigt smil. Hun håbede på, at det ville være den første valgmulighed, men det vidste hun godt, at det nok ikke ville. De fleste folk i byen var væsener af en eller anden art.

Hun prøvede på at komme på et spørgsmål mere og tænkte, at det kunne der da ikke være noget galt i at spørge om. Vel? Hun tog en tår mere af sin øl, for at tage mod til sig og spurgte så; "Min veninde og jeg har et eller andet mærkelig væddemål og jeg tænke, om du ville hjælpe mig med at vinde?" sagde hun med et forsigtigt smil og kiggede på ham. Et kys kunne vel ikke skade.
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Moore Man 21 Jan 2013 - 12:48

Han grinede let af hende, det var rart at snakke med nogen faktisk, bare snakke. Det var ikke ofte Nathan prøvede det, normalt så var det bare goddag og af med tøjet eller Wham Bam Thank You Mam- som Millicent nu så direkte havde sagt det, hun var nærmest blevet hans psykolog, lidt skræmmende egentligt, men også rart med en veninde.

Han kiggde over på Mallorie og smilede så roligt til hende: "Du er rigtig smuk" sagde han roligt og smilede stille til hende imens han let kørte en hånd igennem sit hår, det var hun uden tvivl og hendes røde hår gjorde hende speciel og det tiltrak ham. AT hun ikke bare lignede alle de andre blondiner: "Jeg er djævel" sagde han og kiggede kort ned i jorden, han skammede sig over den titel: "Men jeg lever som et menneske, so don't worry" sagde han roligt og kiggede op i mod hende og tog så en tår af sin øl.

"Væddemål?" spurgte han nysgerrigt og kiggede på hende som forvented ehan at hun sagde mere. Det kunne han vel godt: "Du er menneske kan jeg forstå" smilede han, det kunne han nu egentligt godt lide, et varmt og rigtigt menneske: "Du skal nok blive glad for at bo her i byen, her er ret hyggeligt" sagde han med et smil.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Mallorie Man 21 Jan 2013 - 13:41

Hun grinede til ham og sendte ham et varmt smil. Det var nu meget dejligt at snakke roligt med en, i forhold til hvad hun havde lavet den dag. Det var en forandring, som hun bestemt ikke havde noget imod. hun havde brugt dagen på at følge med fotografen, som havde taget så mange billeder, med så mange forskellige modeller, at hun snart ikke kunne holde styr på det længere. Hun var stoppet med at tælle efter nummer 10. Hun kom nu i tanke om, at hun faktisk skulle lege model for en dag i morgen. Det blev spændende og det var en helt speciel chance at få.

Hun sendte ham et stort smil og kunne ikke lade være med at føle sig varm indeni. "Du ser heller ikke selv for værst ud, for at sige det mildt" sagde hun med et kort grin og kiggede ned i jorden. Som ham lod hun også en hånd køre gennem sit hår. Det tykke, røde hår var noget af det ved sig selv, at hun var mest stolt over. Helt naturligt. Det var ikke noget man så tit efterhånden. Hun blev en smule overrasket over, at høre han var en djævel. Hun havde lyst til at sige; seriøst?? Men det gjorde hun ikke. Hun nikkede i stedet blot til ham og sendte ham et lille smil. Hun tog en tår mere af sin øl og kiggede op på ham igen. "Okay" sagde hun blot og var rimelig lettet over, at han levede som menneske.

Hun kiggede kort ned i jorden, da han spurgte ind til hendes sætning. Det var måske ikke en ret god ide og hun kunne i realiteten bare lade være med at svare ham, men hun kunne nok ikke slippe ud af den nu. "Ja, væddemål" begyndte hun og gik straks en smule røde kinder. "Vi lavede et væddemål om, om jeg kunne få en dreng til at kysse mig, det sekund jeg fylder 18. Jeg har ikke rigtig tænkt over det før nu, men..." Hun sagde ikke mere, det kunne hun ikke rigtig. "Jeg tror også, jeg vil falde godt til her" sagde hun med et lille nik til ham og kiggede derefter ned i jorden.
Mallorie
Mallorie
Competent (Rank 11)

Indlæg af Wyatt Moore Man 21 Jan 2013 - 14:49

Nathan grinede let: "Tak" smilede han og kiggede roligt over i mod hende, han vidste jo egentligt godt at han ikke var grim, men derfor så blev han da altid glad når folk talte pænt om hans skønhed og mente at han så godt ud, især når det var i et selskab som han godt kunne lide, og lige nu nød han ret så meget at sidde i nærheden af hende.

Nathan rystede på hovedet over hendes svar og han kiggede kort ned i jorden: "Det er en dårlig idé, sorry" sagde han da hun snakkede omkring væddemålet, det var ikke fordi han ikke ville for stod det til ham så havde hun intet tøj på lige nu, men han prøvede virkeligt at holde sig i skinnet og han syntes hun var både sød og rar at være sammen med, så han valgte at følge det råd han havde fået, bare prøve det og lige nu så vidste han at hvis han kyssede hende så ville han ende med at trække tøjet af hende også ville han skride og aldrig se hende igen, for sådan var han og derfor var han nødt til at stoppe sig selv: "Jeg kan rigtigt godt lide dig og derfor kan jeg ikke kysse dig" sagde han og rystede på hovedet: "ikk nu" sagde han med et roligt smil.

"Jeg tror også du vil falde godt til her" sagde han og tømte sin øl imes han kiggede i mod uret, han burde snart tage hjem men han var nødt til at få en lille ting på plads. "Jeg er nødt til at smutte om lidt" sagde han roligt og kiggede over i mod hende: "Må jeg godt invitere dig ud?" spurgte han og syntes at ordene var helt underlige at sige, han inviterede jo aldrig folk ud, og havde aldrig rigtigt været på en date. Men han ville gerne snakke mere med hende.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum