Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
We meet once again [Nathan Sanders] - xxx -
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Sv: We meet once again [Nathan Sanders] - xxx -
"Det må du meget gerne" smilede han roligt da hun spurgte omkring at være der hele weekenden, det var han meget glad for hun ville: "Men jeg skal på arbejde tidlig søndag morgen, så du må enten blive hjemme der eller tage med" sagde han med et roligt smil og kiggede i mod hende, han var glad for at hun ville bruge tid sammen med ham, nu kunne weekenden da kun blive fantastisk.
Han høste over på sin tallerken og begyndte roligt og spise: "Tør aldrig møde dine forældre" grinede han med tanken på hendes far: "Jeg ville være bange for at din far skar pikken af mig eller sådan noget" sagde han med et grin og rystede let på hovedet. Det kunne jo nærmst kun gå galt.
//Jeg smutter nu er tilbage i aften//
Wyatt Moore- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 462
Hun var virkelig glad for, at han ville have hende der hele weekenden og smilede blot, da han sagde, at han skulle på arbejde søndag. "tror ikke det ville være en god ide, at tage mig med på arbejde" sagde hun i en rolig tone. Hvis nogle af de piger, han arbejde sammen med allerede hadede hende, så ville det nok ikke blive bedre af, at han tog hende med på arbejde.
Hun grinede roligt til ham og rystede på hovedet. "Rolig nu skat. Så slem er han altså heller ikke" sagde hun med et lille grin og tog en bid mere af sin mad. Hendes far ville nok ikke være glad for ham først, men han ville acceptere det i længden, hvis de blev sammen længe, hvilket hun da håbede på, at de ville.
Mallorie- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 511
"Hvorfor ikke?" spurgte han en smule nysgerrigt da hun sagde hun måske ikke burde tage med ham på arbejde: "Er du bange for hvad folk siger?" spurgte han en smule roligt og tvivlende: "Det skal du altså ikke, de er misundelige og skal bare lukke røven" sagde han med et roligt smil og håbede lidt at hun måske ville tage med: "Jeg skal nok bede dem holde kæft hvis de begynder på noget" sagde han bestemt, han ville ikke have at folk talte grimt til hende, det fortjente hun på ingen mulig måde.
"Er du sikker?" grinede Nathan let: "For mine ædlere dele vil altså godt leve lidt endnu" sagde han med et skævt smil og tog en smule mere af sin mad, han var glad for at få noget mad ind i hovedet, især efter en lang dag hvor han mest af alt bare havde tænkt på at komme hjem og hygge sig med hende.
"Jeg er helt sikker" forsikrede hun ham med et lille smil. "Min far er bare en smule usikker på at give slip på sin "lille pige"" sagde hun med et lille smil "men det er ikke noget, du skal bekymre dig om og du skal selvfølgelig heller ikke møde dem, hvis du ikke vil" sagde hun derefter og smilede roligt til ham. Hun ville ikke tvinge ham til at møde dem.
Der gik ikke længe, før hendes tallerken var tom. Hun skubbede den en smule væk fra sig, for ikke at dyppe håret ned i den og tog en smule at drikke. "Hvilke film har du fundet?" spurgte hun ham med et smil og hovedet en smule på skrå. Hun håbede inderligt på, at det ikke var en gyserfilm eller noget alt for voldeligt. Det kunne hun ikke klare i længden og fik altid mareridt.
Nathan smilede roligt og spiste det sidste af maden på sin tallerken: "En dag vil jeg gerne møde dem, jeg lader dig bedømme hvornår tiden er til det" sagde han med et roligt smil, han ville bestemt ikke tvinge nogen til at se på ham og da slet ikke et forældre par som måske ikke kunne lide hvad han lavede med deres datter, men sådan var de fleste fædre vel, var de ikke? Nathan var jo ingen pige så hans far var ikke så overbeskyttende.
"Ehm... Narnia, Funny People, The 40 year old virgin, The Happening og Top Gun" smilede han da hun spurgte til filmene, han havde bare fundet nogen spændende, nogen af dem kendte han og andre havde han slet ikke set: "Siger de dig noget?" spurgte han en smule nysgerrigt og smilede roligt til hende imens han lagde bestikket på sin tallerken som var han færdig.
"Narnia er så søøøøøøøøøøøød!" sagde hun med et stort grin og gik nærmest i barndommen igen. Hun havde læst bogen som lille og set filmen en hel del gange efterhånden. Den var nu meget hyggelig. "Kender godt resten, men har ikke set dem" sagde hun til resten af de forslag han kom med. "The happening er jeg dog ikke så vild med at skulle se..." sagde hun en anelse flovt og kiggede mod ham. Det med gyserfilm var virkelig ikke hende.
Da hun kunne se, at han selv var færdig med at spise rejste hun sig op og gik over på den anden side af bordet til ham. Hun lænede sig ned ved hans øre og hviskede stille: "Tak for mad, det smagte fantastisk." Hun kyssede ham derefter på kinden med et lille grin, men blev stående ved siden af ham. Hun gad ikke sætte sig ned, hvis de alligevel skulle til at rydde af bordet.
Nathan grinede kort: "OKay så"sagde han, han kendte kun en af filmene, ellers var det ikke lige det han lavede mest, så film altså. Han plejede jo at være ude og feste sådan en fredag aften: "Hvorfor? Jeg skal nok passe mig dig" grinede han og blinkede kækt til hende. Han kunne da godt tænke sig at putte med hende over en farlig film: "Og den er altså ikke så uhyggelig" sagde han med et lille smil. Den havde han trods alt set et par gange i sit liv.
"Selv tak" smilede han og tog tallerknerne ud, og ligeledes resten af bordet, skyllede af og satte i opvaske maskinen, sjældent den blev brugt, for at lave mad hjemme var jo ikke det han lavede mest: "Så, hvad skal vi se?" smilede han og kiggede i mod hende fra køkkenet: "Uh jeg henter dyner!" konstaterede han med et grin og gik ind for at hente sine to dyner, ægte hygge!
Hun rystede på hovedet over hans kække kommentar. "Det er meget muligt, at du vil lege ridder, men jeg kan altså ikke lide gyserfilm. Jeg får altid mareridt over dem" sagde hun en anelse trist og kiggede hen mod ham. Selvom det at kunne ligge op af ham ikke var en helt dårlig tanke. Hun kiggede mod ham, da han tog ud af bordet og gav sig så til at tænke over hans spørgsmål. "Jeg vil gerne se Narnia, men det kommer an på, hvad du vil?" svarede hun med et smil og gav sig til at grine, da han gik ind efter de to dyner.
Hun kiggede blot mod ham og fik en god ide. "Jeg skifter lige til nattøj" sagde hun med et lille smil og gik med haltende skridt over til sin taske. Denne gang gad hun ikke gå ind i soveværelset for at skifte. Hun tog hurtigt sin trøje af, trak sin natkjole over hovedet og tog derefter sin nederdel af. Hun stod derefter i en lille, blå natkjole. Hun satte sig over i sofaen og kiggede mod ham med et kækt smil.
Nathan lagde sig på sofaen og gjorde plads til hende som hun kunne ligg ved siden af ham på hans store sofa med en aflang side hvor man kunne ligge nærmest som var det en seng. Han satte DVD'en på og gjorde klar til at starte. Narnia? Interesserede ham som sådan ikke, det interesserede ham langt mere at ligge tæt op af hende.
Da hun kom tilbage smilede han blot til hende, han havde selv smidt bukser og strømper, mest fordi at det var varmt og han sad nu i t-shirt og bokseshorts under dynen og smilede let til hende imens han løftede den som en hentydning til at hun skulle komme med under den: "Så må vi se hvor længe jeg kan holde fingrene væk" sagde han og kiggede på uret som var det et stopur og startede så filmen.
Hun kom endelig helt hen til sofaen og gav et utilfreds suk fra sig, da hun kiggede ned på sit knæ igen. Det kam til at irritere hende grænseløst de næste mange dage. "Jeg hader at komme til skade på den måde, man føler sig helt hjælpeløs, når man næsten ikke kan gå" sagde hun med et lille suk og kravlede ind ved hans side. Hans varme ramte hende med det samme og hun vendte sig mod ham, selvom filmen faktisk var den anden vej. Hun kiggede op på ham med et lille smil.
"Lige over du" sagde hun til hans kommentar og lod en hånd køre op under hans trøje med et kækt smil. Hun kunne virkelig ikke holde fingerne væk fra ham og det ville hun faktisk heller ikke. Dog vendte hun sig alligevel om lidt efter og prøvede på at fokusere bare en smule på filmen. Der ville nok ikke gå længe, før hun igen vendte sig om, men for nu ville hun ikke gøre noget, hvis han ikke ville.
Nathan lod hende komme under dynen, det var rart at sidde så tæt på hende og mærke sin varme i mod hans: "Du vil måske gerne pilles lidt ved?" drillede han og kom med et flabet grin, han ville ikke gå længere end hun ville, mest fordi at han var bange for at gøre hende ondt, hvilket var ret så specielt for ham, for sådan havde han ikke haft det før.
Han lod en hånd glide op af hendes inderlår under dynen og han vendte sig roligt rundt og kyssede hende på halsen imens han endnu sad ved siden af hende, han havde virkeligt lyst til hende og meget lidt lyst til at se film, me sådan var det nok at være dreng, desuden havde han nu gået uden sex i 8 dage hvilket han selv mente han burde få en medalje for da det var langt længere end han normalt kunne gå, men han kunne faktisk virkeligt godt lide hende.
Hun så på ham med et lille, nervøst smil, da han spurgte hende, om hun ville pilles ved. Tanken havde været i hovedet på hende længe. Men... Hun havde intet begreb om, hvad hun gik indtil. Stadig en smule uskyldig havde hun aldrig været så tæt på at gå i seng med en dreng, som hun var lige nu og tanken gjorde hende en smule nervøs, selvom hun faktisk virkelig gerne ville. Hun bed sig i læben og kiggede på ham, dog nåede hun ikke at sige så meget.
Hun skulle til at sige noget, da han lod hånden køre på af hendes inderlår og slap i stedet et lille, tilfreds suk, i stedet for at sige en meningsfuld sætning. Hans læber på hendes hals tændte hende med det samme og endnu et suk skød over hendes læber. Hun var ufattelig nem at tænde. Det havde hun fundet ud af for længe siden. Hun lod hånden begrave sig i hans hår imens hendes hjerne kørte på fuld skrue. Dog var det en smule svært at koncentrere sig. "Nathan..." sagde hun en smule bedende og kiggede på ham, imens hun bed sig i læben. "Jeg... Altså..." Hun kunne ikke få sig selv til at sige det ordret og slog i stedet blikket ned mod dynen, med en meget tung vejrtrækning.
Nathan kunne tydeligt mærke hvordan hun gik varmen af hans berøring og hvordan han gjorde ligeså. Han fik det altid varmti nærheden af hende. Det var en underlig fornemmelse at gå så mange dage op af den samme pige, men et var en rar fornemmelse, det var skønt at mærke hende tæt på sig og at kysse hendes silkebløde hud og hendes varme læber som han næsten ikke kunne holde sig fra.
Nathan stoppede sin hånd cirka halvvejs oppe af hendes inderlår: "mmh" sagde han som svar til at hun sagde hans navn og han fortsatte dog de små kys på hendes hals, men stoppede så helt da hun begyndte at sige ord, men lod dog sin hånd hvile på inderlåret: "Hvad er der?" spurgte han stille, måske hun mente han gik for hurtigt frem? Det håbede han ikke, men igen, så forstod han det. For han ville bestemt ikke at hun følte sig presset eller noget andet. Hun skulle kun hvis hun virkeligt havde lyst.
Hans silkebløde kys på hendes hals fik hende helt op på en lyserød sky. Det var ikke til at modstå og hun måtte virkelig anstrenge sig, for ikke at komme med for store støn. Hun blev nødt til at overveje, om hun virkelig ville det. Hun ville ikke begynde på noget, hun ikke kunne færdiggøre. Det ville bare være en smule for ondt. Hun trak efter nogle minutter hans hage opad, så deres blikke mødtes og sendte ham et "jeg-vil-gerne. Det-er-ok" agtig blik. Hun kunne ikke modstå længere og han havde desuden ikke været andet end sød ved hende. Hvad kunne gå galt?
Hun gav et utilfreds blik fra sig, da han stoppede sin hånd. Dog var hun glad for, at han lod den blive på hendes lår. Det var som om det brændte på hendes hud, men det var bestemt ikke en dårlig følelse. Hun bed sig i læben og kiggede på ham. Hvad der var? Hun var tændt, det var vidst det eneste. Dog stadig nervøs på samme tid. Det var virkelig en irriterende følelse. "D..Dont stop" sagde hun med en hviskede stemme og kiggede bedende på ham. Hvorfor hun sagde det på engelsk anede hun ikke, men det lød bare bedre på den måde.
Nathan kiggede slet ikke på hende, han havde travlt med at lade sine læber let berøre hendes hals, han havde nu heller ikke lyst til at lade hende være længere. Hvor længe havde de snart kendt hinanden? Ti dage agtigt? Og i følge Nathan var ti dage alt for mange dage, men nu var han jo også en del mere fremme i skoene end hun var.
Nathan fangede hendes læber efter hendes ord og kyssede hende dybt og intenst imens han lod sin hånd fortsatte sin vandring op af hendes lår og videre op af hendes mave imens han fortsat kyssede hende og på alle mulige måder ignorerede filmen bag dem. Han lod sin hånd snige siger under hendes t-shirt og aede så igen ned af hende på hendes lår og lod sin hånd glide op under hendes nederdel og berørte stille hendes underliv uden på hendes trusser i små masserende bevægelser imens han fortsat lod sine læber fange hendes og lagde sin krop tæt op af hendes.
Hun var ufattelig glad for at kunne mærke sine læber mod hans igen og lagde en arm omkring hans nakke, imens hun trak sig ind under ham, så han kom til at ligge ovenpå hende. Den anden hånd var fortsat omkring hans boksershorts, men hun havde virkelig svært ved at koncentrere sig om noget som helst andet end hans berøringer. De eneste lyde der kom fra hende var meget tilfredse støn ind imellem hans kys. Hun lod sin tunge snige ind i og lod den lege med hans, imens hun prøvede på at holde fokus.
Dog forsvandt alt fokus da han kørte hånden ned til hendes underliv. En kuldegysning kørte gennem hele hendes krop og erstattede den med en let rysten, der også gik hele vejen igennem hende. Hun slap hans læber for at lade et halv højt støn køre over sine læber. Hvad han gjorde vidste hun ikke, men hun vidste i hvert fald, at det var nok til at sætte hele hendes krop i små chok. Hun kiggede på ham med et flovt blik efter sit høje støn.
Han kunne ikke lade være med at komme med et lille grin da hun stønnede og han lod sine fingre trykke en smule hådere i mod hende imens han trak dynen op, han frøs en smule udenfor dynen, lejligheden var ikke den varmeste lige nu. Han trak roligt trusserne af hende og kyssede fortsat hendes hans og læber på skift og han pressede hårdt sine læber imod hende i et dybt kys imens han lod et par fingre trænge ind i hende og bevægede dem roligt. Han måtte hellere varme hende godt op når hun nu ikke havde haft sex før og han ville sikre sig at hun kunne mærke hvad hun var gået glip af disse år.
Han kyssede hende fortsat imens han bevægede sine fingre mere og mere i takt med hans kys og tiden. Han kunne mærke han begyndte at få varmen og hans puls der stille steg i takt med at han selv blev tændt: "Bare slap af" hviskede han stille og kyssede roligt hendes øre.
Hun kiggede flovt på ham, da han begyndte at grine, men nåede ikke at komme med nogen reaktion, før han trak dynen op omkring sig. Hun syntes ikke, at der var koldt på nogen måde, men hun var også ved at få en god portion varme af hans berøringer. Et lille chok gik gennem hende, da han trak hendes trusser af og blev med det samme en smule mere nervøs end før. Det var begyndt at gå op for hende, at det faktisk skulle til at ske. Da han lod sine fingre trænge ind i hende kom hun i første øjeblik med et kort smerteskrig. Dette ændrede sig dog hurtigt, da han roligt begyndte at bevæge fingerne. Det gjorde stadig en smule ondt, men det var vel fordi hun ikke havde prøvet det før.
Hendes puls steg i takt med han bevægede sine fingre hurtigere og hun slap kort hans læber for at få vejret. Efter nogle dybe vejrtrækninger kiggede hun på ham og kunne ikke lade være med at smile. Nervøsiteten var stadig over hende. "Det kan du sagtens sige..." sagde hun med besvær og kiggede på ham med et lidt uroligt blik. Hun fangede hans læber i et kort kys, før hun trak sig tilbage igen og hviskede "Jeg er nervøs"... Hun kunne ligeså godt indrømme det, men det havde han vel allerede regnet ud hun ville være.
Nathan trak roligt sin hånd til sig og greb stille fat omkring hendes t-shirt og trak den af hende og kyssede så roligt hendes hals og krave ben og videre ned imellem hendes bryster til hendes navle, også hele vejen op igen til han ramte hendes læber: "Det skal du ikke være" sagde han med en hel stille, næsten hviskende stemme: "Jeg skal nok passe på dig" sagde han stille og kyssede hendes hals imens han trak sin egen t-shirt af så hans veltrænede mave kom til syne.
Han løftede hende let op og knipsede så hendes bh op og trak den roligt af hendes arme og smed den ned på gulvet og kyssede igen hendes kraveben: "Hvis det bliver for meget, så bare sig stop..." sagde han stille og håbede inderligt at hun ikke ville stoppe ham.
Hun gav et lille suk fra sig, da han trak sin hånd til sig igen. Det overraskede hende faktisk, at det ikke engang gjorde ondt. Var hun virkelig så våd allerede? Det måtte hun være, ellers ville hun kunne mærke det. Hun gav nogle små støn fra sig, da han kyssede hendes krop og gjorde ingen modstand da han trak hendes t-shirt af. Hun så på hans veltrænede krop med et stort smil og hans hviskende ord beroligede hende virkelig. Hun slappede straks mere af i kroppen.
Hun rystede på hovedet af ham. Hun ville ikke stoppe ham igen, hvor ondt det så end gjorde. Det ville være alt, alt for ondt ved ham og det havde hun virkelig ikke lyst til at være mod sin egen kæreste. Hun smilede kort, da han trak hendes Bh af og lod en hånd køre på hans mave. Forsigtigt, og med en lidt rystende hånd kørte hun den ned mod hans boksershorts, uden faktisk at vide, hvad hun skulle gøre.
Nathan greb fat omkring hendes hånd som dansede i kanten af hans bokseshorts og han trak stille sine shorts af stadig imens han førte hendes hånd som var det hende der gjorde det. Han kyssede roligt hendes læber og træk hendes hænder over hovedet på hende så hun ville kunne røre ham, han ville bare gerne røre ved hende lige nu og lige nu kyssede han hende fortsat roligt: "Træk vejret" sagde han roligt, han ønskede at hun havde det roligt og afslappet i hans nærvær og han satte sig så stille på knæ imellem hendes ben og rakte ned i mod gulvet til hans bukser og tog en lille folie pose op indholdende et kondom: "Vigtig detalje" bekræftede han med et kort smil og rullede den roligt på ude at flytte blikket fra hendes øjne og han lænede sig så nedover hende igen og kyssede blidt hendes læber dog uden at gøre mere.
Hun kiggede op på ham med et undrende blik, da han tog fat i hendes hånd og tog sine boksershorts af. Hun kiggede kort ned på hans underliv, men blev afbrudt, da han trak hendes arme over hovedet på hende. Hun kunne ikke røre ham og havde egentlig også selv mest lyst til at lade ham styre det. Hun vidste alligevel ikke, hvor hun skulle gøre af sig selv, så det var nok alligevel det bedste i den situation. Hun modtog med glæde hans rolige kys og gav et lille fnis fra sig, da han sagde, hun skulle trække vejret. Hendes vejrtrækning var meget tung, men hun prøvede på at holde den nogenlunde i ro. Hun fulgte hans bevægelser med blikket, da han tog kondomet på og lænede sig ned over hende igen. Nervøsiteten kom igen op i hendes øjne og hun prøvede på at gemme den væk, men det gik ikke helt godt. Hun kyssede ham blidt og lagde hænderne langs siden.
Han kyssede roligt hendes læber og lagde sin hånd på hendes hofte imens han hårdt pressede sig ind i hende og holde så helt stille imens han kyssede hende og forsøgte at kvæle hendes ord eller lyde.
Han begyndte så efter lidt tid at bevæge sig roligt imens han mærkede hvordan hans egen puls stille steg og sukkende og tilfredse lyde kom ud imellem hans læber, 10 dage uden sex havde uden tvivl været ti dage for meget. Han kyssede blot stille hendes læber fra tid til anden, men kunne ikke holde kontakten særligt længe for ikke at kvæle sig selv i sin vejrtrækning.
Hun kiggede på ham, da han lagde hånden på hendes hofte og gav et skrig fra sig, da han pludselig pressede sig ind i hende. Dog blev skriget dæmpet af hans kys. En enkelt tåre kom frem i hendes ene øjenkrog imens hun prøvede på at forholde sig rolig. Hun havde mest af alt lyst til at smække ham en for at gøre det så pludselig, men nu hun tænkte over det, så havde det været godt tænkt.
Hun gav nogle utilfredse lyde fra sig, da han begyndte at bevæge sig, men lidt efter lidt begyndte hun at nyde det og hendes puls steg i takt med, at han bevægede sig. Hun kunne også mærke hans plus steg og sendte ham et lille smil ind imellem sine støn. Hun lod den ene hånd køre om bag hans nakke og prøvede på at fange hans blik, imens hun trak ham ned til sig for at kysse ham.
Han kiggede stille på hende da hun fangede hans blik og kyssede hende blidt og intenst da hun trak ham ned til sig, han kunne lide at føle hendes fingre i hans hår og føle at hun ønskede ham nær. Han bevægede sig en smule hurtigere og med længere træk, og selvom hans puls steg så var det kun hans hofter der bevægede sig, faktisk var Nathan ret så smidig når det kom til stykket.
Han var ikke vant til at være så intim med nogen, nok havde han været i seng med mange, men aldrig så kærligt og følsomt som det var i nærheden af hende, men det var jo nok blot et bevis for at kærlighed kunne gøre mange ting ved en.
Side 4 af 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
» Beer is obviously more important.. - xxx [Nathan Sanders]
» Praktik i Desiré Noir (Privat - Nathan Sanders)
» Frist night of the fullmoon. (Millicent & Euuzia & Nathan sanders)
» Nice to meet you Dean Sanders
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage