Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dancing in the light //Cashmir// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dancing in the light //Cashmir// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dancing in the light //Cashmir// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dancing in the light //Cashmir// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dancing in the light //Cashmir// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dancing in the light //Cashmir// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dancing in the light //Cashmir// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dancing in the light //Cashmir// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dancing in the light //Cashmir// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dancing in the light //Cashmir// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dancing in the light //Cashmir//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Dancing in the light //Cashmir// Empty Dancing in the light //Cashmir//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 18:34

Tid
21.30
Sted
Salles de banquets
Omgivelser
En scene i det ene hjørne samt et utal af menneske
Påklædning
http://25.media.tumblr.com/b643e961cbef96a25adce9596264e4e2/tumblr_mghmqx4zL81rod6cpo1_400.jpg
Vejer
Mild vinter aften, det ikke så kold som det har og være og sneen er begyndt og forsvinde
Emnet er tilegnet Cashmir og Choice

Ungdom, dødelighed og svag duft af røg var hvad der vente en når man kom indenfor Salles de banquets døre. Duften var behagelig men minde om hvor galt det kunne gå for menneske som moret sig i natten og det svært og modstå fristelser som gik omkring en når man altså stod midt mellem de mange menneske. I blandet de mange mennesker var dog en mand som slet ikke var som dem, nej han var urørt af dødelighed og minde hellere ikke om de mange mennesker som var ramt af dødelighedenstegn, han var smuk og elegant i forhold til dem og næsten alle øjne gik på ham mens han gik i mellem de mange folke af menneske dog tog han sig næppe af det for han var van til at mennesker kiggede på ham med en vise misundelse. Ja sådan var det når man var en vampyr i blandet 200-300 mennesker og han nød næsten at alles øjne var på ham, i udseendet minde ham meget let om man på de tyv dog var han lange ælder end det menneske som han begik sig i mellem, håret var raven sort af natur og huden var bleg, øjne havde en isblå farve og et tegn på alderdom var til og se på ham. Hans tøj bestod ag et sort t-shirt samt en sort trøje med rødt mønster ud over det var hans bukser farvet mørke grå og en kæde han på den ene side, skoen bestod os af en stor farve men ellers var der ikke meget andet ved ham ud over de mange ringe som var til og find i ansigtet og på hans hænder men det var ikke alle som lod mærke til den type detaljer.
Hvad han navn var, jo han hed Choice og han var en gammel vampyr selvom en del nok stadig ville sige at han ret så ung så var han nu ikke helt enig med dem, nej han synes nu selv at han var god gammel i det og det normalt os til se på ham for han begik sig tit i tøj som var mere fint i det for han havde stadig en gammel passion for tøj der kom fra det tidlig 1920 men det var dog ikke til og finde på ham..

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Dancing in the light //Cashmir// Empty Sv: Dancing in the light //Cashmir//

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 19:01

Stanken af røg, var næsten ikke til at bære, men sådan var det jo sikkert altid når man ikke selv var en af dem, som trak en cigaret og begyndte at pulse den. Døren til diskoteket blev åbnet ind til diskoteket og ind kom en kvinde. Hendes lange sorte har var til forandring ikke sat op, men hang i stedet for løst ned over hendes blottede skuldre. Den sorte gotisk inspirerede kjole, passede perfekt til hendes blege, men meget smukke hud. Det var ikke makeup der havde fået hende til at se ud som hun gjorde.. Det var noget der skete for mange år tilbage, inden mange af de væsner, som var her på diskoteket i nat, overhovedet blev født.
Et smil kom frem på de tegnede læber da hun så sig omkring *You gotta be kidding!* tænkte hun og så i retningen af scenen. En mand kom nu gående mod hende og bukkede kort hovedet som gestus og bad hende så følge med. Det var på netop den scene hun lige havde stået og set op på, at hun skulle optræde... Hun var nervøs, men prøvede ikke at vise det.
Hun sukkede inden der kom en mand iført i jakkesæt over til hende med 2 kufferter som indeholdt hendes udstyr, som hun nu havde brug for. Hun havde en underlig fornemmelse i brystet, som om der var nogen her som holdt øje med hende, men hvem skulle det dog være? Der var jo ikke nogle der kendte hende her i Terre... Ikke så vidt hun vidste... Men tiden måtte jo vise om der så rent faktisk var nogle der holdt øje med hende. Cirka 20 minutter efter hun var ankommet var hun klar til at performe for de væsner som nu var mødt op. I højttalerne lod en mands stemme, han præsenterede hende og startede den musik hun havde bedt om. Lyset der inde blev dæmpet og der var nu kun de små stearinlys på bordene og dem hun havde sat op på scenen. Folk ventede spændte for at se hvad det var der foregik oppe på scenen.. Nu startede det og hun kom ud på scenen. Hun havde skiftet om til en kjole der lignede noget i latex, som sad endnu strammere omkring hendes velformede krop. På hendes hænder, holdte hun noget der lignede en vifte, dog var der ild i denne. Hun dansede med disse vifter på hendes hænder som var det en del af hendes egen krop. Mange mennesker var speechless og vidste slet ikke hvad de skulle sige.

[[OCC sangen er Blutengel - soultaker
- Har endnu ikke mulighed for at smide link... Comming soon]]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 5 Feb 2013 - 19:12

[[OCC:: Bare roligt jeg kender Soultaker c: Dejlig sang c:]]

En duft.. Så benkendt i mellem de mange mennesker men han opfanget den med lethed, duften kom fra en udødelig som ham selv og han vendt sig blik omkring i mellem de mange mens hans øjne fløj omkring og han fik øje på personen som duften kom fra, det var en kvinde og et en hvilken som helst kvinde med en person som han havde kendt fra hans fortid selvom det nu var en evighed siden af han havde lad hende gå på fri fod.
Atter gemt han sig af vejen for hende og han begav sig op mod scene for få en af de gode stå pladser og han endt han endt med stå helt oppe ved scene, omkring 20 minutter gik før en mand atter om kom på scene og da han sagde hendes navn blev Choice igen klar over at det var hende selv om han altid havde kunne hold styr på hvor hun var hen i verden. Han stod stille da lystet blev dæmpet og hans øjne var rettet op på scene hvor hun kom ud *så det her du endt* tænkte han kort for ham selv mens han kiggede op på hende og på en vis plan håbet han at hun ville opdaget ham i mellem de mange mennesker selv chancen nok ikke var alt for store så kunne det da ske, et smile gik hen over han læber og han lukket kort hans øjne mens lyttet til musik..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 14:08

[[OCC:: Super, ja det må man sige :D]]

Et smil kom frem på hendes læber idet hun svagt åbnede sine øjne og så de mange mennesker, der havde samlet sig oppe ved scenen. Klumpen i hendes hals var blevet større og en velkendt duft nåede hendes næse, hvilket fik hende til at åbne sine øjne helt. Hun kunne ikke stoppe nu, hun ville blive latterlig gjort foran alle disse mennesker, hvilket hun ikke ønskede. Musikken stoppede og det samme gjorde hun. Flokken af mennesker begyndte at klappe hvilket fik hende til at bukke som tak og vendte sig så om mod manden på scenen "I need water for these... Now please" lød hendes stemme idet hun sendte ham et skævt smil. gulvet var nu næsten tomt oppe foran scenen, bortset fra de mennesker som nu var begyndt at danse til diskotekets musik. Manden kom tilbage med noget vand om nikkede kort. Langsomt begyndte hun og frigøre 'viften' fra hendes hånd så hun kunne få ilden slukket. Da det var gjort lod hun igen sit blik glide udover dansegulvet, han var der stadig, hun kunne svagt skimte ham mellem de mange andre væsner. Ude i baglokalet var hun begyndt at rede det sorte lange hår, som var blevet lidt uglet da hun havde stået oppe på scenen. Dog gjorde det hende ikke mindre elegant. Hun så sig selv i spejlet og sukkede dybt * Why me?* tænkte hun og rystede så på hovedet. Hun skulle have hendes anden kjole på, eftersom hun ikke havde i sinde at beholde denne latex kjole på, som strammede hendes velformede bryster sammen og fik hende til at se uhyggeligt tynd ud... Dog var hun tynd, men det lignede hun havde tabt sig 10 kg ved at tage denne her kjole på. Langsomt begyndte hun at lyne lynlåsen op omme på hendes ryg og hev den ned over hendes hofter, lod den falde til gulvet og greb ud efter den anden kjole hun havde på da hun ankom. Da kjolen var kommet på bukkede hun sig ned efter den anden som hun havde ladet falde til jorden for kort tid siden og lå den fint sammen. Da hun var der nede kom klumpen i hendes hals tilbage... Men der var jo ikke andre inde i baglokalet.. Eller var der?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 14:29

Hun havde ikke opdaget ham i mellem de mange menneske, men det var nu os fint nok med ham for han behøvet ikke og blive set før det var en nødvendighed. Show var slut og han vende sig tilbage om mod de få som stadig var tilbage på gulvet før han atter overvejet om han skulle gå ud og lavet et lille besøg hos hende for ingen mennesker ville kun når og opfange ham hvis han bevæget sig hurtig og stille, jah hvorfor ikke selv sige hej for en gangs skyle han havde selv lyst til og opsøg hende og det gjorde han så, stille begav han sig hen til den gang som ført om til scene og der stod en enkle vagt i vejen men han var hurtig nok til og komme forbi vagten uden af han så det.
Choice hold sig stille i mellem de områder var der var skygge nok til og gemme sig i og han så hende gå ind i lille lokal hvor alle danser og sanger holdt til før og efter af de havde været på scene, stille sikkert han sig kort at der ikke var andre der så ham og han forsvandt hurtig hen til døren for han lydløs kom hen til den, døren var til og åben uden en lyd og han vente kort mens han kunne høre at hun var ved skift, kort tid gik før han atter smuttet indenfor og han sat sig kort hen på det lille bord som der mens hun havde ryggen til ham "Godaften Cashmir" sagde han med en rolig stemme mens han vente på at hun ville opdag ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 15:16

Hun sukkede kort og følte en pludselig ubehag, som ikke kunne forklares på nogen logisk måde, det var nok heller ikke meningen. Hun så sig igen i spejlet og lå så mærke til mærkerne på hendes hals. Det var der han havde bidt hende for omkring 250 år siden... Hun huskede dagen tydeligt... Det var jo ikke lige noget man sådan glemte. Da hun hørte en stemme så hun sig omkring og kneb kort sine øjne sammen. Hun kunne ikke umiddelbart se nogle og kom så til at tænke over stemmen og sukkede så. Hun vendte sig igen om mod spejlet og smilte til det spejlbillede som ikke var der "Hvad skylder man æren Choice?" lød hendes stemme mens hun greb ud efter en mascara. Hun vidste nu næsten med sikkerhed det var ham, for der var ikke andre mænd der kunne komme forbi vagterne, uden vagten kom ind og sagde noget til hende omkring det... Hun lå mascaraen fra sig og vendte sig igen ud mod rummet med et skævt smil på læberne "[i]Savnede du mig... Siden du opsøger mig[i]" sagde hun og fnøs kort. Hun vidste godt at det hun gjorde lige nu var som at smide benzin på et bål for at få flammerne til at blusse op. Hun gik nogle skridt frem af og gik ud i rummet for at der var nemmere adgang til hende for hans vedkommende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 15:27

"jeg har altid været klar over hvor det var at du befandt dig lige meget hvad der så end sket, og jah det man vel godt sige.. Fint selskab er ikke lige den ting man finde alle steder" sagde Choice kort mens han kom op og stå, hun så helt ud som han husket selv om han hukommelse ikke ligefrem var det som den var den gang men det skyles jo os han møg evne som altid gjorde at flere minder blev en del af ham om han så end ville have det eller ej. Han bevæget sig der efter rundt om hende i en lille cirkle "du stadig som jeg husker dig" sagde han roligt mens han atter sad sig hen på det lille bord "har verden så behandlet dig ordentligt siden den gang?" sagde han kort mens han kiggede efter et eller andet der kunne minde om et askebær og der stod et over i det ene hjørne, han lod en hånd går i lommen efter hans pakke med cigaretter og han dem efter lidt tid før han atter gik i krig med finde den lighter som han havde på sig. En lille flamme blev atter tændt i cigaretten mens han atter kiggede på hende med et roligt blik og han overvejet kort hvad han ellers skulle sige til hende i mens han tog kort hiv fra cigaretten "Så hvad bringer dig her til?" sagde han kom før han atter lod sig vente på et svar...

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 16:29

Et smil kom frem på hendes læber idet hun hørte hans ord " Så du har fulgt efter mig? sagde hun og grinte kort over det inde i sig selv. Bare tanken om at Choice havde fulgt efter hende, hvor end hun så havde været henne. Hun var som han huskede hende? JA det ville da være underligt andet... Hun kunne jo ikke ældes som alle andre væsner i denne verden kunne "Ville det ikke også være underligt andet min kære? sagde hun og så efter ham da han gik i en ring omkring hende. Idet han gik et stykke fra hende igen og hev cigaretter frem sukkede hun kort " Du er ikke blevet klogere ser jeg" sagde hun med lettere nedgørende tone. Hans stemme gjorde hende rolig, uden hun vidste hvorfor "Verden... Tjo den har været okay mod mig" sagde hun kort og så ned i gulvet. Folk i verden havde ikke ville snakke med hende, de ville ikke se hende i øjnene eller noget som helst andet... Alt efter hun var blevet mærket af Choice for så mange år siden. Hun så igen op og gik over til ham med et smil på læberne så hendes tænder blev blottede. Nu var hun ikke bange for at gøre det, eftersom han trods alt var en af hendes egen slags og ikke ville dømme hende. Hvad hun lavede her? Den var da nem nok at regne ud, var den ikke ? "Jeg bor... her... og giver nogle shows af og til" sagde hun og bed sig kort i læberne. Hun boede ikke i sit eget, men havde søgt tilflugt i et ældre ægtepars kælder, hvor hun holdt sig i dagtimerne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 16:46

"Jo måske men der jo ting som kan forandre os nu til dags" sagde Choice kort mens han kiggede på hende med roligt blik "Dem her" sagde han kort mens han kiggede på den tændte cigaret "Åh kom nu, selv jeg har lov til og prøve og nyde de samme ting som dødelig nyder nu og da, plus så slemt er det da hellere ikke, jeg kan jo ikke dø af dem ligesom de kan" sagde han Choice kort mens han kiggede kort på røgen som forsvandt op i lokalets loft "okay? Hmm det kan jo betyde mange ting" sagde Choice kort mens han sat cigaretten fra sig i den lille askebær som stod hjørnet.
"Det så jeg selvom du nu ikke opdaget mig i mellem folket" sagde han kort mens han igen gik en smule tæt på hende "Men velkomme til" sagde han roligt mens han kiggede på hende "Jeg gå ud fra at jeg kommer til og bruge tid sammen med dig igen nu hvor vi igen ikke er langt fra hinanden?" sagde han kort "Eller har du for travlt til og være sammen med en gammel ven?" sagde han kort efter mens han lod en hånd gå på hende kind for han atter flyttet sig en smule væk fra hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 17:15

Et smil kom atter frem på de farvede læber " Orv Choice... Du bliver heller ikke klogere... Som nogle af de dødelige siger... Døden skal have en årsag" sagde hun og smilte kort til ham. Hun var faktisk inderligt glad for at han var kommet 'tilbage' til hende igen, hun havde haft på fornemmelsen at hun sikkert ville komme til at se ham igen, men hun havde da ikke regnet med at ville opsøge hende under et af hendes shows, trods hun var ret glad for han havde gjort det. Langsomt lod hun en hånd glide gennem det lange mørke hår og lod det igen falde ned over hendes blottede skuldre. Ja hendes svar omkring at verden havde været okay, kunne betyde mange ting "Jeg har vidst bare ikke været så heldig på det seneste, hvad angår jer mænd" sagde hun og sukkede kort da hun så over mod ham "En ven? hah! De folk der er her i Terre kan rende og hoppe..." sagde hun og smilte kækt til ham "Hellere en lækker vampyr som dig, end en eller anden klam stodder" sagde hun og bed sig kort i underlæben idet samme hun mærkede hans hånd mod hendes ene kind. Denne følelse havde hun helt glemt, men nu var det trods alt også ufatteligt længe siden at de to havde set hinanden, eller i hvert fald har været tæt på hinanden. Hun så på ham med et smil på læberne"Hvad laver du selv her i Terre?" spurgte hun og så sig kort over den ene skulder for at være sikker på at der ikke var nogle der var kommet ind i rummet

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 17:52

"jeg tror næppe af chancer bliver min død, eller det ville være meget unormalt for en vampyr" sagde Choice kort mens han igen tog cigaretten og ny røg fløj atter omkring dem "kalder du virkelig nutidens mænd for mænd.. Jeg synes nu de rene dyr i forhold hvordan vi mænd begik os for omkring 200 år siden, der var mere gentleman over dem den gang end hvad der over nutidens menneskelighed, de mere som dyr i min øjne" sagde Choice kort "og det os derfor at jeg ikke længere gider og forvandle flere mennesker, de har ikke de samme respekt for udødelighed som den gamle verden havde" sagde han kort mens smøgen igen blev sat tilbage askebær.
"jeg måske bedre selskab?" sagde han kort selvom han var klar over svaret i forvejen, for han var langet ælder end mange af de mennesker som levet i dag "hvad jeg laver her i Terre, tja jeg søger vel selskab fra fortiden" sagde Choice kort "og nye dødelig som kunne have haft en muglighed som udødelig men du har set dem og de ikke helt det vær mere"

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 18:22

Hun smilte kort til ham " Du siger noget... Der er intet mandigt over dem overhovedet" sagde hun. Hun havde næsten altid givet ham ret i alt hvad han sagde, men det var ikke fordi hun følte sig presset til det, men fordi at Choice havde ret i næsten alt. Hun nikkede kort over hans ord " Det er også grunden til jeg ikke har forvandlet nogle.. Jeg syntes menneskerne er uduelige væsner i forhold til sådan en som dig for eksempel" sagde hun og sendte ham et uskyldigt smil. Hun havde altid været en der charmede sig ind på Choice... Og det burde han også vide. Da han spurgte om han var bedre selvskab bed hun sig kort i underlæben "Meget bedre end de elendige mennesker, der ellers normalt er omkring mig" sagde hun og så over mod smøgen i askebægeret. Hun blev smigret over hans ord " Er det godt eller skidt du så mødte mig?" spurgte hun med et skævt smil på læberne. Hun vidste nærmest ikke hvor hun skulle gøre af sig selv lige nu, det var så underligt for hende at Choice, hendes skaber rent faktisk stod ved hendes side og snakkede til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 6 Feb 2013 - 18:40

"Jeg har kun mødt et menneske som jeg kunne se an som en vampyr" sagde Choice kort mens han kiggede på hende "Men hun psyken til det, ja det en anden sag" sagde han kort efter "psyke og viljen spiller meget ind i den sag nu om dage" sagde Choice kort mens han kiggede på hende "nu føler jeg næsten at alting var som den gang selv ingen kan genopleve fortiden så kunne det nu stadig vær fantastisk hvis man en dag kunne få den mulighed" sagde Choice kort "Og det en god ting.. Havde jeg ikke været her havde jeg nok løbet omkring i mørket.. Ikke fordi jeg har brug for blod men mere fordi at kedsomheden driver mig her for tiden, det svært og slå tiden ihjel når man har en evighed alene" sagde han kort før han igen stod få cementerer fra hende "Evigheden blive ret kedsommelige alene" sagde han kort mens han kiggede hende ind i øjne og kort smile trak sig frem på hans læber. En lyd gjort ham atter opmærksom på at der var nogle som var på vej "jeg tror det bedst hvis jeg lige forsvinde i mørke, der kommer en eller anden" sagde Choice kort mens han kiggede hen imod døren og han forsvandt stille hen i bagenden af lokalet hvor der var mest mørke som han kunne gemme sig i, det var måske ikke det mest smart sted og mødes for der var folk som kun bryde hver øjeblik det nu end skulle være og hvis han blev opdaget her.. Ja så endt det bare med og gå ud over Cashmir og det ville han nu ikke vær skyld i..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 9:39

Et smil kom frem på hendes blege læber i det hun hørte hans ord “Jeg troede du vidste du godt kunne komme til mig og få blod… Det burde du i så fald have vidst” sagde hun med et smil på læberne. Langsomt log hun sit blik glide over mod døren ind til baglokalet, han havde ret, der var nogle på vej, men hun ønskede ikke at han forsvandt “ Du behøver ikke at gå… Du kan sagtens blive her..: Jeg siger du er min…” Hun tøvede og bed sig kort i underlæben. Hun kunne ikke fortælle personen som snart stod i rummet at Choice var hendes skaber, eftersom der kue var nogle her inde, som vidste hun var vampyr… Ikke endnu i så fald. Lyden af skridt der nærmede sig døren fik hende til at gyse ganske kort “ Smut her ind” sagde hun med et smil på læberne. Rummet hun hev Choice med ind i var der hvor alle hendes kjoler og outfits var “ Jeg beklager du skal være her, men jeg kommer snart tilbage” sagde hun og kyssede kort hans kind inden hun sendte ham et kækt smil. Hun lukkede døren bag sig og i det samme åbnede døren ind til baglokalet sig og ind kom en lille buttet mand “ Cashmir? Undskyld jeg sådan kommer uden varsel… Men der er nogle der siger der er en vampyr her inde på diskoteket” sagde han og så nervøst på hende. Langsomt lukkede han døren bag sig og gik over mod det ‘skab’ Choice stod i “ Vampyr? Hahah de findes ikke Sam… Det burde du efterhånden vide” sagde hun og gik tæt op af ham og tog fat i dørens håndtag “ En vampyr drikker blod… Det kan de ikke få her på diskoteket… Så hvorfor skulle de være her?” sagde hun og trykkede håndtaget ned og hvis manden lænede sig mere mod døren ville den åbne og han ville få Choice at se. Hun nærmede sig mere og mere denne mand, som var lige så skræmt som et lam, der stod overfor en ulv “Mhm.. Men må sige at det med vampyrer lyder tiltalende...” sagde hun og slap for døren så han faldt ind i rummet og hvis Choice stadig stod der inde ville han kunne se hendes lyst i de røde øjne.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 8 Feb 2013 - 16:33

"Det glemmer jeg nu nok til tider" sagde han kort før an atter lod dig blive skubbet ind i hende klædeskab "jeg har skam tiltro til dig" sagde han kort da hun lukket døren og han kiggede sig blot omkring i det der ville have været sort som natten, men for ham var det blot som og være ud ved højlys dag. Han lyttet til den mand som kom ind og det var netop i det øjeblik at han værdsat at han ikke havde brug for trak vejet, han forholdt sig stille i mens han lyttet til de stemmer som forgik omkring ham og bed næsten til gud om at manden ikke ville opdaget at han var der for han kunne hører at manden havde sagt et eller andet om vampyrer og det stod nu klart for ham at folk åbenbart havde opdaget ham selv om han selv ikke var klar over det.
*For gud skyld lad vær med og kig her ind* tænkte han kort mens han lukket øjne i men de åbent sig hurtig igen da hørt døren åben, det var Cashmirs øjne der mødt ham og han lavet et kort tegnsprog for ham manden havde tænkte sig og blive der i en anden evighed..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Feb 2013 - 10:55

mandens forfærdede ansigt så på Cashmir med urolige øjne "Hvad er det du gør Cash?" sagde manden som han kom op på sine ben igen, dog vaklende. Hun smilte kort til manden, stadig uden at afsløre fuldt ud hvad hun var "Jeg troede du ville vide hvad det er en vampyr er" sagde hun og blottede så sine tænder inden hun nærmest faldt i et med skyggerne. Hun var nu usynlig for hans øjne, hvilket kunne gå hen og blive ret farligt. Døren lukkede med et brag og der var nu kul sort der inde. Hun stoppede op bag ham med et kort smil på læberne "Orv søde skat... du ryster jo over hele kroppen... Er du bange for mig?" spurgte hun og greb omkring hans hals. Manden var nærmest speechless og sagde ikke et eneste ord, han kunne ikke gøre andet end at hive efter vejret "S..Slip... Caash... " lød hans stemme tikkende, men hun slap ham ikke, hun var så ufatteligt sulten og hun havde ikke fået rigtig blod i nogle dage efterhånden eftersom hun var startet med sine shows igen og drak mere kunstigt blod. Hun slikkede kort sine læber og lod sit blik glide over i retningen af Choice og sendte han et kort smil inden hun lænede sig ind mod manden og lod sine tænder glide ind i mandens hals og lå en hånd over hans mund, for at hans skrig ikke skulle vække for meget opmærksomhed, så alle andre også fandt ud af at hun var vampyr.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Feb 2013 - 15:41

Den stakles mand var vist ikke klar over hvad det var som han var gået indtil men det var der jo næppe mange som var klar over før det var for sent for dem, lyset blev slukket men det gjorde skam igen forskel for hverken Choice eller Cashmir da de jo begge besad det perfekte nattesyn. Choice lyttet blot med i kort øjeblik og mandens bønder ville næppe blive hørt af en vampyr for de var koldblodig væsner af natten, atter kom han ud af skabet og et lille smile var frem på de bleg læber mens han igen sat sig hen på det lille bord. Han kiggede blot på for han havde intet behov for blod da han jo til dels ælder og derfor kunne han os klar sig over længer tid hvis det var hvad han havde brug for, igen tog han det der var tilbage af cigaretten og tog et sidste hiv før han slukket cigaretten i askebægret, igen sat hans fokus sig på duften af blod men han gav ikke og drikke det den aften det nok med alle de andre sind som han tit skulle hold styr på i forvejen og han gav næppe og have flere personer i ham..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 9:06

Et smil kom frem på hendes læber idet hun lod manden falde til jorden med et bump. Hun sukkede og så derefter over mod Choice " Gid det var mig der var fri for at gøre det... Og kunne gå som dig i flere dage uden blod" sagde hun med kort, inden hun lod sit hånd køre over de blodige læber så hun kunne få resterne. Det var ikke ligefrem fordi hun var stolt af at hun var nødt til at dræbe uskyldige mennesker, bare for hun kunne holde sig selv i live, eftersom det kunstige blod, kun var en ringe erstatning af den ægte vare. Men rolige skridt gik hun over mod ham og bukkede sig ind over ham "Mhm..: Er du sikker på du ikke er sulten?" sagde hun lokkende og lod kort sin tunge glide ud og strejfe hendes læber " Der er nemlig stadig noget tilbage" sagde hun med et svagt grin i stemmen. Hun havde aldrig drukket alt blodet fra sit offer, fordi hun elskede at se dem tigge og bede om at enten slå dem ihjel eller at de blødte til døde, men de fleste ville ikke dræbes af en kvinde, eftersom det mest var mænd hun gik efter. Hun syntes kvinders blod var for bittert i forhold til mændene. Hun trak sig igen tilbage fra Choice og lod en finger glide ned over hans kind og under hans hage "Nød du showet? At se det du har skabt igen?" sagde hun med et kækt grin i stemmen inden hun så mod spejlet, uden der var nogle der så tilbage på hende, som hun var vandt til for cirka 250 år siden, men det satte han en stopper for. Til at starte med kunne hun ikke klare det, hun gemte sig altid og ville aldrig komme frem om natten, men til sidst lærte hun og leve med det... Hvilket var nødvendigt eftersom hun ikke kunne ændre hvad der skete den gang.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Feb 2013 - 22:49

"Det skal nok komme men det kraver dog at du træner din selvkontrol konstant, for jo mere du øver dig jo mere kan du klar med tiden, jeg ville sikker kunne stå som læge ned en operation og stadig have nok kontrol til og kunne klar arbejde nu til dags" sagde Choice kort mens han kiggede på Cashmir "Jeg klar mig indtil videre" sagde han roligt mens han kiggede på hende med et roligt og der nok få cementer i mellem dem i det lille øjeblik. "Min kære jeg nyder altid selskabet jeg har med en person som jeg ikke har set i længere perioder af tid" sagde Choice kort mens han kiggede ind hendes øjne "Men nu hvor jeg er... Hvad skal vi så bruge tiden på?" Sagde Choice kort mens han stadig havde låst på hendes. Der var et utal af ting som vampyrer kunne fortag sig dog var der ikke så mange af dem som tiltalt ham i øjeblikket da mange af dem var ting som vampyrer havde prøve før og derfor ville det være mere hyggeligt og lave et eller andet fra gammel dag eller måske et eller andet som der ikke sket til hverdagen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 13:14

Hun så på ham med et smil på læberne og nikkede så kort " Du ved jeg ikke er særlig god til at styre mig selv i nærheden af blod, nu er jeg trods alt også ung endnu" sagde hun med et grin i stemmen. 250 år var ikke ungt for andre mennesker, men i dette tilfælde var hun ung, da Choice var 500 år ældre end hende, eller noget i den stil, men trods det følte hun, at de stadig havde stærke bånd mellem hinanden. Da han spurgte om hvad de skulle lave så hun på ham med et skævt smil på læberne " Der er så meget vi kunne lave min kære...." sagde hun med et smil og gik op ved siden af ham " Men jeg ved jo ikke hvad din gamle krop kan holde til" sagde hun drillende og blinkede kort til ham inden hun sukkede. Hun vidste snart ikke hvor hun skulle gøre af sig selv mere, det med at være vampyr og have den trang til blod som hun havde, ville skade hende før eller siden. Hun så på ham og bed sig kort i læben " Vi kunne tage hjem til mig? Eller til dig... Så havde vi i det mindste ikke disse latterlige mennesker at tænke over" sagde hun og så spørgende på ham. .Hun syntes selv det var en god idé men hvordan skulle hun fortælle ham at hun boede i en kælder, hvor ingen vidste hun befandt sig? Hun måtte finde på et eller andet, hvis han valgte at tage hjem til hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Feb 2013 - 13:47

"Det kommer nok en dag, bare vente og se" sagde han kort før han komme med kort "gammel og gammel? Min skaber er ælder end mig, han var omkring de 520 da han tog mig ind som hans skabning, så hvis du synes at jeg er gammel så bare vente til du møder ham" sagde Choice kort "og jo jeg kan da stadig holde til en del selvom mit liv måske ikke er så vildt som det engang var" sagde han kort før han hoppet ned fra det lille bord.
"Hvis du gerne vil se hvordan jeg bor kan vi da godt tag der hen" sagde han kort og det vat helt klart bedre end og skulle gemme sig for nogle af de mennesker som ikke kendt vampyrer, han blinket en gang med de blå øjne mens van lod den ene hånd gå i lommen..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 27 Feb 2013 - 13:51

Hun så på ham med et smil på læberne ” Jeg håber…” sagde hun og grinede kort da han ikke så sig selv som gammel. Han var 500 år ældre end hende selv, i hvert fald i vampyr år, men angående almindelige menneske år var han nok cirka 10 år ældre, ikke fordi det gjorde hende noget at have en skaber på den alder, tvært imod, eftersom hun syntes det ville være underligt at have en skaber der var yngre end hende selv. Hun ville da gerne møde hans skaber, hvis hun da i så fald turde, hun vidste jo ikke om han eller hun var en der hadede ‘nyskabte’ vampyrer. Hun var jo ung i forhold til Choice’s skaber. Et smil kom frem på hendes læber da hun hørte han sagde han kunne holde til en del, hun tænkte i de helt forkerte baner lige nu, men sådan var det nu engang at være ung, i hvert fald for hendes vedkommende ” Dig holde til en del? Hah jeg vil gerne se dig stå på den scene så” sagde hun og sukkede kort inden hun stillede sig op ved siden af ham ” Choice..: Hvad har du egentlig lavet inden du fandt mig?” spurgte hun og bed sig kort i underlæben og undrede sig. Hun vidste ikke ret meget om ham egentlig, ikke hvad han havde gået og lavet i så fald. Hun nikkede anerkendende til ham da han foreslog at tage hjem til ham, hvilket nok også ville være mest praktisk… Hvordan skulle hun nogensinde kunne forklare hvordan hun var endt med at bo i en kælder, hvor ingen anede hun var? Bare tanken gav hende piske slag ned over ryggen og hun ønskede bitterligt hun havde fundet noget andet, men nej ” Lad os det” sagde hun og gik over til skabet, hvor hendes lange sorte frakke hang. Hun grebe omkring den og tog den på, frakken opslugte næsten hendes spinkle krop, men den sad alligevel flot på hende ” Jeg er klar” sagde hun og smilte kækt til ham ” Det er typisk jer mænd… I er så langsomme” lød hendes stemme idet hun vendte sig mod ham med et kækt smil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 3 Mar 2013 - 19:54

"Er det da så slemt og så på en scene? Eller vente det er det måske hvis man er sulten men ellers?" sagde Choice kort, nu var det ikke ligefrem fordi at han havde prøvet det særlig tit for han havde jo arbejde med alt muligt i hans tid som vampyr. I de gamle dage hvor han selv komme fra var der ikke meget han kunne lave for han var af noble familie og det betød af han sådan set kun skulle ride omkring og gør tjek på at hans arbejder gjorde deres arbejde men der ud over var der ikke meget andet end og være en far for hans søn og datter. Gik man frem i tiden ville man se at han stadig havde holdt hans status som noble men han var dog forsvundet ud af hans hjemland og videre ud i verden for hun kunne jo ikke forblive på det samme sted i længere tid da han jo ikke kun blive gammel, nej selv Di Morga ville han vær nødsag til og forlad igen og der kun ganske få år til at det ville ske.
Atter lyttet han videre til hvad hun sagde "hvad jeg lavet, tjo fik noget morgenmad som det først og derefter har jeg bare gået omkring i natten også bestemme jeg mig for tjek hvad det var du gik omkring og lavet her i byen.. Men hvis vi ser helt på det så Di Morga blot endnu et sted hvor jeg komme til, men jeg ikke den store plan og blive særlig længe da vi jo kan blive ælder og derfor er jeg nødsaget til og rejse igen om 4 år" sagde han kort mens han kiggede på hende. Han havde den store tanke om at spøger ind til hendes hjem for det komme ham sådan set ikke alt for meget ved da det jo på en side var en hemmelighed for vampyrer skulle jo os en smule på det gemme sted hvor de nu holdt til i mens solen havde sin magt, han trak vejret kort "må vi da ikke være langsomme?" sagde han kort mens han kom med en lille latter og han gik roligt hen ved siden af hende "jeg må vel hellere før an?" sagde han kort før han tog i døren og hurtige forsvandt han tilbage ud i lokalet hvor de mange mennesker danset til musikken som kørt i bagrunden, han stoppet op da han var kommet der ud og han stod stille mens han vente på hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 22:17

Hun kom med et kort smil til ham ” Det kan være meget hårdt… Men alle de forbandede mennesker der står og ser på dig og pifter efter dig, uden egentlig at vide hvilket væsen du rent faktisk er” sagde hun og så på ham inden rettede blikket mod døren. Hun kunne ikke lade være med at grine ganske kort over hans kommentar om hvad han havde lavet ” ja morgenmad skal der til min kære” sagde hun med en moderlig stemme inden hun igen grinte. Hun havde aldrig været sådan her i nærheden af ham, jo for mange år siden, men det var som om, at efter dette genmøde at det hele startede om igen, bortset fra hun ikke skulle alle de smerter igennem endnu engang, hvilket hun satte stor pris på. Hun rettede kort på hendes sorte kjole og smilte kort til ham ”Jo selvfølgelig må i det” sagde hun og smilte ” Jeg har skam ikke specielt travlt, men hvis der kommer nogle her ind, vil de sikkert vide hvordan du er kommet her ind og hvad din relation er til mig…” sagde hun og lod en hånd glide op og fjerne det sorte pandehår fra hendes øjne.

Hun så på ham idet han kom op på hendes side og åbnede døren og gik ud i lokalet hvor de mange mennesker stadig festede, så havde hun måske også en chance for at komme ud uden der var nogle der skulle over og snakke med hende og røre ved hende, som der plejede når hun var et sted som dette alene, men hun var efterhånden så vandt til det, at hun havde lært bare at gå videre lige meget hvad. Hun så på Choice og nikkede kort og fulgte med ham ud i lokalet med de mange mennesker ” kender trods alt ikke vejen” sagde hun og lukkede døren bag sig inden hun begyndte at følge ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 22:41

Han gik bare ud i mellem den store folk af mennesker og han forsat op til indengangen hvor han forsvandt udenfor i mørket, det var næsten alt for rart og være tilbage ude i natten for der var ingen menneskeduft eller andre underlig dufte af alkohol og stoffer.
Men nu var luften igen til og holde ud og han lukket øjne kort før han langsomt begav sig ned af gaden, en fordel var at han boede i Terre og derfor var der hellere ikke det store problem i og skulle løb alt for langt for finde hjem til hans lejelighed som lå et par gader væk, han stoppet kort op mens han vente på Cashmir og han igen gik han i lommen for finde hans cigaretter for nu var endelig udenfor det betød os at han havde lov til og røg hvis det var hvad han ønsket men han unlod det dog..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum