Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dancing in the light //Cashmir//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 Empty Sv: Dancing in the light //Cashmir//

Indlæg af Gæst Tors 28 Mar 2013 - 21:48

Hun fulgte efter ham som var hun hans trofaste hund eller noget lignende. Da de kom udenfor tog hun en dybvejrtrækning og smilte bredt, så man ganske kort kunne skimte hendes hjørnetænder " Mhm endelig ude af en forfærdelige stank!" sagde hun og så over på ham med et smil og opdagede smøgen og gik helt over til ham og greb hans arm " Det der dræber dig min kære... Og jeg vil ikke have en herre som dør på grund af det" sagde hun med et blidt smil på læberne. Hun vidste inderst inde godt at det ikke ville dræbe ham for de var jo allerede døde begge to, dog var de bare 'genopstået' som andre væsner, som nu skulle vandre i natten for at søge føde for at kunne overleve.

" Hvilken vej skal vi?" sagde hun og smilte kækt til ham og slap hans arm inden hun gik nogle få skridt i den ene retning uden at ane om det var den rigtige vej.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Dancing in the light //Cashmir// - Page 2 Empty Sv: Dancing in the light //Cashmir//

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 0:39

"Den værste død som jeg nu lige kan komme på er den som folk blev udsat for i 1500 talte, hvis du kender kobberkoen ved du nok hvad det er som jeg taler om" sagde Choice kort mens han kiggede på Cashmir "Det var en toture metode hvor et levene menneske blev smit ind i ko som var lavet af kobber og der efter træt man et blå nede under og til sidste ville person blev stegt som en bøf på en pande" sagde han kort mens han kiggede på hende med et kort blik "Jeg ved det kun fordi jeg selv har set den toture i mine unge dage" sagde han kort mens han begynde og gå afsted og hun var sådan set på rette vej, igen trak han et kort hiv "Og den lugt som der kunne nu have været værre, prøve og tænke på de gammel dag på hospitalerne hvor folk lå med sår før at hygiejnen blev nogle lunde okay" sagde han kort mens han kom op hendes side..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Søn 21 Apr 2013 - 18:30

Hun så på ham og nikkede " Jeg har skam hørt om den" sagde hun og så kort ned i jorden. Hun var 100% enig med ham i det ville være den værste død, bare at kunne mærke at der langsomt blev varmere og varmere og ens krop bliver svagere og mere eller mindre stegt... Forfærdeligt! Hun så på ham igen med et usikkert smil og nikkede " Det har du ret i... Du er efterhånden også ved at være gammel min kære" sagde hun med et kækt smil på læberne. Da han fortsatte omkring diverse måder at dø så hun på ham med et stift blik " Ja og så er der dem som bliver bidt af en vampyr" sagde hun og hævede et øjenbryn og så på ham da han kom op ved hendes side. Hun vidste godt hun ikke skulle være så kæphøj, eftersom Choice var ældre og stærkere end hende og uden problemer kunne dræbe hende, hvis det var det han ville.

" Choice... Jeg ved snart ikke hvad jeg skal gøre længere...." sagde hun og så på ham med et skævt smil på læberne. Hun var efterhånden ved at give op på sig selv. Alle mænd var bange for hende lige så snart de fandt ud af hun var vampyr og ikke kunne befinde sig ude i dagslyset,, hvor alle de andre væsner levede og for det meste, også de mænd hun for det meste fandt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 19:26

Han kom med en ganske kort latter "skal lige frem lad som om at jeg er så gammel af jeg skal gå med stok?" sagde han kort mens et smile kom frem på hans læber "for den lege kan jeg da godt lege med på hvis det er unge dame" sagde han kort mens han kiggede på hende med et roligt blik, han lyttet da efter til hendes ord "en vampyrsliv er et liv i ensomhed, det nok den meste mørke lektion som vi lærer når vi bliver efterlad" sagde han kort mens han kiggede på hende "men du da velkomne til blive mit hvis det er, der plads nok til at der kan bo to, dog skal der lige lavet noget i gæsteværelse for det sikkeret imod sollys" sagde han kort mens han kiggede på hende og han hold tilbudet åbent hvis hun nu havde lyst til og blive omkring i den næste tid..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 20:20

Hun rystede kort på hovedet "Det var ikke det jeg mente" sagde hun og grinte kort over hans kommentar om han skulle gå med stok, ikke fordi det ville se dumt ud til ham, han kom til at ligne en rigtig gentleman, mere end han var i forvejen. Hun så kort væk inden hun hørte hans tilbud omkring hun bare kunne bo ved ham, hvilket hun uden tvivl ikke havde noget imod, eftersom Choice behandlede hende godt og ikke som et eller andet objekt. Et svags suk kom fra hende og hun så væk " Jeg ved ikke om jeg kan tillade mig det... Men jeg ved godt du selv tilbyder mig det, men..." sagde hun og bed sig usikkert i underlæben og så på ham.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Apr 2013 - 21:21

"det ved jeg godt men lidt sjov må jeg godt udsæt mig selv for nu og da" sagde han kort mens han kiggede på hende "livet er for kort hvis man ikke kan more sig lidt" sagde han kort efter "men hvad? Jeg har skamme ingen problemer i at du bor hos for en tid hvis det er" sagde han roligt mens han og han stoppet med og går efter et par gader, de stod ved en port som ført ind til boligområde og han ledet stille efter hans nøgler og han fandet dem på ingen tid. Han låst porten op og skubbet den op så de kunne komme indenfor "det en del sikkerhed i det her område, så porten her er blot med til holde ønsket folk ude, det går dog ikke lige så godt med holde væsner ude" sagde han kort mens han kiggede ind på den oplyste vej og der var et kæmp luksus bolig komplex som de var kommet indtil..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 16:59

Hun så på ham med et kækt smil på læberne " lad os nu se om du har noget imod det..: Du er trods alt ved at være gammel min kære" sagde hun og grinte kort. Hun var så glad for at hun måtte bo i samme hus som hendes skaber og den eneste mand hun egentlig kunne stole 100 procent på, efter hendes hoven d i så fald. Da de var kommet til stedet så hun sig omkring og bed sig i underlæben " Her er smukt Choice" sagde hun og så på ham med et smil på læberne inden hun fortsatte gennem porten. Lysene på den sti de gik på lyste svagt hendes blege hud op. Det var nemt at se på den måde hvad hun var, hvis man i så fald var i tvivl. Hun sukkede svagt og så på ham " Jeg fatter det ikke... Hvordan du kan holde mig ud..." sagde hun og så ned i jorden. Hun anede slet ikke hvorfor Choice gav hende den mulighed for at bo ved ham... Andre vampyrer havde sikkert ladet deres skabelser leve sådan som de gjorde, men hun vidste også godt at Choice var anderledes i forhold til andre vampyrer.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 22 Jul 2013 - 17:22

"Det her er nu ikke særlig meget i forhold til de sidste par steder" sagde han kort "Hvis du tænker tilbage i tiden har jeg nok levet i større luksus end den man ser nu, så det her relativt lille i forhold til nogle af de hjem som jeg har boede i, London var nok der hvor der var mest luksus og bo" sagde han kort efter mens han kiggede på hen på hende "hvordan jeg kan holde dig ud, tror mig jeg levet mig igennem lidt af det hele efterhånden og du min kære nok midt selskab i forhold til nogle af de mennesker som der har været i røven på mig gennem tiden.. Vi tiltrakker jo en del opmærksomhed fordi vi er kønnere end mennesker og meget af den opmærksomhed er uønsket, jeg vil sige at nogle mennesker faktisk kun begå sig med en så længe at man bare har penge og det netop derfor at jeg værtsætter mine egen frem for dem som jeg møder nu om dage" sagde han kort efter mens han forsat hen til en større dør som ført op til de mange lejeligheder, han stoppet op ved døren og han rode lidt efter hans nøgler og kort efter fik han døren op "femte sal" sagde han kort mens han kiggede på hende..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 19:58

Hun så på Choice med et skævt smil på læberne "Jeg ved udmærket at vi er smukkere end de elendige mennesker som går i gaderne... Men jeg ved bare ikke... Det er som om at mennesker er det eneste hankøn jeg kan trække til mig.. Ja bortset fra dig" sagde hun inden hun kom indenfor. Da hun hørte hans ord om salen smilte hun til ham og nikkede inden hun begyndte at gå " Choice... Hvor mange folk bor der egentlig her? " sagde hun og stoppede ved foden af trappen. Hun vidste ikke hvorfor hun egentlig havde sådan et behov for at vide det, men der var noget inde i hende som ville have ham for sig selv... Hun smilte kort inden hun så langsomt gik op af de mange trapper op mod 5 sal.

Igen stoppede hun, det var underligt ikke at have ham med " Choice kære? Følger du ikke damen op på værelset? Hvor har du dårlige manerer " sagde hun og grinte kort. Hun havde altid kunne lide hvordan han havde været overfor hende gennem tiden, men hun måtte indrømme at det var underligt at have mødtes med ham igen.... Hun var dog evigt taknemlig over det var sket, en det var sikkert også mere et tilfælde end med vilje. Kort lod hun en hånd glide gennem det lange mørke hår mens hun ventede på trappen på ham, for at se om han fattede hendes hint.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 21 Nov 2013 - 20:07

"Lige nu er vi fire om bo her" sagde Choice kort mens at han kiggede på hende "men der snart ved og være for lidt plads, jeg regner med at vi snart flytte ud til kysten hvor at der nok kommer til og være mere plads til os alle sammen" sagde han kort mens at han kiggede op på hende "Jeg har skam ikke sluppet min manerer fra den gang" sagde han kort før at smil kom frem på hans læber og han lukket døren bagved dem og han gik hurtigt hen ved siden at hende før at han kiggede på hende "skal vi?" sagde han kort før han rikket hans hånd frem og han smilet kort til hende mens at han vente hendes svar..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum