Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Indlaget på hospitalet Ren (privat) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 18:51

T: 15:00
O: nogen kolleger
V: regen
S: hospitalet



Det var en regenfuld eftermiddag på hospitalet. Og på en af de mange enestuer lå Tyler Rose i en seng uden sin bluse på, den var bliven tag af ham da hans kolleger havde syt et sår sammen som en sindsyg mand havde give Tyler. Tidliger i dag mange var komme ind på Tyler´s kontor og overfaldt ham bare semv om Tyler, godt kunne forsvar sig selv ville han ikke skade en anden person selv omdet var i selvforsvar. Så manden havde stukke Tyler i siden med en 10 ½ cm lange dolk som havde lavet et grimt ar i hans siden,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 19:05

ren kom ind på stuen. han var blevet læge efter han havde bestået lægeskolen, men hjælp fra sine forældre. hdette skulle være hans første patient. han så på sygejornalen og fik et chok, da han så at hans egen far var hans patient. ren havde endnu ikke fortalt sine forældre at han havde bestået, han ville overraske dem. han havde sat håret i hestehale og så stadig ned i jornalen, for ikke at se op

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 19:10

Tyler var ikke komme til bevisthed. Efter operasone som havde lukke såret i hans siden., efter det voldlig overfaldt tidliger i dag og en sygplejske så på hans måler. Og skrev ned hvad de store på og hvordan hans tilstand var se så ikke så godt ud, lige nu hans krop var svækker og så meget udtære ud
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 19:12

sygeplejerske, kan De fortælle mig hvad der er sket med ham...jeg kender hans familie" sagde ren og sank. han kunne ikke fatte nogen havde skadet hans far. det var så forkert. ren mærkede hans dæmon vinger i ryggen og forsøgte at slappe af. for hans vinger kom ud, når han blev vred, ophisset eller urolig

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 19:17

" han sad på sit kontor. Da en sindsyg mand kom der ind og uden vider overfaldt mange ham, men ingen ved hvorfor det skete men han kunne ikke skade manden. Fordi manden ikke kunne gøre for det " sagde Sygeplejske i der sammen hoste Tyler lidt
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 19:21

javel, er den sindsyge mand fanget" sagde ren. han så kort hen på sin far, og sukkede. "Normalt angriber folk ham ikke bare, han har været meget igennem, han burde ikke være mødt, ikke når han er så svækket som han nu er" sagde ren. han huskede tydeligt at hans far ikke havde været sulten dagen før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 19:25

" ja manden er fandt og er lige nu. ved at blive undsøget at nogen ander læger men manden, sagde noget om hæven over noget som Dockter T. Rose skulle ha gjorde i. Mod manden får længe siden men T. Rose kende ham slet ikke " sagde hun
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 19:29

jeg.. men spørgen manden om dr. roses søn ren.. måske kender manden ham," sagde ren. han havde endnu ikke fået sit læge skilt. så få vidste at ham og tyler var i familie. ren tog en våd klud og lagde på sin fars pande. "Jeg skal nok finde ud af hvad pokker der sker, du har ikke skadet nogen, det er jeg sikker på,...hvordan skal jeg dog forklare mor det her" sukkede ren svagt og så ned

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 19:39

" mande sadge kun hæver. Men nævnet intet navn " sgde hun og gik Tyler hoste og, var ved t vågen, han havde ondt i siden og i hovedt da han havde være sværet bedøvet. For at de kunne orden såret enden det blive værer
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 19:45

vis manden her ind, jeg vil tale med det svin" sagde ren og så på hende. han ville vide hvorfor hans far skulle skades. ren gjorde noget smertestillende klar til tyler og gav ham det. *Det gode er jeg ligner far, så den mand vil muligvis tro jeg er ham* tænkte ren og rullede for til tyler

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 19:50

Manden havde håndjern på. For at holde ham i skak da han så ren forsøget han at komme fri, han gjorde det fordi nogen stemmer i hans hoved sagde at han skulle. Skade dem som stod i vejen for ham og det havde Tyler åbvenbart gjrodet
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 19:59

sir hvem tror De jeg er?" sagde ren og stod foran ham, men en sprøjte beroligende. han gik direkte hen til manden og stak ham i skulderen. han så på ham. "Jeg spørger dig igen, hvem tror du jeg er" sagde han, og så ind i mandens øjne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 20:01

" øøh jeg ved det ikke. Ha ikke set dem føre Sir og huske ikke noget " sadge manden forviret, nogen sindsyge gjorde ting som så bag efter når de vånge af en slages sindsrus. Huske de ikke noget af hvad de havde gjrode ellet lavet på nogen måde
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 20:03

De har angrebet en mand med navn Tyler Rose, han er hårdt såret, og der er måske store chancer for at han ikke overlever de sår, som De har givet ham" sagde ren. "Men mit navn er Ren Inuyasha Rose, og jeg er nyuddannet læge her på hospitalet" sagde ren

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 20:06

" jeg kan intet huske. Overhovedt kun at den stemme inde i mit hovedt sagde et ellet andet og der efter, er det helt sort ind til for 5 minuter siden " sagde manden og så ned . Han viste ikke hvade han havde lavet i næsten 2 timer
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 20:10

javel.. vil de måske have noget imod at blive indlagt på den pykiske afdeling" sagde han og så på ham. *Far bliv nu rask* tænkte han kort. han lagde hånden kort for sin mund. han tog nogle piller i sin lomme og slugte dem. det hjalp ham til at holde sine demon vinger inde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 20:14

manden ryste på hovedt. Og gik med de andre læger i det sammen vågne Tyler på han gispe voldsomt af, smerte i siden han kunne ikke se eller hørt nogen og trot han var. Blive overladt til sig selv lige som den gang Nituki og Ren forsvandt for, efter hånden mange år siden men han havde da funden dem igen
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 20:23

ren gik hen og rullede fra og gav sin far mere mod smerterne. han satte et glas vand til ham på senge bordet og gik så hen og så ud. han ville ikke have hans far skulle se frygten i rens øjne. han var bange for at miste. han lagde hånden for sin mund, og hans skuldre rystede

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 20:25

" ren kom her hen min søn " sadge Tyler. Svaget og reket svaget ud efter ham men kunne ikke rejse sig, fra sengen da han var alt for svækket til detn Tyler viste at Ren var bange for. At Tyler en dag skulle død
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 20:29

ren så over på ham og gik hen til ham. han s sig om for at se ingen så ham. så han lagde sig hos sin far og græd. "JEg blev så bange, da jeg fik afvide du var min patient far" sagde ren og holdt fast i ham. selv da overlægen kom forbi, lagde ren stadig ved tyler og græd

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 20:32

" rolig Ren det er okay. Min dreng " chef han er min søn og ret skræmt lade ham endelig bare ligge, eller får han var et chok og gå i stå " sgde Tyler og støj Ren over hårt. Og nynne svaget for ham
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 20:38

far jeg..jeg bestod læge eksanemen..jeg er læge nu... ligesom du er" sagde ren og tørrede sine øjne. man hvor han hadet at græde. han følte sig svag, når han græd, og han ville ikke være svag. han ville være stærk. han ville være ligeså modig som sin far, og ikke tude så meget

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 20:42

" min dreng jeg er stolt af dig. Og at græde er ikke en svaghed vis man viset omverden hvad man føgler, vil mange mene man er modig fordi man tøre vise vis man er ked af det. Eller vred ser du min dreng sådan havde jge det også i starten, og kunne ikke finde ud af noget som helst over hovedt " sagde Tyler
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 20:46

Du behøver da i det mindste tage medicin for at skjule dæmon vinger, jeg hader de tingester, nærste gang du kommer ud af min ryg, så skære jeg dem af" sagde han og så ud. han havde ikke mere medicin mod sine vinger, og det gjorde ham sur

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 20:50

" jeg lver dig hvordan. Dun kan styre dine vinger uden at bruge mecidin til det se du jeg havde, også det samme problem da jeg var i din alder men så lærte jeg at styre dem. Og at brug dem på en anden måde en andre " sagde Tyler
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum