Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 20:55

hordan så det" sagde han og smed den tømme bøtte ud og tog kitlen af. vingerne kom ud af hans ryg. og det var smertefuldt som altid. han tog skalpelen i sin kitel og tog så fat i den ene vinge. han lagde skalpelen mod den og ville skære den fordømte vinge af

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 21:01

Tyler rejste sig hurtig og tog. Skalpelen fra ham " Ren det er ikke en god ide at skær dem af, den han bruges som skjold se hvad jeg gøre " sadge Tyler og folle sine sortvinger ud. Med røde spidsfjer og folle dem omkring sig som et skjold
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:12

ren så på sine vinger de var bare kedelige sorte. men han prøvede at gøre hvad hans far gjorde. men med et kom horn frem i hans pande. og hans vinger hang rundt om ham som en kappe. han foldede sig sammen og blev helt skjult inde i sine vinger. men han kom ikke ud igen. han havde aldrig vist nogen hornene før

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 21:18

Tyler hjalp ham med alt. Og viste for første gang Ren hvordan han endelig så ud som dæmon, første gang kunne det være skræmen at se på han lindt en skygge. Men hans øjen lyste og man kunne se hans røde vingefjer
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:24

ren så kort frem fra sine vinger. "Øh far, jeg kan ikke få hornene ind igen, og jeg vil helst ligne et menneske" sagde ren og slog vingerne fri og så på sin fsr og gned de åndsvage horn i hans pande. han prøvede at samle tankerne for at få dem til at forsvinde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 21:29

" kom lad mig orden det " sagde Tyler. Og fik dem væk med at prikke lidt til dem med lidt magi, Tylver var medlem af en dæmoneorden som brugte deres magi til gode formål. selv om mange sagde at dæmoner var onde og ikke til at stole på,
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:31

ren gned sin pande. "De er svære at trække ind" sagde han og trak så vingerne ind. det gjorde mega nas. "Jeg hader når jeg skal trække dem ind" sagde han og gned sin ryg. for det havde gjort rigtig ondt. "Ikke et ord til mor om min dæmon form... jeg har undersøgt dæmon bøgerne om de største dæmoner, og en har samme forvandling som jeg" sagd ehan

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 21:37

Tyler nikke og satte sig. På sengen og lindte sig selv men havde som tider problemet med at. trakke sine egen vinge ind i sær når han var træt og svække som han var det nu. Men hans vinger var trukken ind
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:41

ren gav ham et glas vand. "Her far.. øh ved du enlig hvorfor overlægen lod mig ligge.. da jeg..du ved..græd" sagde ren og hentede noget mad, som han gav tyler. han satte sig på stolen og så på ham. *Vil følge fars fodspor* tænkte han og smilede kort. en rigtig helts fodspor

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 21:50

" fordi han er bange for dæmoner. Og ture ikke sige noget fordi han ved at jeg er en af de stærkste, modigste men også venligskt dæmoner i området " sadge Tyler og spise sin mad. Han var efter hånden meget sulten og vis han ikke fik spist, ville han ikke healde rigtig sammen i siden
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Gæst Tors 7 Feb 2013 - 21:52

hvordan mon han så ser mig" sagde ren og hentede mere mad til ham. han hentede en stor bakke og bar den ind til tyler og satte den. "Så der mad," sagde han. *Og nu jeg flad* tænkte han og skubbede sin pung længere ned i lommen

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Tyler Rose Tors 7 Feb 2013 - 22:13

" ren vil du lige finde min pung. I min jakkes inderlomme " spurte Tyler og spise alt sin mad, man kunne godt sige at han ikke havde spist i flere dage som også var sandt. De sidate 5 dage havde han næsten ikke kunne spise noget som helst, og han viste at det bekymder både hans kone og søn meget
Tyler Rose
Tyler Rose
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : i en lejlighed

Antal indlæg : 111


Tilbage til toppen Go down

Indlaget på hospitalet Ren (privat) - Page 2 Empty Sv: Indlaget på hospitalet Ren (privat)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum