Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!
Ja alle sammen, den er god nok. Fra den 18 oktober og frem til at efterårsferien slutter vil Vie La Mort lukke ned, for nye opdateringer. Der vil ske en masse nye ændringer, der i blandt opdatering af reglerne, rang fordeling, sletning af bruger. Og meget mere. Fordi vi lukker ned, er at det vil gøre det nemmere for os admins, og Hjælpe admins for at finde ud af hvad der skal ske, og at vi kan tjekke alle emner igennem for eventuelle overtrædelser af reglerne, profiler skal finkæmmes for ting som ikke er realistiske og meget mere.
Dette vil sige, at vi vil prøve at gøre Vie La Mort, et federe sted at være på, og prøve at lave nogle flere nye fede opdateringer. Som fx, hvad der skal ske med byen efter at denne store battle har fundet sted!
Men der ud over, må jeg til spørger jer medlemmer, om i har nogle idéer som vi kunne lave bedre, ting som vi kunne tilføje siden, eller noget andet i kan komme på? Vi har selvfølgelig selv vores idéer, og har snakket omkring hvad der skulle ske. Men, hvis i havde nogle idéer ville det være rigtig fedt, så skriv til en pm, til vores hjælpe admins, eller til Cash og jeg. Eller i dette indlæg. Hvis i har nogle idéer og vi vil tage det op i et møde.
Der ud over, vil der jo være rensning af medlemmer, og derfor ville jeg gerne hører jeg om, om i har nogle medlemmer, som i mener ikke burde være på siden. Pga, for mange overtrædelser, af reglerne. Nogen som virkelig irritere jer grænseløst, eller nogen som i mener bare ikke høre til her. Så skriv anonymt til min email Elisabethbornholm@hotmail.com, hvor på i skriver at i er fra siden, ikke hvad i hedder. Men bare det, det drejer sig om, så skriv hvem du mener ikke burde være på siden, og der efter en begrundelse til hvorfor. Eller hvis det ikke er så vigtigt for jer, at der er anonymt så skriv en pm. Dog ikke i emnet, da vi ikke vil tvære det ud i folks ansigter at de ikke er ønsket her.
Ellers må i have en forsat god dag, og weekend.
Jeres ydmyg Admin, Faith Jável. Og jeres medspiller, Elisabeth Hartl.
Gæst- Gæst
Sv: Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men ellers, nogle flere racer..? Kan måske komme med nogen eksempler senere da jeg lige skal ud og handle...
Og så ville jeg også høre om I sletter alle brugere eller om I bare sletter dem som ikke er aktive?
Held og lykke med opdateriengen Chek
Gæst- Gæst
Jeg vil nok med det samme sige, at i ikke skal regne med flere racer, måske men det ville være meget utænktsomt. ^^ men nu må vi se :D
For det andet, så er det mest kun dem som har været virkelig meget inaktive, og de for jo selvfølgelig en mail om at deres bruger bliver slettet, og de er velkommende til at lave en ny ^^
Men ellers, har os admins, snakket om nogle bruger, som vil få en pm inden for den nærmeste fremtid, og få at vide de vil blive slettet. Da de ikke har overholdt reglerne i flere omgange, og at der nogen gange har været direkte nægtelse at hvad vi har sagt til dem. Det kan lyde hårdt ja, men det er ikke alle som er skabt til at være på denne verden :] Men der er også andre som ryger ud, vil ikke nævne navne. Men disse personer vil selvfølgelig få en pm omkring hvorfor, og hvordan ^^
Det er også derfor jeg spørger om der er nogen medlemmer som mener at lige den person skal ud :] Altså om der er klagere over medlemmer på siden.
Gæst- Gæst
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Gæst- Gæst
Men nu må vi se om vi for nogle henvendelser ^^
Kan jeg ikke udtale mig om Zann :]
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Men som sagt, jeg kan ikke udtale mig om hvem som vi har snakket om der skal slettes ^^
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 1 af 2 • 1, 2
» Nye Regler For Billeder I Underskriften (VIGTIGT; ALLE SKAL LÆSE!!)
» Fejl på siden omkring profil billeder. (ALLE SKAL LÆSE DETTE!)
» VIGTIGT! Dette kan omhandle din race!
» Dette er nu - Satina.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham