Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! Empty Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 15:24

Nedlukning af Vie La Mort

Ja alle sammen, den er god nok. Fra den 18 oktober og frem til at efterårsferien slutter vil Vie La Mort lukke ned, for nye opdateringer. Der vil ske en masse nye ændringer, der i blandt opdatering af reglerne, rang fordeling, sletning af bruger. Og meget mere. Fordi vi lukker ned, er at det vil gøre det nemmere for os admins, og Hjælpe admins for at finde ud af hvad der skal ske, og at vi kan tjekke alle emner igennem for eventuelle overtrædelser af reglerne, profiler skal finkæmmes for ting som ikke er realistiske og meget mere.

Dette vil sige, at vi vil prøve at gøre Vie La Mort, et federe sted at være på, og prøve at lave nogle flere nye fede opdateringer. Som fx, hvad der skal ske med byen efter at denne store battle har fundet sted!

Men der ud over, må jeg til spørger jer medlemmer, om i har nogle idéer som vi kunne lave bedre, ting som vi kunne tilføje siden, eller noget andet i kan komme på? Vi har selvfølgelig selv vores idéer, og har snakket omkring hvad der skulle ske. Men, hvis i havde nogle idéer ville det være rigtig fedt, så skriv til en pm, til vores hjælpe admins, eller til Cash og jeg. Eller i dette indlæg. Hvis i har nogle idéer og vi vil tage det op i et møde.

Der ud over, vil der jo være rensning af medlemmer, og derfor ville jeg gerne hører jeg om, om i har nogle medlemmer, som i mener ikke burde være på siden. Pga, for mange overtrædelser, af reglerne. Nogen som virkelig irritere jer grænseløst, eller nogen som i mener bare ikke høre til her. Så skriv anonymt til min email Elisabethbornholm@hotmail.com, hvor på i skriver at i er fra siden, ikke hvad i hedder. Men bare det, det drejer sig om, så skriv hvem du mener ikke burde være på siden, og der efter en begrundelse til hvorfor. Eller hvis det ikke er så vigtigt for jer, at der er anonymt så skriv en pm. Dog ikke i emnet, da vi ikke vil tvære det ud i folks ansigter at de ikke er ønsket her.

Ellers må i have en forsat god dag, og weekend.

Jeres ydmyg Admin, Faith Jável. Og jeres medspiller, Elisabeth Hartl.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! Empty Sv: Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:12

Jeg tænkte på om man kunne lave specielle regler for npc's? ;D

Gæst
Gæst

Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette! Empty Sv: Vigtigt, alle medlemmer skal læse dette!

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:13

og det er o.o?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:15

Jeg mener om man må have mange med i emner, om de må være specielt kraftfulde, osv.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:18

Hmm, jeg følger dig stadig ikke. Tror du må uddybe mere, mener du om man må lave karakter der er ekstra kræftfulde?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:21

Nej jeg mener npc's som man har med i emner, såsom hvis nu jeg havde en far der pludselig var gud eller sådan noget, og han så ville være i stand til en hel masse, som man ikke kan have sin egen karakter til at gøre, ville det tælle som overpower? Sådan nogle ting ;D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:22

Nå ja. Sådan nogle regler har vi faktisk allerede, man må ikke være halv gud, gud, eller have guder som forældre, men det er nogen af dem som skal skrives ned ja :D

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:23

Altså det kommer med i opdateringerne? ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:28

Jup gør det ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:32

Flere emnesteder var en god idé måske? jeg mener nu har vi alle jo emnet alle steder noget nyt ville være fedt^^ og flere racer måske? jeg mener det er sygt hvor mange fantasivæsner der er her det ville være fedt at gå lidt ned i dybden med dem^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 16:34

Yush^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 19:24

Jeg ville så sige at.. Det bare ikke skal ændres for meget... For jeg har været på to sider før, de var super fede og så da de blev lavet om.. Mister de alle brugerene... Så jeg beder til at den kun bliver federe og ikke mere kedelig..!
Men ellers, nogle flere racer..? Kan måske komme med nogen eksempler senere da jeg lige skal ud og handle...
Og så ville jeg også høre om I sletter alle brugere eller om I bare sletter dem som ikke er aktive?

Held og lykke med opdateriengen Chek

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 19:55

Ja jeg ved det, nej vi har ikke tænkt os at lave den kedeligere, det ville jo være totalt absurt, men vi følger at der er nogle regler der skal uddybes.
Jeg vil nok med det samme sige, at i ikke skal regne med flere racer, måske men det ville være meget utænktsomt. ^^ men nu må vi se :D

For det andet, så er det mest kun dem som har været virkelig meget inaktive, og de for jo selvfølgelig en mail om at deres bruger bliver slettet, og de er velkommende til at lave en ny ^^
Men ellers, har os admins, snakket om nogle bruger, som vil få en pm inden for den nærmeste fremtid, og få at vide de vil blive slettet. Da de ikke har overholdt reglerne i flere omgange, og at der nogen gange har været direkte nægtelse at hvad vi har sagt til dem. Det kan lyde hårdt ja, men det er ikke alle som er skabt til at være på denne verden :] Men der er også andre som ryger ud, vil ikke nævne navne. Men disse personer vil selvfølgelig få en pm omkring hvorfor, og hvordan ^^
Det er også derfor jeg spørger om der er nogen medlemmer som mener at lige den person skal ud :] Altså om der er klagere over medlemmer på siden.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 24 Sep 2010 - 20:04

så i vil slette dem der ikke overholder reglerne? og er ked af i lukker siden i den lange tid men har så mine egne sider jeg kan lege med og se om der skal laves noget på
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:05

Jeg har et spørgsmål? er mine brugere en af dem der ryger ud?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:08

Ja ^^ eller dem som vi har haft fat i, i flere gange :]
Men nu må vi se om vi for nogle henvendelser ^^

Kan jeg ikke udtale mig om Zann :]

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:09

GOD DAMMIT hjertestop mand seriøst håber det øverste var til Zankuji for eller nogle af de andre eller hva?

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 24 Sep 2010 - 20:10

jeg ved jeg har prøvet og overholde reglerne mens jeg har været her på siden :) det øverste var til mig tror jeg da
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:12

håber jeg sandelig for da det der ja kom frem øverst fik jeg et chok fordi jeg troede en af mine brugere skulle slettes har brugt virkelig meget tid på dem og har altid lyttet til adminerne om overdrevet osv (bortset for med Zann men det endte jo med jeg gjorder)

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:21

Ja det øverste var til Zankuji :]

Men som sagt, jeg kan ikke udtale mig om hvem som vi har snakket om der skal slettes ^^

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 24 Sep 2010 - 20:27

jeg tror ikke der nogen der kan sige jeg har gjort noget galt så længe mit navn er Zankuji url og René Irl haha så nu ved i mit rigtige navn haha shh det hemligt XD
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:29

ALLE SAMMEN ZANKUJI HEDDER RENÉ I VIRKELIGHEDEN *løber igennem byen og råber det*

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:30

vil gerne have vi holder dette professionelt frem for at lave det en chat indlæg.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Fre 24 Sep 2010 - 20:31

Chat indlæg??
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Fre 24 Sep 2010 - 20:31

ja :] at folk skriver om ting der ikke har noget at gøre med selve emnet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum