Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 19:59

Systemfejl!

Ja...
Som overskriften siger, har der været en del problemer med sidens system, og det er noget, som heldigvis er midlertidig pr. bruger. Men for at alle er sikre, vil jeg lige skrive de indtil videre kendte ting, som efterhånden er almindelige for nye brugere.

Evnerne!-
Som mange nye nok har set, har de i visse tilfælde 4 evner, istedet for de normale 2, for nye, og de kan endog rette i dem! Det her er den kendteste fejl, indtil videre, og jeg vil gerne frarådealle nye brugere at skrive i de to sidste felter! Hvis du oplever fejlen, skriv da til mig. (Ray)

ProfilTeksterne!-
Dette problem er indtil videre kun set én gang, af hvad jeg ved, men derfor vil jeg stadig gerne påpege for alle, at uanset om der er muligheden for at ændre en anden brugers profiltekst, så gør det ikke!

Det kan ske, at hvis der kommer flere henvendelser om flere, nye fejl, vil de stå her. For alle der oplever fejl, kontakt mig venligst over en PM.

Mvh. Personalet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 20:01

Det med evnerne skete for mig. D: Men seriøst? Ændre i en anden persons profil tekst? Det er sku da en ordenlig fejl... o.o

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Tors 28 Jul 2011 - 20:02

Det er desværre den side, Vie er blevet bygget på, der åbenbart er gået i kaos.. Der er derfor sådan set intet, vi kan gøre, udover at vente på at de går væk igen: Alle fejlene er midlertidige for hver bruger. ^^'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:17

Der er IGEN kommet flere fejl, som en af vores brugere, har registreret og derfor informeret mig om;

Dennes profilbillede, kan åbenbart ikke ændres til andet end "intet billede", da den loader den succesfuldt ind, men desværre, bliver det bare gennemsigtig baggrund med et rødt x, der derfor tyder på at systemet ikke havde mulighed for at lægge det rigtige ind.
Derfor, hvis i skulle blive ramt af dette, så skriv endelig; men den vides ikke om midlertidig eller fast, og personalet har ikke viden om hvordan man gør det optimalt igen.. Jeg undskylder på forhånd til alle nye, samt ældre brugere, der desværre må se sig nødsaget til deres gamle billede, eller slet intet.

Mvh. Personalet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:33

Angående personligt billede: Så kan man godt ændre sit avatar ved at man enten på tinypic.com eller det sted hvor man nu end finder billedet og har et link til det og sætter det ind via. "Link til et billede på anden server", men selve billedet kommer bare ikke til at sidde 100% perfekt. Men det er en måde at gøre det på mens at der er den anden fejl

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:36

Mr. Damon skrev:Angående personligt billede: Så kan man godt ændre sit avatar ved at man enten på tinypic.com eller det sted hvor man nu end finder billedet og har et link til det og sætter det ind via. "Link til et billede på anden server", men selve billedet kommer bare ikke til at sidde 100% perfekt. Men det er en måde at gøre det på mens at der den anden fejl

Nej, jeg har prøvet, og det kan man ikke :) Beklager, så folkens, vent med at skifte billed hvis i gerne vil have et, og det hjælper heller ikke at skifte computer eller genstarte, det er noget der er galt med selve serveren halløjen eller hvad man kalder det :-)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:37

Hvorfor kunne jeg så :P?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:38

Okay, okay! Jeg skal nok lige prøve, men jeg er ikke sikker på JEG kan, men nu vil jeg lige prøve ... Det skal da lige prøves xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:39

O.O Okay, det virker, men man skal lige justere billed så ^^ (Fik selv et giga enormt billed xD)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:40

Det kan som de andre, have været en midlertidig kortslutning af netop den del af serveren.. Men tester det igennem, inden der kommer flere specifikke informationer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:41

Haha, okay Andrija. Ja ens billede driller lidt angående med størrelsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:41

Okay; det er så muligt igen, men hvis samme problem sker, så skal det helst gerne være midlertidigt ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 19:42

Det virker, men man skal huske at rette størrelsen, ellers ja, går det lidt galt xD Men det virker :) ... og skal da lige siges at dét gjorde den ikke før >.<' Men dét virker, så alle sammen SKAL være glade nu! xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Gæst Søn 31 Jul 2011 - 22:04

Hvis nogle mangler hjælp til at lave avatar rigtigt, har jeg lige stablet en guide på bene som jeg håber i kan bruge :) Hjælp til avatar

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE! Empty Sv: System fejl - SKAL LÆSES AF ALLE!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum