Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Lør 9 Feb 2013 - 15:51

AHMEN!!
- Jeg har jo brug for nogen at tråde med :C

Hey Everyone
efter at være kommet hjem, blev jeg straks sat til at gøre rent og sætte hylder op... Efter at på bedste vis at være flygtet har jeg altså brug for at holde mig selv beskæftiget, så min mor ikke igen kommer rendende og sætter mig til mere -.- xD

Så er der nogen der er friske? Jeg er klar på alt stort set, kommer nok an på hvis i finder på helt ekstreme ting Tanja skal udsættes for :p

Jeg er med på at skabe både plots, hvor det er lidt mere seriøst, eller om det bare et eller andet random emne, som intet har med noget at gøre, bare et hygge et, som bare egentlig er lidt for sjovt.

I skal kunne skrive mere end 10 linjer, helst, er ikke så god til at svare folk som skriver meget lidt, og udetajleret, da jeg selv er en person der gerne skriver 500 ord til hver indlæg, hvis ikke mere :)

Men hvis der er nogen der er friske, så ville det være super fedt! - For jeg keder mig, og jeg har altså virkelig ikke lyst til at skulle sætte flere ting op D:

Peace and out Tanja
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 15:54

Jeg er frisk :3

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Lør 9 Feb 2013 - 15:55

Nice! (det gik hurtigt)

Hvad er du til, plot, eller bare hygge tråd? :D
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 15:56

Jamen der stod haps, så jeg blev da lige hapset i svinget :3

Mmmh.. Jeg er faktisk til begge dele, det sjoveste er nok bare at starte det random og så lade et plot udvikle sig af sig selv ^^ men du kan kigge i nogle af de emner jeg har for at se om det jeg skriver er tilfredsstillende :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Lør 9 Feb 2013 - 15:59

har allerede luret lidt, og synes det er helt hvad jeg kan arbejde med ^^
(så længe du ikke bliver overrasket over, at jeg kan skrive rigtig meget = har haft folk der blev så overvældet at de aldrig svarede xD)

Men skal jeg så ikke bare starte en tråd, også tager vi den der fra? :)
Nogle bestemte ønsker til stedet?
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 16:00

Altså som sagt, min strudssehjerne kan godt stå af, men jeg skal nok få svaret xD
Og nej, hvor det foregår er helt op til dig :P

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Lør 9 Feb 2013 - 16:04

Fint, poster når jeg har fået lavet det færdigt :)
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Lør 9 Feb 2013 - 16:05

Jeps ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 10 Feb 2013 - 13:23

så har jeg endelig fået lavet det :)
jeg undskylder ventetiden
https://vie-la-mort.danskforum.net/t11326-finding-new-anwsers#215638
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 13:31

500 ord der over, fair nok, jeg selv et menneske der gerne vil have indhold hvis det endelig er c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 10 Feb 2013 - 13:56

^^ fedt, hvad er du så til, plot eller bare lidt random emne ting, fordi så er du velkommen til at deltage i den tråd jeg har lavet til Caelren, da det er lige så meget en åben tråd som det er lavet til ham :p
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 14:17

jeg spiller helt ikke tråde hvor der over to mennesker, det bliver lidt for trist hvis vi er tre for så der en der ender med blive lukket ude så jeg helst to for en to mands hvis det okay med dig? c:

Og plot... Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! tja jeg ikke så ide fuld pt

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 15:15

NEHEJ! *surmuler i et hjørne*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 15:16

Vent lidt.. Lavede du et emne? Du skrev da aldrig til mig, gjorde du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 10 Feb 2013 - 16:58

Tanja Malcovich skrev:så har jeg endelig fået lavet det :)
jeg undskylder ventetiden
https://vie-la-mort.danskforum.net/t11326-finding-new-anwsers#215638

det blev bare rykket lidt længere op ^^

- Sorry Caelren, jeg havde ikke set nyheden omkring at der var ekstremt stor snestorm der hærrede vie la mort, så var nød til lige at rette tråden til D:
så det regner altså ikke.. det sner.. meget voldsomt <.<
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 10 Feb 2013 - 17:00

Choice skrev:jeg spiller helt ikke tråde hvor der over to mennesker, det bliver lidt for trist hvis vi er tre for så der en der ender med blive lukket ude så jeg helst to for en to mands hvis det okay med dig? c:

Og plot... Meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh! tja jeg ikke så ide fuld pt

Altså jeg er helt med på at jeg laver en tråd bare til os til, så skal jeg bare lave den et eller andet sted, også tager vi den der fra? For må sige, at alt mit kreativtet til plot er gået på at skabe selve opbyggelsen af Tanja, og hendes forhold til Alexander aka scars :P
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Søn 10 Feb 2013 - 17:27

Det lyder helt fint med mig c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Søn 10 Feb 2013 - 21:39

Okay, har lige nogle tråde jeg skal svare i, også går jeg i krig med det.. ^^
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Gæst Man 11 Feb 2013 - 0:39

Det bare okay c:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Tanja Malcovich Ons 13 Feb 2013 - 9:41

Det gik virkelig hurtigt i går o.o' kom til at poste linket i selve tråden, men her er det :
https://vie-la-mort.danskforum.net/t11336-no-one-but-the-kill#215780
undskylder at det er blevet så kort, men havde det ikke så godt i går med mit hoved :)
Tanja Malcovich
Tanja Malcovich
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Lige pt, har hun til bolig i hendes eget værelse i Ravenwood headquarters, men hun har også sit eget sted i blandt gruppen paradox.

Antal indlæg : 90


Tilbage til toppen Go down

Haps haps! - Vi kigger da lige her :D? Empty Sv: Haps haps! - Vi kigger da lige her :D?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum