Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
poolpary //lukket//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
Sv: poolpary //lukket//
Joongkyu så tilbage på Hyunam igen, som stadig drak. Skulle han selv drikke sig stiv? En lille smule skadede vel ikke? Han tog en filur og drak den i et svælg. Han tog en mere. Fuck de smagte godt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Foxina havde næsten lige bræket sig, men tog alligevel mere at drikke hvilket resulterede i at hun brækede sig igen. Joongkyu sukkede opgivende af hende, men forholdt sig ellers rolig. han så at Kenneth, manden som Foxina havde danset med, var på vej over til Foxina. Han virkede meget fuld, og råbte oven i købet af Foxina. Kenneth tog fat i hendes arm, åbenbart en smule for hordt hvis man skulle dømme det ud efter Foxinas ansigtsudtyk. Det så ud til at Foxina prøvede at komme fri, men Kenneth var vist for stærk. Det var typpisk ham at gøre sådan noget. Jonkuy overvejede at gribe ind, men da han hørte Foxinas fortvivlede råb om hjælp, tøvede han ikke et sekundt, men gik direkte hend til dem. ”Kenneth, slip hende så. Kan du ikke se at hun ikke vil?” spurgte Joongkuy med en lidt hård stemme. Kenneth så surt på ham. ”Bland dig uden om idiot.” vrissede Kenneth, og blev ved med at holde fast i Foxina. Joongkyu trådte helt hen til ham, og fik foxina fri af hans græb. Han skubbede hende om bag sig, og så vredt på Kenneth. ”Jeg bliver nødt til at bede dig om at gå nu”
Joongky fuldte Kenneth ud til vejen, ogsagde til dørmandene at han ikke måtte komme ind igen. De nikkede forstående, og Joongkyu gik ind til festen igen. Kenneth prøvede at komme ind igen, men dørmænene standsede ham hurtigt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Hun sad og kom til at tænke på, at Kanza sikkert lå og kedede sig derhjemme. Hun havde sikkert ædt alt sit kød på kødbenet. Stakkels Kanza, tænkte hun lidt trist. Hun så lidt over på Hyunam. Hun så da lidt fortabt ud, da hun sad med en blondine, som lå sovende på hendes lår.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Skal vi ikke lære hinanden bedre at kende? Nogle af os kender ikke hinanden. Så det kunne da være fedt, hvis vi vidste mere om hinanden. Det er måske lidt mærkeligt af mig at sige dette, men hvad skal vi ellers? Danse?" foreslog hun og hendes kinder blev dog en anelse røde i det. Det var virkelig pinligt, følte hun, og lige om lidt brød de sikkert ud i en form af latter. Så hun kiggede atter ned på hendes skød og blev helt stille.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Mit navn er Foxina Amina Skov. Jeg bor sammen med min mor. Hun er dog ikke så tit hjemme, men ellers bor jeg alene sammen med min hund Kanza. Jeg er 19 år gammel, og elsker dyr og natur." og så stoppede hun. Der var vist ikke mere, som hun vil dele med dem. Hun syntes, at det var lidt pudsigt, at de alle 3 var 19 år gamle. Det var dog en ting de også havde tilfælles. De havde også allesammen dyr. Fedt nok. De kunne måske besøge hinanden i fremtiden, hvis de andre havde lyst til det.
"Det var da fint nok til at begynde med. Foreslag til, hvad vi skal lave?" spurgte hun lidt efter og kiggede rundt.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Joongkyu lyttede opmærksomt til Foxinas også, og da hun var færdig, fortalte han selv noget. "nå, okey min tur. Hm, jeg kan godt lide at høre musik, og måneskin. Hm hvad kan jeg ikke lide? det ved jeg ikke rigtigt. Jeg arbejder som bartender på Salles de banquets, som er et diskotek. Mit fremtidsmål? ved jeg ikke, Har ikk rigtig noget. Hm for at sigde en smule mere så er min blodtype o, jeg er 178 høj. tja mere er der vel ikke lige at sige nu." han stoppede, og kiggede på Foxina og Hyunam. "Når, og hvad så nu? nogle forslag?" spurgte han, og ventede på et svar. Han havde faktisk fortalt en hel del om sig selv, mere end dem, men det gjorde da heller ikke noget?
Gæst- Gæst
Hyunam lyttede nøje efter med hvad Foxina sagde. Sødt! Bange for insekter, og ville være kunster, det kunne være godt! Hyunam ville helt sikkert se hendes malerier.
Hyunam lyttede til JoongKyu, interessant at fortælle om sin høje og blodtype, det fnisede Hyunam faktisk en smule af. Hmm, forslag? Hyunam kiggede på Foxina og dernæst på JoongKyu igen. "Sandhed eller konsekvens?" Foreslog Hyunam. Ikke noget hun selv ville have sagt lige sådan hvis det ikke var fordi hun ingen andre forslag lige havde. Hun kiggede spørgende på Foxina og Joongkyu, var det mon godt nok? Eller kunne de to finde på noget meget bedre? Det ville tiden jo vise sig, når en af dem ville sige noget.
Gæst- Gæst
"JoongKyu? Skal vi ikke prøve det? Det lyder sjovt." spurgte Foxina ham roligt og smilede.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 3 • 1, 2, 3
» More then just a topic [Lukket]
» Adventure for me and you? [Lukket]