Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
poolpary  //lukket// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

poolpary //lukket//

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

poolpary  //lukket// - Page 2 Empty Sv: poolpary //lukket//

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 16:36

Joongkyu smilede, og nikkede kort. ”Det var da så lidt” Han holdt øje med hende, da hun gik over til bordet og begyndte at drikke. Hun havde åbenbart besluttet sig for at drikke sig under bordet eller noget, men hvad vidste han? Hun var måske vandt til at drikke? Han hørte dog Amalias kommentar, og så kort fra Hyunam til Amalia, og tilbage igen. Kunne hun holde til at drikke så meget, hvis hun aldrig havde gjort det før? Han så over på Foxina som også så ud til at ville drikke meget. Hvad var der i vejen med dem? Okey man måtte godt drikke, og man bestemte jo sådan set også selv hvor meget, men bare men ikke faldt om af det. Han måtte hellere holde en smule styr på dem så det ikke skete. Ikke længe efter at han havde hevet Hyunam væk fra den fremmede mand, så han Foxina gå over og danse med ham. Hun flirtede med ham, og kyssede ham også, men det var hendes eget valg. Joongkyu kendte godt denne mand, og vidste at han var en player. Når han blev træt af en pige, gik han videre til den næste. Han havde højest interesse i en pige i en måned, og ikke mere end det.

Joongkyu så tilbage på Hyunam igen, som stadig drak. Skulle han selv drikke sig stiv? En lille smule skadede vel ikke? Han tog en filur og drak den i et svælg. Han tog en mere. Fuck de smagte godt.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 17:14

Hyunam stoppede og kiggede bedrøvende på Joongkyu, "Hvor er Deres toilet?" Spurgte hun. Amalia var godt i gang med at drikke og var allerede blevet lidt væk i det, Amalia havde rejst sig og var gået over for at danse med nogle af de piger der var der. Om Amalia var lesbisk? Kun når hun havde drukket. Ellers var det kun drenge, drenge og flere drenge. Hyunam holdte fat i noget af Joongkuys tøj, mest af alt for at han ikke bare skulle forlade hende, ligesom de andre havde gjort, nok var Hyunam en svag drikker, men det betyder ikke at det køre hende helt ned. Hun var ædru nok til at kunne vide hvad hun lavede, hun havde ikke drukket nær så meget som Foxina eller Amalia. Eller nogen af de andre gæster for den sags skyld. Amalia var slet ikke interesseret i hverken Hyunam eller Joongkyu lige nu, hun var kun interesseret i en lækker blond pige, som ikke havde særlig meget på. De dansede tæt op ad hinanden, var den blonde mon lesbisk? Det kunne man aldrig vide.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 11 Mar 2013 - 17:33

Foxina kunne mærke at det snart var tid til at brække sig. Det var jo også længe siden, at hun havde drukket så meget. Hun gik lidt efter fra ham, da han var gået hurtigt hen for at hente mere at drikke. Foxina kunne mærke, at det snart kom op igen, så hun styrtede hen til Joongkyu. "Hvor ligger toilettet? Nej vent, det kan være ret så lige meget nu! Jeg går lige hen og brækker mig et sted i nærheden." sagde hun og holdt sig for munden og løb rundt om bag huset og kastede op. Hun troede virkelig hun skulle dø lige der, men hun fik det bedre lidt efter. Da hun var okay igen, gik hun tilbage til festen og gik over til Joongkyu og de andre. Bare ham Kenneth, ikke fik øje på hende. For hun ville ikke danse mere med ham, tænkte hun lidt bekymret og satte sig. Hun lugtede ikke videre af bræk, men heller ikke af parfume. Der stod en filur foran hende. Skulle hun ikke lige smage på det fine stads? Jo det måtte hun nok hellere, sagde hun til sig selv og tømte glasset. Det skulle hun aldrig have gjort, for det kom hurtigt op igen. Hun stod det samme sted og kastede op. Okay, hun skulle ikke drikke mere for denne gang, tænkte hun forfærdet og gik igen hen og satte sig på stolen. Pludselig fik hun øje på Kenneth, dansemanden. "Hvorfor gik du fra mig?" råbte han af hende og tog fat i hendes arm. Hun prøvede at vride sig fri, men han var for stærk. "Hjælp!" råbte hun og smerten i armen blev værre.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 9:45

Joonkuy så på Hyunam med et stille smil. Så hun kunne ikke tåle at drikke så meget. ”Denne vej” sagde han, og gik ind i huset. Han holdt fast i hendes hånd, pfor at søre for at hun var med, og for at hun ikke skulle falde på halvvejen. Han stoppede op forand en dør, og vendte sig mod Hyunam. ”Værsesgod” sagde han med et kort nik mod døren. ”Håber at du selv kan klare dig, for bliver nød til lige at smutte ud og holde øje med festen.” san smilede til hende inden han gik ud igen. Han stødte næsten lige med det samme på Foxina, som også spurgte efter toilettet. ”Det..” mere nåde han ikke at sige, før hun sagde at det var ligemegt, og gik om bag huset, hvor hun nok kastede op. Joongkyu rystede stille på ho vedet.

Foxina havde næsten lige bræket sig, men tog alligevel mere at drikke hvilket resulterede i at hun brækede sig igen. Joongkyu sukkede opgivende af hende, men forholdt sig ellers rolig. han så at Kenneth, manden som Foxina havde danset med, var på vej over til Foxina. Han virkede meget fuld, og råbte oven i købet af Foxina. Kenneth tog fat i hendes arm, åbenbart en smule for hordt hvis man skulle dømme det ud efter Foxinas ansigtsudtyk. Det så ud til at Foxina prøvede at komme fri, men Kenneth var vist for stærk. Det var typpisk ham at gøre sådan noget. Jonkuy overvejede at gribe ind, men da han hørte Foxinas fortvivlede råb om hjælp, tøvede han ikke et sekundt, men gik direkte hend til dem. ”Kenneth, slip hende så. Kan du ikke se at hun ikke vil?” spurgte Joongkuy med en lidt hård stemme. Kenneth så surt på ham. ”Bland dig uden om idiot.” vrissede Kenneth, og blev ved med at holde fast i Foxina. Joongkyu trådte helt hen til ham, og fik foxina fri af hans græb. Han skubbede hende om bag sig, og så vredt på Kenneth. ”Jeg bliver nødt til at bede dig om at gå nu”

Joongky fuldte Kenneth ud til vejen, ogsagde til dørmandene at han ikke måtte komme ind igen. De nikkede forstående, og Joongkyu gik ind til festen igen. Kenneth prøvede at komme ind igen, men dørmænene standsede ham hurtigt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 12:11

Efter Hyunam havde kastet op, vaskede hun sig om munden og tog noget vandt ind for at skylde bræk smagen væk, hun gik ud til festen igen og så Foxina, Kenneth og JoongKyu, hun grab ikke ind, og kiggede heler ikke ret længe, før en fremmet pige kom hen til hende. Det var den pige som havde danset med Amalia. Hun tog fat i Hyunam og bevægede sig mod et sted at side. De satte sig ned og blondinen begyndte at kysse hende, Hyunam kunne ikke lide det, men kunne dog ikke gøre noget, hendes krop var for svag, alt hun kunne gøre var at klemme øjnene sammen, og tænke på noget andet, i det forløb de kyssede, tænkte Hyunam på Bopkim og ingen andre, ikke fordi hun var dissideret til dyr, hun kunne bare ikke forstille sig at tænke på andre. Da blondinen stoppede med at kysse hende, faldt hun i søvn på Hyunams skød, og hvad kunne Hyunam gøre ved det? Intet. Hyunam sad og begyndte at ae hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 16:44

Foxina var skræmt af Kenneth, men blev lettet, da Joongkyu trådte ind og fik hende fri. Av, hendes håndled var nærmest helt blåt og gulligt. Hun ømmede sig, og så, at Joongkyu fik Kenneth ud af porten. "Tak, det var rart, at du hjalp mig. Mit håndled er også næsten dødt nu, men den overlever." sagde hun taknemligt og satte sig ved bordet og kiggede rundt på de vilde, dansende, og dog lidt fulde gæster. Skulle hun drikke videre? Nej, ellers ville hun bare brække sig igen. Måske skulle hun tage hjem? Klokken var jo ikke så mange. Måske 3-4 stykker om eftermiddagen?

Hun sad og kom til at tænke på, at Kanza sikkert lå og kedede sig derhjemme. Hun havde sikkert ædt alt sit kød på kødbenet. Stakkels Kanza, tænkte hun lidt trist. Hun så lidt over på Hyunam. Hun så da lidt fortabt ud, da hun sad med en blondine, som lå sovende på hendes lår.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 19:13

Joongkyu så sig lidt om. Der var et par stykker som ikke så ud til at ha det så godt, og nok snart tog hjemad regnede han en smule med. Han smilede til Foxina da hun sagde at hun var okey, eller bare i det mindste overlevede. Han så samme vej som Foxina, og fik øje på Hyunam. Han gik over til hende, og smilede. ”Skal jeg flytte hende for dig, eller er det lige meget?” spurgte han høfligt. ”Jeg kunne jo bære hende indenfor i en seng eller noget?” forslog han. Han var faktisk ikke helt sikker på om hun ville ha at pigen lå der eller hvad, men ellers skulle hun da bare sige det, og så skulle han nok fjerne hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 19:42

Hyunam kiggede på ham med lys i øjnene, men blondinen vågnede, "det behøves ikke mester, jeg er vågn," hun kyssede Hyunam på kinden og gik. På Hyunams skød lå der et papir, det var blondinens nummer. Hun rystet lidt på hovedet før hun gemte det væk, hun kiggede atter på JoongKyu og tog fat i han uden et ord, for at hive ham hen til Foxina, så de alle kunne side samlet. Amalia tog sine ting så Hyunam. Hun tog dem og gik uden at sige noget, men hvad skulle Hyunam dog også gøre ved det, hun smilede lidt lettet og kiggede så på JoongKyu og Foxina. De sagde heller ikke særlig meget lige pt. Skulle Hyunam sige noget? Narh, hun nyd bare at kigge på dem, mens hun var vågn og ikke skulle brække sig eller noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 19:57

Foxina vidste ikke, hvad hun skulle sige eller gøre, nu hvor de alle sad samlet. Måske skulle de snakke og lære hinanden bedre at kende. Det var måske en smule akavet, men det kunne da være hyggeligt nok. Det måtte være hende som skulle bryde den tavse stilhed, og lidt efter kiggede hun op på dem begge og åbnede munden.

"Skal vi ikke lære hinanden bedre at kende? Nogle af os kender ikke hinanden. Så det kunne da være fedt, hvis vi vidste mere om hinanden. Det er måske lidt mærkeligt af mig at sige dette, men hvad skal vi ellers? Danse?" foreslog hun og hendes kinder blev dog en anelse røde i det. Det var virkelig pinligt, følte hun, og lige om lidt brød de sikkert ud i en form af latter. Så hun kiggede atter ned på hendes skød og blev helt stille.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 12 Mar 2013 - 20:39

Han smilede stille da den blonde pige rejste op og gik, men han måtte indrømme at han ikke just var videre begejstret for det kys som hun gav Hyunam. Han fulgte med over og satte sig sammen med dem. Han smilede til dem begge to, og vendte blikket mod Foxina da hun spurgte om noget. Om de skulle lære hinanden at kende? Tjo, hvorfor ikke?”Vi kunne da sagtens side og lære hinanden at kende, det er skam ikke det.” sagde han. ”Hvordan skal vi så gøre det? Bare side og snakke om alt muligt random, eller spørge hinanden om bestemte ting?” forslog han.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Mar 2013 - 8:27

Hyunam fulgte med i deres samtale og kom så efterfølgende med et foreslag, "hvad med familie? Det fik jeg alligevel aldrig spurgt dig om," sagde hun mens hun kiggede på JoongKyu, det var da ikke en dårlig ide, det eneste hun var bange for var at gå i detaljer. Detaljer er aldrig helt nødvendige med mindre man snakke til nærmeste, altså dem man har tættest på hjertet, bedste venner fx. Hyunam løb en hurtig gang op for at skifte sang, hun satte Ft Iland på med I wish. Hun gik hurtigt ned til de andre igen og slappede af mens hun lyttede med omhu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Mar 2013 - 16:20

"Altså vi kunne jo lave en runde, hvor vi fortæller, om os selv. Og det er okay, hvis det ikke er meget. Der er jo nogle ting, som er for private. Hvem ville gerne begynde?" foreslog hun varmt og kiggede rundt på dem. Det var måske for meget for langt af hende, men hun ville gerne vide noget mere om Joongkyu og Hyunam. Det var altid spændende at høre om andres liv og interesser, men hun var en smule nervøs for, om hun kunne forklare sit liv på den rigtige måde, så de ikke troede noget andet om hende.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 13 Mar 2013 - 16:53

Joongkyu smilede. ”Altså, jeg kunne da godt begynde så.” Han tænkte lidt over hvad han skulle sige. ”Altså, noget af det ved i nok godt i forvejen. Mit navn er Joongkyu. Jeg er 19 år og er en animagus som forvandler sig til en tiger. Ja jeg bor her, underligt nok.” sagde han, og så rundt på alle gæsterne for lige at holde bare en smule styr på dem. ”Jeg har en sort kat som hedder Mir.” Han så over på Hyunam ”Når jo, du ville jo gerne møde ham.” I et og nu, som om Mir vidste at de snakkede om ham, kom han ud af det blå og hoppede op på skødet af Joongkyu. ”Når når man snakker om solen så skinner den jo.” Han så ned på Mir og aede ham blidt. Hans motor startede næsten lige med det samme med at spinde. Joongkyu løftede ham op på bordet, så de kunne se ham. ”Her har i ham så.”

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Mar 2013 - 13:27

Hynam lyttede nøje efter. Hun så på Mir, hvor var han nuttet! Hun ville godt kæle ham men var lidt nervøs for det, hun kiggede hen Foxina, var det hendes tur nu?uden at tøve, valgte Hyunam at være anden til at fortælle om sig selv, "Øhm, så er det vel mig, jeg hedder Hyunam og er 19 år, jeg bor alene med min kanin Bopkim, ude i skoven.." Hun pausede. Hvad kunne hun mere sige? Ikke rigtigt noget vel? Hun gav op på tanken, der var ærligtalt ikke rigtigt andet at sige, hun kiggede forventet på Foxina.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tors 14 Mar 2013 - 18:11

Foxina havde lyttet nøje efter de 2 andre fortællinger om sig selv. Det lød da interessant. Nu var det hendes tur. Hvad skulle hun dog starte med?
"Mit navn er Foxina Amina Skov. Jeg bor sammen med min mor. Hun er dog ikke så tit hjemme, men ellers bor jeg alene sammen med min hund Kanza. Jeg er 19 år gammel, og elsker dyr og natur." og så stoppede hun. Der var vist ikke mere, som hun vil dele med dem. Hun syntes, at det var lidt pudsigt, at de alle 3 var 19 år gamle. Det var dog en ting de også havde tilfælles. De havde også allesammen dyr. Fedt nok. De kunne måske besøge hinanden i fremtiden, hvis de andre havde lyst til det.

"Det var da fint nok til at begynde med. Foreslag til, hvad vi skal lave?" spurgte hun lidt efter og kiggede rundt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 18 Mar 2013 - 12:54

Joonkyu så opfordrene på Hyunam. Han kunne se at hun var en smule nervøs, men hun havde nok sine grunde. Joongkyu lyttede med til hvad hun fortalte om sig selv, og da Hyunam havde fortalt færdig, lyttede han til Foxina uden at afbryde en eneste gang. Da Foxina var færdig med at snakke, trak Joongkyu på skuldrene af hendes spørgsmål. "Det ved jeg ikke rigtig." Han tænkte sig lidt om. "Hm, vi kunne måske fortælle hinanden om hvad vi kan lide/ikke kan lide, hvad vi arbejder med, vores mål for fremtiden, og sådan noget der?" forslog han, og kælede stadig med Mir, som spandt højlydt. da han kom til at stoppe et sekund, miavende han sur, for at blive aet igen.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 13:26

Hyunam kiggede på ham tog tog derefter en dyb indånding. "Så starter jeg vel... Jeg kan lide at snakke med min kanin Bopkim og hjælpe mine venner og veninder med hvad end jeg kan, jeg arbejder med børn, for det meste mine venners børn.. mine fremtidsmål.. uhm.. det ved jeg ærligt talt ikke," svarede hun og kiggede på Foxina. Søgende efter et andet blik som ikke var Joongkyus. Dog kunne Hyunam ikke lade vær, hun rakte hånden hen til Mir for at han kunne snuse til den, så han ikke blev bange for hende. "Må jeg kæle ham?" Hun kiggede bedene på JoongKyu.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 14:09

Foxina lyttede opmærksomt til det Hyunam fortalte. Hvor sødt, hun virkede som et meget rart menneske. Hende vil hun gerne se efter festen og ud i fremtiden og mødes med hende. JoongKyus ide var fair og god nok. Det var nok hendes tur nu, mente hun. "Altså jeg kan godt lide min hund, Kanza. Hende snakker jeg tit med. Jeg kan godt lide at lave mad til andre mennesker og høre om deres mening til min mad. Jeg hader edderkopper og andre insekter. Mit mål er at blive en fantastisk maler. Dvs. kunstner." fortalte hun og smilede rundt. Hun kunne godt lide Mir. Det var en dejlig kat.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 19 Mar 2013 - 20:06

Joongkyu lyttede opmærksomt efter det Hyunam fortalte. Da hun var færdig med at fortælle, spurgte hun om hun måtte kæle Mir. "Altså, ja. Hvis han selv er med på det." Sagde Joongkyu og så ned på Mir, som nysgerrigt snusede til Hyunams hånd, og strøg sig op af den.

Joongkyu lyttede opmærksomt til Foxinas også, og da hun var færdig, fortalte han selv noget. "nå, okey min tur. Hm, jeg kan godt lide at høre musik, og måneskin. Hm hvad kan jeg ikke lide? det ved jeg ikke rigtigt. Jeg arbejder som bartender på Salles de banquets, som er et diskotek. Mit fremtidsmål? ved jeg ikke, Har ikk rigtig noget. Hm for at sigde en smule mere så er min blodtype o, jeg er 178 høj. tja mere er der vel ikke lige at sige nu." han stoppede, og kiggede på Foxina og Hyunam. "Når, og hvad så nu? nogle forslag?" spurgte han, og ventede på et svar. Han havde faktisk fortalt en hel del om sig selv, mere end dem, men det gjorde da heller ikke noget?

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 20:42

Hyunam syntes at Mir havde en dejlig blød pels, Mir var da noget af den sødeste kat hun havde set. Men Bopkim var nu stadig den sødeste af alle.
Hyunam lyttede nøje efter med hvad Foxina sagde. Sødt! Bange for insekter, og ville være kunster, det kunne være godt! Hyunam ville helt sikkert se hendes malerier.

Hyunam lyttede til JoongKyu, interessant at fortælle om sin høje og blodtype, det fnisede Hyunam faktisk en smule af. Hmm, forslag? Hyunam kiggede på Foxina og dernæst på JoongKyu igen. "Sandhed eller konsekvens?" Foreslog Hyunam. Ikke noget hun selv ville have sagt lige sådan hvis det ikke var fordi hun ingen andre forslag lige havde. Hun kiggede spørgende på Foxina og Joongkyu, var det mon godt nok? Eller kunne de to finde på noget meget bedre? Det ville tiden jo vise sig, når en af dem ville sige noget.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 22 Mar 2013 - 21:27

Foxina lyttede nysgerrigt til, mens JoongKyu fortalte om sig selv. Det var endnu mere spændende da Hyunam foreslog Sandhed eller Konsekvens. Det lød rigtig skægt, tænkte hun og overvejede et lidt. "Sandhed eller Konsekvens lyder helt fint, Hyunam! Skulle vi ikke tag og prøve det?" sagde Foxina ivrigt og tog et glas filur igen, selvom hun nok vidste, at det ville komme op igen på et eller andet tidspunkt.

"JoongKyu? Skal vi ikke prøve det? Det lyder sjovt." spurgte Foxina ham roligt og smilede.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 11:38

Mir spandt højt og aede sig imod Hyunams hånd. Han lagde sig ned, og rullede en enkelt gang rundt, og lagde sig så på maven og lukkede øjnene. Han nød det virkelig kunne man se. Joongkyu kiggede på Hyunam som foreslog sandhed eller konsekvens. Det lød da til at være en strålende ide. "Klart"sagde han og så på skift fra den ene til den anden. "Hvem starter så, eller vent det kan jeg godt." Han smilede og så på Hyunam. "Sandhed eller konsekvens?" Han havde allerede nogle gode forslag i hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Fre 29 Mar 2013 - 21:39

Hyunam kælede Mir, som var en rigtig kælene mis. Hun kiggede op på JoongKyu, "det mener du ikke?" Sagde hun med et bredt smil. "Konsekvens," Svarede hun ham. Hun kiggede efter deres begges tos reaktioner, normalt plejede den første altid at tage sandhed, men i dette tilfælde var Hyunam for en gang skyld lige glad. Måske var det alkoholen som stadig kørte i hendes system, men hvad forskel gjorde det nu? Hun havde valgt konsekvens og var ivrig efter at finde ud af hvad hun skulle gøre, mens hun stadig kælede Mir.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 15:23

Foxina sad og kælede Mir. Den spandt højlydt, da hun nussede den i nakken. Hun smilede blidt og satte sig tilbage på sin plads og lyttede til, hvad JoongKyu spurgte Hynam om. Konsekvens? Det havde jeg ikke gjort, tænkte Foxina overrasket og lyttede ivrigt efter, hvad JonngKyu ville udfordre hende med.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Ons 3 Apr 2013 - 17:45

Joongkyu smilede da Hyunam valgte konsekvens. Okay nu skulle han finde på to gode ting hun kunne vælge i mellem. ”Enten skal du synge en sang som jeg vælger eller også skal du gå hen til en fremmed person og kamme ham eller hende.” han smilede opfordrende til hende, og tog noget at drikke.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum