Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
I Danmark //lukket emne//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 2 af 2 • 1, 2
Sv: I Danmark //lukket emne//
Han standsede op da de kom frem, og så sig om. Han skiftede tilbage til menneskeform, og stod lidt og kiggede. der var faktisk rigtig smukt her, med den sø. han forstillede sig hurtigt hvordan det ville være at hoppe fra gyngen og ned i det dejlige klare van i søen. "Det er da et rart sted her" smilede han. Han sagde ikke rigtig noget, stod bare og kiggede på de smukke omgivelser. Hvad kunne man også sige lige nu?
Han stod og betragtede hende i stilhed, da hun gik hen til gyngen og rørte ved den, men han sagde ingen ting, for hun så ud til at tænke. Da hun lidt efter undskyldte for at havde fået et flashback, så Joongkyu bare på hende, og smilede. "Det er da ikke noget at undskylde for." Han tog en dyb indånding af den friske luft, og pustede der efter langsomt ud igen. "Nå, men har du nogle forslag til hvad vi kunne lave, for ellers har jeg et" han smilede til hende. De kunne sætte sig op på gyngen, og gynge så højt de kunne, og så springe i søen, men det var kun hvis hun ikke havde nogle forslag.
Gæst- Gæst
"Den der springer sidst i vandet er en rådden fisk!" råbte Diana og satte sig på gyngen og gyngede så højt op i luften, så hun til sidst sprang ned i søen. Foxina kom igen til sidst, men hun grinede alligevel og fik landet i vandet til sidst. Foxina sprøjtede vand på hende, og svømmede væk fra hende. De sprøjtede vand på hinanden et par gange og grinede.
Hun kom igen til sig selv og rystede lidt på hovedet. Der var så mange minder her, så hun nok vil blive oversvømmet med minder.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Der var mange flotte fisk her i søen, men Joongkyu kunne desvære ikke blive længere og se på dem. Han var nødt til at på en smule luft, så han svømmede op igen. Lige i det han kom ovenvande hørte han Foxinas varme og bløde stemme. Om han skulle med hjem og æde? Om han skulle? Selvfølgelig skulle han da det.
Han svømmede op til bræden, og gik hen tol Foxina. "Hvad i alverden er det for et spørgsmål? Ja self skal jeg da det. hvad venter vi på? Kom!" han forvandlede sig til en tiger, og begyndte at løbe, men så efter om Foxina var med.
Gæst- Gæst
Carsten var i færd med at pudse sit gevær, da han så en ræv løbe rundt byen. Han sigtede mod hende, og ramte hende i skulderen. Utroligt nok løb hun stadig videre, men smerten forblev der, og den blev værre og værre. Hun nåede ud af byen omsider og slikkede sit sår.
Gæst- Gæst
Joongkyu stoppede op ved siden af foxina. "Er du okey?" han forvandlede sig til sig selv, og kiggede bekymret på hendes sår.
Gæst- Gæst
"Det er måske for meget at spørge om, men kan du ikke vaske den sidste del af såret." spurgte hun lidt flovt og kiggede ned i søen. Hun sad på knæ og lyttede til de fløjtende fugle.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Vil du med hen til lægen så? Det kan godt være at jeg flygter, men så må du holde mig, hvis lægen skulle være så fræk at stikke mig!" sagde hun nervøst og rejste sig.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
"Det tager et stykke tid. Hvis du ikke kan lide nåle, må du hellere kigge væk, eller besvimer du nok." fortalte han lidt efter og fandt en klud frem og begyndte at rense hendes åbne sår. Han fik med det samme øje på kuglen. "Er du blevet skudt?!" spurgte han forfærdet. Foxina måtte finde på noget i en fart. "Jeg var med på jagt med min far. Og så blev jeg ramt, fordi jeg gik for langt ud, og så troede han, at jeg var et dyr." løj hun og kiggede ned på sit skød. Lægen nikkede lidt forvirret og fandt sprøjten frem. Foxina kiggede væk og hende krop rystede skræmt. Han lagde hånden ved hendes skulderblad og stak nålen ind i huden. Der kom et højt klynk fra hende, og lidt efter kunne hun mærke at hendes skulder langsomt blev lammet.
Gæst- Gæst
Lidt efter hun var gået ind i det andet rum, kunne man høre et højt klynk fra hende. Det måtte gøre ondt, men den kugle skulle ud. Han blev siddende og ventede på hende. Da hun endelig kom ud igen gik han hurtigt over til hende. ”Se det var da ik så slemt vel?”
Gæst- Gæst
"Gå i gang. Jeg er ked af at sige det, men jeg har altid hadet læger, og jeg vil gerne ud herfra i en fart, tak." fortalte hun lægen nervøst. Lægen smilede lidt for sig selv. "Det skal du ikke tænke på, min ven. Der er mange, som hader læger." svarede han og begyndte at sy. Da han var færdig, smilede han tilfredst. "Det var så det. Kom igen om nogle uger. Så er det sikkert helet. På gensyn." sagde han og vaskede hænderne. På gensyn?! Du må være splittergal!" tænkte hun irriteret og styrtede ud fra lokalet. Hun så JoongKyu. "Meget slemt! Lad os komme væk!" sagde hun og greb fat i ham og strøg ud af døren.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Side 2 af 2 • 1, 2
» Spændende og udfordrende emne partner søges!! - Lukket
» emne snak! - Frozen, Niklaus og Harry (lukket samtale)
» Tæsk venligst livet ud af mig. Emne søge halløj.. - lukket
» Danmark (alle mine venner må komme og så selvfølgelig Kajika)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]
Fre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham
» Out of the ordinary - Nightrage
Fre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips