Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Life or death?(Plotsøgning)
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Life or death?(Plotsøgning)
Plotsøgning lukket, pga karakterskift.
Goddag.
Lad dig ikke snyde af indlægstallene der er kørt i bund, for selvom jeg ser ubehageligt ny ud i skriftens kunst, så er jeg på ingen måde en lilleputter. Jeg har skrevet i flere år, og har endda fået udgivet en novelle på bog.
Men jeg mangler emnepartnere.
Delilah er en djævel af Belial og Satan, hvilket betyder at hun har en blandet og meget sindssyg personlighed som kun kan forklares gennem et emne - Hun er dog mester i forførelsens kunst og bruger den til overlevelse. Dog kan man, med sit sind i god stand, ikke kalde hende hverken ond eller normal. Hendes fortid lurer som en mystisk, forvredet skygge i baggrunden af hendes tanker, men den forbliver ligeledes derinde - Man må enten narre den ud af hende, eller have hende til at stole på én(hvilket om muligt er endnu sværere), før man kan få mere end glimt af hendes lange historie.
Dog kan jeg afsløre at hun har haft mange elskere og kærester gennem tiden, idet hun er en som hun er - Hvordan skulle hun undgå det? Hun kan, for en klat penge, bruges til lejemorder. Men derudover er hun også 'hobbykiller', på den måde at hun leger dusørjæger når hun keder sig.
Jeg advarer dig - Delilah er ikke helt normal(i mange henseener) og er fuldstændig ligeled med de problemer det kan skabe at lægge sig ud med magtfulde folk. Hun har intet at leve for, så hvorfor være forsigtig?
- Det skal lige siges at Delilah somme tider kan blive set som et menneske ved en fejl, idet hun opfører sig som en dusørjæger, eller et sindssygt menneske. Hun har ingen intentioner om at dræbe mennesker, idet de ikke er farlige på nogen måder. Hun kan endda finde på at beskytte dem. Overnaturlige har hun derimod intet imod at lege 'se hvor dybt kniven kan komme inden du opdager mig' med.
Hun skal bruge - alt. Tidligere/fremtidige elskere, opgaver, venner, fjender ... Måske endda familie(Disse skal jeg dog skrive en længere historie til, idet der er en grund til hendes nuværende levemåde, som de er grunden til), eller en fremtidig kæreste? En forelskelse?(Denne skal dog være en der skriver over 7 linjer ved hvert indlæg, da vi nok ville få os nogle emner).
Er med på praktisk talt alt.
Nogen der er frisk?
Sidst rettet af Hannah Tors 4 Apr 2013 - 18:18, rettet 1 gang
Hannah- Novice (Rank 3)
Antal indlæg : 20
Sv: Life or death?(Plotsøgning)
DU HAR FÅET FARVE! Tillykke Drake!(Igen, n'et er så besværligt ..)
.. Ehm. Undskyld. Glem lige det dér o.o
Jeg vil også meget gerne møde dig. Har du nogle idéer til et plot?
.. Ehm. Undskyld. Glem lige det dér o.o
Jeg vil også meget gerne møde dig. Har du nogle idéer til et plot?
Hannah- Novice (Rank 3)
danke c:
Altså Draken er jo psykopat sådan set, men ved ikke hvad det kan bruges til
Altså Draken er jo psykopat sådan set, men ved ikke hvad det kan bruges til
Gæst- Gæst
Uh, Delilah er fan af psykopater. For psykopater er farlige, og hun elsker fare! Hun kunne eventuelt være på jagt efter et væsen, og ende med at slå det ihjel i hans lagerhus? Det ser han .. Ja, det er alt jeg kunne komme på xD
Hannah- Novice (Rank 3)
Lyder som en meget nice ide hvis det endelig er c:
laver du emne?
laver du emne?
Gæst- Gæst
Dybt suk altså. Jeg skal nok lave, hvis du kan vente på at jeg får lavet emnet til Alexei først .. Ellers kunne du jo lave emnet, hvor du helt tilfældigt kom til at beskrive lagerhuset meget tæt så jeg ved hvordan der ser ud? xD
Hannah- Novice (Rank 3)
Bare rolig jeg god til og vente hvis det endelig er c:
så jeg skal nok være en sød lille halv engel c:
så jeg skal nok være en sød lille halv engel c:
Gæst- Gæst
En sød lille mentalt forstyrret halv engel? Okaaay xD
Hannah- Novice (Rank 3)
ha ha ha xD
Jah, og jeg skal snart i seng, familie fest i morgen og jeg ved dø i min træthed desværre D:
Jah, og jeg skal snart i seng, familie fest i morgen og jeg ved dø i min træthed desværre D:
Gæst- Gæst
Damn^^
Så ses vi i morgen
Så ses vi i morgen
Hannah- Novice (Rank 3)
Velkommen hjem, så! Sorry jeg har været lidt fraværende ... Well, ja o.o
Skal nok se at få det lavet, når jeg lige har tid. Skal lige til børnefødselsdag og sådan lidt først, såå^^
- DET gælder også for alle de andre emner jeg har lovet at lave - Bl.a. et med Pércy og Alexei. Derudover skal jeg nok få svaret Hachett. Og så er denne her tråd selvfølgelig stadig åben o.o xD
Skal nok se at få det lavet, når jeg lige har tid. Skal lige til børnefødselsdag og sådan lidt først, såå^^
- DET gælder også for alle de andre emner jeg har lovet at lave - Bl.a. et med Pércy og Alexei. Derudover skal jeg nok få svaret Hachett. Og så er denne her tråd selvfølgelig stadig åben o.o xD
Hannah- Novice (Rank 3)
Plotsøgning lukket, fordi jeg har ændret min karakter. Laver en ny når jeg er færdig med Hannah. Dog regner jeg stadig med at mine gamle vil fungere?^^
Hannah- Novice (Rank 3)
Lignende emner
» # The Weight Of Life And Death #
» The Life after The Death (Åbent emne)
» The life and death of a sailor //Rafael//
» Death.. is not fun alone.
» Death is the new alive. XXX
» The Life after The Death (Åbent emne)
» The life and death of a sailor //Rafael//
» Death.. is not fun alone.
» Death is the new alive. XXX