Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 15:56

T - 22:00
O - meget få væsner men nærmest ingen
V - mørkt men den store fuldmåne lyser det meste op
S - parc d'attractions
D - 25 maj 2010
P - Det samme som på avataret har dog en sort cardigan over og en mørkerød løs hue på hovedet

Noah gik rundt lidt for sig selv i hendes egne tanker.. Hun sparkede let til en sten mens hun gik og stoppede og da hun hørte en lille lyd. Hun drejede hovedet og fik øje på indgangen til en efterladt forlystelses park og lagde undersøgende hovedet på skrå. *Spændende?* tænkte hun og tog hænderne ned i lommen mens hun fraværende gik der ind. Der var helt ødet, mon der stadig alligevel var nogen? hun så sig lidt omkring mens hun rettede let på sin hue og lagde derefter hånden tilbage ned i cardigan lommen..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:15

//Please nogen? O.o//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:18

Twi sad på en bænk inde i den forladte forløstelses park. hun havde bare siddet på den bænk i flere timer nu. Hun havde en rød top, med en hvid cardigan og nogle sorte bukser på.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:24

Noah så sig omkring mens hun efter hånden begyndte at fløjte lidt for sig selv. Hun gik lydløst rundt mellem forlystelserne og stoppede op et kort øjeblik *var der ikke lige nogen der?* tænkte hun. Hun gik et par skridt tilbage og så på pigen som sad der med hovedet let på skrå og et lumskt smil. *Hvem kan hun mon være?* tænkte hun og gik lydløst hen mod hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:28

Twi kiggede op, men ned igen. Hendes øjne var smukke så juveler. Hendes hår flavrede i vinden. Hun var smuk. Hun var faktsik meget, meget smuk. Hun betragtede pigen og var derefter ligeglad med hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:32

Noah grinte let for sig selv. Hendes krøllede hår lod sig bære af vinden. Hun trak lidt op i mundvigen. *Jammen dog er vi lidt muggen?* tænkte hun og pustede let til sig pandehår som røg ned i øjnene på hende. Hun lagde let hovedet på skrå, mens hun så på hende hun tog en smøg op af lommen og tog den i munden mens hun stod og kiggede lidt, undersøgene over hvad hun mon var for en.. men vendte sig kort efter og begyndte at gå lidt videre.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:35

Twi læste pigens tanker og rejste sig ondt op. "Jeg er bestemt ikke muggen!" råbte hun efter pigen og gik hen mod hende. "Du bliver nok skør af at ryge!" grinte hun hånligt ig så på pigen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:39

Hun vendte sig langsomt om med et træk i mundvigen. "Vampyr?" gættede hun og spyttede smøgen ud og trampede på den da hun vendte sig om og så på hende med et koldt blik. "Og jeg er bedstemt ikke høj.. Jeg kigger bare på den smukke natur som tydeligvis ikke er her omkring.." sagde hun og sukkede tøvende mens hun så sig omkring men rettede blikket mod hende efter igen med et stramt blik..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:41

"Ryger du?" spurgte Twi for at skifte emne. Hendes øjne blev onde.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:52

Hun lagde hovedet på skrå og trak en pakke cigarrater op af lommen. "Det kommer an på hvad du mener med ryger?" sagde hun med et undrende blik og læste på pakken. "Jeg ryger kun normale cigarrater.." tilføjede hun og lagde dem tilbage i lommen med et spørge blik. "Vil du have en?" spurgte hun men regnede ikke ligefrem med hun ville..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 16:55

"Ja, faktisk!" sagde Twi og ondheden blev væk. "Jeg kan ikke få lov til at købe cigaretter. De tror åbenbart at jeg giver dem til små børn!" Hun så på pigen med et åndsvagt blik og et der tikkede om en cigaret.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:05

hun så overrasket på hende og trak cigararterende op af lommen. "Det lyder da vildt åndsvagt!" sagde hun forstående og tog en selv i munden igen hvorefter hun rakte pakken mod hende. "Her værsgo" sagde hun forsigtigt med et lille træk i mundvigen og tænde sin egen med en lighter ved hjælp af den anden hånd..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:09

Twi tog pakken, trak en op, puttede den i munden og fik lighteren. Så tændte hun den og røg på den. Hun tog den ud af munden og pustede røgen ud af munden. Hun smilte sødt til pigen. "Tak!" sagde hun og vinkede pigen med sig. Hun gik hen mod en gammel beskidt bar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:19

hun pustede forsigtig røg ud mens hun havde cigarraten inde i munden og nikkede som et 'det var så lidt' og trak lidt i smilebåndet med et venligt udtryk. Hun fulgte roligt med og så sig omkring. "Sweet!" udbrød hun da hun så den gamle bar. "Er der noget derinde?" spurgte hun undrende og så undersøgende på hende da hun tog smøgen ud og pustede lidt røg ud..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:33

"Der er en masse døde mænd der ine og det er mig der har slået dem ihjel!" sagde Twi og smilte. Man kunne ikke forstå hvorfor hun smilte ad det, men det gjorde hun altså.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:37

Azazel kom gående forbi og så de to piger stå og snakke. Han gik stille der over med et arrogant smil på læberne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:38

hun så undrende på hende men var mere opslugt efter at få lidt at drikke. Hun havde ike fået noget i den tid hun havde været der. "Du er vampyr" sagde hun derfra lavt og så på hende med et lidt drillende blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:40

"Ja, det er jeg og jeg er stolt af det!" sagde hun stille og gik hen mod azazel der lige var kommet. Hun var gode venner med ham. "Hej aza!" sagde hun og gav ham et lille knus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:42

Azazel smilte stille " Hej Twi" han giv hende et let knus tilbage og kiggede på den anden pige der stod der " hvem er hun" spurgte han sagte

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:44

"Jeg ved ikke rigtig havd hun hedder, men hun er sød." sagde Twi og smilte til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:45

Noah betragtede let drengen og så derefter tilbage på pigen. "Når ja" kom hun pludselig i tanke om med et skævt smil. "Noah Hope Daniels" præsenterede hun sig roligt og kløede sig let i nakken med et venligt udtryk og så skiftevis på dem med et lille smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:46

"Twi Start!" sagde hun og smilte til pigen. Hendes hår blæste i retning af vinden og blæste op i hovedet på azazel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:48

Azazel smilte sagte " mit navn er Azazel Angelblood" sagde han smilende og kiggede skiftevis på pigerne

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:49

"Vil i med ind og se de døde mænd?" spurgte Twi og så spørgende på dem begge. "Der er vist stadig lidt blod tilbage i dem!" Hun grinte.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:51

Azazel smilte " med glæde Twi" sagde han, idet hans øjne lyste helt lyse grønne og hans hår blev kul dort. " jeg er klar"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum