Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:52

Noah så undskyldene på hende. "Jeg er desværre ikke den der drikker blod" sagde hun undskyldende og smilede til dem begge. "Men jeg vil da med glæde holde jer med selskab?" sagde hun med et skævt smil og rettede let på sin røde hat

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:54

"Nårh, nej i drikker vel ikke blod?" sagde hun sødt og hænderne kom i siden hvorefter hun strakte dem bagud. Hun gik hen mod døren til bare og gik ind. Der lå nok 17 døde mænd og Twi så på dem alle for at se efter om der var blod tilbage i dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:56

Azazel fulgte efter Twi og så på nogle af menneskene " mhm ham her ser god ud" sagde azazel og smilte idet han kiggede på Twi

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:58

"Ja, det har du ret i." sagde hun og satte sig på hug foran manden og snuste til ham. "Er der andre der skla ha'?" spurgte hun og så op på dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 17:59

Azazel smilte " det er ved at være længe siden jeg har fået noget at spise" sagde han stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:00

"Vil du da gerne have noget?" spurgte hun og så lidt alvorligt på ham, men stadig sødt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:01

Noah fulgte efter dem som den sidste og lukkede døren bag dem. Hun så koldt rundt på dem der lå og trak på skulderen mens hun gik videre. "Er du også vampyr egentlig?" spurgte hun nysgerrigt og så på Azazel med et undrende blik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:03

Azazel rystede på hovedet " hah mig vampyr, NEj jeg er dæmon" sagde han og gjorde klar til at tage " en bid" af mennesket

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:06

Noah nikkede og betragtede hvordan han tog i mennesket men ændrede blikket over mod Twi og satte sig hen på en slidt gammel stol med et roligt smil mens hun skiftevis så på hvordan det forgik

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:07

"Nå okay!" sagde hun og satte tænderne ind i manden's hals og sugede. "Så er der ikke mere blod i ham!" hun kiggede op og smilede mens hun tørede noget blod væk fra sin hage.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:10

Azazel smilte " jeg kan sikkert få noget ud af ham " sagde azazel og satte tænderne i manden fra den anden side og fik lidt blod ud af ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:11

"Hun gik hen til ham på sine knæ og kiggede smilende op på Noah.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:13

Azazel smilte da han så twi komme over til ha,, Han tørrede det blod af han havde på sin hage

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:15

Hun smilte og rejste sig stille og strakte sig. Hun så ned på azazel for der efter at gå over til en anden mad der også var meget blod tilbage i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:18

Noah betragtede dem med et gådefuldt blik og satte sig omvendt på stolen og stødte med armene på ryglænet og hovedet lagde hun forsigtigt i armene mens hun så på dem med et lille smil

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:22

Hun gik hen til manden og så på ham. Han var ikke lige så bleg som de andre. Hun lagde en hånd på hans hals. "Han lever!" udbrød hun og trådte lidt tilbage og faldt bagover fpr en anden mand.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:25

Noah rejste sig op med et skævt smil da hun så Twi falde bagover og gik af stolen mens hun så på manden der var i live og derefter hen mod Azazel og Tiw med et undrende blik over hvad de nu mon ville gøre

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:26

Twi kunne ikke gøre ret meget fordi hun havde et hul i baghovedet i faldet. "aghjkj" skreg hun da hun faldt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:33

Noah gik hurtigt hen til Twi. "Er du okay?" spurgte hun med et bekymret blik og satte sig ned på hug for at hjælpe hende halvt op..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:36

"Det gør virkelig ondt!" sagde Twi og viste sit sår i baghovedet. Hendes hår var blevet rødt selvom hårts naturlige farve var mørke brunt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:37

"Gud! du bløder helt vildt" udbrød hun undrende og rejste forsigtigt hendes hovedet lidt op. "Hvordan kan det være, du er jo en vampyr" mumlede hun for sig selv med et skævt smil. "Hvad kan jeg gøre?" spurgte hun og så sig omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:40

"Vampyre er jo lavet af kød og blod lige som alle andre, men de kan ikke dø på samme måder som andre." sagde hun og smilte svagt. Hendes hånd gled om til såret og da hun kiggede på sin hånd var den helt rød. Hun slikkede det stille af. "Du kan hente noget vand ude fra hanen der står lige her udenfor." sagde hun og pegede ud af vinduet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:41

//Skal spise! SES//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 18:42

Noah nikkede og rejste sig forsigtigt hvorefter hun hurtigt gik ud og hentede noget vand. Hun kom tilbgae lidt efter men så undrende hen mod hvor den levende mand var og mærkelig nok var han ikke det samme sted men lå på samme måde lidt længere væk. *bevæger han sig?* tænkte hun undrende og gik hen med vandet til Twi. "Here you go" sagde hun og gav hende forsigtigt vandet

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Gæst Tirs 25 Maj 2010 - 19:15

"Tak." sagde Twi og smilte svagt igen. Hun tog vandet og stak sin hånd ned i vandet og gjorde den våd. Hun Satte sin våde hånd på såret og smilte igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^ - Page 2 Empty Sv: En dyb stilhed - Alle er velkommen keder mig nemlig lidt! ^^

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum