Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
I'm just gonna.. you know...go away. xDD EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

I'm just gonna.. you know...go away. xDD

2 deltagere

Go down

I'm just gonna.. you know...go away. xDD Empty I'm just gonna.. you know...go away. xDD

Indlæg af Autumn Tors 14 Mar 2013 - 14:29

Hey ya'll lovely people! 8D

Jeg vil bare sige, jeg smutter til København her i weekenden, NEMLIG JA!! Så I vil nok ende med ikke at se specielt meget til mig. Jeg skal til noget der hedder J-Popcon(som er en cosplay convention, if you'd know) og jeg er ret sikker på jeg kommer til at bruge AL min tid på det - hvilket også vil sige at jeg er for doven til at lave så meget andet. xD

Jeg tager af sted imorgen klokken 14, og jeg vil mene, jeg er tilbage på søndag omkring klokken 20 - Hvor jeg helt sikkert bare smider mig i sengen for at sove videre. Hip hip HURRA!! Dovenskab længe leve!
Dette er også til at informere om at alle mine karakterer vil være fraværende. =w= Det vil sige Autumn, Amelia og (D-bag) Norman, desværre..

Jeg vil meget muligt være online af og til, fordi jeg har sådan en smart mobil der kan gøre den slags.. Men mere vil det ikke blive til. ._. Jeg håber I vil kunne hygge jer uden min tilværelse.

Autumn out!~
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

I'm just gonna.. you know...go away. xDD Empty Sv: I'm just gonna.. you know...go away. xDD

Indlæg af Will Redmont Tors 14 Mar 2013 - 18:02

Don't move away! I.. I'm gonna miss ya!
Will Redmont
Will Redmont
Beginner (Rank 5)

Bosted : Ved fuldmåne bor han i en kælder skjult i skoven. Ved alle andre dage, deler han en lejelighed med sin storebror.

Antal indlæg : 75


Tilbage til toppen Go down

I'm just gonna.. you know...go away. xDD Empty Sv: I'm just gonna.. you know...go away. xDD

Indlæg af Autumn Tors 14 Mar 2013 - 18:14

Aww! Aren't you just arboooooorable!!~ Don't you worry, dear. I'll be back in three days time! C:<3
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

I'm just gonna.. you know...go away. xDD Empty Sv: I'm just gonna.. you know...go away. xDD

Indlæg af Autumn Søn 17 Mar 2013 - 20:53

I'M BAAAAAAAAAAAAAAAACK!!~
Autumn
Autumn
Highly competent (Rank 14)

Bosted : En relativt stor lejlighed i Terre med en udsigt til Sombre. Her bor hun sammen med spøgelset Evan.

Antal indlæg : 879


Tilbage til toppen Go down

I'm just gonna.. you know...go away. xDD Empty Sv: I'm just gonna.. you know...go away. xDD

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum