Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Relationer der holder
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Relationer der holder
Ja.. Som det nok tydeligt kan ses i overskriften, så søger jeg nogle relationer, som faktisk kan holde i det lange løb. Alt det med at de forsvinder efter en måned, det gider jeg simpelthen ikke mere. Derfor vil nogle af mine krav nok syntes at være strenge, men det er simpelt for at være sikker på, at det kommer til at virke. ^^
I kan læse omkring Mall her:
Rapkæftet er et godt ord at bruge, når man skal beskrive Mallories personlighed. Er hun i det rigtige humør, så kan hun være umådeligt flabet og utrolig respektløs. Dette giver selvfølgelig tit bagslag, men det er en del af hendes egen charme. Hun er eventyrlysten som bare fanden og er tit steder, hvor hun ikke burde være og sammen med folk, som hun ikke burde være sammen med. Faren i tilværelsen giver hende et adrenalinrus og hun elsker at opsøge nye farer. Hun er ikke bange af sig og der skal rigtig meget til, før frygten kommer op i hende. Hun har et problem med autoriteter. Normalt er hun en god elev i timerne osv. men er der noget, hun bare virkelig ikke gider, så gør hun det heller ikke. Det sørger hendes utrolige stædighed for. Hun elsker at drille folk og kommer tit med rappe kommentarer.
Får man hende virkelig op i det røde felt, er hun virkelig svær at gøre glad igen. Der skal en del til, men trykker man på de rigtige knapper, så kan det ske fra det ene sekund til det andet. Kommer hun først i dette humør har hun tendens til at blive voldelig, selvom hun prøver på at styre det.
Selvfølgelig har hun også en sød side. Hun snakker gerne med folk og er der for dem, hvis de er i problemer. Hun har også den der helt normale "pige" personlighed, hvor hun rødmer, bliver genert og er helt opdragen. Hun kan sagtens være helt sød og rolig, hvis det er til det, men foretrækker at være flabet. Dog kender hun godt grænserne, selvom hun tit ikke overholder dem. Hun er kun flabet overfor de folk, som hun selv mener, hun kan tillade sig at være flabet overfor.
Okay... Jeg søger lidt af det hele, men også nogle enkelte bestemte ting.
§ En bedste ven. En der er der for hende lige meget hvad og hun kan fortælle alt til.
§ En bedste veninde.
§ En fjende.
§ En eks-flirt.
§ Hun er lidt af en flirt i det hele taget, så nogle søde fyre at kigge efter ville ikke gøre noget.
* Kom meget gerne selv med flere ideer, hvis i har nogle *
Nu til det lidt mere kedelige... Krav. Det virker måske lidt ondt noget af det, men igen. Jeg vil have det til at virke.
- Nok som noget af det vigtigste: Vi skal kunne holde ud at emne sammen. Sjovt nok. For at finde ud af det vil jeg gerne lave nogle "test" emner eller noget i den stil.
- Du skal kunne stave og sætte tegn bare nogenlunde. Ingen er perfekte, men det skal være læseligt.
- Når vi emner, ser jeg gerne mere end 5 linjer. Er selv en nød til at skrive langt nogle gange, men alligevel så dør jeg altså lidt, hvis der skal være så lidt linjer. Kvalitet frem for kvantitet, men ... Ja...
- Hvis du har en tendens til ikke at være online meget og er VIRKELIG langsom til at svare, så der går både 14 dage og en måned imellem dine svar, så går det ikke. Selv kan der godt gå nogle dage med mig i perioder, men det andet kan jeg simpelthen ikke arbejde med.
- Er komplet ligeglad med hvilken race i er, jeg har bare et lille men... Mall skal ikke skades på nogen måde.
Ja... Det var vidst det. Hvis du har overlevet gennem dette og Mall virker som noget for dig, så skriv lige? PM er nok lettest, men i kan også bare skrive her <3
XOXO - Mallorie <3
I kan læse omkring Mall her:
Rapkæftet er et godt ord at bruge, når man skal beskrive Mallories personlighed. Er hun i det rigtige humør, så kan hun være umådeligt flabet og utrolig respektløs. Dette giver selvfølgelig tit bagslag, men det er en del af hendes egen charme. Hun er eventyrlysten som bare fanden og er tit steder, hvor hun ikke burde være og sammen med folk, som hun ikke burde være sammen med. Faren i tilværelsen giver hende et adrenalinrus og hun elsker at opsøge nye farer. Hun er ikke bange af sig og der skal rigtig meget til, før frygten kommer op i hende. Hun har et problem med autoriteter. Normalt er hun en god elev i timerne osv. men er der noget, hun bare virkelig ikke gider, så gør hun det heller ikke. Det sørger hendes utrolige stædighed for. Hun elsker at drille folk og kommer tit med rappe kommentarer.
Får man hende virkelig op i det røde felt, er hun virkelig svær at gøre glad igen. Der skal en del til, men trykker man på de rigtige knapper, så kan det ske fra det ene sekund til det andet. Kommer hun først i dette humør har hun tendens til at blive voldelig, selvom hun prøver på at styre det.
Selvfølgelig har hun også en sød side. Hun snakker gerne med folk og er der for dem, hvis de er i problemer. Hun har også den der helt normale "pige" personlighed, hvor hun rødmer, bliver genert og er helt opdragen. Hun kan sagtens være helt sød og rolig, hvis det er til det, men foretrækker at være flabet. Dog kender hun godt grænserne, selvom hun tit ikke overholder dem. Hun er kun flabet overfor de folk, som hun selv mener, hun kan tillade sig at være flabet overfor.
Okay... Jeg søger lidt af det hele, men også nogle enkelte bestemte ting.
§ En bedste ven. En der er der for hende lige meget hvad og hun kan fortælle alt til.
§ En bedste veninde.
§ En eks-flirt.
§ Hun er lidt af en flirt i det hele taget, så nogle søde fyre at kigge efter ville ikke gøre noget.
* Kom meget gerne selv med flere ideer, hvis i har nogle *
Nu til det lidt mere kedelige... Krav. Det virker måske lidt ondt noget af det, men igen. Jeg vil have det til at virke.
- Nok som noget af det vigtigste: Vi skal kunne holde ud at emne sammen. Sjovt nok. For at finde ud af det vil jeg gerne lave nogle "test" emner eller noget i den stil.
- Du skal kunne stave og sætte tegn bare nogenlunde. Ingen er perfekte, men det skal være læseligt.
- Når vi emner, ser jeg gerne mere end 5 linjer. Er selv en nød til at skrive langt nogle gange, men alligevel så dør jeg altså lidt, hvis der skal være så lidt linjer. Kvalitet frem for kvantitet, men ... Ja...
- Hvis du har en tendens til ikke at være online meget og er VIRKELIG langsom til at svare, så der går både 14 dage og en måned imellem dine svar, så går det ikke. Selv kan der godt gå nogle dage med mig i perioder, men det andet kan jeg simpelthen ikke arbejde med.
- Er komplet ligeglad med hvilken race i er, jeg har bare et lille men... Mall skal ikke skades på nogen måde.
Ja... Det var vidst det. Hvis du har overlevet gennem dette og Mall virker som noget for dig, så skriv lige? PM er nok lettest, men i kan også bare skrive her <3
XOXO - Mallorie <3
Sidst rettet af Mallorie Lør 23 Mar 2013 - 18:33, rettet i alt 4 gange
Mallorie- Competent (Rank 11)
Antal indlæg : 511
Sv: Relationer der holder
altså er selv lidt igang med at komme ind i det hele, men ar nogle lunde en ide om hvordan Christiana skal være. Dog vil jeg rigtig gerne skabe nogle relationer op, det gør det også lettere at skabe personerne, men ja jeg vil rigtig gerne være en veninde da jeg allerede nu ved at Christiana vil være en beskyttende type. Hun er nok den type, som til en hver tid vil hjælpe veninder frem for at hjælpe sig selv. Så hvis jeg kan bruges vil jeg meget gerne :)
Gæst- Gæst
Jeg vil meget gerne have noget mere info omkring Chris inden, hvis du har noget mere om hende :)
kan jeg da godt give dig :)
altså hun er en rimelig typisk engel, den type der hjælper andre, er sød og venlig. Med korte ord har en meget ren sjæl, men livet på jorden har på en eller anden måde også haft en effekt på hende, da hun har et sindssygt temperament. Hun vil til enhver tid vælge venner frem for sig selv, hellere ofre sig for dem end at se dem blive ofret. Jeg har endnu ikke helt besluttet mig hvor gammel hun skal være, men hun er vis i hver faldt...ja mere har jeg endnu ikke om hende :P
altså hun er en rimelig typisk engel, den type der hjælper andre, er sød og venlig. Med korte ord har en meget ren sjæl, men livet på jorden har på en eller anden måde også haft en effekt på hende, da hun har et sindssygt temperament. Hun vil til enhver tid vælge venner frem for sig selv, hellere ofre sig for dem end at se dem blive ofret. Jeg har endnu ikke helt besluttet mig hvor gammel hun skal være, men hun er vis i hver faldt...ja mere har jeg endnu ikke om hende :P
Gæst- Gæst
Ehm ja... Jeg ved så ikke, om det passer med Mall's personlighed xD Det må du se om det gør ^^
Kan hurtigt tilføje at hun kan være let at påvirke, så hvis hun er for meget i et dårligt miljø vil det nok smitte af på hende, men ja de er måske meget forskellige ^^
Gæst- Gæst
Det er netop der mit problem ligger. Det er lige før de er FOR forskellige. Mall er i hvert fald ikke den der søde pige, langt fra.
Måske viser Mallorie Christiana den virkelige verden, viser hende at alting sgu ikke ender lykkeligt ?
Gæst- Gæst
Så er det bare om hun faktisk gider det. Hun kan virke lidt kold, fordi hun er så flabet af personlighed, men det lyder nu som om, at det kunne blive spændende ^^
synes jeg også, udfordringer gør det i hvert faldt sjovest :) men kunne du ikke lave det, sidder med en profil der skal laves ^^
Gæst- Gæst
Sender dig lige en PM :)
Hey Mallorie :)
Er også voldsomt træt af at stable noget på benene med folk, som så bare forsvinder, det gør det svært at forme sin karakter ^^' Meeeen... Well, tror faktisk vi har snakket om det før? Har i hvert fald en idé om at det kunne blive spændende hvis Mia og Mall var gamle fjender fra skolen som mødes igen og genoptog deres rivalisering :) Måske kunne de ende med at forstå hinanden og blive venner, men starte ud med at være gode gammeldags fjender?
Er også voldsomt træt af at stable noget på benene med folk, som så bare forsvinder, det gør det svært at forme sin karakter ^^' Meeeen... Well, tror faktisk vi har snakket om det før? Har i hvert fald en idé om at det kunne blive spændende hvis Mia og Mall var gamle fjender fra skolen som mødes igen og genoptog deres rivalisering :) Måske kunne de ende med at forstå hinanden og blive venner, men starte ud med at være gode gammeldags fjender?
Mia Decor- Advanced Beginner (Rank 7)
Antal indlæg : 111
Det lyder ganske godt! Der mangler noget drama i hendes liv, haha <3
Tja, det har Mia vidst en del af i forvejen... Men lidt mere rod i hendes liv kan vel ikke skade hende :3
Så er det bare lige hvordan de skal være fjender. Skal de slås eller bare være verbalt onde mod hinanden? Gør de livet surt for hinanden, eller kan de bare ikke lide hinanden? Og hvorfor?
Så er det bare lige hvordan de skal være fjender. Skal de slås eller bare være verbalt onde mod hinanden? Gør de livet surt for hinanden, eller kan de bare ikke lide hinanden? Og hvorfor?
hmm ja det er jo så spørgsmålet... Jeg tænker den klassiske bitchfight, hvor det hele foregår verbalt, haha.
Det var også lidt det jeg tænkte, de kan eventuelt have noget baggrundsvide de kan bruge mod hinanden, eller lave rygter - men det høre vel i grunden en bitchfight til?
Skal vi lave et emne på det, eller er det bare noget vi ved og kan bruge i andre emner?
Skal vi lave et emne på det, eller er det bare noget vi ved og kan bruge i andre emner?
Det med baggrundsviden kunne være fedt ja! Fra den gamle skole tænker du eller?
vi skal næsten have et emne om det, eller hvad siger du?
vi skal næsten have et emne om det, eller hvad siger du?
Ja, det var det jeg tænkte :D Have lidt snask på hinanden om at den ene måske har været sammen med en af nørderne, eller hvad ved jeg :P
Jo, det ville være fedt :) Vil du lave det? De kunne eventuelt mødes et sted nær skolen?
Jo, det ville være fedt :) Vil du lave det? De kunne eventuelt mødes et sted nær skolen?
Hahahahahahahahah det lød så godt det der xD
Jeg har alt for meget i hænderne til at kunne oprette lige nu. Kan du gøre det? XD
Jeg har alt for meget i hænderne til at kunne oprette lige nu. Kan du gøre det? XD
Haha, danke schön *Bukke og neje* xD
Ja, det kan jeg vel godt :D
Ja, det kan jeg vel godt :D
Deeeeeeejligt