Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playful Moonlight EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playful Moonlight EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playful Moonlight EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playful Moonlight EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playful Moonlight EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playful Moonlight EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playful Moonlight EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playful Moonlight EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playful Moonlight EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playful Moonlight EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playful Moonlight

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Playful Moonlight Empty Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Lør 23 Mar 2013 - 21:52

Sted: Legepladsen
Tid: Sidst på eftermiddagen
Påklædning: Khá gik som sædvanlig i sin ærkemagerkåbe der var i stil med en trenchcoat.

Khá havde gået i lang tid nu. Tidligere på dagen besluttede han sig for at gå en tur for at få tankerne lidt væk. Han var nu en fast del af Terre men han manglede stadig et eller andet i sit liv.
Man bliver jo ensom når man ligner en udød djævel. Gæster var der ikke ligefrem mange af. Khá ville skam gerne have gæster, men der er ikke specielt mange der vil besøge det sorte slot fyldt med udøde og deres herre

Lige i dag valgte Khá at gå forbi legepladsen. Han savnede stadig sin egen søn Matthew og han mindedes da han selv havde sin søn med på legeplads. Han kunne nærmest se sin søn vælte rundt i sandkassen. Sønnen var jo kun 3 år. Men Khá var også godt klar over at han ikke skulle ind på legepladsen, så han satte sig på en bænk i nærheden og så de mange børn lege og være glade.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 21:56

Over ved et lille gruppe. Træer sad to piger tvillingesøstern Lilje og Rose de sad tæt ved siden af, hinanden og snakke lavet sammen og beslutte af finde en bod med mad fordi. De begge var sluten og havde ikke så mange penge selv om de kun, var 7 år gammel kunne man tydlig mærke deres enegi som engle

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Lør 23 Mar 2013 - 23:04

Det virkede som den typiske legeplads men som alt andet i Terre så var det ikke bare normale børn der legede her. To af dem var i hvertfald ikke. Det var uden skyggen af tvivl to engle. Meget unge engle. De var uskyldigheden selv. Det var som om de ikke vidste at de var engle. De var bare forgabt i deres leg. En klassisk leg med en bod med mad.

Khá synes det egentlig var sødt. men det ville ikke være vellidt at en 400 år gammel djævel gik hen til to små engle, så han vinkede bare hurtigt til dem hvis de kiggede i hans retning
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 23:07

Lilje og Rose så en vinke til dem. En som de slet ikke kendt og det gjorde dem en smule bange, men deres nysgrighed var støre end deres fryget for af få slag de rejste sig. Og gik over i mod ham men holde hinanden i hånden de smielde til hinanden,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Lør 23 Mar 2013 - 23:24

Han lagde godt mærke til de små piger der rejste sig og var på vej hen imod ham, og han kunne godt se de var nervøse. Det var heller ikke så underligt taget i betragtning af hvordan han så ud.
Han sænkede hovedet lidt så hans ansigt ikke kunne ses ordentligt.

Goddag piger. Jeg ville ikke forstyrre jer. Bare hilse
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 23:28

Lilje og Rose hilste på ham. Og neje stille " goddag den Herre " sgade begge piger i kor, de så ret urolig ud og stod ikke helt stille da de fryget at vagtern fra børnehjemme. Skulle finde dem da de ikke havde lov at forlade børnehjemmet over hoevdt, men de ville ikke blive det ret længe fordi de hadet dem alle der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Lør 23 Mar 2013 - 23:36

Han kunne godt se at pigerne var meget nervøse, men det var ikke længere over ham. De kiggede lidt rastløs rundt som om de var nervøse for at blive opdaget af noget eller nogen.

Hvis jeg må være så fri, hvorfor virker i så nervøse piger? Jeg kan forstå hvis det var over mig. Det er ikke så tit at små engle vælger at gå hen og hilse på en djævel.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Lør 23 Mar 2013 - 23:41

" det er vagtern fra. De børnehjem vi bor på vi er bange for at støde på vi må endlig slet ikke, forlade børnehjemmet uden at får lov men vi stak af for at slippe for. Frøkens strænge metoder " sagde Lilje og Rose stille i kor og så sig omkring, dog uden at se en eneste af vagtern

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Lør 23 Mar 2013 - 23:45

Det er ikke første gang jeg har hørt om børnehjem der bruger den slags metoder. Men hvordan er to engle endt på et børnehjem? Med jeres evner kunne i da sagtens klare jer uden børnehjemmet. Jeg skal selvfølgelig ikke blande mig men jeg synes selv det er fantastisk at være fri. Og der er ikke nogen dødelig der skal fortælle mig hvad jeg skal. I skal selvfølgelig ikke fortælle mig det hvis ikke i vil
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 24 Mar 2013 - 18:51

" de forstår det ikke. Vi ha næsten hele vores live leve på børnehjem siden voresf forælder forsvandt, og vi kende ikke vores magi endnu vi er kun 7 år gammel " sagde de stille i kor. Det var typisk af de talet i kor da var søster og end da tvillinger,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Søn 24 Mar 2013 - 22:16

Hvad kan i helt præcist? Hvad er jeres evner piger? Jeg kan godt regne ud det er ikke lige som mine men de må da kunne noget ganske særligt. Det er første gang jeg har mødt engle så små. Måske kunne jeg endda give jer et par råd der ville gøre jeres liv nemmere
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 18:58

" hmm vores magi er. Lys og Kærlighed men det virker ikke på alle kun ganske får personer, og det er ikke nogen på børnehjemmet de havde os som pesten " sadge Lilje og tog om Rose. De var bange og forviret og havde sværet ved at. Finde et sted at bo

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 19:38

Selv om jeg ikke ser sådan ud så er kærlighed en af de største kræter der er overhovedet. Hvad kan i gøre med jeres magi? Kan i gøre folk forelskede? eller? Og hvad kan i helt præcist gøre med jeres lysmagi? Der skal ikke mere til end at tænke en smule kreativt for at gøre ens liv meget bedre. I finder da bare nogen til at lade som om de ejer en lejlighed og så skal i bare bo der. Penge kan i arbejde jer til med jeres evner. For eksempel at hjælpe ældre mennesker hvis liv virker trist og grå
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 19:45

" vores kærligheds magi. Gøre at selv den strides person mærke hvordan kærligheden ænder ens liv, og vores lys magi gøre at dem som var mindste en de holder af. kan komme til at finde fred og kærlighed igen " sadge Rose stille og holdt sig. Til sin søster Lilje som holdt om hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 19:53

Så kan i da bare finde et hjem for de ældre og bruge jeres evner der. Der ville de gøre nytte og i vil kunne tjene penge til at have et liv væk fra børnehjemmet. Det ville aldrig virke på en som jeg men forestil jer en ældre dame der ikke en gang ser sine børn længere. Hvis hun lige pludselig mærker der er håb igen. Det er da en gave
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 19:59

" vi bruger kun vores magi til gode. formål og at udnydte ander er ikke i orden " sagde Rose, og det nikke Lilje til de brød sig ikke om at udnytte nogen osm helst. Lige som de selv var bliven udnytte på børnehjemmet til at skaffe penge der til,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 20:13

Er det at udnytte andre at få løn for at give dem håb? De har pengene, og i har evnerne. De ville blive lykkelige og i vil få et liv meget bedre end det i har nu. I kan få et liv hvor i selv bestemmer. Hvor der ikke er nogen onde vagter eller forstandere der udnytter jer. Det er ikke at udnytte folk at få løn for noget arbejde man gør
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 20:18

" men vi ved ikke hvorfor folk. Ikke stoler på os vi ha alldrig gjrode nogen noget ondt, men aligevel hader de os og smider ting efter os pg sidste gang fik Rose. En flænge i armen da en mange kaste en dolk efter os " sagde Lilje og fik Rose til at vise Kha, det ar hun havde på skuldern

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 20:34

Det er fordi i er anderledes. Folk vil altid være bange for det de ikke forstår. Det er derfor i skal hjælpe dem til at forstå jer. I skal vise dem at i ikke er farlige og at i kun vil folk det bedste. Jeg havde det heller ikke nemt i starten. Folk var ikke kun bange for mig, men også for hvad jeg kan.

Khá fik en blå flamme frem i sin hånd der formede sig til en lille drage der spredte sine vinger inden den rullede sig sammen og sov på hans hånd og kortvarigt efter forsvandt den
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 20:44

" vi ved ikke rigtig om folk. Er bange for os eller om de bare hader børn det er sværet at sige " sadge Lilje, og så på Rose som trak sit ærme ned og skjulte sit ar. For at ingen andre skulle se det da de begge var bange for at komme i knibe igen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 21:05

Bare fordi nogen har været onde ved jer, betyder det jo ikke at resten verden er onde. I må jo give verden en chance også. I virker ikke så gamle så i skal være i verden længe endnu. Så hvorfor ikke få det bedste ud af det i stedet for at gå rundt og være så bange
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:12

" du forstår det slet ikke. Vi er alt for bange til at bruge vores magi vi tøre slet ikke en gang at være uden for, og i sær ikke når det er vintermørke det minder os bare om. Den gang vi var små og død " sagde Lilje og trak Rose ind til sig, fordi Rose græde hun saven deres familie deres mor,far og deres søsken som. Nok ledet efter dem endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 21:16

I bliver nødt til at være modige. Eller så skal i ihvertfald finde mod. Jeg tror også i er meget mere modige end i tænker over. Jeg tror bare folk har holdt jer nede så længe at i ikke tænker over i er modige. I udviser for eksempel stort mod lige nu
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:25

" vi er ikke så modig. Som du endlig tror vi er virkelig bange lige nu selv om det ikke kan ses, men vi kan mærke på hinanden at vi er meget bange og helst ville løbe. Tilbage til den bygning vi har sovet i de sidste 4 dage nu " sagde Lilje og, så hvordan Rose ryste

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 21:29

I står lidt ude for lygternes skær og snakker med en udød djævel. Mod er ikke bare at være frygtløs. Det er også som i gør lige nu. At være virkelig bange men holder det under kontrol. Djævle og engle er ikke ligefrem venner og staid g står i her. Det er okay at være stolte af jer selv.
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum