Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playful Moonlight - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playful Moonlight - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playful Moonlight - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playful Moonlight - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playful Moonlight - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playful Moonlight - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playful Moonlight - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playful Moonlight - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playful Moonlight - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playful Moonlight - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playful Moonlight

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:35

" du ved slet ikke ret meget. Om os og ved ikke hvordan vi har det så du kan ikke sige at vi er modig, når vi slet ikke er det " sagde Lilje en smule tvær men Rose fik hende. Til at slappe af igen inden Kha gjrode dem noget vis han blive sur,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 21:39

[i]Det kan godt være jeg ikke ved ret meget om jer men jeg ved ret meget om verden. Og det er da modigt at stå overfor en djævel, når der er mørkt. Mod er lige så meget at overvinde en frygt når man møder den. Og en stor ros til dig Rose. Det er godt at se du kan hjælpe din søster fra at gøre noget dumt. Jeg har levet i 400 år og jeg har set verden når den har været værst, og den har brug for lyspunkter så som jer[i]
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:42

" jeg ved nå Lilje. Er ved at gå over stejen og gør altid alt for at bremse hende og sådan er hun også over for mig, Vi ha kun hinanden da vi ikke ved om vores familie. Lever eller ej vi har nemlig ikke set dem siden kort før vi døde " sadge Rose, og tog om Lilje som gemt sig ind til hende fordi hun var forviret og ked af det.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 21:47

Det er godt i har hinanden på den måde. Det er endnu en styrke i har. Og det er frygteligt at miste familie. Jeg havde selv en ganske særlig kvinde i mit liv en gang og vi fik en søn sammen. Men de blev taget fra mig.... Jeg blev straffet for at følge ordrer. Så det er derfor jeg har valgt at være min egen herre. Det er derfor der er brug for sådan nogen som jer
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 21:52

" vi holde os mest. Fra ander folk da vi ved hvordan nogen er onde og lede det for stoler vi ikke, så meget på andre folk og slet ikke mænd ikke for at være grov. Men sådan er det bare de fleste mænd vi har mødt ha enden slog eller true os, på livet det for stole vi ikke rigtig på mænd " sagde Lilje stille

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 22:00

Hmmm hvorfor kom i så hen til mig hvis ikke i stoler på mænd? Jeg er jo ikke ligefrem den man vælger at gå hen til først hvis der er flere at vælge imellem. Jeg er trods alt en djævel
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 22:03

" de virkel bare anderledes. End de ander mænd vi har mødt de virkel ikke som om de vil, skade os som de ander ville " sagde Rose og smielde lidt til Lilje som holdt. Sin søster i hånden

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 22:07

Ha ha det kan i jo have ret i piger. Hvis jeg ville skade jer så havde jeg nok gjort det. Jeg ved bare hvordan det er at lave som i gør og vil derfor gerne hjælpe jer med at komme ud af det liv
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Tirs 26 Mar 2013 - 22:10

" det nydte ikke noget. Vi komme aldrig fri af børnehjemmet de er næsten over alt, men et sted de aldrig vil lede efter os er den den forladte bygning ned ved havnen. Det er der vi holde til for at være i fred for de stupide dæmoner" sagde Lilje

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Tirs 26 Mar 2013 - 22:18

[i]Jeg tror nu ikke at den bygning bliver ved med at være sikker. Bare det at i er engle kan spores, og jeres magi kan også. Selvom i ikke bruger den. Men det er godt i har et sted indtil videre. Hvad gør i så med mad og den slags?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 18:47

" vi har ingen. penge så vi finde mad rundt omkring som folk smider ud eller taber uden at vide det, selv om det ikke et meget klar vi os med den smule vi får være gang " sagde Lilje. og man kunne se at tvillingern var meget tynde og meget blege

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Ons 27 Mar 2013 - 18:55

Så har jeg et forslag til jer. Indimellem så skal i besøge nogen der har brug for et lyspunkt i deres liv. I skal gøre dem glade og give dem håb. Med eller uden magi. Og hvis i liver spurgt hvorfor, skal i bare svare at en magtfuld mand vil give dem en gave. Og så får i penge af mig. Jeg vil sende min tjener til den gamle bygning på havnen. Så vil han lægge penge til jer. Eller rigtig mad hvis i hellere vil det
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 18:59

" vi har ellers lært. At vi ikke må tag i mod værken penge eller mad fra fremmede, det lærte vi på børnehjemmet " sgde Rose stille og tog Lilje´s hånd i sin. Og trak sin søster tæt ind til sig det var sådan de beskydte hinanden,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Ons 27 Mar 2013 - 19:13

Det er også op til jer. Jeg giver jer bare muligheden for et bedre liv. Reel mad og et formål. Men hvis i mener at i har et godt liv nu så er der selvfølgelig ingen grund til at hjælpe jer. Mit tilbud står ved magt. I kan også spørge jer selv om hvor længe jeres logi på havnen vil virke. Eller om i vil have en mulighed for at gøre noget for at forbedre jeres chancer
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Ons 27 Mar 2013 - 19:16

Søstern så på hinanden. Og hviske stille sammen og blev enig om at tag i mod hans tilbud, de så på ham " vi taget i mod tilbudet " sagde Lilje og nikke til Rose som. Nikke igen de var hekt enige om det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Ons 27 Mar 2013 - 19:17

Fortæl mig så hvad det er i skal gøre for at få jeres løn. Jeg vil bare være sikker på at i har forstået hvad jeg vil have jer til. Og vil i have pengene eller vil i have min tjener kommer ud med mad til jer i stedet for?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 12:26

" vi skal brug vores. Magi til at hjælpe ander og gøre dem glade i en mørke tid og vise dem godehed og kerlighed, " sadge Lilje og smilede Rose nikke den viste at. Deres magi var deres eneste håbe om at får et bede live selv om de kun var 7 år gammel,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Søn 31 Mar 2013 - 12:38

Det er dejligt at i endelig forstår min mening piger. I er allerede på vej til et bedre liv end hvad i har. Hvad skal i så gøre hvis der er nogen der spørger jer hvorfor i gør de gerninger?
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 12:53

" fordi det er en gode gerning at gøre andre. Glade og hjælpe os selv med at viste at vi godt kan, hjælpe ander en os selv og at vi gøre alt for at andre for det beder med sig selv. Og deres nærmster " sadge Lilje og smielde til Rose som nikke, de små søster var altid sammen om alt ting

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Søn 31 Mar 2013 - 12:58

Og så skal i nævne at selv har fået hjælp af en magtfuld mand. Ikke fordi jeg vil forherlige mig selv, men det viser også at i er villige til at give noget godt tilbage til verden. Og hvis det er et slemt problem i ikke kan klare, så ved i to hvor i kan finde en der kan
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:07

De så på hinanden og nikke. Og de viste at de nok fik brug for hjælpe til at løse nogen ting, da ikke mange ville ha hjælpe af små engle piger som de da de fleste. Nok helle ville forsøge at slog dem ihjel men de var allerede død så de kunne slet ikke død igen,

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Søn 31 Mar 2013 - 13:09

Jeg vil også gerne hjælpe jer med de ting i ikke selv kan. Selvfølgelig skal i være taknemmelige for den hjælp i får. Ligesom dem i hjælper også skal være taknemmelige. Så får i også meget hurtigt fornemmelsen af at i selv kan. Og allerede der er livet blevet meget nemmere at håndtere
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:15

Lilje og Rose så på ham og nikke. De viste ikke så meget endnu da de aldrig havde lærte rigtig, at omgåes andre væsner end hinanden som de søster de var kendte. De ikke så meget til ander væsner ud over engle og mennesker som leve omkring dem, hele tide selv om de endnu var små viste ikke ret meget om verden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Khaa Søn 31 Mar 2013 - 13:20

Khá rakte ind i sin kåbe og fandt to guldmønter frem til dem

Her er jeres første betaling piger. Og hvem ved måske lærer i nogle andre spændende individer at kende. Det kommer også til at være en meget værdifuld letion i hvordan resten af verden hænger sammen udenfor børnehjemmet. I kommer til at kunne se det helt med jeres egne øjne
Khaa
Khaa
Master (Rank 21)

Bosted : Et sort Citadel i bjergene

Antal indlæg : 3299


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Gæst Søn 31 Mar 2013 - 13:29

Rose lag dem med. I en lille læderpose hun havde om livet det hade de kun de får små ting, de havde fra deres tid før de blive til engle og det var ikke meget kun. Deres halskæde og deres fødelsatester samt nogen papire om deres faamilie, som de ikke viste om de lege endnu

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playful Moonlight - Page 2 Empty Sv: Playful Moonlight

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 3 Forrige  1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum