Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning)

Go down

Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) Empty Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 20:41

... alt mellem engle og dæmoner søger jeg ...


Venner: Så enkel som det lyder. Folk Lalita kan kalde sine venner og bruge sin fritid på, når hun kan få tid til det, i mellem arbejde, fritid og pligter. Netop fordi hun ikke har voldsom meget tid, skal det ikke være for mange. Her er et par forslag:
  • Tæt veninde som hun har mange fælles interesser med. Vedkommende skal være en kvinde hun kan dele sine glæder og sorger med. Det skal være en der kan vække hendes tillid og ikke misbruge den - i første omgang. Racen er ligegyldig, så længe din karakter ikke er ond. At vedkommende kunne blive det, er en hel anden snak.
  • Festaben kan være både en mand eller kvinde, vedkommende skal blot være glad for at feste og en god ven. En person der kan fungere lidt som det positive i Lalitas liv. Personen skal helst være indstillet sådan at hvis hun fortæller om eksempelvis kærestesorger, så ligger vedkommende blot armen omkring hendes skuldre, men uden at grave rundt i det.

Eventyrenes kilde skal være en person der tager Lalita med på eventyr. Det behøves ikke at være lange og farlige, men det betyder heller ikke at det slet ikke må! Lidt action er alt hvad jeg efterspørger, i hvilke form og hvordan kan vi altid aftale. Det er ikke nødvendigt at denne person overhoved er god! Det kan også være en bortføre eller noget i den dur.

The only one er ikke en mand hun for elsker sig i, men alligevel føler sig vanvittig draget hen imod. Manden skal facinere hende og få hende til at glemme tid og sted, præcist som var hun for elsket, forskellen er bare at hun ikke er for elsket. Det har intet rigtig at gøre med følelser, men alligevel vil hun gå igennem ild og vand for ham. Hvordan dette præcist skal udvikle sig, og starte, håber jeg vi kan tage en snak om.


... krav ...


Længden er mig mig næsten ligegyldig, bare det er mere end 10-15 linjer. Selvfølgelig er der visse undtagelser, for eksempel ved eventuel kamp, men generelt fortrækker jeg indlæg af en rimelig længde, men det behøves bestemt ikke være romaner!
Grammatikken kan vi altid lave små fejl i. Det gør jeg også selv og selvfølgelig forventer jeg ikke at du skriver perfekt, men jeg vil ikke skulle sidde og gætte hvad du skriver. Det fjerner min lyst til at skrive, så med andre ord: Skriv så man kan læse det, så er jeg tilfreds.
Indstillingen til emnet skal selvfølgelig være der, derfor forventer jeg at få et svar med jævne mellemrum. Kravet er ikke at du skal give et svar inden for én dag, men at du svare inden for fem dage. Hvis det ikke kan lade sig gøre, vil jeg gerne høre fra dig.

Alle krav er selvfølgelig gengældt!

Interesseret? Så skriv endelig - og tro ikke jeg er en sur gammel heks. Jeg bider kun ... en lille bitte smugle ^.^

TILFØJELSE! Glemte lige at sige, at hvis du har andre plots, idéer eller andet, så er du selvfølgelig velkommen til at skrive alligevel!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) Empty Sv: Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 21:21

Jeg er frisk på ideen med veninde, Sutton er langt fra ond og er en person man altid kan stole på når man først er venner. Dog er hun sky over for mange mennesker på en gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) Empty Sv: Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 22:15

Hmm, på det punkt minder de meget om hinanden.
Det skal bestemt nok blive interessant! Jeg laver gerne emnet et sted du vælger, men det bliver først i morgen, da jeg er for træt til det lige nu.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) Empty Sv: Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning)

Indlæg af Gæst Tirs 2 Apr 2013 - 22:16

Lyder jo meget godt;)
hmm på en cafe eller bibliotek

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning) Empty Sv: Mellem Engle og Dæmoner (emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum