Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et aftalt møde:: Semiazas EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et aftalt møde:: Semiazas EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et aftalt møde:: Semiazas EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et aftalt møde:: Semiazas EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et aftalt møde:: Semiazas EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et aftalt møde:: Semiazas EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et aftalt møde:: Semiazas EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et aftalt møde:: Semiazas EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et aftalt møde:: Semiazas EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et aftalt møde:: Semiazas EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et aftalt møde:: Semiazas

Go down

Et aftalt møde:: Semiazas Empty Et aftalt møde:: Semiazas

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 16:38

Tid:: 21:00
Sted:: Værtshuset
Vejr:: lige meget, der er lunt indefor
Omgivelser:: få gæster, som er godt fulde

Værtshuset var som altid tilrøget, selvom der ikke var særlig mange mennesker i lokalet.
Her sad kun et par fulderikker som nok havde været her hele dagen, der var fyldt op med øl krus overalt på bordet og et par af gutterne var faldet omkuld på gulvet med en øl i hånden.
Bartenderne stod blot bag baren hvor de førte en rolig samtale, dog skævede de nogle gange nervøst over mod det mørkeste hjørne hvor en bred men lille skikkelse sad. '
Skikkelsen sad helt alene ved bordet, i mørked dog kom der en tyk røg derover fra som stammede fra en pibe af gylden metal.
Skikkelsen var en ung bredskuldre dværg med et barsk ansigt, som lige nu studerede øl krusset på bordet foran ham. Hans krop var dækket af en brun kappe af pels, indeunder den havde han et par brune bukser fyldt med rum og på overkroppen bar han blot en ærmeløs bulse i sort. Hans hår var en hanekam som var klippet spids for enden og som omme på ryggen gik ud i en lang hestehale som var flettet. Hans skæg var kort men tygt og overskæget var flette på vær sin sinde af munden.
Hen over hans pande helt omme fra baghovdet var et langt ar som var lidt lynformet, hans ene øje bar en army grøn farve hvor imod det andet bar en gyldenbrun farve uden den sorte cirkel i midten, da den var ødelagt på grund af et ar som gik hen over øjet.

Thayer tog et sidste sug af piben før han lage den på bordet for så at tage en tår af øllen, imens han langsomt vendte blikket mod døren, der brudte snart dukke en fyr op en som ville møde ham og nok lave foretning. Han rystede lidt utålmodigt på hovdet imens han blot studrede døren afvendtene.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Et aftalt møde:: Semiazas Empty Sv: Et aftalt møde:: Semiazas

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 17:06

Han løb halv hurtig gennem de mange gader for han havde en smule travlt i forhold til normalt, han skulle mødes med en på den glade sigøjner men det var letter sagt end gjort for Semiazas var ny i Di Morga og derfor var han ikke helt kendt på hvor det endelig var at han skulle hen, han drejet om hjørnet ved gade som han kom forbi og endelig så kom han frem til kroen som han havde ledt efter i en halv time.
Semiazas havde det samme udseende som en mand på de femtyv år men i sindet var han langt ælder end det normalt menneske, han var sådan set trohundetfemtyv år gammel men det var kun ganske få som der overhoved var klar over den deltajle. Semiazas havde bleg hud af natur og hans hår var sort og skulder langt og øjne var os ganske mørke i farven, der udover var han iført en sort skjorte samt sort bukser og sko, en jakke sad ud hans skjorte og en slag miltærhat sat oppe op hans hoved.
Hurtigt nærmet han sig døren og han stoppet stille op da der var ganske få meter hen døren og han åbent den roligt med den ene hånden mens hans blik var rettet ned i jorden da han kom indenfor, det første indtryk af stedet var ikke ligefrem det som han havde forvente af normal kros standart og han gik mest af alt udfra at dette var sådan et sted som man normalt kom på hvis man skulle drik sorgen ud. Et fuldenikker lå på jorden og de to ejer stod og snakke med afdæmpet stemmer men de rettet dog opmærksomheden på ham mens han stod der og kiggede sig om, han få da øje på en person som sad hen i et mere mørket hjørne af kroen og han gættet på at det var den person som sad og vente på ham. Langsomt og roligt gik han imod bordet og han kunne stadig mærke hvordan hans plus banket der ud af fordi han stadig var forpulset over at have løbet rundt i så lang tid "Thayer formoder jeg?" sagde Semiazas roligt mens han kiggede på ham med ganske normalt blik og han trak vejret langsomt mens han genvandt kontrollen over hans plus..

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 17:17

Thayer betragted døren da den gik op og en mand kom ind, han lagede hovdet på skrå imens han løftede et øjnbryn måske det var ham han skulle møde? det kunne passende være ham.
Manden satte kursen mod ham, Thayer nikkede let til ham idet hans navn blev nævnt"ja det er mig"svarede han kort med en dyb stemme"og du må være Semiazas? formoder jeg?"svarede han let.
Han nikkede let mod stolen hvorfor"tag plads"sagde han nu mere alvorligt imens øjne betragtede ham nøje"de ville mig noget?"spurgt han for at komme igang med det samme.
Han løftede kruset og tog en slurk hvorefter han tørrede skummet af overlæben med en stor bred håndryg, imens han betragtede manden foran sig.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Man 8 Apr 2013 - 17:41

"I egen person" sagde Semiazas roligt mens han kiggede på Thayer og han tog roligt plads overfor ham mens han tog hatten af og lag den på bordet foran ham "Jah et gammelt familie medlem sagde til mig at det var dig som jeg skulle komme til hvis jeg skulle have fat i våben og dette er netop grunde til af jeg ville opsøg dig" sagde Semiazas roligt mens han kiggede på ham med de mørke øjne som blot blev mere mørke fordi belysning ikke var særlig optimal i det lille hjørne hvor de sad "Jeg ved ikke om de bekendt med de kolonier som Frankring havde i USA her for omkring 200 år siden?" sagde Semiazas kort "Men hvis de er bekendt med dem vil de os vide af Verdelet familie havde en pæn del af jorden som hørt til staten Louisiana, vi var meget magtfuld familie den gang og vi havde os en del våben som gik tabt under borgerkrigen" sagde han kort efter "Blandt de våben var nogle meget sjælen ting som jeg har kiggede efter siden af jeg hørt om dem her for ganske nyligt men jeg helst gerne havde dem genlavet så de kan komme tilbage til den fin stand som de havde for 200 år siden" sagde Semiazas roligt mens hans kiggede på Thayer og han trak vejret langsomt men han gav ham selv en pause.
"De har vel ikke noget imod at jeg røger?" sagde han kort og han ville helst spøger om den type ting for han var klar over at det ikke var alle der brød sig ligeleds om duften af cigaret røg og derfor ville han helst spøger en gang for meget end en gang for lidt, han blinket kort mens hans ene hånd forsvandt ned i jakkelommen og han ledt stille efter pakken med hans smøger og lighter..

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum