Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Et lille smut i skoven - Cricker

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 7:04

Cricker fulgte efter hende, han var ikke langt bagefter, han fløj op ved siden af hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 9:23

Hun fløj ikk så hurtigt da hun jo ikk var helt sikker på han kunne følge med men det gik da fint nok.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 15:59

Han fløj op til hende og fulgte meget godt med, han kiggede sig rundt omkring for at se hvor han var henne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 18:38

Hun gjorde det samme og forsatte så i den rigtige retning. Inden længe var de foran en nogenlunde stor villa vej som hun gik hen ad.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 7:07

Cricker kiggede sig lidt omkring, han havde aldrig været her før.
"Bor du virkelig her?"
Han så på de store villaer.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 7:12

Hun nikkede og stoppede foran en hvid villa med sort tag. "Ja. Det er her jeg eller plejer at holde mig til.." sagde hun og låste døren op.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 10:42

Han kiggede sig lidt omkring den hvide villa. Den var ret pæn synes han.
"Det må jeg sige, har du det hele for dig selv eller er det kun når dine forældre ikke er her?"
Han gik med hende indenfor og så sig lidt omkring

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 15:41

"Kun når mine forældre ik er hjemme men faktisk er det mig der ejer huset.." Hun smilte lidt skævt og uskyldigt og trak let på skulderne. Hun skulle lige til at tage fat i dørhådtaget da døren blev åbnet og en fornem kvinde og mand kom gående ud. "Gud, Thea! Hvor har du været? Nej vi snakker om det når vi kommer tilbage" sagde kvinden og kyssede bare hurtigt Thea på panden før at de begge gik ned til en bil ved gaden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Ons 2 Jun 2010 - 19:11

Cricker kiggede efter dem, det var som om de slet ikke havde lagt mærke til at han også stod der, han kiggede på Thea.
"Jeg går så ud fra at det var dine forældre?"
Han kiggede efter dem en sidste gang.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 9:51

Thea nikkede og gik indenfor hvor efter hun lukkede døren efter ham. "Ja det kan man vel godt sige.." Hun tog sin jakke af og gik så ud i køkkenet.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 17:26

Cricker kiggede sig lidt omkring da de var kommet indenfor og gik derefter med hende ud i køkkenet.
"Hvad mener du med at det kan man da godt sige?"
Han kiggede lidt undrende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 21:44

"Altså..Jeg betrækter dem ikk som mine forældre" sagde hun helt ærligt som svar på hans spørgsmål. Hun satte så noget vand over og fandt nogte te frem. Så fandt hun nogle hjemmebagte småkager frem. Hun ahvde selv bagt den og var ret stolt over dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Tors 3 Jun 2010 - 22:41

Han stod og tænkte lidt over spørgsmålet, men besluttede sig for at han nok ikke skulle spørge mere ind til dem, det lød ikke som om hun havde lyst til at snakke om det, og det kunne han vel nok også forstå.
"Det dufter godt"
Han sagde det pludseligt og så over på hende, han fik øje på småkagerne og fik et smil på læberne, det var også ved at være noget tid siden at han sidst havde fået noget at spise.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 9:31

Hun nikkede roligt og lavede så en kande te da vandet var færdig med at koge. Hun vendte sig så om mod ham og stod lænet op af køkkenbordet. "Tak..For at have vist mig skoven både dag og nat" sagde hun med sin rolige og blide stemme samt et sødt smil på hendes bløde let lyserøde læber. Så vendte hun sig igen om mod kanden med te, lagde nogle småkager på en tallerken og lagde begge dele på en bakke samt to krus.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 15:15

Han smilede til hende.
"Det var så lidt, vi kan gøre det igen en dag hvis du har lyst?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 15:17

"Ja" sagde hun smilende og løftede bakken hvor efter hun gik ind i stuen med den. Hun stilte den på sofa bordet og satte sig selv i sofaen. Hun så på ham med et blidt blik og hun strøg så lidt af sit hår væk fra sit ansigt.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:25

Han gik hende til hende og satte sig ved siden af hende og kiggede på hende.
"Jamen ehm.. Må jeg vide lidt mere om dig selv? jeg ved at du bor her, du er stuepige og du bor sammen med dine forældre, men er der andet?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Søn 6 Jun 2010 - 21:30

"Tja.. Jeg er 110 år men lignr dog kun en på de 15 år. Jeg passer en lille hundehvalp som ingen ville have. Jeg skjuler den inde på teatret hvor jeg kommer rigtigt tit. Stort set hver nat for at spille på flygelet i musiksalen. Jeg elsker at spille klaver og violin. Er der ellers andet du vil vide??" spurgte hun ham så med sin rolige og blide stemme.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 11:47

Han kiggede på hende med et undrende blik.
"Hvorfor gemmer du den der? Vil dine forældre ikke have at der er hund herinde?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 11:51

"Jeg..Jeg syntes det er lidt nemmere at vide dig stedet end at sige det og nej mine forældre kan ikk tåle andre dyr en fisk" forklarede hun ham lidt svagt og så ned i sit skød.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 14:46

Han kiggede på hende.
"Det var ikke for at få dig til at føle dig skidt tilpas, jeg var nare nysgerrig."

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 14:53

"Det er heller ikk din skyld" sagde hun roligt og sukkede opgivene hvor efter hendes hoved så landede på hans nærmeste skulder mens at hun så lukkede hendes øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 15:06

Han kiggede på hende og begyndte at smile.
"Jamen hvad er det så? Hvis det da er noget jeg må vide"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 15:08

"Jeg er vel bare lidt stresset og føler mig ildt udstødt fra min familie allerede.. Min familie hade dæmoner og da mine forældre så dig ikk jeg lidt i panik.." sagde hun som en svag mumlen og havde stadig sine øjne lukkede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Gæst Man 7 Jun 2010 - 19:33

Han kiggede på hende og sukkede lidt.
"Jamen så havde du da ikke behøves at tage mig med herhjem."
Han havde et lidt trist udtryk i sine øjne.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Et lille smut i skoven - Cricker - Page 4 Empty Sv: Et lille smut i skoven - Cricker

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 5 Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum