Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
En dag på stranden // Godric // Luna Linston EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

En dag på stranden // Godric // Luna Linston

2 deltagere

Go down

En dag på stranden // Godric // Luna Linston Empty En dag på stranden // Godric // Luna Linston

Indlæg af Gæst Lør 4 Maj 2013 - 11:37

O: Stranden
S: I sandet
V: Solrigt med få hvide skyer
T: 11.30

Foxina sad indenfor med sin nye blæser, som hun lige havde købt. Dejligt kold luft slog mod hendes ansigt. Hun sad i lænestolen og spekulerede på, hvad hun skulle foretage sig i dag. Måske ind i skoven? Nej, der havde hun været så mange gange før på en solrig dag. Noget nyt, som hun kunne lave, men hvad? Kanza havde fundet en stor, gammel badebold inde på Foxinas værelse, som hun lå og legede med, foran Foxina. En badebold? "Kanza! Du er genial! Vi kan begge tage ud og bade på stranden." udbrød hun muntert og krammede Kanza hårdt ind til sig. Hun skyndte sig op å sit værelse og fandt sit bikini sæt frem. Der var sjove tegn på det, og det så flot ud, da det sad tæt ind på hendes krop. Hun betragtede sig selv i spejlet. Hun tog noget solcreme på, og nogle solbriller med sig. Hun gad ikke tage sko på, da der ikke var så langt til stranden. Det var bare lige op af gågaden og ind på en lille sti, så var hun der. Hun gik ud med Kanza efterfølgende. Solen var skarp og varmede hurtigt Foxina op. Asfalten var pæn varm, så hun småløb lidt.

Der var ikke så mange mennesker i dag på gågaden, men de var sikkert på stranden allesammen, tænkte hun roligt og gik på en bakketop. Hun kunne tydeligt høre vandets brusen, og lugten af lidt tang. Mågerne kunne man tydeligt også høre, de skreg som pokker i helvede. De fløj hen over nogle af menneskene, for at finde føde. Kanza havde stadig bolden i munden, men denne gang var den ikke flad, men oppustet af Foxina. "Så, Kanza. Så ligger vi os her, hvor der ikke er så mange mennesker." sagde hun roligt og lagde tæppet ned i det dejlige bløde sand. Hun lagde sig godt tilrette, og planlagde, at springe ud i vandet på et tidspunkt. Kanza løb ud i vandet og plaskede til alle sider, og løb så tilbage til Foxina og rystede vandet af sig, så det sprøjtede ud til alle sider. "Kanza! Se dig dog lidt for." udbrød hun forskrækket, men smilede så til Kanza, som havde tungen ud af munden. Hun kunne ikke være sur, på sin trofaste ven så længe ad gange.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

En dag på stranden // Godric // Luna Linston Empty Sv: En dag på stranden // Godric // Luna Linston

Indlæg af Godric Man 6 Maj 2013 - 9:03

Det var sent på formiddagen. Solen var allerede stået op for længst, og varmede godt. Det var sommer kunne man tydeligt mærke, og fuglene sang tilfreds i trætoppene. Godric var for længst vågnet, og var ved at være en smule rastløs, på trods af at han var udenfor og gik rundt. Han vidste ikke helt hvad han skulle lave, men besluttede sig så for, af gå ned på stranden en lille tur. Der var nok en hel del mennesker på stranden, men det gjorde forhåbentlig ikke så meget, håbede han på.

Han havde sovet i skoven denne nat, og gik nu ind i selve byen for at komme over til stranden. På trods af han aldrig havde været der før, fandt han den rimelig hurtigt. Der var ikke så mange mennesker som han havde frygtet, så det vat muligt at komme frem. Han gik ned til vandkanten, og gik langs den. Han skulle ikke for langt ud i vandet, for han var ikke sikker på om han kunne svømme. Han havde aldrig lært det så vidt han lige kunne huske, m en han havde heller ikke tænkt sig at prøve uden en han kendte og stolede på til eventuelt at hjælpe sig op igen, hvis det nu skulle gå helt galt. Godric kiggede op, og fik øje på en hund han syntes han kendte, men var det nu også den hund som han troede det var? Han gik helt hen vor hunden var, og fik øje på en velkendt skikkelse. Han gik op til hende, og satte sig ned ved siden af hende. ”Godmorgen.” sagde han blot, og hilste også på Kanza inden han lagde sig ned i sandet, og lukkede sine øjnene halvt i.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Antal indlæg : 391

En dag på stranden // Godric // Luna Linston Empty Sv: En dag på stranden // Godric // Luna Linston

Indlæg af Luna Linston Tirs 7 Maj 2013 - 15:26

Luna var vågnet op, på sit.. arbejde? Savnede hun det så meget? Nej, hun havde ikke rum i hovedet til at tænke over det, ven hvordan kom jeg.. ind? Hun sukkede dybt og forlod stedet. Hun tog direkte hjem, men gud hvor var det egentlig varm. Sådan en dejlig dag at tage en tur på stranden. Hun gik op til lejligheden og hen til sit skab. "Nej.. Nej.. Nej.." Hun sorteret ud hvad der var. Hun fandt sin bikini, sort med et pænt rødt mønster på, hun tog den hurtigt på og fandt der efter et par shorts og sin stropløse trøje frem som gik til et par centimeter under brystet. Behageligt, så kunne hun også få sol.

Da hun var endt nede på stranden, var det hyggeligt, man kunne se nogle mennesker hist og her, det var skønt. Hun bumpede sin popo ned det første og bedste sted, måske var der nogle mennesker tæt på, men hun havde ikke ligefrem bumpet hel tæt op ad dem. Hun lag sig ned og lukkede øjnene stille i, og dog, hun kneb dem først på grund af solens endeløse skarpe stråler. Hun sukkede lettet og slappede helt af. Der burde ikke være noget som kunne ødelægge denne dag. I hvert fald ikke lige nu, måske senere men det ville tiden jo vise sig.
Luna Linston
Luna Linston
Advanced Beginner (Rank 6)

Antal indlæg : 80

Indlæg af Gæst Tirs 7 Maj 2013 - 16:23

Foxina havde lagt sig ned på sit bløde tæppe på ryggen og lukkede øjnene i. Hun nød lyden af det brusende hav foran hende, mens mågerne skreg oppe i luften efter mad. Det her, havde hun ventet på hele vinteren, og hun havde savnet solen og dens varme omfavne hende. Kanza lå og hyggede sig med den oppustede bold, som hele tiden fløj væk fra hende, og det syntes hun var pænt irriterende. Til sidst havde hun fået fat i den, og var gået over til Foxina, som havde vendt sig på maven og sukkede lidt. Hun fandt ud af, at hun hurtigt blev brun på sin blege krop. Det irriterede hende af og til, så hun rejste sig, og hoppede ud i vandet, med Kanza efter sig. Vandet var lidt koldt til at starte med, men efterhånden, som hun svømmede, blev vandet varmere og varmere, og snart blev det dejligt varmt. De havde svømmet rundt i lidt tid, før de stod op af vandet igen. Hun gik lidt rundt og rystede noget af vandet fra sig, og det samme gjorde Kanza. Foxina lo lidt af hende, for nu havde hun alligevel vand på sig igen efter Kanza havde ramt hende. "Kom, fjollehund." sagde hun leende og smilede. Hun satte sig ned på tæppet og kiggede ud mod vandet og de badende mennesker. Pludselig hørte hun en stemme bag sig. Det var sgu da Godric! "Godmorgen. Hvad laver du så her?" spurgte hun forbavset og smilede, mens Kanza slikkede ham i hele hovedet.

Gæst
Gæst

Indlæg af Godric Lør 18 Maj 2013 - 22:19

Godric åbnede sine øjne en smule mere, og satte sig halvt op så han kunne se Foxina helt. ”Det samme som dig, går jeg ud fra. Nyder solen.” han smilede, og så sig rundt. Der var egentlig flere menneske end han havde håbet på. Han fik øje på en som så en smule bekendt ud, men han var ikke helt sikker. Det var svært at se fra denne afstand. Han så over på Foxina, og smilede. ”To sekunder, jeg kommer om lidt.” sagde han, og gik over mod den person han troede han kendte. Han ville være helt sikker på at det var hende, og havde han ret, ville han invitere hende med over til ham og Foxina.

Da han kom helt der hen så han hvem det var. Han havde gættet helt rigtig. ”Godmorgen Luna. Hvordan går det, og hvad laver du her?” han smilede til hende. ”Forresten, vil du med over og hilse på Foxina?” spugte han, og så kort over mod Foxina, og så tilbage på Luna.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Indlæg af Luna Linston Man 3 Jun 2013 - 11:32

Luna kiggede op, "Du skygger for solen, min skat," Sagde hun. Luna sukkede og rejste sig op og kiggede, det var Godric, "Godmorgen Godric!" Sagde hun nervøst. "Undskyld, jeg vidste ikke at det var dig," grinede hun nervøst. "Det går skam strålende, jeg tror dog at jeg savner mit arbejde," fnisede hun. Hvad hun laver her? Var det ikke åbenlyst? "Jeg nyder da solen, selvfølgelig! Hvad skulle jeg ellers lave?" Hun kiggede bag sig, og så en flot pige. "Foxina.. Din kæreste ikke?" Smilede hun venligt. "Jo da, lad mig så se den steg du har fundet dig," fnes hun, og fulgte efter.
Luna Linston
Luna Linston

Indlæg af Gæst Man 3 Jun 2013 - 13:06

Foxina var meget glad for at se Godric igen. Det var meget længe siden, at de havde set hinanden, men de havde vel andet at se til og gøre indtil nu. "Det er i orden. Stik du bare af." sagde hun fnisene og lagde sig ned igen og nød solens varme stråler. Hvad nu hvis han havde forandret sig siden dengang? Han kunne jo sagtens være et røvhul nu, men han så nu ud til at være sig selv. Hun fik øje på en ung pige, som Godric talte med. Kæreste? Tilsyneladende rigtig, men lad mig nu se, om det er sandt. Hun var dog lidt utryg ved at de sådan kom gående hen mod hende. Bare pigen ikke gjorde hende fortræd.

Gæst
Gæst

Indlæg af Godric Søn 9 Jun 2013 - 21:52

Godric blev overrasket over at Luna kaldte ham skat, men det gjorde hun nok med alle. Han smilede forsigtigt til hende. ”Øh det gør ikk noget.” sagde han. Han smilede mere da hun sagde at hun gerne vil med over og hilse på. ”Fedt, kom med” sagde han, og gik tilbage til Foxina. ”Foxina, det her er Luna” sagde han henvendt til Foxina, og vente sig mod Luna. ”Luna, det her er Foxina” præsenterede han, og smilede sødt til Foxina. Godric kunne godt mærke at Foxina var en smule urolig. ”Hun gør dig ikke noget, ” prøvede han at berolige med, ”ellers får hun med mig at bestille.” grinede han. Han var ikke meget for at gøre det, men var det nødvendigt for at beskytte nogle gjorde han det uden at tøve. Han så på Luna ”Jeg regner ikke med at du vil gøre noget, men gør du det alligevel kan jeg ikke love for dit ve og vel, det er jeg ked af.” sagde han, og håbede at hun forstod ham.
Godric
Godric
Competent (Rank 10)

Indlæg af Luna Linston Ons 12 Jun 2013 - 10:40

Luna hilste pænt på Foxina og kiggede så lidt irriteret på Godric. "Sørger for mit ve og vel, må jeg da være fri," hun kiggede ud mod havet. "Nej min kære," hun duftede til ham fra den afstand hun var i, og kiggede vredt på ham, "dyr? Jeg er ikke sikker på hvad du er," sukkede hun. "Jeg kan godt sørger for mig selv, men hvis du angriber, kan jeg ikke sørger for din eksistens længere," hun gik hen mod vandet. "Det var hyggeligt at møde dig," sagde hun til Foxina, før hun gik ud i vandet og begyndte at dykke lidt og svømme. Det var meget forfriskende.
Luna Linston
Luna Linston

Indlæg af Gæst Man 17 Jun 2013 - 15:38

Foxina studerede nærmere den unge kvinde lidt, med det ene øje lukket på grund af solen. "Hejsa. Hyggeligt at møde dig." sagde hun og prøvede at virke rolig. Hun lyttede til det, Luna og Godric snakkede om. Hende Luna var vist lidt små irriteret i dag. Var det på grund af varmen eller hvad? Da Luna var sprunget i vandet, lagde hun hovede lidt på skrå og kiggede op på Godric. "Hun er vist lidt små sur i dag, hva? Hun virker temmelig mut på sådan en fin dag." bemærkede Foxina og sukkede dybt, og lagde sig på maven ned igen og begravede sit hoved med armene.

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum