Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

djævlens selskab ( Belphegor)

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Tors 27 Maj 2010 - 22:59

,,Jeg skammer mig ikke, alt ved mig er perfekt..."
Det sadistiske smil kom igen frem på hans smalle, blege læber.

,,...Fordi jeg er prins!"
Han blinkede et par gange med øjnene, han var jo vant til næsten konstant mørke!

,,KaZu...min gave?"
Han trak vejret overraskende roligt, sådan som han lå der og så op på ham med sine næsten hvide øjne.
Hans tiara var faldet af og lå nu ved siden af hans hovede på sengen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 11:02

"haha.. det tror jeg på" kaZu's frie hånd gav slip på pandehåret, så det faldt tilbage igen på sin plads for de utrolig øjne.. kaZu vidste godt at hans egne øjne var noget for sig selv, fordi de var så forskellige, men selvom han ikke turde at sige det højt, havde han på et tidspunkt hade dem, men nu, hvor han fundet begyndelsen til at de var som de var, elskede han dem.. de gjorde han til den han var. kaZu rækkete sin tunge ud. lod den langsom køre ned over dæmons hals.. det var intet kys i det, kun smagen af sex.. for kaZu var ikke forelskede, for ham var det her sex, og grønne skove.. "din gave er her" han pegede kort på sig selv, mens månen skinnede kort i hans hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 12:39

Han lukkede øjnene da han mærkede KaZus tunge mod sin hals.

,,Du er modig, sådan at gå rundt og give din krop til folk som mig.´´

Han grinte sit ulækre grin mens han åbnede øjnene igen, og så på ham gennem sit lyse pandehår.
Han var ikke forelsket.
Kun intersseret i halvdæmonen som sad og så ned på ham.
Intersseret i hans opførsel og udseende...
Bel havde aldrig været forelsket, så han vidste det!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 17:38

"jeg giver aldrig min krop til nogen, jeg er ikke bunde af noget, kun mig selv" han slikkede sig kort om læberne.. før han smid sig ned af siden af dæmon på seng ..
læste uden at vise tegn på det, dæmons tankegang, der altid var så fuld af ting og sager..
så det var altid en fornøjelse at læse den...
"hmm.. hvad er det så spændende ved lille mig?" spurgte han lavmælt og lagde sig på siden, så han kunne kigge ind i de øjne han lige havde set.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Fre 28 Maj 2010 - 18:13

Han vendte sig ligeså om på siden og så på ham. Han smilte stadig, men så samtidig lidt tænkende ud.
Hvad var det, der var så spændende ved ham...

,,Dig.´´
Svarede han så. Tydeligt og klart som altid.
Det som gjorde KaZu spændende var vel KaZu. Han kunne ikke finde de rette ord.
Det kunne han ellers altid. 'Jeg troede at han var en kakelak' havde han svaret da folk spurgte hvorfor han havde slået sin bror ihjel.
En uskyldig 10-årig som ikke vidste bedre, var alt hvad de så!

Så han vidste vel altid hvad han skulle sige...bortset fra nu selvfølgelig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 9:18

"haha, selv du kan miste mæle" kaZu tog sin ene hånd og rakte den ud efter Belphegor pandehår.. "haha.. så din bror var kun en kakelak...hvordan var følelsen af blod, den gang?"
kaZu gule øje skinnede svag i halv mørkede.. han vidste at mørke skygger holdte øje med dem.. de ventede bare på at slå til..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Lør 29 Maj 2010 - 12:24

Han lagde sig på ryggen igen og så tænkende op i loftet.

,,Vidunderligt!´´

Sagde han kort og hans krystalklare øjne flakkede en gang.
Da han havde dræbt sin tvilling havde han en vidunderlig følelse i kroppen som skreg efter mere! Han ville ha' mere! Mere blod, mere magt...mere!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 13:09

"den første følelse af blod er altid den mest spændende, det er som en fødelse" sagde kaZu lavmælt, drømmende og slikkede sin om læberne.. han turde ikke at sige det, men han mærkede at noget kom nærmerne.. noget uhyggelig stærkt.. han sukkede stille, før han
vente sin øjne væk, så kort ud af det mørke vindrue.. "hmm, skyggerne holder øjne med os" det var ikke meninghan vil havde sagt det højt.. men nu var det for sent..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 13:25

Han så på KaZu og satte sig op med et langsom bevægelse.

,,Så får jeg nok ikke min gave idag...´´

Med et stille grin satte han sig på ham og bøjede sig ned mod ham.
,,Selvom jeg virkelig gerne vil ha' den...´´

Han satte en hånd på hver side af hans hovede mens han stirrede ned på ham gennem sit lyse pandehår.
Han virkede næsten dominerende... Han smilte stadig stort og sadistisk mens han stirrede på ham, som om han overvejede hvad han ville gøre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 15:34

"hmm.. det kommer an på hvor hurtigt du er? kaZu så smilede op på dæmon..
men han vidste der ikke var lang tid igen.. før at [/i]dette[i] var her..
han turde ikke at sige det højt, men det skræmte ham, for et sted vidste han godt hvem der ejede disse skygger.. en uhyggelig person...

"hvad overvejer du?" kaZu øjne lyste svagt i mørke..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 17:05

,,Det ved jeg ikke rigtig...´´

Han bøjede sig længere ned mod ham, så der kun var et par cm imellem dem.
,,Har du et bestemt ønske?´´
Spurgte han, med sin altid ulækre og rolige stemme, mens han lagde hovedet en anelse på skrå.
Han betragtede ham lydløst...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 19:07

kaZu så op i dæmons ansigt med et smørrede smil "nej.. så jeg er så fantasiløs, hvad er dit ønske?" han lagde sin ene hånd på brystkassen af den unge dæmon og så op med sarkasme i sit blik.. så ind i de kolde smukke øjne, som kun kunne tilhøre en hjerteløs dæmon.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 19:36

,,Jeg er åben for idéer...´´

Hviskede han og slikkede halvdæmonen op af halsen med en langsom bevægelse.
Han endte ved KaZus læber som han pressede mod sine egne.
Alt imens kysset foregik lod han hånden køre op af KaZus brystkasse, med overraskende blide bevægelser.

Han trak vejret stille ud af næsen mens han førte den anden hånd op i halvdæmonens hår.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 18:56

kaZu lukkede et kort sekundet øjne.. hvor var denne dæmon egentlig uromantisk..
han smilede kort øjeblik til sig selv i sine mørke tanker, for han følte selv at han var en af verdens sidste romantikker. men hvor var han endelig glad for møde en, der ikke kunne læse tanker.. kaZu slog med et øjne op og så op i ansigt på dæmon.. han tog langsom sin hånd, nussede kort dæmon i det lyse hår, som var det lille dreng, der have gjort noget godt
"hvor er du en dygtigt dreng, men ideer, siger du.. hmm.." noget med en læder pisk? //xD//
kaZu grinte et øjeblik, før han slikkede sig om munden, før han lagde sin hånd omkring nakken på Belphegor og tvang sig et kys.. "en hemmelighed" hviskede han kort i øret på dreng, for han var vel ikke mere end en dreng? en frækt lille dreng, der når som helst kunne tænde hans lyster.. men han vidste også godt, at han skulle passe på, for skyggerne kom stadig..
om lidt tid ville han vide besked, og så var det ikke sjovt at være en lille halv dæmon uden forsvar..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 19:13

//Stemmer for læderpisken! xD//

Han grinte kort sit indelukkede grin mens han trak KaZu op og sidde, så Bel sad med et bøjet ben på hver side af ham.

,,Du sagde at jeg skulle være hurtig, og så sidder du selv og leger?"

Han satte en finger ved hans buksekant mens han lænede sig frem mod ham med det store sadistiske smil på læberne.

,,Hvis du har tænkt dig at afprøve noget, så gør det."
Hviskede han lavmældt, lokkende, forførende i halvdæmonens øre, mens han langsomt lod sin finger køre i kanten af KaZus bukser.
Turde han egentlig noget... Tanken strejfede ham kort, men han rystede den hurtig væk. Tilbudet var der.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 19:35

kaZu så med katten tilfredshed ind i dæmons øjne.. "jeg leger ikke, jeg hygger mig" de sidste tre ord hviskede han ind i Belphegor's ene øre.. "fint, det skal du ikke sige to gange" i det samme lysete kaZu's gule øjne op med en gnist, som var der gået ild i det.. han lod sine ene hånd køre langs den ene buksekant på dæmons bukser, lod den kort køre over Belphegors lem, mens et smil satte sig på kaZu blege læber.. han vidste pludselig ikke længe hvad han skulle sige. der var sjælen at kaZu blev mundlam, men det kunne ske.. og her vidste han hvad skyldes..
skyggerne havde rørt på sig, om var langsom begyndte at glide ud af værelse, ud af intethed..
og tilbage til deres master.. kaZu's forlovede...
hvad lavede den frygtelig selvoptaget dæmon dog her i byen?


//du skal bare vide jeg er ret pervers anlagt, når jeg først er begyndt xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 20:03

//Fint med mig! ;P//

Han sukkede, næsten så det lød opgivende.
,,Hvis det her er hygge for dig, ville jeg så godt se dig i aktion!"

Han tvingede deres læber sammen igen mens han lænede sig forover så deres overkroppe lå op af hinanden.
Han foldede benene sammen, rundt om KaZu, så han teknisk set, ikke kunne slippe væk hvis han ville!
Med en langsom bevægelse lod han hånden køre op langs KaZus arm, hele vejen op til hans nakke, hvor han stoppede.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 20:14

et gys løb kort igennem kaZu.. hvad var der var ved ske? kaZu lænede sig frem..
han var sådan et ligeglad med om det var en kvinde eller en mand, han var bare vant til, at det altid var ham, der førte an i spilles leg.. "haha.. det skal du komme til" han tog pludselig fat i buksekanten af Belphegors bukser.. nu skulle, der leges.. for han ligeglad med skyggerne, så måtte hans skide forlovede ser at kommer her over.. måske ville han ligefrem lege med?
kaZu slikkede sig om læberne, lænede sig lidt frem, og lod sin hånd lege med lynlåsen..
men her gang ville han holde igen.. for det var jo Belphegor fødselsdag, så det var ham, der skulle bestemme, gør det først.. "det er din tur til at begynde" sagde kaZu lavmælt og lænede sig tilbage imod den nøgne væg, sengen stod op af..
det her kunne ikke blive bedre..

//fint, du er advaret xD//

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 20:23

//Rawr! xD//

Bel lænede sig helt op af KaZu, lagde sig helt konkret på ham mens han lod hånden langsomt glide op under hans trøje.

,,Nu er det jo min fødselsdag... så jeg synes faktisk ikke at jeg skal gøre noget..."

Hans tunge strejfede kort KaZus læber før han trak sig tilbage og så nærmest ligeglad ud, han smilte dog stadig, bare mindre...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 20:58

kaZu med et tændt smil på ham, før han lænede sig frem og slikkede dæmons læber..
"hmm.. nå ja.. så må jeg jo hellere begyndte." han tog stille fat i buksekanten på Belphegor, mens et smil langsom kom til syne, begyndte hans ene hånd kørte frem og tilbage lige over lynlåsen med de slanke lange hvide finger, og de blege negle.. han med op på dæmonen med et frækt uhyggelig glimt i sine øjne.. han for sig pludselig frem, løftede sit hånd og lagde omkring kinden på dæmonen, mens han tvang sig til kys. han skilte Belphegors læber fra hinanden med sin tunge, og begravede den dybt i munden i dæmon..
han smagte det inderste af en dæmonen, mens de mange skygger skyldte sigt væk med deres viden..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Man 31 Maj 2010 - 21:20

Han lukkede instinktivt øjnene, selvom det selvfølgelig ikke kunne ses, mens han lod hånden køre om bag halvdæmonens nakke som han lod fingerspidserne glide hen over.
Han havde på fornæmmelsen at KaZu ville være en del af hans lille "leg."
Forelskelse? Nej...

Han smilte inden i sig selv over at han pludselig var kommet ovenpå, mens han roligt som altid trak vejret gennem næsen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:34

kaZu så et øjeblik på ham med et smil.. hvad tænkte den lille dæmon?
han lænede sig frem og tog med et fast grab fat i lynlåsen.. var ved at trække den ned..
der han stoppede, han var i sit lege humor nu.. selvom de ikke have meget tid, kunne han ikke lade være med at drille.. han så ind i dæmonens øjne med et skævt drillende smil..
før han skubbede Belphegor omkuld i sengen, så de hvide lagner et øjeblik fløj omkring dem, som var det vinger fra en engel.. der lød kort en spydig latter fra kaZu..
han så ned på dæmonen, svingede sine ben over ham, så han sad overskrævs..
hans finger begyndte stille deres spil igen, mens en sarkastisk latter fyldte rummet..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Tirs 1 Jun 2010 - 16:45

Han udstødte et kort, lille "Hmpf" da han blev kastet omkuld på sengen, men sagde ellers ikke noget til det.
Hans smil blev lidt større, måske en smule drillende mens han lagde hovedet på skrå.

,,Sagde du ikke at vi skulle være hurtige, KaZu?"

Han lod hånden glide langsomt op af halvdæmonens side mens han så på ham.
Endelig skete der faktisk noget!
Bel smilte et smil, der ikke kunne tages fejl af: Ta' mig...Nu!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:12

//først og fremmest undskyld for de mange dages mystiske forsvinden .. men skolen har tager lidt for meget af min tid så mange mange gange undskyld ^^' //

kaZu så ned på denne lille dæmon med hoved ryst, så let fik dæmonen ham ikke, der skulle mere til, langt mere.. det var egentlig sjovt at det altid var dæmoner han endte sammen med..
han smilede skævt ned Belphegor, nu skulle den lille dæmon arbejde for sin sag..
han var drillesyg, det vidste han godt.. han vidste også godt hvor han havde drengen nu, han kunne se på det smilet, men sådan var legen ikke.. kaZu lænede sig frem og slikkede kort dæmonens mave med sin lange røde tunge.. han rettede sig op.. og begyndte at køre en finger langs buksekanten på dæmonens bukser.. skulle han være ond og vente?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Gæst Lør 5 Jun 2010 - 16:35

//Gør ikke noget xD//

Han fnøs kort og vendte ansigtet væk, da halvdæmonen intet sagde. Typisk. Hans smil forvandt i en tænkende mine.
KaZu drillede ham, det vidste han! Så det var vel ikke en forbrydelse at gi' igen...
Det store, sadistiske grin kom igen idet han vendte ansigtet mod halvdæmonen.
Med en langsom bevægelse satte han sig op og satte en royal, hvid finger på KaZus brystkasse. Bel lod fingeren køre ned af halvdæmonens slanke skikkelse, mens han lagde hovedet lidt på skrå.

,,KaZu..."
Lød det hviskede fra ham, mens han lænte sig frem mod ham.
,,...Du lovede..."
Hviskede han lavt i hans øre med sin ulækre, forførende stemme mens han satte fingeren på hans hage.
Det var ikke rigtig dril...en tændings metode måske?
Med en selvsikker mine satte han fingeren på KaZus underlæbe og lagde hovedet en smule på skrå.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

djævlens selskab ( Belphegor) - Page 2 Empty Sv: djævlens selskab ( Belphegor)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum