Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nice day//Nicole S. Volkan// EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nice day//Nicole S. Volkan//

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Nice day//Nicole S. Volkan// Empty Nice day//Nicole S. Volkan//

Indlæg af Zankuji Lør 18 Maj 2013 - 6:31

S-stranden
T-15.00
O-ikke et øje at se
P-Jakke: http://www.moncler-danmark.org/images/Image/Moncler-Down-Jackets-Men-Sheeny-Black-Double.jpg T-shirt: http://cache2.allpostersimages.com/p/LRG/13/1366/B8OS000Z/plakater/guns-n-roses-bullet-logo.jpg bukser: http://riddle.dk/upload_dir/pics/jeans-111-back.JPG Sko: http://slimages.macys.com/is/image/MCY/products/8/optimized/1055408_fpx.tif?wid=300&fmt=jpeg&qlt=100
V-midt i melle varmt og koldt

Zankuji havde bevæget sig en tur på stranden da han ikke havde det vilde han kunne lave der hjemme og sådan noget så han havde gået sig en tur fra der hvor han boede til hvor han var nu, og det var på stranden og sådan men han havde nu heller ikke nogen ide om hvorfor han var taget til stranden på et tidspunkt som dette her. Han kiggede sig omkring og slappede af han havde ikke noget han sådan skulle nå så han gav sig til at gå sådan lidt hen af stranden og kiggede på vandet og sådan hvad der ellers var på stranden, folk kom jo her ned for at bade og sådan men han ville mene at det ville være en dum ide en dag som i dag da der ikke var sommer endnu og der ville nok være en meget kold fornøjelse hvis man hoppede i vandet. Han rettede stille og roligt på sin jakke så han kom til at fryse så meget lige nu da han kun havde en t-shirt på inde under den og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Tilbage til toppen Go down

Nice day//Nicole S. Volkan// Empty Sv: Nice day//Nicole S. Volkan//

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 7:01

Som hver eneste hverdag gik, havde Nicole vågnet ved lyden af sit vækur, samt duften af morgenmad, som hendes elskede far lavede hver morgen han nu var vågen. Hun havde taget i skole og hørt på ting og sager, dog denne dag var en smule speciel, fordi ikke nok med at de også skulle i skole en lørdag, så havde de foto uge. Hun havde iført sig nogle leggings, gennemsigtig med sort mønster op af bene, samt en grå lang tyk trøje, der kunne holde hende varm. Hun havde nogle slidte allstars i grå på, samt et sort kamera hængende om halsen, i sin sorte rem. Hun var taget ud til stranden, for at tjekke om der var noget spændende at tag billede af, andet end bølgerne.

* Årh.. sikke stille her er.. *. Hun gav et lille smil fra sig og satte sig ned i det lune sand, der lignede hvidt sne. Hun kunne se bølgerne bruse, samt dufte salt vandet. Hun havde lyst til at bade, lyst til at det snart skulle blive sommer. Maj var normalt en temmelig hot måned, men lige idag.. ødelagde den iskolde vind, så småt den lummer sommer brise. Hun tog blidt sit kamera op og studerede det lidt, før hun begyndte at tag nogle billeder af havet, samt den blå himmel og nogle mærkeligt ligene skyer.. dog da hun rettede kamera´et mod et hvis sted.. så hun en fyr. " Whooh?!... hvem er det ". Hun zoomede en smule ind og studerede ham. Han så virkelig tiltrækkende ud.. flot og muskuløs, ihvertfald fra hvad hun kunne se igennem kamera´et.. vis blot han ville smide hans store jakke, der total var i vejen.

Hun gav et lille grin fra sig ved tanken, om at han ikke kunne se hende, eftersom hun lå nede i sandet og muligvis ikke sprang særlig meget i øjet på nogen. Hun var jo kun iført leggings, samt denne grå trøje, der gik hende til midt på lårene, samt hendes skuldre var blottet. Hun tog sine solbriller fra foran på trøjens kant og iførte sig dem. Hun havde et blåt venstre øje og et brunt højre øje. Det var noget hun var født med, samt noget hun ikke var vild glad for at vise fremmede, så derfor bar hun altid solbriller, især overfor fremmede. Hun klikkede i smug på sit kamera og snuppede nogle forbudte billeder, eftersom hun jo ikke havde spurgt ham om lov. Hun gav et lille tilfredst smil fra sig og fjernede så kamera´et og lod det nu endnu engang hænge ned af halsen på hende, bankende mod hendes bryst.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 18 Maj 2013 - 8:09

Han stod lidt der og kiggede på vandet og denne her kolde brise som han havde følt var på en måde forsvundet igen og jakke som han havde taget på blev taget af igen, og roligt tog han den over skulderen og gik så vider fra hvor han lige havde stået og det var dejligt nok og ikke ha den på.
Han gik roligt der og slappede bare af mens han nød stilheden og den slags men det kunne jo være kedeligt nogen gange og man godt ville ha nogen og snakke med og sådan.
Han gik roligt vider og stoppede så op og kiggede frem for sig og syns at han så nogen længere fremme men var dog ikke helt sikker lige nu eller om han bare så syner og den slags der, roligt gik han vider og kiggede bare frem for sig og havde ikke sådan set hvad der var sket fra den retning der og alt og var måske også lidt ligeglad lige på det punkt der.
Han gik vider og ventede på at se hvad der ville komme til at ske og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 8:20

Hun følte sig lidt som en pervert, da det var at fyren smed sin jakke, men hun havde fuldstændig ret. Hans arme viste muskler og hans tshirt var stram ved hans bryst. Hun kunne se det hele igennem hendes kamera. Hun smilede en lille smule og tog så endnu et billede og betragtede det lidt. Han var virkelig flot, men noget der dog fik hende til at rynke bryn lidt, var den udstråling han havde. Han virkede farlig, men venlig.. nærmest umenneskelig?. Hun blev en smule nervøs, for om han måske kunne finde på at gør hende noget, især fordi hun vidste at der nu fandtes væsner, dog var hun endnu ikke stødt på nogle voldelige.

Hun rejste sig langsomt op og lod endnu engang kamera´et hænge løst om halsen. Hun strøg det lange bølgende chokolade brune hår bagud, så det nu bølgede i den blide brise. Hun så kort over mod fyren og rettede kort på sine solbriller, før hun gav et lille flabet smil fra sig. Hun vendte ryggen til ham og begyndte så, så småt at gå væk fra hans retning. Han skulle nødig fange hende med saftige billeder af ham, samt han virkede som typen der kunne finde på alt. Hun gik hen af mod parkerings pladsen, der lå ikke så langt fra hvor hun havde lagt. Hun tog kamera´et af halsen og strakte sig en smule, før hun lagde kamera´et ned i sin cykel kurv. * Jeg må hellere smutte inden han.. fatter mistanke *.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 18 Maj 2013 - 9:21

Han kiggede lidt roligt da han endeligt fik en bekræftelse på at der var en som endeligt havde set ham og ja var her for den sags skyld og så så også at personen ville væk og det undrede ham, roligt kiggede han efter hvor personen var på vej hen og ja hun havde nok en ide over at han ikke var et normalt menneske.
Han kiggede i den retning hvor der stod en bil i nærheden af hendes cykel og roligt forsvandt han fra hvor han stod og dukkede op oven på den bils tag og kiggede på hende "du har da lidt travlt med at komme væk"sagde han roligt og satte sig på hug og kiggede på hende og slappede bare af, godt nok kunne han se farlig ud men det var ikke så tit at de udtryk han havde i ansigtet betød det han endeligt var og sådan.
Han kiggede på hende "du liner en jeg har kendt engang hmmm men hvem aner jeg ikke"sagde han roligt og så på hende og ventede på at se hvordan hun ville reagere på det her han lige gjorde og sagde til hende og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 9:39

Da Zankuji pludselig dukkede op ud af det blå, kunne Nicole jo ikke andet end at få et stort chok, af den pludselige fremtræden, især den entre han lavede. " Ah! ". Hun gav et skrig fra sig og slap ved et uheld sin cykel, som så endte med at falde over hende. Styret ramte hendes læbe, så den fik en lille fin flænge, hvor lyserød blod lige kunne anes. Hendes solbriller var faldet af, så de nu tofarvede øjne kunne ses tydeligt, samt hendes kamera var faldet ud af cykel kurven, dog uden at gå i stykker. " Omg?!?... ". Hun tog sig til brystet kort og så forskrækket på Zankuji, samt en lille smule skræmt vel også.

Hans ord, fik en rødmen til at glide op i hendes kinder, i det han sagde at hun lignede en der havde lidt for travlt med at komme væk, samt at hun også lignede en hun kendte engang. * han har.. vel ikke kendt min mor?.. *. Hun vidste at vis han havde kendt hende, så måtte hendes instinkt med at han IKKE var menneskelig.. være spot ON. " N-nej jeg.. øhm.. ". Hun gav et lille genert smil fra sig og prøvede at skjule sin flovhed, samt den smule rødmen der var kommet over de blege kinder. Hun rakte ud efter sine solbriller og iførte sig dem. Hun havde slet ikke lagt mærke til at hendes læbe var blevet beslået og at blodet nu var nået til at dryppe ned af hendes grå trøje.

Forsigtigt rejste hun cyklen op igen og tog kamera´et over nakken igen. Hun så nervøst på Zankuji og sagde" Jeg tror du forveksler mig med en anden.. der ingen der.. der ligner mig ". Hun så flovt væk fra hans blik. Hans øjne var intense.. hans overkrop.. fristende. Hun anede ikke helt hvad hun skulle gør i selvskab med sådan en mand, samt hans stemme.. så dejlig blød og tiltrækkende. " Du ikke.. menneske.. formoder jeg ". Hun sank kort og så endnu mere nervøs ud nu. Hvordan var han kommet fra det ene sted, til der... kunne han.. teleporter som i film?!.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 18 Maj 2013 - 12:23

Han kiggede på hende og slappede roligt af og smilte til hende før han hoppede ned på jorden og gik roligt mod hende og så godt at hun havde slået læben og roligt løftede han sin hånd og brugte lidt af sin evne til at heal hendes lille flænge ved læben ved at røre hende der roligt og så på hende, han slappede roligt "du liner hende meget godt"sagde han roligt og kørte en hånd gennem hendes hår og så på hende.
Han slappede roligt af og stod bare der tæt på hende "nej er ikke ligefrem menneske"sagde han roligt og kiggede på hende og viste ikke hvad hun tænkte eller noget for han var ikke tanke læser, han så på hende "Din mor skulle vel ha hedde Kajika Dé Volkan eller hvordan det udtales"sagde han roligt og så på hende og syns hun så godt ud og det hele, men han ville lige vide mere om hende og sådan før der skete mere og sådan.
Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og kørte en hånd over hendes kind "du kom vel ikke mere til skade vel"spurgte han roligt og så på hende og slappede roligt af mens han ventede på at hun ville sige noget til ham.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 18:33

Da han hoppede ned fra bilen, gik hun selvfølgelig et skridt tilbage, væk fra ham. Hun var ikke sikker på om han var en god fyr eller en ond fyr, især nu da han jo ikke var menneskelig. Da han pludselig nærmede sig hende hurtigt, kunne hendes krop ikke andet end at gå i stå. Hun lukkede skræmt øjnene og hendes slanke spinkle krop, rystede. Hun var bange.. bange for om han ville gør hende fortræd, dog da hun mærkede noget glide over sine læber, åbnede hun hurtigt sine øjne. Hun var glad for at ha sine solbriller på, så han ikke kunne se hendes tofarvede øjne. Hun så flovt på ham og mærkede endnu engang den brændende følelse i kinderne. Hun så flovt væk fra ham og opdagede blodet på hans hånd. " Hva? ". hun så undrende på ham og tog sig så til sin læbe.. hun mærkede det varme blod og så nu på sine røde fingerspidser. * Vent.. *. Hun huskede cyklen faldte over hende og før hun vidste af det.. " Men vent.. jeg kan ikke mærke nogen skramme? ". Hun rørte stedet han havde berørt.

Der skulle ikke en raket forsker til at forstå hvad der var sket. Kunne denne her fyr.. heale?! en. Hun så pludselig fascineret på ham, med et strejf af nysgerrighed. Hun rødmede endnu mere og så flovt væk fra ham, i det han pludselig nævnte kvinden igen, som muligvis kunne være hendes mor. Hun så flovt væk fra ham, ude af stand til at sige noget, da han berørte hendes hår. Hun havde aldrig været tæt på fyre, så at mærke hans hånd.. hans muskler i den.. hvordan hans fingerspidser havde gledet hen af hendes læbe.. samt hvordan hans finger nu gled igennem hendes hår. Hun mærkede en flyvsk fornemmelse i maven.

Hun trådte et skridt bagud, da han pludselig spurgte om hun var Kajika´s datter. Hvordan kunne han så hurtigt finde ud af det!?.. hun lignede vel ikke sin mor så meget.. eller gjorde hun. Hun så lidt chokeret på Zankuji og svarede så nervøs. " H-hvorfor.. spørg du.. ". Hun trådte et skridt tilbage da han berørte hendes kind. Hun havde det ikke godt med at han var så tæt på hende. Hun var ikke van til fyre var tæt på hende og da slet ikke at de berørte hende?!?.

Hun gav et lille genert smil fra sig og sagde så tøvende. " Jeg må vist hellere se at komme hjem af ". Han virkede venlig, men ligeså også farlig. Hun turde ikke at blive der for længe, fordi hvad kunne der dog ikke ske. Hun så ned af sig selv og mærkede en smerte igennem sin fod, i det hun pressede ned på den. " Auv...! ". Hun fik et smertende udtryk i ansigtet og slap sin cykel, i det hun mærkede smerten fra sin venstre ankle. Hun kunne slet ikke cykle hjem sådan. Hun så tøvende på Zankuji og sagde. " Vis jeg svare ja.. til at Kajika De Volkan er min.. mor. Vil du så hjælpe mig hen til hospitalet?.. ved mindre du.. du kan heale min ankle ". Hun følte sig lidt som et dådyr overfor Zankuji og at han var den stygge ulv der havde the upper hand.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 18 Maj 2013 - 19:18

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han stod der sammen med hende og ja snakkede roligt med hende og det hele, men hun var vist ikke helt tryg ved ham og det syns han endeligt var træls for han var jo ikke nogen ond person, men det kunne hun jo nok ikke helt vide lige nu eller sådan noget.
Han hørte roligt på hvad hun sagde til ham om hvorfor han spurgt og roligt kiggede han på hende "du har hendes charme"sagde han roligt til hende og ja han huskede stadig den første gang han mødte Kajika og den slags der, men det var jo længe siden og tænk hun havde en datter men hvor var hun selv anede han ikke.
Han så på hende da hun gav ham det endeligt svar på at hun var kajikas datter smilte han bare roligt til hende og hørte så det sidste "altså ja gør jeg gerne men tro mig om du så bare havde været en kvinde der ikke havde været datter af en jeg kendte havde jeg stadig hjulpet dig lige meget hvad"sagde han roligt og så på hende med et smil før han tog hendes cykel og fik den hen til en bil lidt fra dem, han satte den fast bagpå hans bil og kiggede på hende "tro mig jeg ikke ond selvom jeg godt kan se sådan ud men inden i er jeg venlig medmindre man træder mig godt over tærende og det han du jo ikke ligefrem gjort"sagde han roligt og åbnede døren til sin bil og stod bare og ventede på hun kom der hen af så de kunne komme afsted.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 19:32

Nicole kunne ikke undgå det. Denne mand fik hende konstant til at rødme, samt føle en sommerfugle agtig fornemmelse i sin mave, hver gang han åbnede sin mund, især da han sagde at hun havde hendes mors charme, fordi vis der var en ting som Nicole vidste, så var det altså at hendes mor havde været nok så populær i Di Morga. Hun rødmede en ekstra smule og følte sig som en rød tomat, samt hun var så småt begyndt at få det varmere, dog var hun ligeså også begyndt at føle sig tryg ved denne mand. " Hehe.. tak ". Hun gav et venligt smil fra sig og fulgte med Zankuji hen til hans bil. Normalt ville hun aldrig nogensinde sætte sig ind i en fremmed mands bil, men Zankuji virkede uskyldig og venlig, samt han virkede ikke som den dominerende type, så hvad kunne der dog ske?.

Da han nævnte at hun ikke havde trådt ham over tæerne, fik hun pludselig en dårlig mave fornemmelse, i det hun så ned på sit kamera. Hun gav et lille uskyldigt grin fra sig og sagde blidt " Jah hehe.. det godt jeg ikke har trådt dig over tæerne ". Hun grinte lidt, dog mest fordi hun følte sig lidt som en eller anden pervert, samt hvad ville han dog ikke sige, vis han opdagede at hun havde taget billeder af ham i smug?. Hvad kunne hun sige.. i like taking pictures of pretty peoples. Hun rødmede ved tanken og så flovt væk fra Zankuji´s blik, indtil hun pludselig kom i tanke om noget. " Vent?.. jeg fik aldrig dit navn ". Hun så nysgerrigt på ham nu. Hun ville gerne vide hvad han hed, samt han havde heller aldrig sagt hvilket ikke menneskeligt væsen han var. " Forresten hvad er du egenlig?.. altså vis du ikke er menneske.. ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 18 Maj 2013 - 20:14

Han kiggede på hende da hun snakkede til ham og sådan noget, roligt så han på hende "det er mange spørgsmål du kom med der men først du lød som om der var noget galt da jeg sagde det med trådt mig over tærende"sagde han roligt og så på hende, og ville endeligt bare vide om der var noget glat og den slags der for så skulle hun jo sige det hvis hun havde noget på hjertet.
Han så på hende og slappede roligt af "Mit navn er Zankuji og er Dæmon måske skulle jeg spørge dig om det samme "sagde han roligt og så på hende, han kiggede på hende og satte sig så ind i bilen og lukkede døren efter sig og ventede på at hun satte sig ind så de kunne komme vider fra hvor de var nu.
*hun er sød nok men hun har da en masse og spørge om*tænkte han roligt og slappede af og startede bilen op og den lød lidt som en bil der kunne køre hurtig og sådan noget der, roligt tænde han for radioen og der var en eller anden form for techno artig sang.

//sangen i radioen https://www.youtube.com/watch?v=AP8CCByvsSo //
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 20:37

Hun smilede en smule og sagde" Mit navn er Nicole. Jeg er halv aspara og halv engle ". Hun gav et lille grin fra sig og lænede sig så tilbage i sædet og lyttede til musikken. Hun nød at lægge og lytte til det, samt Zankuji´s stemme. Hun mærkede hvordan varmen spredte sig i bilen og sagde flovt " Må jeg godt smide trøjen? ". Hun havde jo egenlig bikini inden under, eftersom hun godt kunne lide at bade i havet, men der var dog ikke blevet noget af det, men man kunne jo aldrig vide. Langsomt trak hun den fine grå trøje op over hovedet og lagde den derefter på sit skød, for ikke at afsløre sine bikini trusser. Hun lukkede øjnene en smule og tog så sine solbriller af og uglede lidt op i sit hår, så det nu lå ned af den venstre skuldre, hvor hun begyndte at flette det, så der nu var en fletning.

Hun så en smule hen på Zankuji og håbede ikke at han ville blive skræmt over hendes øjne. Et smukt isblåt venstre øje, samt et mørkt brunt øjne. Det blå var tydeligt fra hendes mor´s, samt det brune fra hendes far´s gener. Det skete sjældent ved folk, men hun var en af de personer der havde fået dette. Hun så kort rundt i bilen og sagde så tøvende " Såh?.. samler du normalt piger op og tager dem med på en køre tur ". hun grinte lidt og smilede sødt til ham. Hun begyndte at rette lidt på sin flotte mørke røde bikini overdel. " Du kunne vel aldrig rulle vinduet ned? ". Hun så tøvende på ham og smilede så lidt flovt.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Lør 18 Maj 2013 - 22:01

Han kiggede på hende og smilte roligt "gør du bare det kan nu godt lide det jeg ser bare nu"sagde han roligt og gav sig til at køre roligt og slappede bare af mens han kørte og det hele, han så kort på hende før han så på vejen igen "altså nej normalt gør jeg det ikke så man kan sige du heldig ikke"sagde han roligt og der gik nok lidt tid før de var inde i byen og sådan.
Han slappede bare af "kan du godt lide og tage billeder"spurgte han roligt og havde lagt mærke til at hun havde kamera og var lidt nysgerrig og den slags der, han tjekkede bag dem om der var nogen for også foran dem og trådte mere på speederen og bilen gav sig til at nå op på de 100-120 Km/t hvor man normalt måtte køre 80 km/t og den slags, han så på hende "har du endeligt set mig før jeg opdagede dig på stranden"spurgte han roligt og havde da ikke noget imod hvis hun havde for så viste hun at han havde været der, han så lidt på hende igen og smilte roligt for sig selv og kunne lide det han så og rullede vinduet ned over ved hende som hun spurgte om.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Lør 18 Maj 2013 - 22:09

Hun manglede ord, da det var at Zankuji sagde at han godt kunne lide hvad han så. Hun var aldrig nogensinde blevet flirtet med, eller noget i nærheden af flirte, så det virkede alt sammen lidt.. akvart.. dog var det ikke fordi det egenlig gjorde hende noget. Hun smilede en smule og berørte sin fletning, der lå ned af højre skuldre. " Billeder? ". Hun så kort ned på sit kamera og smilede en smule i det hun sagde med et stort smil. " Ja jeg elsker det ". Hun elskede at der var ting man kunne tag billeder af, for derefter at se dem forandre sig, eller at man kunne gemme et minde, til evig tid. Hun følte at vis man fik taget et billede af sig selv, at så ville man aldrig blive glemt.

Hun så nervøst på Zankuji, da han spurgte om hun havde opdaget ham på stranden, før han opdagede ham. Hun rystede kort på hovedet og sagde tøvende. " N-nej det havde jeg ikke ". Hun gav et lille uskyldigt grin fra sig, samt smil og så prøvede hun at skifte emne. Hun lænede sig op af det nu åbne vindue og mærkede brisen mod hendes varme skind. Hun lukkede sine øjne og gav et nydende suk fra sig og sagde så " Er vi der snart? ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 20 Maj 2013 - 13:42

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han kørte der og holde øje med vejen og det hele og viste ikke om de snart var der, men der kunne nok ikke gå længe før de var og sådan noget der.
Han kiggede på hende og smilte over det syns han sådan fik af hende og det hele, roligt stoppede af bilen og så på hende "så er vi der vist"sagde han roligt og slukkede for bilen og steg ud af bilen og kiggede på huset som var hospitalet og sådan.
Han gav sig roligt til at gå imod det og ja han blev ved hende da hun nok ikke kom til at cykle mere i dag eller sådan med den fod der og alt det, han så hen på hende med et smil "Kommer du"spurgte han roligt og slappede bare af mens han stod der og ventede på hende og sådan noget halløj der, han havde ikke travlt eller noget så han kunne jo ligeså godt lære hende og kende som han kun lave alt andet og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 15:15

Hun iførte sig sin trøje og rettede en smule på den, så der ikke var noget der så vulgært ud. Hun åbnede derefter bil døren forsigtigt og trådte langsomt ud. Hun kunne mærke at smerten i sin ankel var blevet værre. Hun prøvede at undgå, at stødte så meget på den som overhovedet muligt. Hun havde stadig sit elskede kamera om halsen, dog da hun kom ind på skadestuen og fik af vide at hun skulle ha taget et røntgen billede.. var hun desværre nød til at lægge den fra sig. Hun så kort over mod Zankuji og sagde nervøst " Du kunne vel aldrig.. øhm.. holde den? ". Hun smilede en smule og gav ham den så, før hun gik med sygeplejersken ind, for at få taget billedet af sin fod. Der var intet sket. De havde først troet at den var brækket, men det viste sig blot at være forstuvet.

Hun fik forbinding om, for at støtte den bedre, samt holde den i ro og så kunne hun ellers komme hjem igen. Hun så flovt rundt, i det hun kunne forstille sig vis Zankuji havde set på hendes kamera. * Please sig han ikke har set på det.. *. Hun gik hurtigt ud mod vente værelset, så hurtigt en skadet person nu kunne. Hun smilede da hun så ham og gik hen for at tag sit kamera. " Tusind tak fordi du kørte mig her hen.. samt holdte mit kamera ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 20 Maj 2013 - 15:22

Han så på hende og ja ventede skam på hende med hendes kamara i hånden og det havde jo taget lidt tid om det der skulle tjekkes ved hendes fod og ja zankuji kunne godt blive nysgerrig så det var han, og ja han tjekkede da hvad hun havde taget billeder af og sådan, men da hun kom tilbage sagde han ikke noget om det da hun nok godt kunne blive flov over der.
Han så på hende med et smil på sine læber "det var så lidt altså det det mindste jeg kunne gøre efter og ha givet dig et chok og alt det"sagde han roligt og lod hende tage kameraet og sådan, han så på hende "Hvordan har foden det nu"spurgte han roligt og ville bare høre ind til hende og den slags der og viste jo ikke andet end den gjorde ondt og den slags der, han så på hende "du ved godt du tiltrækkende ikke"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens de roligt gik udenfor og sådan.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 15:29

Hun tog kamera´et rundt om halsen igen, så det hang ned mod hendes bryst, i den sorte rem. Hun så kort over mod Zankuji og sagde flovt " Det.. det går bedre, efter at den har fået lidt støtte med forbindingen ". Hun gav et lille grin fra sig og smulede uskyldigt til ham. Hun fulgte med ham ud fra hospitalet og strakte kort sine arme op, i det hun gav et langtrukket løvinde gab fra sig, dog da hun hørte Zankuji´s ord.. var hun nær blevet kvalt i sin gaben. " H-hva? ". Hun var endelig sluppet af med den røde farve i sine kinder, men nu kom den endnu engang frem. Hun betragtede Zankuji lidt og gav et forsigtigt smil fra sig og sagde" Nej.. eller jo.. eller måske ". Hun så flovt væk fra ham og sagde" Ikke så tiltrækkende igen ". Hun grinte lidt og prøvede at ændre emne.

Hun havde aldrig haft det godt ved at snakke om sig selv, især fordi hun aldrig nogensinde havde tænkt på sig selv som en skønhed. Hun satte sig ind i Zankuji´s bil endnu engang, eftersom hun ingen mulighed havde for at kunne cykle hjem, samt hendes cykel var stadig bag i hans bil. Hun så kort på Zankuji og sagde flovt. " Du kunne vel aldrig gi mig et lift hjem? ". Hun vidste at ligeså snart han kørte hende hjem.. så ville de skilles, eftersom hun jo boede med sin far. Hun så flovt væk fra Zankuji, eftersom hun ikke rigtig ville vise ham sin flovhed. " Hvad arbejder du egenlig med? ". Hun klappede blidt på siden af bilen, ved det åbne vindue.. som tegn på.. at han måtte arbejde godt, eftersom han havde råd til sådan en bil.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 20 Maj 2013 - 15:37

Han satte sig roligt ind i bilen og kiggede på hende med et stille smil "jeg arbejde som model fotograf"sagde han roligt og kiggede på hende og havde ikke startet bilen indnu og kiggede roligt på hende og smilte bare til hende, roligt lænede han sig over til hende trak hende lidt hen til sig og gav hende et stille lidenskabeligt kys på munden og håbede ikke på at hun ville blive sur på ham, men hun var så dejlig og være sammen med og ja tiltrækkende det var hun og det hele.
Han så på hende med et smil og viste ikke hvad han skulle sige over at han lige havde kysset hende og ja det var jo et lidenskabeligt et og han håbede bare på at hun havde kunne lide det og den slags der, for ellers ville hun nok blive sur på ham og sådan noget der, han så på hende "hvad syns du om det"spurgte han roligt og så bare stadig på hende og slappede af.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 15:46

Hun så overrasket på Zankuji og sagde" Virkelig!? ". Hun kunne ikke fatte, at hun faktisk sad ved siden af en model fotograf. Han måtte jo tjene flere tusinder i timen. * Ikke så sært, at jeg fandt ham tiltrækkende *. Hun betragtede sit kamera lidt og gav et venligt smil fra sig, dog da hun så mod Zankuji igen, havde hun ikke ligefrem regnet med det der skete bagefter. Hun mærkede hans stærke arme trække hende tættere på sig og før hun vidste af det.. mærkede hun de varme læber, mod sine kolde.

Hun så chokeret på ham, men kunne ikke rigtig gør andet, end at mærke sit hjerte langsomt.. banke hurtigere, samt hendes krop blev slappere og mere medgørlig. Hun kunne ikke rigtig skubbe ham væk, skønt hun ville. Hun følte sig fanget et øjeblik, men da han så stoppede kysset.. sad hun blot tilbage som en statue. Hun kunne ikke sige noget eller rør sig. Hun mærkede rødmen stige kraftigere, i det han ligefrem spurgte hende, hvad hun syntes om dette kys!?. Hun var før blevet kysset af en, men det var alkohol påvirket, samt hun havde slet ikke mærket det som nu. Hun så flovt på Zankuji og sagde" d-det.. jeg ". Hun kunne slet ikke få ord frem. Hun tog fat i dørhåndtaget og havde besluttet sig for at stikke af, eller ihvertfald.. skabe afstand mellem dem, fordi lige nu, var hendes hoved helt omtåget. Hun anede ikke hvad hun skulle sige, fordi det var ikke fordi hun ikke kunne lide kysset, men det var dog heller ikke fordi hun syntes at hun havde lagt op til det?!?.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 20 Maj 2013 - 15:55

Han så på hende og slappede roligt af og tog hendes hånd og kiggede på hende "sorry håber ikke du sur over det"sagde han roligt og kiggede på hende og slap så hendes hånd igen og tænde for bilen, roligt gav han sig til at køre og ja hun havde jo spurgt om han ville køre hende hjem og ja det gjorde han uden endeligt ha svaret på det. Han kiggede på hende "Hvor er det du bor henne af"spurgte han roligt og ja han anede det jo ikke for hun havde da vist ikke forklaret ham det eller noget, han så på hende og slappede bare af med stille smil og viste ikke hvad hun ville sige til han for hun havde lige fået et kys af ham og ja hun så ud til at være lidt rundt på gulvet, efter lidt kørsel stoppede han op og så på hende mens han ventede på at hun skulle svare ham på hans spørgsmål og sådan noget der.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 16:06

" Nej jeg.. øhm.. det kom bare så pludseligt ". Hun så væk fra Zankuji, i det hun var alt for flov til at møde hans blik lige nu. Hun lænede sig en smule op af døren og så lidt rundt, inden hun svarede på hvor hun boede. Hun boede ikke vildt langt væk fra hospitalet. Heldigvis. Da de endelig var nået frem, åbnede hun døren og steg ud, hurtigere end hun plejede. * Hvad skal jeg gør.. *. Hun så flovt på Zankuji, da hun kom om bagved, for at få sin cykel igen. Hun så lidt nervøst på ham og sagde tøvende" Angående kysset.. jeg syntes det noget du burde gør ved en som.. som du elsker.. ". Hun så flovt ned mod jorden og afsluttede. " Kys er noget man skal værdsætte ". Hun var virkelig beæret samt overrasket over at han havde valgt at kysse hende, dog var hun mest af alt klar over, at det sikkert var på grund af hendes charme, som han nu havde sagt hun ejede. Hendes mor havde altid været populær blandt drenge, netop derfor havde hun lært en vigtig ting fra sin mor.. at hun aldrig nogensinde skulle give sig selv væk. Hun så standhaftigt på Zankuji og gav ham et venligt smil, som havde hun allerede glemt kysset. " Men uanset hvad, så tak for din hjælp i dag Zankuji ". Hun gav et uskyldigt lille smil fra sig. Hun mente at det var bedst, at lade som om at kysset ikke havde den store mening.. eftersom hun vidste at hun aldrig nogensinde ville kunne elske nogen, fordi det var ikke hendes stil.. at forelske sig altså. " Det bedst du finder en.. der kan gengælde dine følelser ". Hun så nervøst på Zankuji og håbede han forstod.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 20 Maj 2013 - 16:22

Han kiggede på hende "altså så lidt Nicole skulle det være en anden gang"sagde han roligt og så på hende og gik lidt tæt på hende og lagde sine hænder på hendes hofte "jeg høre skam hvad du siger søde men jeg gjorde tingende som jeg gjorde ikke på grund af den charme du har men på grund af hvordan du er"sagde han roligt, og fik hende til at stå op af bilens side og så hende i øjne og lod deres læber mødes igen men denne her gang var der meget mere lidenskab og en del forførelse i det. Han kunne lide hende men han var også godt klar over hvis hun havde lært noget fra hende mor af var det jo hun skulle ikke gør alt med alle og en være, men zankuji var jo den han var og hun kunne stole på ham lige meget hvad der skete. Han så på hende og holde det her kys i godt stykke tid og kørte sine hænder ned på hendes røv og nussede den stille uden på hendes tøj og håbede på at hun forstod ham og det hele.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Gæst Man 20 Maj 2013 - 16:36

Hun gik en smule bagud, i det han nærmede sig hende. Hun så et øjeblik væk, mest fordi hun ikke helt anede hvordan hun skulle takle denne situation, fordi hun havde aldrig nogensinde været i en ligende. Dog da han lagde sine hænder på hendes hofte.. kunne hun ikke mere ignorer situationen. " Vent Zan.. ". Hun nåede dog ikke længere i sin protest, før hun mærkede bilen mod sin ryg og derefter nogle læber endnu engang mod hendes. Hun prøvede at stritte imod, men hendes krop reagerede på hans kys. Det var en dejlig følelse, en varm følelse der spredte sig i hendes krop og trak hende tættere på ham. Hun gav et nydende suk fra sig, da hans læber slap hendes. " Ah?! ". Hun så chokeret på Zankuji og skubbede hårdt til hans brystkasse, i det han havde taget hende på røven. " N-nej.. stop det! ". Hun så lettere uforstående på ham og mærkede rødmen stige hende til hovedet, samt hvordan alt syntes at smelte sammen. Hun kunne ikke længere tænke klart, samt lige nu følte hun sig fanget, som det lille skadet lam hun nu var. " Vi kan ikke.. du.. du må ikke ". Hun holdte sine hænder foran sig og så flovt på Zankuji, ude af stand til at bevæge sig væk fra hvor han havde presset hende mod. Hun følte at denne situation var ved at glide mellem hendes hænder, og vis der var noget hun hadet, så var det at hun ikke havde kontrol over hvad der ville ske næst. " Hør, du en meget venlig fyr.. men.. men du blot ikke min type og.. øhm... jeg nære ikke sådan nogle følelser for dig ". Hun smilede uskyldigt til Zankuji og gled sig en smule hen af bilen, væk fra Zankuji, for så at stikke af.

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Man 20 Maj 2013 - 16:45

Han kiggede på hende da hun snakkede til ham og ja skubbede til ham og det hele og ja hun prøvede og stikke af som sin mor også gjorde dengang, han så på hende og lagde en hånd på hendes hofte og fik roligt hende trukket tilbage til hvor han var foran hende "rolig nu Nicole er du bange for det her eller er der noget glat"spurgte han roligt og prøvede og snakke lidt mere fornuft til hende da hun vist var gået i panik, han kørte en hånd gennem hendes hår og kiggede hende i øjne "din krop kan lide det men du tænker alt for meget på det værste der kan ske i disse her situationer har jeg ret i det Nicole"sagde han roligt, han var selv rolig og håbede på at hun ville begynde og forstå ham på det han gjorde sammen med hende og det hele, han var vist lidt vild med hende som hun var og det var ikke bare fordi hun havde sin mors charme og den slags mere hendes personlighed han kunne lide og alt det.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner