Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Nice day//Nicole S. Volkan//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Nice day//Nicole S. Volkan//
T-15.00
O-ikke et øje at se
P-Jakke: http://www.moncler-danmark.org/images/Image/Moncler-Down-Jackets-Men-Sheeny-Black-Double.jpg T-shirt: http://cache2.allpostersimages.com/p/LRG/13/1366/B8OS000Z/plakater/guns-n-roses-bullet-logo.jpg bukser: http://riddle.dk/upload_dir/pics/jeans-111-back.JPG Sko: http://slimages.macys.com/is/image/MCY/products/8/optimized/1055408_fpx.tif?wid=300&fmt=jpeg&qlt=100
V-midt i melle varmt og koldt
Zankuji havde bevæget sig en tur på stranden da han ikke havde det vilde han kunne lave der hjemme og sådan noget så han havde gået sig en tur fra der hvor han boede til hvor han var nu, og det var på stranden og sådan men han havde nu heller ikke nogen ide om hvorfor han var taget til stranden på et tidspunkt som dette her. Han kiggede sig omkring og slappede af han havde ikke noget han sådan skulle nå så han gav sig til at gå sådan lidt hen af stranden og kiggede på vandet og sådan hvad der ellers var på stranden, folk kom jo her ned for at bade og sådan men han ville mene at det ville være en dum ide en dag som i dag da der ikke var sommer endnu og der ville nok være en meget kold fornøjelse hvis man hoppede i vandet. Han rettede stille og roligt på sin jakke så han kom til at fryse så meget lige nu da han kun havde en t-shirt på inde under den og alt det.
Zankuji- Master (Rank 23)
Antal indlæg : 4936
Sv: Nice day//Nicole S. Volkan//
* Årh.. sikke stille her er.. *. Hun gav et lille smil fra sig og satte sig ned i det lune sand, der lignede hvidt sne. Hun kunne se bølgerne bruse, samt dufte salt vandet. Hun havde lyst til at bade, lyst til at det snart skulle blive sommer. Maj var normalt en temmelig hot måned, men lige idag.. ødelagde den iskolde vind, så småt den lummer sommer brise. Hun tog blidt sit kamera op og studerede det lidt, før hun begyndte at tag nogle billeder af havet, samt den blå himmel og nogle mærkeligt ligene skyer.. dog da hun rettede kamera´et mod et hvis sted.. så hun en fyr. " Whooh?!... hvem er det ". Hun zoomede en smule ind og studerede ham. Han så virkelig tiltrækkende ud.. flot og muskuløs, ihvertfald fra hvad hun kunne se igennem kamera´et.. vis blot han ville smide hans store jakke, der total var i vejen.
Hun gav et lille grin fra sig ved tanken, om at han ikke kunne se hende, eftersom hun lå nede i sandet og muligvis ikke sprang særlig meget i øjet på nogen. Hun var jo kun iført leggings, samt denne grå trøje, der gik hende til midt på lårene, samt hendes skuldre var blottet. Hun tog sine solbriller fra foran på trøjens kant og iførte sig dem. Hun havde et blåt venstre øje og et brunt højre øje. Det var noget hun var født med, samt noget hun ikke var vild glad for at vise fremmede, så derfor bar hun altid solbriller, især overfor fremmede. Hun klikkede i smug på sit kamera og snuppede nogle forbudte billeder, eftersom hun jo ikke havde spurgt ham om lov. Hun gav et lille tilfredst smil fra sig og fjernede så kamera´et og lod det nu endnu engang hænge ned af halsen på hende, bankende mod hendes bryst.
Gæst- Gæst
Han gik roligt der og slappede bare af mens han nød stilheden og den slags men det kunne jo være kedeligt nogen gange og man godt ville ha nogen og snakke med og sådan.
Han gik roligt vider og stoppede så op og kiggede frem for sig og syns at han så nogen længere fremme men var dog ikke helt sikker lige nu eller om han bare så syner og den slags der, roligt gik han vider og kiggede bare frem for sig og havde ikke sådan set hvad der var sket fra den retning der og alt og var måske også lidt ligeglad lige på det punkt der.
Han gik vider og ventede på at se hvad der ville komme til at ske og sådan noget der.
Hun rejste sig langsomt op og lod endnu engang kamera´et hænge løst om halsen. Hun strøg det lange bølgende chokolade brune hår bagud, så det nu bølgede i den blide brise. Hun så kort over mod fyren og rettede kort på sine solbriller, før hun gav et lille flabet smil fra sig. Hun vendte ryggen til ham og begyndte så, så småt at gå væk fra hans retning. Han skulle nødig fange hende med saftige billeder af ham, samt han virkede som typen der kunne finde på alt. Hun gik hen af mod parkerings pladsen, der lå ikke så langt fra hvor hun havde lagt. Hun tog kamera´et af halsen og strakte sig en smule, før hun lagde kamera´et ned i sin cykel kurv. * Jeg må hellere smutte inden han.. fatter mistanke *.
Gæst- Gæst
Han kiggede i den retning hvor der stod en bil i nærheden af hendes cykel og roligt forsvandt han fra hvor han stod og dukkede op oven på den bils tag og kiggede på hende "du har da lidt travlt med at komme væk"sagde han roligt og satte sig på hug og kiggede på hende og slappede bare af, godt nok kunne han se farlig ud men det var ikke så tit at de udtryk han havde i ansigtet betød det han endeligt var og sådan.
Han kiggede på hende "du liner en jeg har kendt engang hmmm men hvem aner jeg ikke"sagde han roligt og så på hende og ventede på at se hvordan hun ville reagere på det her han lige gjorde og sagde til hende og alt det.
Hans ord, fik en rødmen til at glide op i hendes kinder, i det han sagde at hun lignede en der havde lidt for travlt med at komme væk, samt at hun også lignede en hun kendte engang. * han har.. vel ikke kendt min mor?.. *. Hun vidste at vis han havde kendt hende, så måtte hendes instinkt med at han IKKE var menneskelig.. være spot ON. " N-nej jeg.. øhm.. ". Hun gav et lille genert smil fra sig og prøvede at skjule sin flovhed, samt den smule rødmen der var kommet over de blege kinder. Hun rakte ud efter sine solbriller og iførte sig dem. Hun havde slet ikke lagt mærke til at hendes læbe var blevet beslået og at blodet nu var nået til at dryppe ned af hendes grå trøje.
Forsigtigt rejste hun cyklen op igen og tog kamera´et over nakken igen. Hun så nervøst på Zankuji og sagde" Jeg tror du forveksler mig med en anden.. der ingen der.. der ligner mig ". Hun så flovt væk fra hans blik. Hans øjne var intense.. hans overkrop.. fristende. Hun anede ikke helt hvad hun skulle gør i selvskab med sådan en mand, samt hans stemme.. så dejlig blød og tiltrækkende. " Du ikke.. menneske.. formoder jeg ". Hun sank kort og så endnu mere nervøs ud nu. Hvordan var han kommet fra det ene sted, til der... kunne han.. teleporter som i film?!.
Gæst- Gæst
Han slappede roligt af og stod bare der tæt på hende "nej er ikke ligefrem menneske"sagde han roligt og kiggede på hende og viste ikke hvad hun tænkte eller noget for han var ikke tanke læser, han så på hende "Din mor skulle vel ha hedde Kajika Dé Volkan eller hvordan det udtales"sagde han roligt og så på hende og syns hun så godt ud og det hele, men han ville lige vide mere om hende og sådan før der skete mere og sådan.
Han kiggede på hende med et stille og roligt smil på sine læber og kørte en hånd over hendes kind "du kom vel ikke mere til skade vel"spurgte han roligt og så på hende og slappede roligt af mens han ventede på at hun ville sige noget til ham.
Der skulle ikke en raket forsker til at forstå hvad der var sket. Kunne denne her fyr.. heale?! en. Hun så pludselig fascineret på ham, med et strejf af nysgerrighed. Hun rødmede endnu mere og så flovt væk fra ham, i det han pludselig nævnte kvinden igen, som muligvis kunne være hendes mor. Hun så flovt væk fra ham, ude af stand til at sige noget, da han berørte hendes hår. Hun havde aldrig været tæt på fyre, så at mærke hans hånd.. hans muskler i den.. hvordan hans fingerspidser havde gledet hen af hendes læbe.. samt hvordan hans finger nu gled igennem hendes hår. Hun mærkede en flyvsk fornemmelse i maven.
Hun trådte et skridt bagud, da han pludselig spurgte om hun var Kajika´s datter. Hvordan kunne han så hurtigt finde ud af det!?.. hun lignede vel ikke sin mor så meget.. eller gjorde hun. Hun så lidt chokeret på Zankuji og svarede så nervøs. " H-hvorfor.. spørg du.. ". Hun trådte et skridt tilbage da han berørte hendes kind. Hun havde det ikke godt med at han var så tæt på hende. Hun var ikke van til fyre var tæt på hende og da slet ikke at de berørte hende?!?.
Hun gav et lille genert smil fra sig og sagde så tøvende. " Jeg må vist hellere se at komme hjem af ". Han virkede venlig, men ligeså også farlig. Hun turde ikke at blive der for længe, fordi hvad kunne der dog ikke ske. Hun så ned af sig selv og mærkede en smerte igennem sin fod, i det hun pressede ned på den. " Auv...! ". Hun fik et smertende udtryk i ansigtet og slap sin cykel, i det hun mærkede smerten fra sin venstre ankle. Hun kunne slet ikke cykle hjem sådan. Hun så tøvende på Zankuji og sagde. " Vis jeg svare ja.. til at Kajika De Volkan er min.. mor. Vil du så hjælpe mig hen til hospitalet?.. ved mindre du.. du kan heale min ankle ". Hun følte sig lidt som et dådyr overfor Zankuji og at han var den stygge ulv der havde the upper hand.
Gæst- Gæst
Han hørte roligt på hvad hun sagde til ham om hvorfor han spurgt og roligt kiggede han på hende "du har hendes charme"sagde han roligt til hende og ja han huskede stadig den første gang han mødte Kajika og den slags der, men det var jo længe siden og tænk hun havde en datter men hvor var hun selv anede han ikke.
Han så på hende da hun gav ham det endeligt svar på at hun var kajikas datter smilte han bare roligt til hende og hørte så det sidste "altså ja gør jeg gerne men tro mig om du så bare havde været en kvinde der ikke havde været datter af en jeg kendte havde jeg stadig hjulpet dig lige meget hvad"sagde han roligt og så på hende med et smil før han tog hendes cykel og fik den hen til en bil lidt fra dem, han satte den fast bagpå hans bil og kiggede på hende "tro mig jeg ikke ond selvom jeg godt kan se sådan ud men inden i er jeg venlig medmindre man træder mig godt over tærende og det han du jo ikke ligefrem gjort"sagde han roligt og åbnede døren til sin bil og stod bare og ventede på hun kom der hen af så de kunne komme afsted.
Da han nævnte at hun ikke havde trådt ham over tæerne, fik hun pludselig en dårlig mave fornemmelse, i det hun så ned på sit kamera. Hun gav et lille uskyldigt grin fra sig og sagde blidt " Jah hehe.. det godt jeg ikke har trådt dig over tæerne ". Hun grinte lidt, dog mest fordi hun følte sig lidt som en eller anden pervert, samt hvad ville han dog ikke sige, vis han opdagede at hun havde taget billeder af ham i smug?. Hvad kunne hun sige.. i like taking pictures of pretty peoples. Hun rødmede ved tanken og så flovt væk fra Zankuji´s blik, indtil hun pludselig kom i tanke om noget. " Vent?.. jeg fik aldrig dit navn ". Hun så nysgerrigt på ham nu. Hun ville gerne vide hvad han hed, samt han havde heller aldrig sagt hvilket ikke menneskeligt væsen han var. " Forresten hvad er du egenlig?.. altså vis du ikke er menneske.. ".
Gæst- Gæst
Han så på hende og slappede roligt af "Mit navn er Zankuji og er Dæmon måske skulle jeg spørge dig om det samme "sagde han roligt og så på hende, han kiggede på hende og satte sig så ind i bilen og lukkede døren efter sig og ventede på at hun satte sig ind så de kunne komme vider fra hvor de var nu.
*hun er sød nok men hun har da en masse og spørge om*tænkte han roligt og slappede af og startede bilen op og den lød lidt som en bil der kunne køre hurtig og sådan noget der, roligt tænde han for radioen og der var en eller anden form for techno artig sang.
//sangen i radioen https://www.youtube.com/watch?v=AP8CCByvsSo //
Hun så en smule hen på Zankuji og håbede ikke at han ville blive skræmt over hendes øjne. Et smukt isblåt venstre øje, samt et mørkt brunt øjne. Det blå var tydeligt fra hendes mor´s, samt det brune fra hendes far´s gener. Det skete sjældent ved folk, men hun var en af de personer der havde fået dette. Hun så kort rundt i bilen og sagde så tøvende " Såh?.. samler du normalt piger op og tager dem med på en køre tur ". hun grinte lidt og smilede sødt til ham. Hun begyndte at rette lidt på sin flotte mørke røde bikini overdel. " Du kunne vel aldrig rulle vinduet ned? ". Hun så tøvende på ham og smilede så lidt flovt.
Gæst- Gæst
Han slappede bare af "kan du godt lide og tage billeder"spurgte han roligt og havde lagt mærke til at hun havde kamera og var lidt nysgerrig og den slags der, han tjekkede bag dem om der var nogen for også foran dem og trådte mere på speederen og bilen gav sig til at nå op på de 100-120 Km/t hvor man normalt måtte køre 80 km/t og den slags, han så på hende "har du endeligt set mig før jeg opdagede dig på stranden"spurgte han roligt og havde da ikke noget imod hvis hun havde for så viste hun at han havde været der, han så lidt på hende igen og smilte roligt for sig selv og kunne lide det han så og rullede vinduet ned over ved hende som hun spurgte om.
Hun så nervøst på Zankuji, da han spurgte om hun havde opdaget ham på stranden, før han opdagede ham. Hun rystede kort på hovedet og sagde tøvende. " N-nej det havde jeg ikke ". Hun gav et lille uskyldigt grin fra sig, samt smil og så prøvede hun at skifte emne. Hun lænede sig op af det nu åbne vindue og mærkede brisen mod hendes varme skind. Hun lukkede sine øjne og gav et nydende suk fra sig og sagde så " Er vi der snart? ".
Gæst- Gæst
Han kiggede på hende og smilte over det syns han sådan fik af hende og det hele, roligt stoppede af bilen og så på hende "så er vi der vist"sagde han roligt og slukkede for bilen og steg ud af bilen og kiggede på huset som var hospitalet og sådan.
Han gav sig roligt til at gå imod det og ja han blev ved hende da hun nok ikke kom til at cykle mere i dag eller sådan med den fod der og alt det, han så hen på hende med et smil "Kommer du"spurgte han roligt og slappede bare af mens han stod der og ventede på hende og sådan noget halløj der, han havde ikke travlt eller noget så han kunne jo ligeså godt lære hende og kende som han kun lave alt andet og alt det.
Hun fik forbinding om, for at støtte den bedre, samt holde den i ro og så kunne hun ellers komme hjem igen. Hun så flovt rundt, i det hun kunne forstille sig vis Zankuji havde set på hendes kamera. * Please sig han ikke har set på det.. *. Hun gik hurtigt ud mod vente værelset, så hurtigt en skadet person nu kunne. Hun smilede da hun så ham og gik hen for at tag sit kamera. " Tusind tak fordi du kørte mig her hen.. samt holdte mit kamera ".
Gæst- Gæst
Han så på hende med et smil på sine læber "det var så lidt altså det det mindste jeg kunne gøre efter og ha givet dig et chok og alt det"sagde han roligt og lod hende tage kameraet og sådan, han så på hende "Hvordan har foden det nu"spurgte han roligt og ville bare høre ind til hende og den slags der og viste jo ikke andet end den gjorde ondt og den slags der, han så på hende "du ved godt du tiltrækkende ikke"sagde han roligt og så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens de roligt gik udenfor og sådan.
Hun havde aldrig haft det godt ved at snakke om sig selv, især fordi hun aldrig nogensinde havde tænkt på sig selv som en skønhed. Hun satte sig ind i Zankuji´s bil endnu engang, eftersom hun ingen mulighed havde for at kunne cykle hjem, samt hendes cykel var stadig bag i hans bil. Hun så kort på Zankuji og sagde flovt. " Du kunne vel aldrig gi mig et lift hjem? ". Hun vidste at ligeså snart han kørte hende hjem.. så ville de skilles, eftersom hun jo boede med sin far. Hun så flovt væk fra Zankuji, eftersom hun ikke rigtig ville vise ham sin flovhed. " Hvad arbejder du egenlig med? ". Hun klappede blidt på siden af bilen, ved det åbne vindue.. som tegn på.. at han måtte arbejde godt, eftersom han havde råd til sådan en bil.
Gæst- Gæst
Han så på hende med et smil og viste ikke hvad han skulle sige over at han lige havde kysset hende og ja det var jo et lidenskabeligt et og han håbede bare på at hun havde kunne lide det og den slags der, for ellers ville hun nok blive sur på ham og sådan noget der, han så på hende "hvad syns du om det"spurgte han roligt og så bare stadig på hende og slappede af.
Hun så chokeret på ham, men kunne ikke rigtig gør andet, end at mærke sit hjerte langsomt.. banke hurtigere, samt hendes krop blev slappere og mere medgørlig. Hun kunne ikke rigtig skubbe ham væk, skønt hun ville. Hun følte sig fanget et øjeblik, men da han så stoppede kysset.. sad hun blot tilbage som en statue. Hun kunne ikke sige noget eller rør sig. Hun mærkede rødmen stige kraftigere, i det han ligefrem spurgte hende, hvad hun syntes om dette kys!?. Hun var før blevet kysset af en, men det var alkohol påvirket, samt hun havde slet ikke mærket det som nu. Hun så flovt på Zankuji og sagde" d-det.. jeg ". Hun kunne slet ikke få ord frem. Hun tog fat i dørhåndtaget og havde besluttet sig for at stikke af, eller ihvertfald.. skabe afstand mellem dem, fordi lige nu, var hendes hoved helt omtåget. Hun anede ikke hvad hun skulle sige, fordi det var ikke fordi hun ikke kunne lide kysset, men det var dog heller ikke fordi hun syntes at hun havde lagt op til det?!?.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst