Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Nice day//Nicole S. Volkan//

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Nice day//Nicole S. Volkan// - Page 2 Empty Sv: Nice day//Nicole S. Volkan//

Indlæg af Gæst Tirs 21 Maj 2013 - 12:08

Hun så flovt på Zankuji. Hun kunne ikke tro at han vovede igen at trække hende ind til sig. Hun så en smule surmule på ham og sagde. " Du burde ikke.. gør sådan noget mod en pige ". Hun så flovt væk fra ham igen, eftersom hun ikke rigtig kunne lide at beholde øjenkontakt med ham denne gang, eftersom hele denne situation virkelig var ude af kontrol nu. Dog da han begyndte at snakke om hendes krop, så hun på ham. " Hvad min krop kan lide vedkommer ikke dig.. ". Hun mærkede rødmen stige hende til kinderne.

Hun prøvede at finde et sted at kunne flygte hen, men der var ikke rigtig noget at gør, når der stod en høj stærk man foran sig, der sagtens kunne nå at fange hende. Hun troede aldrig nogensinde hun ville blive sat i sådan en situation, det hele virkede jo næsten falsk.. som en film af en eller anden slags. Hun så nervøst på Zankuji og sagde tøvende. " Vil du pleaaassseee... ikke nok lade mig gå? ". Hun smilede uskyldigt til ham og håbede han ville træde tilbage og give op, samt at han endnu engang ikke ville kysse hende, fordi hun anede slet ikke hvordan hun skulle forholde sig til alle disse følelser der pludselig sprang op i hende.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Indlæg af Zankuji Tirs 21 Maj 2013 - 22:20

Han kiggede på hende og slappede roligt af "at gøre sådan noget mod en pige du da mere en kvinde er du ikke og hvad gør jeg fortæller at jeg kan lide vedkommende"sagde han roligt og prikkede til hende på panden og gik så lidt hen og satte sig ned på kantstenen og så på hende, han gjorde ikke det her for at være ond men fordi han syns godt om hende og ja ville lidt sjovt med hende, men det lod til at hun ikke var helt med på det han ville og sådan.
Han så på hende og slappede roligt af og viste ikke hvad han lige skulle sige lige nu for han havde lidt han lige skulle tænke over før han sagde noget igen, han så på hende " gør sådan noget her dig nervøs eller noget siden du reagere sådan på det"spurgte han roligt og så på hende med et stille smil på sine læber, han var ikke ond eller noget han var bare den han var og sådan.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Gæst Tors 23 Maj 2013 - 1:50

Hun strakte sin hånd ud, som tegn på at han skulle stoppe sine ord, i det han nævnte kvinde i stedet for pige. " Nej jeg.. jeg stadig en teenager ". Hun så flovt væk fra ham og sagde" Min alder er 18.. skønt jeg måske ligner en på de 20 ". Hun hadet at blive kaldt kvinde, eller ung kvinde. Hun hadet generalddt bare at skulle mindes om ansvar, samt at hun ville blive ældre, men måske var hun så heldig.. at hendes aspara gen samt engle gen.. ville forhindre hendes krop i at ældes?, ihvertfald det første årtusinder.

Hun satte sig hen foran Zankuji og sad nu i skrædder stilling foran ham. Hun betragtede ham lidt og udlod et stort suk, i det hun tog sig til hovedet og svarede. " Nervøs.. skræmt.. jeg hader berøring ". Hun fjernede sin hånd og så nu på Zankuji med et oprigtigt blik. Hun vidste ikke hvorfor, men hun hade altid hadet kærligheds historier, samt berøring fra alt og alle, både modsatte køn og det samme. Hun hadet dog ikke hurtig berøring, men alt der varede i længere tid, var altså bare en hård grænse for hende, en grænse der helst ikke skulle overskrides. " Tro det eller ej, men jeg ikke en prinsesse Zankuji ".

Hun rejste sig langsomt op og så lidt ned mod sine fødder. Hun anede ikke helt hvad hun skulle sige andet end det. Hun ønskede ingen forhold, ingen tæthed med nogen egenlig, ikke andet end venskab. " Tro det eller ej, men der findes folk der ingen typer har.. jeg har ikke tænkt mig at indlede nogen eller noget form for forhold til nogle ". Hun gav et lille uskyldigt smil fra sig og sagde" Så please.. stop med at kysse mig, fordi det dig der bliver såret i sidste ende ".

Gæst
Gæst

Indlæg af Zankuji Ons 29 Maj 2013 - 12:16

Han kiggede på hende og slappede roligt af mens han sad der og hørte på hvad hun sådan sagde til ham og det hele og smilte roligt "når det med den på altså du også bange for at såre mig fordi du ikke vil ha følser for nogen altså du vil aldrig kunne såre mig for jeg har ikke haft lyst til forhold siden mit sidste og det over et år siden eller noget i den retning af"sagde han roligt og så på hende, han smilte roligt til hende "men hvad er det der gør at du ikke vil berøres for der må være en grund til det siden du har det sådan med det søde"sagde han roligt og så på hende og ville bare hjælpe hende med at se om hun kunne komme af med det og sådan.
Han så på hende med et smil på sine læber og slappede bare af mens han ventede på at hun ville sige noget til ham og sådan noget der for hun skulle da ikke gå og være bange og alt det for at blive rørt af nogen som helst.
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Antal indlæg : 4936

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner