Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
På kroen Den glade Sigøjner ( Kha )
2 deltagere
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
På kroen Den glade Sigøjner ( Kha )
T: 20:00
O: en masse folk
V: regne
S: den glade sigøjner
Det var en regneful aften. Klokken var 20:00 og kroen var næsten helt fyldt op og over ved et af bordene sad 3 drenge, det var Trillingeren Mick, Nick og Jick som sad det de så helt ens ud og holde øje med. At ikke kom får tæt på da trillingeren ikke brød sig så meget om fremmede folk og en kvinde forsøge at, lokke Jick med sig men Mick og Nick viste sig at være nogen skrappe drenge og lod Kvinde forstå af hun. Ikke skulle rør deres bror på nogen måde Jick var glad for at ha sine brødre hos sig og lænd sig tilbage, på sædet han sad på i mens bestilte Mick noget at drikke til dem alle tre i mens Nick stamme forbeningen om Jicks arm. efter han var komme i klemmen i mellem en narkoman og en varulv og Jick havde får, en lille flænge i skulderen og det gjorde lidt ondt
O: en masse folk
V: regne
S: den glade sigøjner
Det var en regneful aften. Klokken var 20:00 og kroen var næsten helt fyldt op og over ved et af bordene sad 3 drenge, det var Trillingeren Mick, Nick og Jick som sad det de så helt ens ud og holde øje med. At ikke kom får tæt på da trillingeren ikke brød sig så meget om fremmede folk og en kvinde forsøge at, lokke Jick med sig men Mick og Nick viste sig at være nogen skrappe drenge og lod Kvinde forstå af hun. Ikke skulle rør deres bror på nogen måde Jick var glad for at ha sine brødre hos sig og lænd sig tilbage, på sædet han sad på i mens bestilte Mick noget at drikke til dem alle tre i mens Nick stamme forbeningen om Jicks arm. efter han var komme i klemmen i mellem en narkoman og en varulv og Jick havde får, en lille flænge i skulderen og det gjorde lidt ondt
Mick,Nick & Jick- Novice (Rank 2)
Antal indlæg : 11
Sv: På kroen Den glade Sigøjner ( Kha )
Det var en aften hvor livet stod stille for Khá så han besluttede sig for at se sig lidt om i byen. Dette gjorde han indimellem hvis han skulle more sig så han kunne se hvordan mennesker dummede sig. Og indimellem kunne det være godt bare at være ude lidt. Der var meget der skulle planlægges i den her tid.
I aften blev det til en tur på Den Glade Sigøjner. Stedet var fyldt af mennesker og hybrider. Eller det var i hvertfald Khá's gæt. Han kunne nærmest lugte dæmoner og den slags på lang afstand. Han satte sig bare ved et bord og ventede på der kom nogen over. Han var klædt i sin sorte ærkemagerkåbe med de blå symboler på. Den var dog blevet ændret så den mindede mere om en trenchcoat. Hans askegrå hud var ikke noget problem i den her belysning og hans glødende røde øjne var gemt væk bag et par solbriller. En ung servitrice kom over og spurgte:
Hva skulle det være hr?
Han smilte bare og gav hende to store guldmønter og sagde: Til at starte på vil jeg gerne have et dyrt glas vin og så beslutter jeg mig hen af vejen. Det jeg ikke får brugt kan de beholde.
Hun takkede og gik op for at hente hans bestilling. Han så tre unge mænd sidde ved et bord og den ene gik op for at hente drikkevarer. De virkede lidt rebelske men Khá dristede sig dog til at nikke høfligt til dem og ventede så på sin vin
I aften blev det til en tur på Den Glade Sigøjner. Stedet var fyldt af mennesker og hybrider. Eller det var i hvertfald Khá's gæt. Han kunne nærmest lugte dæmoner og den slags på lang afstand. Han satte sig bare ved et bord og ventede på der kom nogen over. Han var klædt i sin sorte ærkemagerkåbe med de blå symboler på. Den var dog blevet ændret så den mindede mere om en trenchcoat. Hans askegrå hud var ikke noget problem i den her belysning og hans glødende røde øjne var gemt væk bag et par solbriller. En ung servitrice kom over og spurgte:
Hva skulle det være hr?
Han smilte bare og gav hende to store guldmønter og sagde: Til at starte på vil jeg gerne have et dyrt glas vin og så beslutter jeg mig hen af vejen. Det jeg ikke får brugt kan de beholde.
Hun takkede og gik op for at hente hans bestilling. Han så tre unge mænd sidde ved et bord og den ene gik op for at hente drikkevarer. De virkede lidt rebelske men Khá dristede sig dog til at nikke høfligt til dem og ventede så på sin vin
Khaa- Master (Rank 21)
Antal indlæg : 3299
Mick kom tilbage. Med tre små øller da de tre brødre ikke var så van til at drikke øl, mest forbi de drak vin men her skulle de være et vist antal år. Før de måtte køb vin og brødrene var trosalt kun 15 år gammel, halvt menneske og halv dæmon og det kunne se på deres øjne. Som var helt røde efter deres dæmon far og udsendte efter, deres menneske mor men de havde aldrig lære dem rigtige at. Kende for kort efter de var født blive begge deres forælder, dræbte og trillingeren kom på børnehjem. Her i Terre hvor de fik den værste opvækst man kunne tænke sig
Han kunne ikke helt lade være med at grine af de tre unge mænd der tydeligvis var brødre. Deres øjne fortalte ham de nok havde dæmonblod i sig. Det var ikke helt til at sige hvor meget men Khá's umiddelbare gæt ville være at en af deres forældre var dæmon og den anden et normalt menneske. Han troede de var mere rebelske men selv Khá blev overrasket. Den ene var åbenbart såret. Det var nu morsomt at de kun fik tre små øl. Han havde regnet med de ville få noget stærkere end det.
Han sad nærmest og lo da den ene gik forbi ham og de tre sad med hver deres lille øl. Han kom nok også til at grine så i hvertfald den ene af dem hørte ham
Han sad nærmest og lo da den ene gik forbi ham og de tre sad med hver deres lille øl. Han kom nok også til at grine så i hvertfald den ene af dem hørte ham
Khaa- Master (Rank 21)
Mick rejste sig vredt. Da Kha grint af dem i mens orden Nick såret på Jicks skulder, Mick var ved at være rigtig godt gal i hovedet " Hey du skal ikke grine af os vis du vil sloges så bare kom an " sagde Mick vredt, men satte sig ned da Jick så urolig på ham fordi Mick og Nick. var dem som altid ville og skulle sloges i mens Jick var den kloge af, dem og stoppe altid sine brødre i at begå nogen større dumheder. Men nogen gang kunne han slet ikke stoppe dem,
Hahaha min kære dreng det er skam ikke ondt ment. Jeg troede bare i var lidt mere hårde end små øl og sidde så artigt. Og det at slås vil være en rigtig dum ide. I vil ikke have en chance overhovedet. Og jeg bliver noget negativ hvis man ødelægger min aften.
Han rejste sig og gik hen til Mick og kiggede ned på ham, dog med et smil på læben og han fjernede sine solbriller så de glødende røde øjne nu var synlige men snart var de fyldt af den klare blå flamme.
Enten kunne det blive en hyggelig aften eller også vil du stærkt fortyde det. Men du skal være velkommen til at prøve hvalp. Men til den af jer der kan se fornuften i at lade være, kan komme hen til mit bord og nyde et glas.
Khá gik tilbage til sit bord og takkede den unge dame der kom med hans vin
Han rejste sig og gik hen til Mick og kiggede ned på ham, dog med et smil på læben og han fjernede sine solbriller så de glødende røde øjne nu var synlige men snart var de fyldt af den klare blå flamme.
Enten kunne det blive en hyggelig aften eller også vil du stærkt fortyde det. Men du skal være velkommen til at prøve hvalp. Men til den af jer der kan se fornuften i at lade være, kan komme hen til mit bord og nyde et glas.
Khá gik tilbage til sit bord og takkede den unge dame der kom med hans vin
Khaa- Master (Rank 21)
Jick rejste sig " vi tag ikke i mod noget fra. Fremmede og jeg blive sammen med mine brødre " sagde han og satte sig ved siden af sine brødre. Igen og lod ikke til at være glad for Kha på noget måde og, det kunne både Mick og Nick godt forstå og mærke på ham. Nick rette på sig jakke i mens Mick skumme af vrede, og Jick sukke hvorfor skulle deres aften ende sådan her og han så. På Mick og gjorde tegne på at han var bleven sulten så Mick, gik op for at bestille noget at spise til dem alle 3 i mens sad Nick og Jick. Og snakke lavet sammen da ingen ud over Mick hvide, hvad de snakke om
Det er også helt op til jer selv unger. Tilgiv mig mine manerer. Mit navn er Khá. Jeg forventer ikke i viser samme høflighed og fortæller jeres. Men det er også fornuftigt ikke at tage imod fra fremmede. Hvem i alverden sagde også du skulle gå fra dine brødre? Det har jeg da ingenlunde sagt noget som helst om. Men skulle i ændre mening og få lyst alligevel så sidder jeg ved mit bord. Med mindre du er for vred Mick? Bon appetit
Det var helt og aldeles med vilje han provokerede dem sådan. Han ville ikke få dem til at fare på ham, det ville de ikke få noget godt ud af. Han ville dog have dem til at være mere respektfulde når de mødte nogen der var mere magtfulde end dem selv. Og måske kunne de ende med at synes han var en flink mand i stedet for en de ikke skulle provokere
Det var helt og aldeles med vilje han provokerede dem sådan. Han ville ikke få dem til at fare på ham, det ville de ikke få noget godt ud af. Han ville dog have dem til at være mere respektfulde når de mødte nogen der var mere magtfulde end dem selv. Og måske kunne de ende med at synes han var en flink mand i stedet for en de ikke skulle provokere
Khaa- Master (Rank 21)
Mick kom tilbage. Med nogen mad til dealle 3 da Jick var efter hånden, så sulten at han ikke kunne sidde stille ret længe af gange. men nu fik de spist deres mad og snakke lavet sammen, for at undgå at nogen hørt hvad de endelig snakke om. Da deres samtale gik på at finde nogen letter penge så, de kunne købe nogen tæpper og puder til deres ellers så faldefærdig hjem.
Det var slet ikke så svært at høre hvad de tre snakkede om nogenlunde. De tre mindede meget om nogen han havde mødt før. Men han kunne nu godt tænke sig at se hvor langt de gik for penge, så da servitricen kom igen, sørgede han for at give hende en ny guldmønt. De her mønter var på størrelse med en hånd. Han bad om noget mere vin og sørgede for de tre kunne se guldmønten da han gav hende den
Khaa- Master (Rank 21)
Mick stirre på Kha. Men ryste på hovedet han ville ikke laver mere ballade i aften, da de bare ville ha fred til at være sammen som brødre. Jick gik på WC og var væk i ret lange tid efter hans brødres mening, så de gik ud for at se efter ham og da de kom der ud lå Jick. På gulvet og havde lukke øjne Mick brøle af vrede, hvem havde slog Jick ned skulle han nok finde ud af
Khá hørte Micks udbrud og løb der ud for at se hvad der skete. Han regnede ikke med det havde nogen interesse men ikke desto mindre ville han prøve.
De herrer hvad er der sket?! Hvis i vil lade mig så træd til side så kan jeg helbrede ham. Bare rolig det er kun som en venlig sjæl ikke med nogen pris
De herrer hvad er der sket?! Hvis i vil lade mig så træd til side så kan jeg helbrede ham. Bare rolig det er kun som en venlig sjæl ikke med nogen pris
Khaa- Master (Rank 21)
Mick stille sig i vejen. Han ville ikke lade Kha rør hans bror Jick og Nick forsøget selv at, gøre noget men kunne ikke og så snakke Mick og Nick. Om at Kha kunne prøve at gøre noget for at hjælpe deres bror Jick, så de kunne finde ud af hvem det havde slog ham ned. Nick så på Mick og puffe han lidt væk " de kan prøve Herre men, det er ikke sikket at det hjælpe " sagde Nick
Så er det vigtigt i ikke afbryder mig for ellers kommer jeres bror til skade.
Træd til side
Khá's øjne blev fyldt op med de blå flammer og Khá's hænder blev også dækket af de blå flammer. De var lavet af ren magisk energi, så man kunne bruge dem til alt muligt. Hvis man var Khá. Khá var den eneste i verden der kunne det. Flammerne dannede sig om til slanger af ild der faldt ned og lagde sig på Jick og kravlede rundt indtil de fandt de steder hvor Jick var kommet til skade og kravlede ned i sårene eller mærkerne. Flammerne brændte slet ikke og langsomt ville man se sårene lukke sig og mærkerne forsvinde.
Flammerne forsvandt fra Khá og han rejste sig op og kiggede ned på dem inden han sagde: Skaderne er helet men han skal have lov at komme sig. Og fremover vis respekt for dem der er mere magtfulde. Ellers kan den slags her komme til at ske. Jeg sidder ved mig bord hvis i vil mere
Khá gik ind til sit bord og nød sin vin igen
Træd til side
Khá's øjne blev fyldt op med de blå flammer og Khá's hænder blev også dækket af de blå flammer. De var lavet af ren magisk energi, så man kunne bruge dem til alt muligt. Hvis man var Khá. Khá var den eneste i verden der kunne det. Flammerne dannede sig om til slanger af ild der faldt ned og lagde sig på Jick og kravlede rundt indtil de fandt de steder hvor Jick var kommet til skade og kravlede ned i sårene eller mærkerne. Flammerne brændte slet ikke og langsomt ville man se sårene lukke sig og mærkerne forsvinde.
Flammerne forsvandt fra Khá og han rejste sig op og kiggede ned på dem inden han sagde: Skaderne er helet men han skal have lov at komme sig. Og fremover vis respekt for dem der er mere magtfulde. Ellers kan den slags her komme til at ske. Jeg sidder ved mig bord hvis i vil mere
Khá gik ind til sit bord og nød sin vin igen
Khaa- Master (Rank 21)
Mick og Nick nikke. Og vent på at Jick skulle vågne igen og da han atter åben øjnene, kunne han fortælle at der var Vik deres gammel ven. Som ellers havde lovet ikke at rør Jick igen at det var ham som han, som havde sket Jick så slemt før
Khá sad stille og nød sin vin og forventede egentlig ikke at høre mere fra de tre med det samme, men man kunne aldrig vide. Måske kom de til fornuft men det var ikke til at vide da de virkede utilregnelige mere eller mindre.
Da den unge servitrice kom forbi igen viftede han hende stille over og sagde autoritært: Undskyld frk. må jeg ikke bede om en lille stak kager? Bare bland lidt forskelligt. Og tag bare resten som drikkepenge.
Han fandt endnu en guldmønt til hende og hun takkede mange gange inden hun hentede kagerne
Da den unge servitrice kom forbi igen viftede han hende stille over og sagde autoritært: Undskyld frk. må jeg ikke bede om en lille stak kager? Bare bland lidt forskelligt. Og tag bare resten som drikkepenge.
Han fandt endnu en guldmønt til hende og hun takkede mange gange inden hun hentede kagerne
Khaa- Master (Rank 21)
Mick og Nick lag armen. Omkring deres bror og trak ham langsomt på bene, og stødte ham ud til deres plads og satte han ned. Jick var endnu meget øm men glad for at ha sine brødre hos sig hele tiden, og aldrig skulle miste dem
Khá fik sine kager og takkede den unge dame og nød dem lidt inden han så de 3 komme ud igen. Jick så trods alt ud til at have det bedre men det var også meningen. Han kiggede over på dem og sagde roligt:
Jeg håber du kommer dig helt Jick. Og pas nu på en anden gang
Jeg håber du kommer dig helt Jick. Og pas nu på en anden gang
Khaa- Master (Rank 21)
Jick nikke og lag sig. Sunke sammen i mellem sine brødre og gjorde alt hvad de kunne. For at gøre for at han kunne slappe af og bare nyde deres aften, uden at komme endnu mere til skade end han var det nu, men takke være Kha havde han det meget beder, Men Mick stole ikke på Kha og hans kræfter og viste at han ikke stole på Kha ved at tale højt om hvad selvglad og dum Kha vare, også selv om Nick og Jick forsøget at stoppe ham endte det med at Mick blive endnu mere. Vred og hadfuld over for Kha og de to andre brødre Nick og Jick så bekymrer på hinanden
Lignende emner
» A meeting, værtshuset og kroen "Den Glade Sigøjner"
» Den Glade Sigøjner
» mødes på kroen (Adriana)
» Hygge på Kroen - Madelynn Fox
» ensom ny ulv søger emner, kom glade :D
» Den Glade Sigøjner
» mødes på kroen (Adriana)
» Hygge på Kroen - Madelynn Fox
» ensom ny ulv søger emner, kom glade :D