Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Don't let the blindness fool you - emnesøgning
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 2 • 1, 2
Don't let the blindness fool you - emnesøgning
Alt søges. Bogstavelig talt. Jeg er startet på bunden med Fecility uden at kontakte nogen på forhånd, så hun har ingen kontakter. Dog er der noget, jeg søger mere end andet.
- Interessant skrivesprog
Jeg er meget interesseret i at få et godt emne på benene. For mig er formulering og beskrivelse alt, og det er det, der giver mig lyst til at blive ved med at svare og lave flere emner end ét. Hvis du også kan lide at lege lidt med ordene, så skidt med alt det andet! Derudover skal det også slås fast, at kvalitet foretrækkes til hver en tid frem for kvantitet.
- Relationer
Felicity er som sagt lidt af en ensom ulv, som det ser ud nu. Derfor søges alt fra, venner og familie til drengen bagerst i klassen på 2. årgang, der kastede med papirkugler. Jeg ser også gerne, at relationen varer mere en ét emne. Alt andet er synd og skam.
Ja, det var egentlig dét. Jeg synes dog, at der lige er nogle vigtige ting om Fecility, I burde vide.
- Hun er blind og har været sådan i 3 år
- Hun er dybt afhængig af andre på grund af sin tilstand
- Hun er menneske og kender ikke til overnaturlighed (Det betyder ikke, at jeg ikke vil emne med jer. Det vil jeg med glæde!)
Jeg håber, jeg fik fanget jeres nysgerrighed!
Fecility
Sidst rettet af Felicity Lør 3 Aug 2013 - 13:12, rettet 1 gang
Gæst- Gæst
Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning
nu er Ivy en engel, derved også hjælpsom af natur, så hvis du har lyst, vil jeg gerne tilbyde Ivy som en slags hjælper, muligvis hvis du kunne have lyst, en slags reserve mor. Ved ikke hvor meget du har tænkt på angående hendes fortid, men hun kunne jo f. eks være forældreløs også i en ung alder adopteret af Ivy...som sagt, det er kun hvis du har lyst, jeg er åben for det hele
Gæst- Gæst
Fecility har to forældre, som bor nær Paris, hvilket jo er ret langt væk. Så Ivy kunne vel godt fungere som en reservemor, mens Fecility bor alene i Terre? Både en ven og en støtter, der hjælper med de ting, hun ikke er i stand til alene? Hvis du synes.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
så hvis, og det mener jeg da, vi skulle have et emne, hvad skulle plottet være og kunne du være en skat at lave det?
Gæst- Gæst
Hvis jeg skal lave det, bliver det engang i aften eller i morgen.
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Gæst- Gæst
Inuyasha- Beginner (Rank 5)
Antal indlæg : 76
Marilyn- Beginner (Rank 5)
Antal indlæg : 67
Side 1 af 2 • 1, 2
» We dont need no education. We dont need no thoughts control. (Bellz)
» Blindness of disco //cervo//
» Let me fool you. Please.
» So be a gullible fool! - Allen //privat//
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus
» The darkness - [Zakaroff]
Fre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont
» New experiences - [DuChance]