Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Don't let the blindness fool you - emnesøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Don't let the blindness fool you - emnesøgning

2 deltagere

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:39

Jeg er lige blevet færdig med min karakter, og er nu parat til at kaste hende ud i den store verden.
Alt søges. Bogstavelig talt. Jeg er startet på bunden med Fecility uden at kontakte nogen på forhånd, så hun har ingen kontakter. Dog er der noget, jeg søger mere end andet.

- Interessant skrivesprog
Jeg er meget interesseret i at få et godt emne på benene. For mig er formulering og beskrivelse alt, og det er det, der giver mig lyst til at blive ved med at svare og lave flere emner end ét. Hvis du også kan lide at lege lidt med ordene, så skidt med alt det andet! Derudover skal det også slås fast, at kvalitet foretrækkes til hver en tid frem for kvantitet.

- Relationer
Felicity er som sagt lidt af en ensom ulv, som det ser ud nu. Derfor søges alt fra, venner og familie til drengen bagerst i klassen på 2. årgang, der kastede med papirkugler. Jeg ser også gerne, at relationen varer mere en ét emne. Alt andet er synd og skam.

Ja, det var egentlig dét. Jeg synes dog, at der lige er nogle vigtige ting om Fecility, I burde vide.

- Hun er blind og har været sådan i 3 år
- Hun er dybt afhængig af andre på grund af sin tilstand
- Hun er menneske og kender ikke til overnaturlighed (Det betyder ikke, at jeg ikke vil emne med jer. Det vil jeg med glæde!)


Jeg håber, jeg fik fanget jeres nysgerrighed!

Fecility


Sidst rettet af Felicity Lør 3 Aug 2013 - 13:12, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:45

jeg vil da meget gerne emne med dig ^^

nu er Ivy en engel, derved også hjælpsom af natur, så hvis du har lyst, vil jeg gerne tilbyde Ivy som en slags hjælper, muligvis hvis du kunne have lyst, en slags reserve mor. Ved ikke hvor meget du har tænkt på angående hendes fortid, men hun kunne jo f. eks være forældreløs også i en ung alder adopteret af Ivy...som sagt, det er kun hvis du har lyst, jeg er åben for det hele

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:50

Det lyder som en god idé!

Fecility har to forældre, som bor nær Paris, hvilket jo er ret langt væk. Så Ivy kunne vel godt fungere som en reservemor, mens Fecility bor alene i Terre? Både en ven og en støtter, der hjælper med de ting, hun ikke er i stand til alene? Hvis du synes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:53

jo det kan hun da godt, hun er godt nok ikke helt inde i det med menneskelige følelser, men hun er meget blid af natur, så hvis du er med på den, kunne hun jo bo i Ivy's lejelighed, således hvis hun nogensinde har problemer, er der ikke langt hen til hende

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:56

Fecility flyttede til Terre for at være så selvstændig så muligt, så kunne vi ikke sige, at de f.eks. boede i samme lejlighedskompleks?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 16:57

jo da det kan vi

så hvis, og det mener jeg da, vi skulle have et emne, hvad skulle plottet være og kunne du være en skat at lave det?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 17:03

Det ved jeg ikke - har du nogle idéer?

Hvis jeg skal lave det, bliver det engang i aften eller i morgen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 17:06

mhh heller ikke her

det er skam helt fint

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 17:21

Okay så.... Hmm

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 17:25

Andre interesserede? ^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 17:31

så vi tager det som det kommer? hvor skal emnet så foregå?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 17:54

Det synes jeg, vi skal prøve så. Hvor ville være et sandsynligt sted, de begge var?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 19:04

hvad med en kirke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tors 11 Jul 2013 - 22:00

Jo, det kunne godt tænkes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 18:02

Andre interesserede?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Inuyasha Fre 12 Jul 2013 - 18:17

ja jeg er
Inuyasha
Inuyasha
Beginner (Rank 5)

Bosted : langt ude i skoven

Antal indlæg : 76


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Fre 12 Jul 2013 - 18:31

Dejligt! Nogle idéer til plot?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 19:28

Flere?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 19:32

jah da :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 19:50

Nice! Har du en idé til et plot? :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 19:52

næ ikke rigtig, hva med dig.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 19:55

Sender lige en PM

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Tirs 16 Jul 2013 - 19:56

ok :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Gæst Lør 3 Aug 2013 - 13:16

Andre interesserede?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Marilyn Lør 3 Aug 2013 - 13:32

jeg er frisk ^^
Marilyn
Marilyn
Beginner (Rank 5)

Bosted : I en 3 værelses i Terra

Antal indlæg : 67


Tilbage til toppen Go down

Don't let the blindness fool you - emnesøgning Empty Sv: Don't let the blindness fool you - emnesøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum