Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Ice Drops-Dragovich EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Ice Drops-Dragovich EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Ice Drops-Dragovich EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Ice Drops-Dragovich EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Ice Drops-Dragovich EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Ice Drops-Dragovich EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Ice Drops-Dragovich EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Ice Drops-Dragovich EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Ice Drops-Dragovich EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Ice Drops-Dragovich EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Ice Drops-Dragovich

Go down

Ice Drops-Dragovich Empty Ice Drops-Dragovich

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 18:28

Tid:Aften
Sted:Søen
Vejr:Blæst
Omgivelser:Få mennesker
Påklædning:Kommer i beskrivelse

Det var aften og under et træ sad der en elegant kvindemed langt hår
en sort knælang kjole, sorte stiletter. Hun havde fået selskab af en fyr hun ikke kendte
som var ældre end hende hun valgte at ignorer alt han sagde for hun
var ikke i humør til at snakke med ham"Gå væk inden jeg fryser dig.."mumlede hun stille
Zafira s humør var ikke godt ligenu hun tænkte over mange ting, undrede sig over nogle ting, og så
var denne fyr slet ikke en der skulle begynde på alt muligt nu.

"Det er takket være dig smukke at jeg hygger mig"sagde fyren og Zafira løftede et øjenbryn hun var enlig ligeglad men spillede med på det"Så det er jeg...Glæden på min side"sagde hun og inden han nåede at svarer så havde hun allerede bidt ham i halsen og tømt blodet i hans krop. Hun rejste sig op og gik hen til springvandet"Du keder mig..."sagde hun til fyren hun havde dræbt.*Nå far er du glad nu...Har dræbt et menneske er du tilfreds...:Stolt af mig...*tænkte hun stille
.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ice Drops-Dragovich Empty Sv: Ice Drops-Dragovich

Indlæg af Bjørn Tors 18 Jul 2013 - 20:03

der kom en person går for sig selv gennem skov, person har blod rødt hår og nogen øjne som passer til, da de er rød, denne person er Dragovich, han er i klædt nogen sort cowboy bukser og en kong blå T-shirt, som sidder lidt tæt på ham, så man kan ser at han er veltræner, han var ud og gå sig en aften tur i skov, hvis han var heldig kun det være at han finde noget mad, godt nok havde han spist tidlig på dag men vel aldrig hvornår han kommer til det igen, han kun ser en lidt længe frem, som viser sig at være en mand som er død, det var sker lige for nylig og af en vampyr, da han har to huller i hals og blod løbe stadig lidt.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Ice Drops-Dragovich Empty Sv: Ice Drops-Dragovich

Indlæg af Gæst Tors 18 Jul 2013 - 20:20

hun kiggede hen mod personen og valgte at gå mod hen mod ham ''hvem er du'' spurgte hun undren
hun betragtede ham med øjnene mens hun valgte at pille ved en blad hun havde i hånden. Hun kendte ham ikke vidste ikke hvem han var , men selskab kunne hun altid bruge

"Og hvad laver du her"spurgte hun undren med hovedet på skrå. Enlig var hendes humør ikke godt stadig men det faldt da lidt ned da hun så denne person.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Ice Drops-Dragovich Empty Sv: Ice Drops-Dragovich

Indlæg af Bjørn Tors 18 Jul 2013 - 20:32

han kiggede op da nogen snakke til ham, det viser sig at være en kvinde, vampyr vil han sige ud fra at hun stadig har lidt blod i mundvig, så er det måske også hende som har slå mand ihjel, "Dragovich er navn og deres er" spurgte han og kiggede på hende, han kiggede kort rundt og derefter op på aften himmel, "ud og gå en tur og du" spurgte han, han gik rolig over mod hende men stoppe lidt fra hende, hvor han slikke kort på sin tommelfinger, hvor han fjern det blod hun har i mundvig for hende, "du havde noget sidder" sagde han og kiggede på hende og slikke sin tommelfinger ren.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Bosted : I naturer

Antal indlæg : 603


Tilbage til toppen Go down

Ice Drops-Dragovich Empty Sv: Ice Drops-Dragovich

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum