Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Shit happens ~Dragovich~
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
Shit happens ~Dragovich~
Hun havde brugt så meget tid på at finde rundt, at hun helt havde glemt, hvad hun ville inde i byen til at starte med. Så måske var det alligevel ikke så vigtigt?
De små dryppende regndråber begyndte langsom at blive tungere og snart væltede vandet ned til alle sider.
Bella udstedte et irriteret: "Aarh!" og stampede let i jorden. Hun var seriøst faret vild. Her var ingen folk. Ingen biler, ingen huse, ingen noget som helst.
Hun var drejet ned ad en sidegade, fordi hun troede, at hun kunne skyde genvej og på den måde hurtigere komme ind til byen. Derefter var hun smuttet ind ad endnu en sidegade, og da den endte blindt og det eneste hun nu kunne gøre, var at dreje ned ad endnu en, fik hun øjnene op for, at hun måske var gået helt forkert. Hun var derefter kommet til en gade med flere sidegader og havde derefter valgt en og var nu endt i - hun så rundt - en gyde af en slags. Hun ville slet ikke bare prøve på at finde tilbage, for så ville hun da først fare fuldkommen vild. Hvis det overhovedet var muligt at fare mere vild end hun allerede var. Hun var mester til at fare vild. Selv hvis folk spurgte hende om vej i Terre, som var den by hun var aller mest kendt med, så sagde hun altid, at hun aldrig havde været der før, i frygt for, at komme til at sige noget forkert. Eller bare det at fare vild i sine egne ord.
Hendes hvide skjorte var nu blevet totalt gennemblødt, så man kunne svagt ane hendes vinger, som var foldet pænt sammen ved skulderbladende. Hun havde med vilje taget en hvid bh på, fordi skjorten havde været en lille smule gennemsigtig i forvejen, så det ville bare være alt for tydeligt at tage en sort på. Hun havde et par smalle mørkeblå jeans på og et par grå Converse.
Hendes hår klistrede sig fast til hendes ansigt og hun begyndte småt at fryse.
Hun stod helt stille og kiggede på sit grå armbåndsur. 18.32. Skønt. Hun nåede sikkert ikke, at få noget aftensmad denne dag. Det var jo heller ikke fordi hun ikke kunne leve uden, men hun følte sig dog en smule sulten. Og det var også mere en vane for hende at spise regelmæssigt. På den måde så hun sundest ud, syntes hun selv.
Hun så sig omkring, grå mure tårnede sig op omkring hende. Grå trist asfalt, som regnen strømmede ned af, før det lige så stille plaskede ned i ristene, som var placeret lige op til murene.
Gæst- Gæst
Sv: Shit happens ~Dragovich~
Bjørn- Highly competent (Rank 12)
Antal indlæg : 603
Hun gik hen mod manden og følte sig tung af alt det regnvand, som hang i hendes hår og tøj.
"Hey. Sig ikke, at du også er faret vild," sagde hun med i smil og følte sig helt dum over at kunne fare vild på vej ind til byen.
"Hvad laver du egentlig her? Det er jo ikke fordi der er noget spændende her omkring, eller er der noget jeg har overset?" Hun rynkede lidt på panden. Hun så ned og fik øje på en mus der pilede hen ad asfalten. Hun tvivlede stærkt på, at det var dén han var kommet for at se.
"Mit navn er Isabella," sagde hun for at sige et eller andet. Starte en samtale, uden helt at vide hvad de kunne snakke om.
"Du kan bare kalde mig Bella," sagde hun med et smil. Hun stod med vægten på det ene ben og hænderne foldet foran sig.
Gæst- Gæst
"Men jeg vil meget gerne med ind i... det forladte hus? Det lyder altså ikke særlig hyggeligt, hvis du spørger mig, men jeg vil gerne med," sagde hun med et smil og begyndte at følge efter Drago.
Hun så ned af sig selv og sukkede. "For det første, så kan jeg godt lide, ikke at vise mig alt for meget frem. At jeg er en engel er ikke noget jeg vil have alle skal vide. For det andet. Så er jeg altså ikke så glad for, hvis min skjorte skulle gå i stykker, bare fordi jeg har tænkt mig at bredde vingerne ud. For det tredje. Det er så lang tid siden jeg sidst brugte dem, at jeg næsten har glemt hvordan man gør." Det var mange grunde, og det var egentlig også rigtigt. Hendes forældre blev slået ihjel, fordi de var engle. Hun havde ikke selv lyst til at lide samme skæbne. Derfor reklamerede hun ikke med hvad hun var. Hun ville aller helst bare glemme, at hun var engel, og lade som om, hun var et helt normalt menneske, hvilket hun gjorde så godt, at hun selv glemte at hun var engel. Bare for et lille øjeblik. Men det var jo heller ikke hende selv, der gik med blikket fæstnet til sin ryg hele dagen lang, så det var nemt at glemme, hvem hun virkelig var.
Gæst- Gæst
"Da jeg var lille var der de her mænd, som... Kun tænkte på værdierne i en engels blod. Der er jo altid nogen, som vil betale kassen for det. Hvorfor det er så specielt i forhold til andres ved jeg ikke. Måske på grund af dets magiske egenskaber, som selv jeg ikke engang ved noget om." Hun sukkede let igen. "De mænd der, slog mine forældre ihjel. Jeg er ikke stolt over at være engel, så derfor prøver jeg at skjule det."
Hun trådte ind i det forladte hus sammen med Drago. Det så ikke helt så slemt ud, som hun havde forestillet sig. Men ordet forladt var bare negativt i sig selv. Ikke noget man altid havde lyst til at vide mere om.
"Hvad bruger du egentlig det her sted til?" spurgte hun nysgerrigt. "Hvis jeg mangler et sted at gå hen, så tager jeg for det meste hen på en kro eller noget der minder om. Eller også tager jeg på shoppingtur." Et smil bredte sig på sine læber.
Gæst- Gæst
"Hvis du kan lærer mig det, så må du meget gerne," et stort smil bredte sig om læberne på hende.
"Du skal ikke have ondt af mig. Det er mange år siden. Jeg tænker bare på det, fordi det minder mig om, at jeg skal passe bedre på mig selv," sagde hun med smilet stadig hængende i på læberne.
Hun trådte ind i stuen sammen med Drago. "Så du bor her?" spurgte hun undrende, fordi hun egentlig først havde fået det indtryk at det mere havde været et tilflugtssted.
"Hvad med dine forældre?" spurgte hun og gik hen mod kaminen for at få varmen. "Giver de dig ikke nogle penge?"
Gæst- Gæst
Hun så ind i ilden, som varmede hende, men dog ikke nok til at tørre hendes tøj.
"Ja tak, det vil jeg gerne," sagde hun med et smil, og så på ham. Hun så ham skifte trøje, og lagde mærke til, at han havde nogle markante muskler. Hun så på hans skulderblade, og undrede sig over, at der ikke var et eneste lille tegn på at der havde været vinger, hvilket hun ikke helt kunne forstå.
"Aarh... Djævel," sagde hun og nikkede svagt. "Er det ikke meningen, at djævle skal være kolde over for engle, eller er det bare en skrøne?" Hun smilede, mens et undrende blik spillede sig frem i hendes ansigt.
Gæst- Gæst
"Jeg behøver ikke se dine vinger. Jeg tror på dig."
Hun begyndte langsomt at knappe sin skjorte op, hvorefter hun skiftede den ud med den varme trøje. Derefter smed hun sine sko og strømper, og satte sig hen foran kaminen.
"Hvordan fandt du egentlig det her sted?" spurgte hun. Det var jo ikke ligefrem fordi man gik forbi her hver dag og så lige pludselig stødte på et forladt hus og tænkte hov, her kan jeg da sagtens bo' For det meste ville man da slet ikke komme helt derud omkring, med mindre man var som Bella, og farede vild, i gang med at prøve at skyde genvej.
Gæst- Gæst
"Det kan jeg godt." sagde hun på Drago.
Bella trak fødderne ind til sig og lagde hænderne om dem. "Aarh... Jeg fryser ikke så længe jeg sidder her foran kaminen," svarede hun og smilede venligt.
"Men hvis nu jeg får tæppet, kommer du så ikke til at fryse?" spurgte hun og lagde hovedet let på skrå. "Du må altså gerne få det, jeg ligger mig bare her foran kaminen."
Hun sad lidt og stirrede ind i ilden og rokkede frem og tilbage i et stykke tid, før hun sagde noget igen: "Egentlig en smart måde at finde et hus på." Hun klukkede lidt og lukkede så øjnene.
Gæst- Gæst
"Du har vel også brug for søvn?" Hun hævede det ene øjenbryn.
"Hvad er egentlig din historie?" spurgte hun efter noget tid. "har du bare levet det perfekte djævleliv, eller?" Hun spurgte fordi hun var nysgerrig, men også fordi hun havde behov for den viden. Hun havde svært ved at være i nærheden af nogen, som hun ikke vidste noget om. Dog ville hun også forstå, hvis der var noget, han ikke gad tale om, men hun var stadig nysgerrig.
Gæst- Gæst
"Og jeg lover, at jeg nok skal fortælle min historie bagefter." Et smil bredte sig på hendes læber, mens hun sad forventningsfuldt foran den varme kamin, med tæppet knuget ind til sig.
Gæst- Gæst
Hun rømmede sig og strakte sine ben, før hun åbnede munden igen: "Da jeg var lille kom nogle mænd, har ingen anelse om, hvad man kalder dem, men altså de kom ind i mit hjem og slog mine forældre ihjel, hvorefter de brændte huset ned til grunden. Jeg slap væk, og har lige siden levet i frygt for mænd som dem. Det er derfor jeg ikke vil vise, at jeg er en engel." hun så ind i ilden, som spejlede sig i hendes blanke øjne. "Jeg var så ked af det og levede det meste af mit liv i smerte. Jeg var fast besluttet på, at jeg ville leve videre og få et job, hvor jeg kunne hjælpe folk. Jeg ønskede ikke at folk skulle leve i smerte ligesom mig, så jeg udviklede en evne, der kunne fjerne folks smerter, og få dem til at glemme dem." Hun sukkede og rejste sig pludselig op. "Det gik fint til at starte med. Jeg hjalp folk, men efterhånden begyndte deres smerte at finde vej til mig. Først følte jeg mig bare nedtrygt, men jo flere jeg hjalp, jo værre blev det, og til sidst endte jeg med at få folks smerter. Ser du... naturen finder altid en balance, og siden smerter ikke bare er nogen der forsvinder som luft, blev naturen nødt til at finde en måde, hvor de stadig var der. Jeg fik dem, men det stoppede mig ikke med at arbejde. Jeg talte med folk, vuderede deres smerte og fjernede dem over på mig, for jeg vidste at det jo ville gå over. Hvis en person mistede deres mor, ville det jo ikke tage så hårdt på mig, vel? Det var jo ikke min mor." Bella fjernede sit blik fra ilden og så på Draco. "Det var ikke deres mødre jeg så. Jeg så min. Jeg fik billeder i hovedet af min mor, som blev tortureret for øjnene af mig. Hvilke personer er så onde? Den pige, som var blevet udsat for det syn var ikke mere end syv år, og jeg kan ikke lade være med at tænke på, hvad der mon var sket, hvis jeg ikke havde fjernet det minde fra hendes hukommelse, for det er jo det jeg gør. Sletter det fra deres hukommelse, så de ikke længere føler smerten. Jeg valgte at stoppe, for jeg kunne ikke længere holde alle tankerne ud, men moder jord, naturen eller hvem der nu står for det her var vred på mig, så de ændrede min evne, så jeg ikke længere kunne røre ved en person, uden at føle deres smerte. Det er derfor jeg ikke er meget for at give hånd." Et lille smil formede sig på hendes læber, men det nåede ikke op til hendes øjne. "Jeg kan aldrig mere nyde følelsen af en kram. Heller ikke bare et highfive... Gud, hvor jeg dog hader naturen," mumlede hun. Hun begyndte så småt at fryse, og satte sig derfor hen foran kaminen igen.
Gæst- Gæst
Hun lagde sig ned foran kaminen og lagde tæppet over sig. "Du har ret, her bliver faktisk koldt," sagde hun og lo kort. "Og du er sikker på, at du overlever natten uden tæppet?" spurgte hun igen, med et smil om læberne. Hun skulle jo bare lige være sikker.
Gæst- Gæst
"Det er vel okay, at vi allerede går i gang med i morgen? Jeg vil gerne lære det hurtigst muligt," sagde hun og sendte ham et smil, før hun lukkede øjnene. Hun anede ikke hvad klokken var. Sikkert ikke alt for mange, men hun følte sig træt, hvilket nok også havde noget med kulden at gøre.
"Du sagde, at du kunne holde dig vågen for at holde gang i kaminen. Behøver djævle ingen søvn?" spurgte hun uden at åbne øjnene.
Gæst- Gæst
Side 1 af 3 • 1, 2, 3
» Shit happends.
» Don't Give It a Shit
» Well... shit - Constantine
» The world is shit.
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Man 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa
» Athena Akademiet
Tors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift
» Maybe a freind? / Apolline
Tirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus