Plot ⤋
Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.
Seneste emner
Nyheder
Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!
Mest aktive brugere denne måned
Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Den sidst registrerede bruger er ziko41
Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner
Goodbye ^^
Vie La Mort :: Off Game :: Archives
Side 1 af 1
Goodbye ^^
[img][/img]
Farvel alle sammen :)
Så jeg aner egentlig ikke helt.. hvorfor jeg lavede sådan en her, men syntes at dem jeg emner med, fortjener at få af vide hvorfor de ikke mere får svar i emner. Jeg har besluttet mig for at stoppe med Vie, sådan like HELT STOPPE.
Hvorfor?. Nogle ting er private og andre er lidt mere åbne.
Jeg allerede 20 år.. jeg kan ikke blive ved med at flygte fra virkeligheden mere. Nogen ser Vie som en hobby, en beskæftigelse, noget de sagtens kan leve uden. Da jeg startede på siden, for nogle år siden, der var denne side mit liv, fordi mit virkelig liv.. var forfærdeligt. Jeg startede på siden og forsvandt ind i en verden, der pludselig accepterede mig, mine fejl og mangler.. personer der rakte en hånd frem mod en, lyttede.
Jeg brugte Vie la mort, som en erstatning for det liv jeg lever, men nu da jeg er 20 år, har jeg opdaget, at jeg ikke kan flygte fra mit liv forevigt. Min mor er døende, ligeså er jeg. Mange sidder og ved ikke hvem de skriver med, hvilket liv eller følelser.. personen bagved skærmen har. Denne side har givet mig så meget, så meget at jeg ville ønske, jeg kunne give det tilbage.
Jeg er nød til at se virkeligheden i øjnene igen, så derfor vil jeg slette min bruger for nu.. måske om et år eller nogle år.. kommer jeg på igen, men lige nu.. der kalder det virkelige liv, min familie, min elskede kæreste, mine veninder og venner.
Jeg vil savne alle dem jeg har lært at kende her inde fra, samt dem der end ikke emner mere. i ved selv hvem i er. I har givet mig så meget, så netop derfor er jeg stærk nok nu, til at rive mig væk fra computeren og begynde at leve mit liv mens jeg har det. Jeg elsker jer alle :).
Jeg har kun en ting at sige til jer inden min rejse her inde slutter.
Behandle andre, som du selv vil behandles (irl).
Gæst- Gæst
Sv: Goodbye ^^
Trist at høre, men alt ender jo med et farvel :)
Håber du bliver glad for dit valg og nyder tiden sammen med familien og skulle du alligevel vende hjem før tid, så er jeg helt sikker på at du nok skal blive taget godt imod.
Bye Bye
Håber du bliver glad for dit valg og nyder tiden sammen med familien og skulle du alligevel vende hjem før tid, så er jeg helt sikker på at du nok skal blive taget godt imod.
Bye Bye
Gæst- Gæst
Lignende emner
» Goodbye my lover, goodbye my friend
» | Goodbye? |
» goodbye^^ (Mary Lue)
» the last goodbye - Heat
» You went without a goodbye ~ Lucas
» | Goodbye? |
» goodbye^^ (Mary Lue)
» the last goodbye - Heat
» You went without a goodbye ~ Lucas