Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Finding my way home  -Alias- EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Finding my way home  -Alias- EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Finding my way home  -Alias- EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Finding my way home  -Alias- EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Finding my way home  -Alias- EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Finding my way home  -Alias- EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Finding my way home  -Alias- EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Finding my way home  -Alias- EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Finding my way home  -Alias- EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Finding my way home  -Alias- EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Finding my way home -Alias-

Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Ons 7 Aug 2013 - 1:20

Tid: 00:30 ca.
Sted: Ved baren.
Vejr: Klart og lummert.
Omgivelser: Dans, Druk og hvad der ellers høre til!

Stefan var ankommet til Frankrig for godt og vel en time siden og var nu strandet her, jep med en stor sportstaske på slæb. Han massede sig igennem menneskemængden og op i baren. Det var ikke ligefrem det han havde regnet med at lave efter at havde rejst i så lang tid, men når pengene ikke rækker hele vejen hjem, må man finde på en anden metode.
Han lod sin taske glide ned på jorden og vendte sig imod den høje fyr ved sin side "Hey .. jeg er lige kommet tilbage, kan du fortælle mig om der er sket noget spændende, udover de samme fulde mennesker der ikke kan danse og de skræmmende mystiske personer i krogende?" spurgte han så og den høje fyr, lo kort "Nej, overhovedet ikke .. men jeg kan tilbyde dig en øl?" sagde han så og smilede bredt. Stefan smilede stille "Skal du ikke selv ha' en?" spurgte han så, selvom han godt vidste at den høje fyr ikke drak fordi .. "Nej jeg har lovet at køre hjem" sagde han så og trak kort på skulderen "Men vi skulle helt sikkert få en drink på et tidspunkt" sagde han derefter med et flirtende glimt i øjet "Ja, helt sikkert" svarede Stefan forsigtigt og lod sine fingre glide ned over hans arm i et flirtende træk.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Ons 7 Aug 2013 - 1:59

Alias lukkede øjnene lidt og sukkede dybt, han var lidt træt til aften, uden rigtig at være det, men stadig.. han havde bare haft gang i så meget på det sidste, alle de nye mennesker alle de nye indtryk, det gjorde ham skør.. men han havde da fået tid til at.. jage.. igen.. ordenligt.. hæh. Han tænkte kort på Stefan.. de havde ikke snakket sammen i lang tid, det var lidt underligt.. for de havde egentlig aldrig rigtig aftalte at tage en pause, men.. det føltes lidt som det var det de havde gang i.. lige siden Stefan var rejst.. han havde ikke sagt et ord om hvornår han ville komme igen.. eller.. han så op og smilede forsigtigt til de personer der omgav ham, et par piger og to drenge.. alle.. meget.. veltrænet og flotte ik? De var her for jobbet selvfølgelig, men Alias lyttede kun halvt med.. efterhånden som han blev mere og mere fuld. Han kiggede lidt op da han fik øje på noget.. der fik ham til at stirre.. eh? "Undskyld mig lige et øjeblik.. i kan bare.. udfylde de her papirer.. så ser jeg på det" mumlede han og stak dem et papir hver, ansøgnings papir, han var bleven lidt træt af de personlige ansøgninger på det sidste, så det var.. ja.. hm. Han gik hen mod bare, langsom.. forsigtigt, han skulle jo lige være sikker.. på det var ham.. hmm. Der måtte mindst være gået to uger.. men han lignede sig selv på en prik... hm. Han betragtede ham lidt fra sit skjul, så ham flirte med den anden fyr, han kiggede ned og overvejede hvor vidt han skulle gå eller bryde ind.. Han sukkede dybt, der gik få sekunder og så stod han bag ved Stefan, lændt afslappet op af baren og legede let med hans hår.. "Så.. var det en god ferie?" sagde han roligt til hans ryg og smilede falsk ud i luften, stirrede.. med tome øjne.. havde ikke regnet med.. det ville gøre så undt.. hm.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Tors 8 Aug 2013 - 1:12

Stefan fik et mindre hjertestop da han hørte en velkendt stemme bag sig, han vendt sig om og som han havde gættet med det samme var det Alias, Alias han ikke havde set i over 2 uger, årh han blev helt glad, tænk at han var her! det var jo næsten et mirakel!  "Alias .." sagde han så og smilede "gudskelov .. " sagde han så lettet, det havde virkeligt været en lang og hård tur hjem - Han glemte helt den høje fyr han var ved at snakke med, men mærkede så en let prikken på skulderen "Hvem er din ven?" spurgte fyren så og kiggede hen på Alias "Min ven? Nej nej han er ikke min ven, han er min kæreste" svarede Stefan så og lagde hænderne om Alias og hvis det ikke havde været fordi det var lidt uhøfligt at kysse Alias midt i det hele, havde han gjort det.
"Hvad? Hvorfor flirter du så med mig?" spurgte han lettere fornærmet og lagde armene over kors. Stefan kiggede forbavset på ham "Jeg .. det var .. Det var altså ikke .." prøvede Stefan, men han havde svært ved at forklarer sig, for det så pludseligt slemt ud på begge sider. Han flirtede jo kun med fyren for at kunne få et gratis lift hjem til sig selv og Alias "Alias det var altså ikke .."  prøvede han så og kiggede op på Alias og blev pludseligt selv forvirret, det var jo slet ikke ment sådan!
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 9:52

Alias stirrede stadig tomt ud i luften da det gik op for Stefan, aromatisk rykkede han sig lidt væk så de ikke stod alle 3 klinet op af hinanden.. aj hvor hyggeligt.. lad os lave en trekant.. fuck.. dårlig joke. Han så op og målte Stefan lidt med øjnene.. selvfølgelig havde han savnet ham.. utroligt.. men der var bare sket så meget de sidste to uger, han vidste ikke helt.. hvordan.. han skulle få det hele til at hænge sammen igen, og det vidste Stefan tydeligvis hellere ikke eftersom han flirtede med den høje fyr.. hyggeligt. Han lod Stefan ligge armene om sig i ca. et sekund inden han trak sig væk og stilte sig mindst en meter fra ham, så han blev nød til at hæve stemmen. "Det er cool babe.. vi ses jo bare der hjemme senere.. når du er færdig med ham der.. desuden så har jeg også en jeg skal.. finde.. ha' en god aften.. og nå ja.. husk kondom ik?" sagde han i den mest onde tone han kunne finde, imens han sendte Stefan et ligegyldigt blik, og sluttede af med et falsk glad smil. Han vendte sig om og gik tilbage til sit bord med de flotte unge mennesker, der overfaldt ham en efter en med spørgsmål og komplimenter. "Jaja.. Men så skal jeg jo også se hvad i dur til først ikke? Dvs.. der er optagelsesprøve.. hvad med vi siger imorgen klokken halv seks? På clubben.. så ses vi jo der" sagde han roligt og skulle til at forlade dem igen. "Jamen der kan jeg jo ikke!" udbryd en af pigerne. "Nå ja.. men så har du vel egentlig ikke særlig meget lyst til at arbejde for mig så.." svarede han bare djævelsk tilbage og sendte hende et frækt smil, inden han vendte sig om igen.. okay hvem herinde kunne han gøre Stefan.. mest jaloux.. ved at snakke med.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Tors 8 Aug 2013 - 12:44

Stefan så helt magtesløs efter ham og hans ord føltes som slag imod hans ansigt, hvorfor dummede han sig også altid sådan her? Det var jo en stor misforståelse "Alias .. " mumlede han så efter ham, men larmen fra klubben overdøvede ham selvfølgeligt. Hvad var der lige sket? Det var slet ikke sådan her han havde forestillet sig at komme hjem, det var ikke sådan her det skulle foregå jo! Han tog hurtigt sin taske over skulderen og skævede kort til fyren, som bare smilede til ham "Glem det, idiot" sagde han så surt og gik i den retning Alias var gået. Men han blev hele tiden skubbet til og tasken var ikke ligefrem nem at have med sig. Hvorfor skulle der også være så mange mennesker? Det var jo et rent helvede, Alias kunne jo havde gået hvor som helst, måske var han ikke en gang på klubben længere?
Han gav op efter flere minutters søgen og satte sig ved at bord der omsider var blevet ledigt. Han satte tasken ved siden af sig og føltes sig langt fra godt tilpas, det var noget rod og hvad mente han med .. at han skulle finde en? Ville han være .. ville han være sammen med en anden? Han vidste ikke hvordan han skulle komme hjem og han havde ikke ligefrem lyst til at flirte sig til et lift igen .. det gik jo ligsom ikke så godt sidste gang. Men pludseligt, midt i mængden, syntes han at få et glimt af Aliases ansigt og han sprang op fra sofaen med sin taske på skulderen. Han begyndte at mase sig gennem flokken for mindst 4 gang i dag for at nå hen til ham.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 14:15

Alias droppede dog hurtigt ideen med at finde en som kunne få Stefan til at.. nej det var bare dumt og ondt, og egentlig var det også lidt barnlig, måske var det bedst hvis han bare fandt ham, og spurgte om han ikke ville med hjem, så kunne de.. snakke.. om det.. ad.. men ja, det blev de jo nok nød til.. desuden havde han også savnet ham som en sindsyg, han havde brug for at være sammen med ham, bare.. se på ham.. var nok. Man stoppede jo ikke med at elske nogen bare lige sådan. 
Alligevel blev han hævet ind i en samtale med to tøser som nok ikke lige var gået ud af skolen endnu.. han stirrede lidt på dem og lagde hovedet på skrå, inden han oplyste sit navn, og lænede sig frem og fortalte om sit møde imorgen.. overbevidste om de burde komme.. tænkt at have to skole piger på scenen.. aj. 
Han gav dem sit kort og vendte sig om, da han fik øje på Stefan, og smilede roligt. "Tror du ikke vi kan.. gå uden for?" sagde han roligt og tog Stefans taske fra ham og svang den over sin egene skulder, inden han tog hans hånd og trak ham med gennem mængden og ud i den sommervarme aften luft.. der var stille.. selv om der stod mennesker rundt i krogende. "Jeg ville egentlig bare spørge.. om du ville med hjem, eller om du har tænkt dig at blive her lidt endnu? For så kan jeg bare lade bilen stå så har du den.. og så kan jeg løbe hvis det er.." sagde han i et blidt tonefald.. kærligt.. omsorgsfuld.. det måtte da næsten give ham dårlig samvittighed.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Tors 8 Aug 2013 - 17:18

Stefan nåede ikke at sige noget, før Alias vendte sig imod Stefan. Han nikkede forsigtigt og lod ham tage sin taske - Han vidste godt at det var som at holde en fjer for ham. Han klemte blidt om Aliases hånd da han tog den og lod sig blive trukket med udenfor, af en eller anden grund var det slet ikke så besværligt at komme ud når det var Alias der førte vej igennem menneskemængden end når han selv skulle.
Stefan elskede sommeren, det var rart at kunne være udenfor om natten, uden at det var isende koldt, men istedet dejligt friskt - specielt når Alias og ham jo kun kunne være sammen om natten "Jeg har slet ikke ville være her fra starten af Alias .. " sagde han så stille "Jeg ville bare gerne hjem .. men jeg havde ikke flere penge, så jeg måtte finde nogen der kunne køre mig .. Vil du ikke nok please tilgive mig? Det var altså overhovedet ikke på den måde" begyndte han så og søgte efter Aliases øjenkontakt. Det havde aldrig været i sinde at sårer Alias, selvom han ærligt talt selv mente at han ikke var meget bedre selv .. hvem var de piger overhovedet? Han måtte ligge det bag sig lige nu, i hvert fald indtil de var kommet hjem. Han havde haft 2 meget mærkelige uger og han havde brug for bare at være hjemme og side ned.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 22:46

Alias stoppede op og kiggede lidt på ham, "Du kunne jo bare have ringet.. eller fortalt mig hvornår du ville komme hjem.. jeg kunne have hentet dig.." sagde han roligt, "Dårlige undskyldninger er der nok af" mumlede han, "Men jeg er ikke sur.." sagde han så og begyndte at gå igen, "Hvis du vil have sex med andre.. så ha det.. det jo ligesom ikke fordi vi er gift eller noget vel? Altså hvert fald ikke endnu" sagde han roligt uden at kigge på Stefan, han regnede bare med at han fulgte efter. Han stoppede ved bilen og åbnede op bag i og læssede Stefans taske ind. "Sæt dig ind" sagde han køligt og gik om at satte sig bag ved rettet, "Sikkerhedsele tak.." mumlede han imens han tog sin egen på, og startede bilen.. og så gik turen ellers hjem af.. i en ret så dårlig stemning.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Tors 8 Aug 2013 - 23:05

Stefan fulgte selvfølgeligt efter "Jeg vidste ikke hvornår jeg ville komme hjem og jeg .. jeg ville gerne overraske dig og måske klarer mig selv for en gang skyld du ved" sagde han så "men jeg er jo ikke super perfekt ligsom dig" mumlede han så og satte sig ind i bilen og smækkede døren. Han sukkede irriteret og spændte sikkerhedselen og kiggede ud af vinduet, uden at vige Alias et blik. Intet sex til ham i nat, det var helt sikkert.
Han vidste ikke om han rent faktisk var sur sur på Alias eller om det var manglen på søvn og trætheden af at rejse der gjorde ham sur også. Godt nok sagde Alias han ikke var sur, men det betød ikke at Stefan ikke kunne være det. Mh!
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Tors 8 Aug 2013 - 23:32

Alias kiggede kort på ham, "Nejnej.. " sagde han bare.. de havde nærmest ikke snakket sammen i to uger, og det første de så gjorde var at skændes.. alle tiders.. det skulle nok blive et godt ægteskab.. "Nå ja.. problemet er bare det.. at jeg ikke har noget imod.. at hente dig.. jeg kan godt lide at passe på dig.. men det er også okay jeg forstår dig godt, jeg skal nok købe en bil til sig, så kan du selv komme rundt" sagde han roligt. Mest bare for at irritere ham med at være sød og forstående, når han selv var sur og.. træt eller sådan noget. "Super perfekt.. mhmm.. " mumlede han bare, ja så havde de sgu nok ikke siddet her og skændes. Han sukkede stille, "Var det godt at besøge din mor?" spurgte han så roligt, prøvede at få det til at lyde lidt mere naturligt.. han ville jo ikke skændes.. helst ikke.. han ville gerne.. være kærlig og sød.. han skulle bare lige have vendt det der på baren.. ud af hovedet, så skulle det nok gå fint igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Tors 8 Aug 2013 - 23:59

Stefan kiggede forsigtigt på ham "Du giver mig dårlig samvittighed .. "mumlede han så og kiggede lidt ned "mere end jeg havde i forevejen .. " mumlede han derefter og bed sig svagt i læben, det var ikke fair altså "og .. ja det var fint" sagde han så kiggede forsigtigt på Alias igen "Undskyld .. Lad os ha' sex.. Jeg mener .. nej " sagde han så lettere forvirret og klikkede sin sele op da Alias parkede "Damn it .." mumlede han så til sig selv "Det var ikke meningen, vi har jo ikke haft sex i over 2 uger .. det røg bare ud af mig .." sagde han så og steg hurtigt ud af bilen og ind i deres lejligheds bygning og op til deres lejlighed. Han lovede sig selv at han ville tage det roligt og virke som et bedre menneske efter de 2 uger .. well det hjælper åbenbart ikke når Alias ser så irriterende lækker ud.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Fre 9 Aug 2013 - 0:33

Alias kiggede lidt på ham og smilede bare, "Undskyld" sagde han bare stille, selv om det havde været lidt meningen, men ikke pga det med fyren, det kunne Alias godt.. finde sig i.. og ja.. fordi han ikke var en skid bedre selv, han kunne ikke finde ud af det.. men det måtte de lige.. snakke om på et andet tidspunkt.. hun kunne godt bruge at hygge med Stefan lidt.. han havde jo savnet ham. Han vendte sig lidt mod ham og stirrede bare lidt, og kunne ikke lade være med at grine af ham.. okay? "Eh.. okay?" sagde han og grinede imens han steg ud af bilen, "Det er okay.. jeg synes du er sød" sagde han roligt og gik om på den anden side og tog Stefans taske med, han lænede sig frem og kyssede ham, "Ved godt du er halvt nyfoman.." hviskede han stille drillende.. "Skal vi få gjordt noget ved den trang så eller hvad.." hviskede han og klappede ham drillende i røven, inden han gik forrest op og ind i lejligheden. Han stilte Stefans taske på deres seng så kunne han lige pakke ud hvis han ville, og så gik han ud i køkkenet, og fandt to vin glas frem og skænkede vin op.. mhmm lidt hygge skadet jo ikke vel.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Fre 9 Aug 2013 - 1:13

Stefan rystede så forsigtigt på hovedet i et smil, Alias kendte ham alt for godt. Han fulgte med ind i lejligheden og lukkede døren efter dem. Smed sine sko og gik ind i soveværelset. Han sukkede stille og åbnede sin taske og pakkede ud. Hellere få det gjort med det samme, det kunne måske også lede hans tænker lidt væk fra tanken om Aliases krop.. Han rystede hurtigt på hovedet og pustede ud. 2 uger, det jo ingenting, 2 uger. Faktisk gik det helt fint, han havde slet ikke lyst mere nu. Han smilede og gik ud i stuen til Alias. men synet af Alias fik ham kun til at ville ham igen "Stop med at se så lækker ud Alias .. " sagde han så i et grin og satte sig i sofaen.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Fre 9 Aug 2013 - 12:23

Alias smilede bare, han kunne godt se det i Stefans øjne.. lysten.. der nærmest skreg hans navn.. han kunne godt vende det til sin egen fordel.. pine ham lidt.. det havde han savnet.. hmm.. han måtte se om han kunne finde sin pisk.. uhh det skulle nok blive en hyggelig nat.. hæh. Han tog glassende og gik hen til Stefan i sofaen og satte dem på bordet, "Mhmm.. stop selv.." mumlede han stille og satte sig ved siden af ham og lænede sig frem og kyssede ham intenst på læberne, og sluttede af med ligeee at nappe ham i underlæben.. mhmm hov? Han slap ham igen og rejste sig og gik over for at tænde for lidt musik. "Fortæl mig om din rejse.. hvad har du lavet?" spurgte han blidt og blev stående ved LP afspilleren. Egentlig sprugte han kun for at trække tiden ud.. fordi han var.. ond.. mhm og han ville gerne se hvor længe Stefan kunne holde inden han overgav sig.. mhmm.. nå den pisk der.. "Jeg skal lige finde noget.." brummede han og forsavndt i soveværelset, og lagde alle.. deres legesager frem under dynene.. til når Stefan ikke kunne holde sig selv i skak længere.. hæh. "Så.." mumlede han fra dørkarmen.. "Var det godt at se din mor igen?" spurgte han, "Hvordan har hun det?"

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Lør 10 Aug 2013 - 17:08

Stefan tog et af glassende op og tog en tår, mest for aflede sig selv lidt fra sine tanker. Hans hjerte steg lige to takter i det Aliases læber så mødte hans og trak i ham efter at bare at smide glasset fra sig og overfalde Alias, men han holdt sig tilbage og bed tænderne sammen da han nappede ham i læben. urgh og det gik så småt op for ham hvad Alias havde gang i, forhelved, det var ikke fair, ikke efter 2 uger! Han fugtede sine læber og nikkede lidt sammenbidt "Jeg har været meget sammen med min mor, men også besøgt lidt andet familie som jeg heller ikke havde set længe .. " sagde han så og stillede glasset fra sig. Han kiggede efter Alias da han forsvandt og tog igen glasset op i sine hænder og tog en tår. Så rolig nu, tænkte han stille for sig selv og så så op på Alias, da han kom igen "Øhm .. Ja, Ja det var det .. Hun har det godt" sagde han så og smilede lidt. Han stillede glasset fra sig igen og tog øjnene væk fra Alias og istedet ud af vinduet, det var lettere når han ikke kiggede på ham.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Ons 14 Aug 2013 - 21:30

Alias smilede bare og nikkede "Nå okay det lyder hyggeligt" sagde han blidt og grinede lidt af Stefans ansigt udtryk.. sådan lidt.. halvt i smerte.. åhh.. den lille skat altså.. nej han skulle da heller ikke lide.. men så måtte han jo sige hvad det var han godt ville have.. for ellers kunne Alias trække den i lang drag.. haha ja. Han fandt en pakke smøger og smed dem på bordet, hev en ud og satte ild i den, han askede i askebægeret og gik hen og åbnede et vindue så der ikke blev sådan helt røget derinde. Inden han smed sig i lænestolen og kiggede flabet på Stefan, "Nå det var godt at høre.." sagde han blidt og smilede lidt, imens han røg sin smøg.. "Ryger du stadig ikke?" sagde han bare og kiggede lidt på ham.. det var en af de ting.. som han godt kunne lide ved Stefan.. det der hårde.. ydre.. han havde haft.. hvor han havde svaret igen.. og ikke havde fundet sig i noget.. det var gledet lidt af, ligesom det var med Alias.. han var ikke så ond mere.. de havde virkelig brug for en pause fra hinanden.. han kunne mærke det.. men han havde bare ikke lyst til at bringe det op.. han ville ikke såre Stefan.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Tors 15 Aug 2013 - 16:34

Stefan kiggede lettere irriteret på ham og smilede så lidt. Han kendte Alias godt efterhånden og han vidste at Alias kunne se det på ham. Se hvordan han gerne ville ham og alligevel hadet han at han stadigvæk ikke altid kunne gennemskue Alias.
Han var begyndt at ryge igen, men han havde ikke haft brug for at fortælle Alias det sådan lige med det samme, men han røg heller ikke i samme omfang som han havde gjort før, overhovedet, det var mest hvis han drak alkohol nu. Han kiggede hen på den flabede Alias med et indgående blik og overvejede sit næste træk, skulle han overgive sig eller holde ved? Han smilede så bredt og rejste sig fra sofaen og gik hen og satte sig på hans skød med fronten imod ham og et ben på hver side. Han lænede sig ned imod ham og tog hans cigaret ud af munden på ham efterfulgt af et kort sug. Han pustede røgen ud af munden imens han rettede sig op igen " Nogen gange" svarede han så stak cigaretten i munden på Alias igen "Ved du hvad jeg synes vi skal? .." spurgte han så og krøb sine fingre op under hans trøje og op på hans brystkasse og lod sine fingerspidser legesygt glide nedover hans overkrop "Jeg synes vi skal .." hviskede han så næsten og lænede sig nedover Alias igen "stoppe det her kedelige snakkeri .." fortsatte han og kyssede ham henover kæben "nyde et langt .. " fortsatte han så hviskende og kyssede ham nedover halsen imens han lod sin hånd glide nedover hans lår og hen i mellem hans ben "og varmt .. bad" sagde han så og lo imens han hurtigt rejste sig op og gik hen til badeværelses døren. Han trak sin t-shirt af på vejen og forsvandt ind på badeværelset, hvor han tog resten af tøjet af og tændt for det varme vand.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Tirs 3 Sep 2013 - 23:13

Alias så op og betragtede Stefan lidt, imens han rykkede på sig selv i sofaen, han kunne egentlig godt drikke en kop kaffe hvis det så endelig skulle være, nu når de lige skulle side og suldre lidt, han lænede sig lidt tilbage og sendte et blik ind i soveværelset, jov han havde husket at redde sengen. "Er du ikke træt?" spurgte han så bare sådan lidt.. ja.. men Stefan havde jo, været ude og flyve og, klokken var jo mange? De burde gå i seng, "Vi burde måske gå i seng, eller du burde" sagde han roligt, han skulle lige vænne sig til det der menneskelige halløj igen, han havde jo slet ikke noget mad i huset! "Jeg skal også ud og handle ind.." mumlede han stille og så lidt op da Stefan kom over til ham og satte sig, på ham, "Mhm hejsa.." mumlede han stille og fulgte hans enkle bevægelser imens han tog et hiv af hans smøg, han fik den placeret på læberne igen og lyttede opmærksomt til Stefans tilbud.. det var lang tid siden han havde set ham være så.. sensuel.. så eftergiven, og han gjorde det ikke engang på en grim måde.. han gjorde det.. frækt.. han gjorde det som Stefan aldrig ville have gjort det. Det fascinerede Alias, men det skræmte ham også en smule, havde de virkelig ændret sig så meget som han havde gået og tænkt på, og hvorfor skræmte det ham egentlig. Han så op da han rejste sig og gik ud på badeværelset, han havde over hovedet ikke tænkt på hvad han skulle sige.. tilbage.. han rejste sig bare nærmest mekanisk, slukkede smøgen og fulgte i Stefans fodspor. Han lænede sig op af dørkarmen på badeværelset, "God ide" sagde han stille da Stefan havde smidt tøjet, han lod ham gå ind bag forhænget imens han selv smed sit tøj, og fulgte efter ham, han hev forhænget en smule fra, og trådte ind i kabinen til Stefan og lagde langsomt armene om ham bag fra og trak ham ind til sig.. lod sine fingre glide ned over hans sidere til hans hofter.. kendte stadig hver en detalje, men stadig, var der det der.. uventede.. ukendte.. mh? "Jeg har savnet dig.." hviskede han stille og smilede så djævelsk, inden han i en hurtig bevægelse vendte Stefan om og slyngede ham op af væggen, løftede ham op og placerede hans lår omkring sine egne hofter, lænte sig ind over ham og placerede sine læber mod hans hals, inden hans tænder sank ind i det bløde hud.. ikke så blødsøden hva.. hah!

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Fre 6 Sep 2013 - 22:39

Stefan skyllede sin krop i det varme vand, Han kiggede hen imod døren, men uden at trække forhænget fra, han var i et kort øjeblik ved at tvivle om Alias ville komme ind til ham. Han smilede så stille og lagde hånden imod Aliases brystkasse da han kom ind i bruseren til ham. Han lod sin hånd glide om i nakken på ham da han kom nærmere, hans krop var ligeså fantastisk som den havde været for et par uger siden. Han smilede frækt til ham og lagde så begge arme om ham da han løftede ham op. Han kørte fingrene op i hans velkendte mørke hår, snoede sine fingerspidser om lokkerne, mærkede Aliases velkendte læber imod sin hals, bløde og .. han fik så et mindre chok da Alias satte tænderne i ham "Alias!" gispede han så og greb et hårdere greb om hans krop "Jeg har ikke givet dig lov ..." startede han så, men stønnede så lavt, han havde næsten glemt hvordan det var at blive bidt, det var så lang tid siden .. længere end blot de 2 uger. Så farligt, men så .. frækt "Alias.. " sukkede han så "det.. ikke .. særligt .. sødt" hviskede han så og hev ham lidt i håret og snak.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Søn 8 Sep 2013 - 14:13

Alias kunne ikke lade være med at smile lidt.. så blodet flød ned over Stefans hals, og han glemte at suge.. han slap hans hals og bøjede sig ned og lagde sin tunge mod hans overkrop og lod den glide langsomt op til såret igen.. for at slikke blodet op.. mhmm, resten skyllede vandet vel væk. "Mhmm Shh" mumlede han bare, da Stefan mente det ikke var særlig sødt.. det havde han sgu da aldrig haft noget imod før.. hm? Alias rystede kort på hovedet og satte ham ned igen og trak forhænget fra og tog et langt skridt ud slyngede et håndklædet omkring underlivet og gik ud fra badeværelset. "Troede ellers godt du kunne lide det hårdt" råbte han bare fra soveværelset hvor han havde fået underbukser og bukser på. Han smed håndklædet i vaksekurven og satte sig ned på sengen og sukkede dybt.. det var så den lyst.. bum.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Søn 8 Sep 2013 - 22:25

Stefan sukkede dybt og vendte øjne af ham da han forlod badeværelset. Han tog sig kort til halsen og gik ud af badet, han greb et håndklæde og tørrede sin krop. Hvorefter han kastede håndklædet over skulderen og gik ind i soveværelset nøgen. Han stillede sig op ad dørkarmen og kiggede på ham "Forventer du at jeg synes det er sødt .. at du bider mig? Jeg sagde i øvrigt heller intet om at jeg ikke synes det var frækt" pointerede han så og tog håndklædet ned fra skulderen og gik hen imod ham. Han snurrede så håndklædet og piskede han så med det på låret i et smæk "Den var for at efterlade mig i badet" sagde han så og lo lidt. Han kastede så håndklædet i hovedet på ham og gik hen til sit skab. Han fandt så et par underbukser og trak dem på, han var træt af at skulle være totalt under tøflen hos Alias "Du skræmmer mig jo heller ikke ligefrem mere" mumlede han så lidt små provokerende imens han tog deo på.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Søn 8 Sep 2013 - 22:49

Alias så op da Stefan kom ind i soveværelet og var i gang med at tage sokker på.. han havde.. en ide.. mhm, nu måtte han se, han havde stadig lyst til Stefan, men han skulle vidst lige sættes lidt på plads først. Han svarede ikke på hans spørgsmål og rystede bare på hovedet af ham.. jaja. Han rejste sig langsomt op og trak en t-shirt over hovedet da Stefan smækkede ham med håndklædet, han stoppede fuldstændig og så bare på ham, nærmest chokeret.. hvad fanden var der galt med ham?! Han forlod soveværelset i stilhed.. okay.. han måtte tænke. Han gik ind i stuen og fandt sin computer frem og satte sig ned, og begyndte at søge. "Vi har ingen mad.. hvis du er sulten må du ud og handle ind" sagde han bare, og kiggede kort på.. skræmte? Ville han gerne skræmmes, "Så du vil gerne skræmmes?" sagde han bare lidt forvirret, "Jeg forstår ikke.. hvad er det du gerne vil have?" sagde han koldt og ned stirrede ham bare.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Stefan Søn 8 Sep 2013 - 23:03

Stefan trak sine bukser på "Det var en joke, rolig nu" sagde han så og fandt en t-shirt frem. Han trak den over hovedet. Han tog et par strømper fra skuffen og gik forbi ham og ud i gangen. Han trak strømperne på og derefter sine sko "Ja .. jeg går ud og handler" mumlede han så og tog sin jakke på.
Han gik så ind i stuen til ham igen "Har du nogle penge?" spurgte han så og kiggede hen på ham. Han rettede lidt på sit fugtige hår og prøvede at ignorererede den underlige stemning der var. Det var overhovedet ikke fair .. at han bare skred fra ham i badet .. han var nøgen .. de var nøgne! Det var så tæt på .. han var så trængende .. han savnede bare Aliases krop og at .. der ikke var den her stemning i mellem dem.
Stefan
Stefan
Competent (Rank 11)

Bosted : Alene i en mindre 2 værelses lejlighed.

Antal indlæg : 424


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Gæst Søn 8 Sep 2013 - 23:16

Alias kiggede op og nikkede lidt, Han gik ud i køkkenet og trak en skuffen ud og hev nøglen op, "Her tag bilen.. " sagde han roligt, og prøvede at være lidt sødere.. han kunne bare ikke finde ud af hvad det var Stefan ville have.. men han troede han havde en ide om hvad der skulle til. "Ja.. to sekunder.." sagde han roligt og fandt sin pung frem, "Kom med dit kort.." sagde han roligt, "Ja kom så med det.. så sætter jeg nogen penge ind på det.. imens du er væk" sagde han bare stille og fik Stefans kort, imens han rakte sit til ham, "Telefon.." mumlede han og trykkede koden til kortet ind på telefonen så han ikke glemte det, og gav ham begge dele. "Hey.." hviskede han stille og rakte ud efter ham og trak ham ind til sig og trykkede sine læber mod hans. "Så laver vi noget hyggeligt imorgen ik? Og får det her til at fungere igen.. " hviskede han og kyssede ham igen, "Tro det eller ej, jeg har faktisk savnet dig.." mumlede han og kyssede ham kort på kinden. "Smut så med dig.. så finder jeg håndjernene frem i mellem tiden" drillede han og klappede ham kærligt bag i.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Finding my way home  -Alias- Empty Sv: Finding my way home -Alias-

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum