Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Playing Around-Amon EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Playing Around-Amon EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Playing Around-Amon EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Playing Around-Amon EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Playing Around-Amon EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Playing Around-Amon EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Playing Around-Amon EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Playing Around-Amon EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Playing Around-Amon EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Playing Around-Amon EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Playing Around-Amon

Go down

Playing Around-Amon Empty Playing Around-Amon

Indlæg af Yukii Søn 11 Aug 2013 - 22:04

Tid:Aften
Sted:Legepladsen
Vejr:Vindstillet
Omgivelser:Kun Yukii måske få væsner men vides ikke
Påklædning:Ses på avatar



Den mørke himmel, midt ude på legepladsen stod der en yndig  ung kvinde ved navn Yukii
hun var gået sig en tur i mørket  fordi hun mest af alt ikke vidste hvad hun skulle lave. Hun havde
været på legepladsen før hun kunne godt lig at være udenfor i mørket det var så afslappet. De få væsner der gik rundt herude kendte hun ikke måske havde hun set nogle af dem før, men var ikke sikker på det.
Yukii valgte at sætte sig på en af gyngerne og kiggede blot op på himlen alle de ting hun tænkte på havde spredt sig forvirret rundt i hovedet. Hun kiggede ned mod sine fødder og sukkede hun havde enlig oplevet mange ting mødt mange mennesker. Og så havde hendes far op til flere gange prøvet at gøre Yukii til heldæmon hvilket hun nægtede. Hendes had til ham var stort godt nok havde hun også et had til hendes dæmonjeg. Yukii rystede på hovedet nu skulle hun tage sig sammen tænke glade tanker.Hun savnede mange Ahngel, Asma, Akiito, og Shiro. Alle dem havde hun ikke set og gad vide hvor de var henne. Men hun havde også mødt mange nye spændende folk.


Hun tog en tot hår ombagved det ene øre og hørte så en lyd der kom bagved henne. Lyden kom tættere og tættere på gad vide hvad det var. Et monster, nej djævel, eller en dusørjæger det vidste hun ikke. Hun sad blot på gyngen og ventede. Pludselig mærkede hun noget snuste til hendes fødder, og hun kiggede ned"Kariz!!! hihih er det bare dig der lusker rundt"grinte hun og samlede Kariz op. Hvor havde hun savnet Kariz hun havde ikke troet han ville følge efter hende men det havde han gjort. Man kunne altid kende Kariz, de store røde øjne, den glatte pjuskede pels, og dens nuttethed. "Kariz tror du der kommer nogen forbi legepladsen"spurgte hun selvom hun godt vidste Kariz ikke kunne tale. Hun så bare Kariz kiggede rundt. Hun måtte vete og det gjorde hun.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Playing Around-Amon Empty Sv: Playing Around-Amon

Indlæg af Gæst Søn 11 Aug 2013 - 22:37

Hvad skulle han dog lave en aften som denne. Der var så dødt i hele byen, selv på den restaurant hvor han arbejdede. Klokken var efterhånden mange og han havde fået fri. Han gik ud for at finde sit rigtige tøj, så han blev fri for at skulle gå rundt i byen i dit arbejdstøj. Det var ikke fordi han ikke så godt ud i den hvide skjorte og en sort vest, sammen med et par sorte bukser, han lignede en rigtig gentleman. Han havde taget sin sorte skjorte og de mørke jeans på inden han gik ud i gaderne. Han gik rundt i gaderne og kom så forbi legepladsen. Hvorfor lige der? Det var så længe siden han sidst havde været her. 

Inde på legepladsen kunne han høre en kvindelig stemme, hun snakkede med en, men han kunne ikke se nogen. Han sukkede og rystede kort på hovedet. Han troede bare det var ren indbildning... Han gik ind på legepladsen og prøvede at lede efter det sted stemmen kom fra, bare i håb om måske at kunne finde noget underholdning. Stemmen blev mere og mere tydelig og inden længe så han en ung kvinde. 

Et smil kom frem på hans læber inden han nærmede sig mere " Jamen jamen jamen.... Tænk en gang at du er ude så sent... Burde du ikke være hjemme og sove?" sagde han med et flabet smil på læberne inden han gik over til gyngestativet og så på hende. Et ganske nydeligt væsen måtte han indrømme, men sikkert for ung...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playing Around-Amon Empty Sv: Playing Around-Amon

Indlæg af Yukii Søn 11 Aug 2013 - 23:01

Et smil bredte sig over læberne men hun fik også et chok så hun var næsten lige ved at falde ned fra gyngen. Hun betragtede personen med de lyserøde øjne som hendes havde. Hun havde aldrig set ham før men han så meget godt ud uden tvivl."Du gav mig næsten et chok unge herre"sagde hun og nussede Kariz lidt der mest af alt bare sad og stirrede på denne fremmede unge mand. "Hvad jeg laver herude ved jeg ikke...Jeg gik bare lidt rundt og med min gode stedsans endte jeg her i legepladsen"smilte hun. Det var lang tid siden hun havde været her så hvorfor ikke besøge legepladsen igen.

De fleste troede Yukii var 14,15 år pågrund ad hendes udseende men hun var ældre 19 år var det blevet til. Godt nok lidt ung men alder var bare et tal for de fleste. Hun kiggede på personen gad vide hvem han mon var. Kariz havde hvertifald tænkt sig at finde ud ad det det kunne Yukii tydeligt se"Kariz hvad laver du!"råbte hun efter ham da hun så han var begyndt at bide lidt i personens tøj men derefter valgte Kariz så at sætte sig ovenpå personens hoved. Så sukkede Yukii"Ja jeg beklager altså meget for Kariz ..Han har sin egen specielle måde at præsentere sig på"sagde hun. Kariz så nu ud til at lægge meget godt på hovedet men Yukii kunne ikke lade vær med at smile af det.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Playing Around-Amon Empty Sv: Playing Around-Amon

Indlæg af Gæst Man 12 Aug 2013 - 20:05

Han så på hende og himlede med øjnene " Jeg kan godt lide du kalder mig ung..." sagde han og så på det lille dyr der kom over mod ham og begyndte at gnave i hans bukser. Han havde inderlig lyst til bare at sparke bæstet af h til, men han kunne ikke få sig selv til det, nu hvor det var hendes. Da det lille væsen kravlede op på hans hoved, så han mod hende med et blik, som uden tvivl viste han ville have det væsen væk... Og det skulle være nu. Han så op mod væsenet og sukkede " Ned med dig..." sagde han og tog hænderne op og tog stille let omkring det, for at se om han fik tilladelse af væsenet til at løfte det. 

" Burde du ikke sove?" sagde han og grinte kort inden han fjernede hænderne fra det lille væsen på hans hoved inden han rettede blikket mod hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playing Around-Amon Empty Sv: Playing Around-Amon

Indlæg af Yukii Man 12 Aug 2013 - 20:27

Yukii kiggede på ham og Kariz hun kunne slet ikke lade vær med at grine af det for det så sjovt ud."jeg tror han kan lig dig"smilte hun og samlede Kariz op i favnen men han endte med at sætte sig ned foran Yukii. Hun kiggede så på ham"Ja jeg burde sove men jeg havde mest af alt lyst til at være udenfor jeg kan godt lig mørke"sagde hun og valgte at gå lidt tættere på ham for at betragte ham lidt, han kunne godt minde lidt om Shiro hvor hun savnede ham men denne her herre var ligeså smuk som Shiro, der var noget over ham der virkede dejligt.

"Jeg er Yukii hvem er du"spurgte hun med hovedet skråt og øjnene hvilende på ham. Kariz sad mest af alt og stirrede som et stort spørgsmålstegn. Yukii bukkede sig så ned og kiggede på ham"Kariz hvorfor løber du ikke en tur rundt på legepladsen"sagde hun og nussede den lidt. Derefter kiggede hun hen på ham igen"Men hvad laver du herude'"spurgte hun til denne mystiske person hvis navn hun ventede på.

Han var ikke menneske det havde hun lugtet, hun var heller ikke menneske. Vinden blæste kraftigt over hele legepladsen"Men for at være ærlig jeg syntes du ser ung ud"sagde hun og sendte ham et smil.
Yukii
Yukii
Proficient (Rank 17)

Bosted : Dark Ground i et stort hus, uheldigvis sammen med Vlad, og hans højre hånd Jules

Antal indlæg : 1297


Tilbage til toppen Go down

Playing Around-Amon Empty Sv: Playing Around-Amon

Indlæg af Gæst Man 12 Aug 2013 - 21:38

Han så på hende og rullede med øjnene " Sikkert" sagde han og så op på væsenet igen inden han rettede blikket mod hende igen " Endelig endnu en af nattens børn... En der virkelig forstår at udnytte tiden i mørket" sagde han og sendte hende et skævt smil. Da hun rejste sig og kom op og studerede ham, trak han lidt tilbage. Havde hun aldrig set en mand på hans alder? Han bukkede sig ned mod hende og så hende i øjnene, hvilket fik et smil frem på hans læber " Usædvanlige øjne... Men det gør nu ikke noget" sagde han og rettede sig op og rystede kort på hovedet, da det lille væsen var kommet ned.

Hvad han lavede her ude? Ja han havde faktisk ingen idé hvad han lavede på legepladsen. Han kunne have været hjemme nu, men ja... " Jeg var egentlig på vej hjem fra arbejde... Men så hørte jeg stemmer her inde og så ja.. Nu er jeg her" sagde han med et kækt smil på læberne.

Ham ung? aaah.. " Hvis jeg kunne sige jeg var ung så ville det være rart.. Men ja, jeg har da levet i 1000 år mindst" sagde han og sukkede inden han så på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Playing Around-Amon Empty Sv: Playing Around-Amon

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum