Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
en rolig aften indtil videre - Pensée EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

en rolig aften indtil videre - Pensée

Go down

en rolig aften indtil videre - Pensée Empty en rolig aften indtil videre - Pensée

Indlæg af Bjørn Fre 16 Aug 2013 - 22:24

Tid:22:00
Sted: : Værtshuset og kro "Den Glade Sigøjner"
Vejr: regne svagt og blæse lidt
Omgivelser: en halv fyldt kro stue

Dragovich sad ned i det en hjørne for sig selv, han havde et stor krus øl foran sig som næste er tøm, han var ankommet her til for en anden time side, måske lidt mere, han havde ikke rigtig kiggede på hvad klokke var da han kom ind i værthuser, han var iklædt nogen sort cowboy bukser og en kong blå hætte trøjen, hætte var trukket op over hoved, så men ikke rigtig kun ser hans ansigt, han tog krus op til mund og tog en god tår af øl, hvorefter han stille krus tilbage til bord, han kiggede op mod hoveddør da den gik op, der kom en kvinde en lette våde så det ud til, så det var nok begynde at regne efter han var ankommet her til.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 603

Tilbage til toppen Go down

en rolig aften indtil videre - Pensée Empty Sv: en rolig aften indtil videre - Pensée

Indlæg af Gæst Lør 17 Aug 2013 - 15:09

Tidligere på aftenen havde vejret set lidt bedre ud, men det var pludseligt vendt. Regnen stod ned fra himlen, og blæsten sørgede for at ruske op i ens hår og tøj, når den kom engang imellem. De fleste personer, der gik rundt ude på gaden havde armene lagt omkring sig selv og hovedet nedadvendt. Mange begyndte ligefrem at småløbe, da regnen var begyndt.
Pensée gik dog bare videre i sit rolige tempo på trods af, at tøjet langsommere blev vådere og vådere. Regnen lagde sig, som en blid hinde omkring hende og de sorte bukser, de store støvler og en rødternet skjorte, hvori hendes cigaretter lå i lommen og blev mere og mere våde. Hun bar et par solbriller, selvom solen var gået ned - mest af alt for ikke at ødelægge sin mascara. Håret plejede at være lagt kun til den ene side, men på grund af vinden var det blevet mere vildt og uglet. Derfor kom det lidt som en redning for hende, da hun fik øje på kroen, og hurtigt besluttede sig for, at det nok var det bedste sted at slå lejr for regnen et øjeblik. Hun åbnede døren og så rundt i den halvfyldte krostue. Automatisk gik hun op til baren, bestilte en fadøl, vendte sig rundt og udså sig et sted, der tilfældigvis rummede en mand med en kongeblå hættetrøje. Normalt ville det nok være et sted, som de fleste undgik, men ærligtalt var det næsten, hvad hun havde brug for. Hun gik hen imod samme bord som ham, satte sig ned og fandt sine cigaretter frem, hvor hun dog hurtigt fandt ud af, at de var lidt for våde i øjeblikket til at blive røget.
”Har du nogen cigaretter?” Spurgte hun manden foran sig.

Gæst
Gæst

en rolig aften indtil videre - Pensée Empty Sv: en rolig aften indtil videre - Pensée

Indlæg af Bjørn Lør 17 Aug 2013 - 18:45

han havde når at tømme sit kurs øl da hun kom ned og sat sig ved sammen bord som ham, han kiggede op da hun snakke til ham og smiler svagt ind bag hætte, "to sek" sagde han som svar til hende, hvorefter han rejse sig op med krus i den en hånd, han gå op til bar, "en store vodka og en pakke smøger" sagde han til mand bag bar, kort efter fik en sin vodka og en pakke smøger, han gik ned til bord og sat sig ned, hvor han skubbe smøger let over bord til hende, han sat sig tilbage i stol og tog derefter en tår af sin vodka, hvor han stille den fra sig på bord.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 14:50

Hun sad bare og så på ham og smilede bare lidt venligt, da han sagde to sekunder. Dog blev hun alligevel lidt overrasket, da han kom tilbage med en pakke smøger og skubbede den over til hende. Dog tog hun bare pakken, åbnede den og tog en enkelt en ud, før hun lagde den på bordet igen lige imellem dem. ”Skal du ikke have en?” Sagde hun, før hun fiskede sin lighter frem og tændte sin cigaret. Røgen flød ned i hendes lunger, fyldte hende med den sædvanlige ro, før hun pustede den hvidlige røg ud til siden, så hun ikke ville generere denne mand med dem. ”Men tak,” sagde hun halvvejs smilende, da hun ikke ligefrem kunne se en grund til at være negativ. Han havde trods alt givet hende en cigaret. "Jeg er egentlig Pensée, og du er?"

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Søn 18 Aug 2013 - 14:59

han smiler svagt igen da hun smiler til ham, "nej ellers tak, er stopper med at ryg for nogen år side" sagde han og tog en tår af sin vodka, han rakte hånd frem da hun sagde sit navn, "navn er Dragovich men kald mig for drago" sagde han og kiggede på hende, det flest kalde ham for drago, da de ikke kan udtale hans navn rigtig, men så er det med navne fra rusland, "regne det meget udfor,for kan ser du er våd" spurgte han og kiggede på hende end han tag en tår mere af sin vodka.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 15:25

”Så pakker er kun til mig?” Spurgte hun lidt overrasket og løftede sin øjenbryn. Det ville være ualmindeligt høfligt, hvis han kun havde købt den pakke til hende, men hun ville ikke ligefrem klage, hvis det viste sig at være sådan.
Hun tog fat i hans hånd med sin ledige og klemte den en smule, før hun slap igen. ”Så du er fra Rusland?” Spurgte hun, som reaktion over hans navn, som hun næsten ikke engang havde lyst til at prøve at udtale.
Lige da hun havde ført cigaretten op til munden igen, spurgte han hende sagde han noget igen. Dette resulterede i et lidt klodset nik, før hun fik fjernet cigaretten og pust røgen ud. ”Ja. Det begyndte at regne rimelig meget til sidst, som du har lagt mærke til.” Hun så ned ad sig selv og rakte sine arme en smule ud, så man bedre kunne se.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Søn 18 Aug 2013 - 15:36

"ja det er den" sagde han og smiler svagt, typelig at ser at hun var overrasker over at pakke den kun var til hende, han klemme hendes hånd igang da hun gad ham hånd, "det er rigtig at jeg er fra Rusland, er du selv her fra eller" spurgte han og kiggede på hende, han kiggede på hende da hun rakte armene ud, så man bedre kun ser at hun er våd, "det vil jeg gerne tro på, side du ser så ud, var det hvis rimelig heldig for mig at, jeg når at kommer herind end det begynde at regn" sagde han og tog en tår af sin vodka og tømme glas ved det.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 15:46

”Mhm.. så mange tak vel,” sagde hun bare og tog fat i pakken og puttede den ned i den lomme, hvor den anden cigaretpakke havde været.
”Jeg kommer sydfra,” var hendes eneste svar, og hvis man lyttede efter, vil man kunne høre, at hun helst ikke ville snakke om det, ”men.. hvorfor er du kommet hertil? Hvorfor flytte fra Rusland?” Hun kiggede interesseret på ham. Langsomt førte hun cigaretten op til munden. Indåndede den giftige røg og pustede det langsomt ud.
”Ja, det har du nok,” Sagde og opdagede, at han havde tømt sit glas, og hun selv sad med et fuldt glas. ”Jeg er nok bagude med at drikke.” Hurtigt førte hun glasset op til munden og tog en stor slurk af den gyldne drik.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Søn 18 Aug 2013 - 15:54

"det er så lidt" sagde han og kiggede på hende, han nikke kort til det hun sagde at hun er sydfra, det lyder ikke til at hun vil snakke om, så lad han det bare ligger, så kan hun altid selv kom ind på det, "hvorfor jeg rejse, jeg havde hørt at der var mange mulighed her, så jeg har brugt en del år på at spare op til tur, men de mulighed jeg havde hørt om, har jeg ikke mødet på i nu" sagde han og kiggede på hende, han smiler rolig da hun sagde at hun er bagude med at drikke, han rejse sig og kom tilbage kort efter med en store fadøl, "hvad arbejde du med hvis jeg må spørge" spurgte han og kiggede på hende.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 20:35

Hendes blik hvilede på ham, mens han snakkede. ”Mhm.. ja… mange har vel de tanker og idéer omkring dette sted,” var hendes reaktion på det. Faktisk var det også en af grundene til, at hun var kommet til byen. Man hører så meget om alle mulige steder, men ofte passer det man hører ikke til virkeligheden. Det havde hun også selv erfaret, dog havde hun lidt andre forestillinger end ham sikkert, da hun kom hertil.
”Faktisk har jeg ikke noget fast arbejde,” svarede hun bare med et skævt smil. Det var ikke ligefrem passende at sige, at hun ville slagte personer for penge. Eller at hun var tyv, hvis det var knap med pengene. ”Hvad med dig? Har du et arbejde?”

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Søn 18 Aug 2013 - 20:46

han nikke kort til det hun sagde angår by, han tog en tår af sin øl og lukke kort øjne, når hun har heller ikke noget arbejde så rigtig, "nej, har ikke noget arbejde, men jeg leder efter et" sagde han og kiggede kort rigtig, "hvad arbejde du med, når du har et arbejde hvis jeg må spørge" spurgte han og kiggede kort på hende, nu begynde det sgu at regne, det hammer ned på tag så man kan høre det, "du var heldig at du når ind, det lyder til at det hammer ned med regne" sagde han og kiggede kort på hende, end han løfte øl og laver en kort hentydning til skål, end han tag en tog af sin øl.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Søn 18 Aug 2013 - 21:01

”Hvilken slags job er det så, du søger?” Spurgte hun og tog en slurk af øllen, mens hun skoddede sin cigaret. ”Selv kan jeg arbejde, som bartender eller hvad andre folk nu kan bruge mig til,” Hun tog en sug på cigaretten og nød den afslappende fornemmelse. Langsomt lagde hun hovedet bagover, mens hun udåndede den hvide røg, og lyttede til regnen. Derefter kiggede hun bare på Drago og nikkede bekræftede. ”Ja… Det var heldigt. Nogen gange har man jo lov til at være heldig.” Hun løftede sin øl samtidig med ham og tog en skål samtidig med ham og sendte ham venligt smil. Det var rart nok at få en uforpligtende samtale engang imellem.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Søn 18 Aug 2013 - 21:10

"det jeg kan finde så store set alt, så længe det ikke er ind for militær, det vil jeg ikke, da jeg er uddanne i Rusland ind for militær" sagde han og kiggede kort på hende, hvorefter han nikke kort til det hun sagde angår hendes arbejde, han smiler svagt af hende over men skal havde lov at være det engang imellem, "ja det skal man og du var det så idag" sagde han og smiler rolig, end han tog en tår af øllen, "bor du så her i by" spurgte han efter lidt tid, for at holde deres samtale igen, der var også begynde at kom flere herind, det var nok på grund af det regne.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 18:54

Et øjebryn blev hævet over hans reaktion. ”.. Og fordi, at du er uddannet i Rusland gider du ikke arbejde i militæret? Hvorfor?” Det gav ikke rigtig nogen mening i hende hoved. For det allerede at være uddannet ville jo give en en fordel, hvis man faktisk valgte det arbejde.
Hun tog en stor slurk af sin øl og nikkede bagefter med munden fuld af øl. ”Ja.. heldigvis.” Svarede hun, da hun havde fået slugt øllen.
”Ja. Jeg bor her i byen. Hvad med dig?” Cigaretten blev ført hen til munden, og kort efter udåndede hun den hvide røg endnu engang. Hun måtte indrømme, at det var fint nok med en uforpligtende samtale, en smøg og en øl. Intet kunne vel gå galt lige der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Man 19 Aug 2013 - 19:27

"hvorfor jeg ikke vil arbejde i militær, der er for mange regler men skal overholde, så vil jeg heller arbejde som free land soldat, men kender ikke nogen som kan skaffe mig noget arbejde ind under det" sagde han og tog en tår af sin øl, end han lukke kort øjne derefter at kiggede rundt, "du kender vel ikke nogen som kan hjælp mig ind for det fag" spurgte han og kiggede på hende, det kun være dejligt hvis hun kun hjælp ham igang med det, han nikke kort til det hun sagde med at hun bore i by, "på en måde gør jeg, sove i de forladt hus, medminde nogen vil have mig overnatte" sagde han og kiggede på hende end han tog en tår af sin øl.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Gæst Man 19 Aug 2013 - 19:40

”Ja, det er vel en rimelig god grund til ikke at gøre det,” sagde hun bare og tog endnu en tår af sin øl, ”men nej, kender ikke rigtig nogen inde for det område.” Hun sendte ham et kort smil, mest af alt, fordi hun var lidt i tvivl om, hvad han mente med free land soldat. Det var ikke ligefrem det begreb hun var stødt over i sin hverdag.
Hun nikkede til ham og mens hun lyttede tog hun endnu et sug af cigaretten og nød den afslappethed det gav hende. Dog var hun næsten ved at hoste, da han sagde, hvor han boede, ”du bor i de forladte huse? Hvorfor dog?” Det virkede overraskende, selv havde hun ikke lyst til at bo der.

Gæst
Gæst

Indlæg af Bjørn Man 19 Aug 2013 - 19:52

han smiler svagt da det ikke rigtig virke til at hun ved hvad free land soldat, "free land soldat er en leje soldat/snigmord, det er nu hvilke opgave man få fra kunder" sagde han let lav så det kun var hende som hørt det, da det ikke er alle som synes om det, "ja det gør jeg, og det er fordi jeg ingen penge har til at kun leje mig ind nogen sted, han smiler kort af hendes overrasker over at han bor i de forladt hus, "det er nu ikke så slem igen, når man første har vende sig til det, men selvfølgelig vil det altid være bedre med en rigtig seng" sagde han og smiler svagt.
Bjørn
Bjørn

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum