Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Hjælp med interview! BOGMESSE EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Hjælp med interview! BOGMESSE

Go down

Hjælp med interview! BOGMESSE Empty Hjælp med interview! BOGMESSE

Indlæg af Abraham Borzakov Ons 11 Sep 2013 - 12:16

Bogmesse d. 14-15. september


Der afholdes fantasybogmesse på Herlufsholm skole i Næstved d. 14.-15. september. Arrangement består af en længere række foredag fra danske forfattere, heriblandt Lene Dybdahl, Josefine Ottesen og Dennis Jürgensen (se alle forfatterne på weekendens program ) Der vil være mulighed for at lære en masse nye ting om forfatterskab og man vil få et kig ind bag kulisserne på den danske forfatterscene. Jeg synes helt klart, det er noget I burde overveje, da dette i allerbedste tilfælde kan give jer kontakter, der kan hjælpe jeres forfatterdrømme!

Really, Liam, really?
REALLY REALLY! Jeg har kontaktet Lene Dybdahl og fortalt hende om Vie La Mort og hun svarede med stor interesse i forummet herinde! Derudover vil der - som I kan se, hvis I læser programmet - være adskillige journalister fra de forskellige danske forlag (Gyldendal, Tellerup, Carlsen osv.) som jeg er sikker på vil lægge øre til, hvis I opsøger dem.
Guys, jeg har læst MANGE indlæg herinde gennem årene, der er virkelig stort potentiale. På bogmessen vil det vrimle med geniale folk, som kan hjælpe jer på vej og give inspiration - eller måske endda få lokket et manuskript med dem hjem til aftenlæsning.
Det her er klart værd at drøfte med forældrene, jeg er sikker på, de vil støtte jer I at komme herover. Man behøver ikke deltage begge dage, men ellers kan vi nok sagtens finde ud af noget med overnatning.

I får lige Lene Dybdahls svar:

Hej Astrid. Mange tak for din mail. Det lyder rigtig spændende med det forum. Det må jeg lige kigge nærmere på. Jeg vil da også gerne hilse på dig til fantasymessen. Jeg er på kl. 12.30-13.00 og derefter er der vistnok signering i Tellerups stand, hvor vi kan tale sammen :-)
Sig til, hvis I kunne tænke jer at lave en livechat med mig til jeres gruppe eller et interview eller noget med gæsteindlæg, så finder vi ud af det :-)
Venlig hilsen Lene Dybdahl


Har I nogle spørgsmål til Lene Dybdahl omkring hendes forfatterskab, så kan I skrive dem her og jeg vil inkludere dem i interviewet! Det kan være alt lige fra hendes skriverutine, hvordan hun balancerer sit job og hverdagen, hvem der inspirerer hende og så videre!

Jeg håber, I er interesseret i at være med :D
Abraham Borzakov
Abraham Borzakov
Highly competent (Rank 13)

Bosted : Huset Aba på landet i Terre tilhører nu hans afkom, Adrian. Nu bor han i Omari Ménage palæet ved vampyrbanken i Schweiz.

Antal indlæg : 700


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum