Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dont think you own me - Sidney - XXX

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 11:16

Et smil kom frem på hans læber over hendes hvisken " Virkelig? sagde han og lod en hånd glide gennem hendes hår " Lad os nu se om du ikke kommer til at fortryde det før eller siden" sagde han med et halv dystert smil på læberne inden han lod en hånd glide ned af hendes ryg og stoppede ved hendes lænd " Men hvis du siger du kan klare det... Så regner jeg med det" sagde han og slikkede kort sine læber. 

Han hev hende helt ind til sig og bed sig kort i underlæben "Sig mig Willow... Fik du ikke nok sidst?" sagde han med en smil og kunne mærke hvordan han blev mere og mere lysten efter hende, men også hvordan hendes lyst steg efter ham... Men hun skulle tage valget om hun ikke eller ej... Han ville ikke ligge op til noget.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 15:17

Hun smilede skævt ” Mhhm ” sagde hun og nikkede svagt. Hun pillede ved en lok af hans platinblonde hår. Kort gennemtænkede hun det igen, var det nu en god ide?. Men der var ingen tvivl at finde i hendes sind, hun vidste hvad hun ville. ” Når jeg starter noget.. fortyder jeg det ikke senere hen babe ” hviskede hun legesygt, drillende. Hun lod sin finger glide ned af hans mave, ned til der hvor trøjen sluttede, tog forsigtigt fast i hans trøje.

Willow kunne nærmest dufte det, hans lyst efter hende. Det var til at blive svimmel af. For at lade ham mærke en smule af hendes styrke, greb hun fat i den hånd der lå om hendes lænd. Vendte dem rundt, så hun sad på slutningen af hans mave. ” Sidney.. ” hun hviskede navnet sensuelt, lod hendes stemme omfavne ordet. Lysten efter ham steg et par grader og hun bed sig kort i underlæben, holdt øjenkontakten med ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 20:05

Han smilte for sig selv over hendes kommentar om hun ikke ville fortryde. Han tvivlede dog lidt på, at hun ville kunne hele agten ud, men han vidste også at man ikke skulle undervurderer hende... Hun var i stand til meget trods alt... Da hun lod en finger glide ned over hans mave og derefter svagt knugede hans trøje smilte han "Husk Willow.... Jeg hader folk bakker ud" sagde han og smilte kort til hende. 

" Så du vil så gerne hva? " sagde han med et smil da de var vendt rundt og hun sad oven på ham. Da hun sagde hans navn med den sensuelle stemme sendte han hende et skævt smil " tro mig... Det kommer du ikke kun til at sige en gang Willow..." sagde han og blinkede kort til hende. Han lod sine hænder hvile på hendes hofter " Vis hvor meget du vil have mig, hvis det virkelig er det du vil" sagde han og sendte hende et smil.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 20:24

Willow lod sit blik glide ned over ham, hans krop var fantastisk. Hun lænede sig ned, kyssede blidt hans hals, kæbe og lige ved siden af hans mund imens han snakkede. Hun havde fået en fornemmelse af at han hadede når folk bakkede ud af agten, lige nu vidste hun ikke om det ville blive hårdt at gennemføre agten med ham, men hun var selvsikker nok til at ville prøve. Hendes hjørnetænder voksede og tog den naturlige størrelse. Lysten fyldte hende op, hvilket virkelig fik hendes vampyrtræk frem. Udødelighedens magt over sjælen.

Med den ene hånd trak hun hans trøje lidt længere op, blot for derefter at trække den af ham. Hans mavemuskler var pænt aftegnet og hun kørte hånden over dem. Langsomt, så han kunne se hver en bevægelse hun lavede, trak hun sig lidt længere ned. Willow løftede blikket, selvsikkerheden strålede ud af hende. ” Tro mig, du vil huske det her.. Hver eneste gang en kvinde flirter med dig, blot for at komme med dig hjem.. Jeg vil altid være din ” hviskede hun sensuelt og blidt før hun ændrede sig. Hendes øjne antog en mere mørk farve og den dybe knurren blev vildere, mere rovdyragtig. Hun lænede sig ned, lod deres læber mødes.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 21:20

Et smil kom frem på hans læber, hun ville virkelig gerne det her og så var det endda uden nogen form for trang... Han elskede det og mærkede hvordan han fik mere og mere lyst til hende. Bare at hive hende med ind på værelset og gøre så mange ting ved hende... Ting hun knapt kunne fantasere om... Han så hvordan hendes hjørnetænder voksede, hvilket fik et smil frem på hans læber " Mhm du er grådig... Jeg har virkelig smittet dig... " sagde han og bed sig kort i underlæben ved tanken om hende uden noget på.

" bevis det... Bevis du er den eneste kvinde jeg vil begære hver nat... Hende jeg vil komme hjem til efter arbejde.. Kom så Willow" sagde han med et smil på læberne og mærkede så hendes hånd der gled ned over hans mave. Han nød hendes små kærtegnelser... Hvad var det dog hun gjorde ved ham? Han kunne lide det, så han havde ikke tænkt sig at give hende sparket... Ikke igen. 

Da hun lænede sig ned mod ham og lod deres læber mødes, lukkede han svagt sine øjne, men havde dem dog stadig svagt åbne så han kunne skimte hende. Han lod blidt en hånd glide fra hendes lænd og op i hendes hår hvor han greb fat i det, ikke hårdt, men kun lige for at markere han havde fat.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 21:39

Smilet på hans læber, overbevidste hende om at hun virkelig kom under huden på ham. ” Jeg tror ikke helt, at grådig beskriver det ” sagde hun med et frækt smil og bed sig kort i læben. Alt ved ham tændte hende, det var som om lysten var en ild i hende der bare ville ud. Han havde ingen trøje på, så hun trak hurtigt sin egen af, afslørede en sort bh der sad stramt om hendes bryster. Hendes flade mave, var temmelig aftegnet af muskler, dog kun lige aftegnet, ikke tydeligt.

Deres læber imod hinanden, den følelse var fantatisk. Begæret bølgede igennem hende og hun bed en smule hårdt i hans læbe, ikke så hårdt, blot nok til at han vidste hvor hård hun kunne være. Da deres læber var der, imod hinanden, listede Willow's hænder sig ned til hans bukser, løsnede erfarent hans bælte. Hendes hånd gled op til hans nakke, tog fat om den og kyssede ham. Et lille suk af nydelse undslap hendes læber.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Man 16 Sep 2013 - 22:13

Han så hende tage trøjen af og smilte kort " Tænk engang... At et væsen som dig er så perfekt... " sagde han og lod en hånd glide op af hendes mave, op til hendes bryster " Tank at alt dette er mit" sagde han mens han så hende i øjnene. Han lod den ene hånd glide om på hendes ryg og løsne hendes bh inden han roligt tog stropperne ned over hendes skuldre og tog den helt af hende. 

Da hun løsnede hans bælte smilte han. Tanken om at hun vidste hvad hun lavede, men ikke vidste hvordan han var... Hans lyster og den magt han udøvede... Den dominans han altid viste... Men hun ville uden tvivl fnd eud af det, hvis det hele fortsatte på denne måde, hvilket ikke ville gøre ham det mindste...

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 6:35

Han syntes hun var perfekt, de ord fik hende til, i et øjebliks total sårbarhed, at blidt betragte ham, med et blik så fuldt af kærlighed at det ville tage luften fra et normalt menneske. Hun lod ham løsne hendes bh og tage den af, nød hans kærtegn. ” Du forsvinder ikke den her gang.. Det giver jeg dig ikke lov til ” sagde hun roligt, smilede skævt og trak en smule ned i hans bukser. Hun plantede et sensuelt kys på hans læber, før hun trak hans bukser helt af.

Selvsikkerheden var der, ikke så tydelig mere, men hun vidste godt hvad hun lavede. Dog var den kraftige lyst en ny følelse for hende, helt unik. En hård knurren forlod hendes strube da hun med en skarp fingernegl, lavede en rød streg over hans brystkasse.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 15:04

Han så på hende med et smil og lod en hånd glide ned over hendes ryg, ned til hendes lænd og over på hendes hofter hvor han blidt tog fat i hende. Han mærkede hendes negl der gled ned over hans brystkasse og så det røde mærke det efterlod "Hvorfor skulle jeg forsvinde? nu hvor jeg ved du er her" spurgte han og smilte.

" Du er ikke kun grådig ser jeg... Men også ivrig... " sagde han og smilte tilfreds for sig selv inden hans smil forsvandt. Han kunne mærke lysten til hende steg, men på samme tid, hvordan uhyret inden i ham også voksede... Den lyst han havde inden i sig... Han rettede blikket mod hende og fandt igen smilet frem "Hvad med vi smutter i soveværelset?" sagde han og tog omkring hende og satte sig op så han kunne bære hende ind på sengen hvis det endelig var.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 15:52

” Mhm... Meget ” sagde hun og en let latter undslap hendes læber... Svagt lagde hun mærke til at skyggerne rørte på sig, bare en lille svag bølgen som så forsvandt... Følelserne i hende, svækkede rovdyrets skarpe instinkter en smule, forblændede hendes sunde fornuft der skreg af hende at hun skulle lade være med bare at overgive sig til ham. Fornuften var dog langt væk for hende, han var det eneste der var her, så tæt på hende. Følelsen af hud imod hud. Årh.

Hun nød det da han tog om hende. Da han satte sig op, kunne det ikke undgås at hun pressede sin krop en smule imod hans, hver millimeter kunne mærkes af deres kroppe, så tæt sammen. ” Okay... ” sagde hun stille, ” Lad os smutte ind i soveværelset ”. Hun bed sig kort i underlæben, det var så tydeligt at han var tændt. Og for at være helt ærligt, påvirkede det hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 16:21

Han rejste sig, mens han holdt om hende så hun ikke faldt ned af ham. På vejen ind lod han sine hænder svagt tage på hendes balder mens han så på hende " Buk hovedet" sagde han og hentød til at hun ville have slået det ind i dørkarmen his ikke hun gjorde.

Han lå hende ned på sengen med ham over sig "Er du stadig sikker?" sagde han inden han lænede sig ned over hende og kyssede hende på kinden og ned mod hendes hals. Hans tænder blev længere og han kunne mærke lysten til bare at bore sine tænder ind i den sarte hud på hendes hals og smage hendes blod endnu en gang. Han lukkede svagt sine øjne og fortsatte så ned af hendes skulder ned til hendes bryst hvor han blidt lod en hånd glide fra hendes hofte og op til hendes bryst hvor han kærtegnede det. 

"Willow... Jeg vil have dig... Jeg vil gøre så mange ting ved dig.. Men jeg ved ikke om du kan klare det" sagde han mens han så på hende mens han stadig kærtegnede hendes ene bryst.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 16:35

Hun strammede sine ben om hans liv, da han bar hende. Hurtigt bukkede hun hovedet da han sagde det, med et skævt smil. I den bevægelse, kyssede hun ham blidt på halsen. Hvis hendes hjerte stadigt bankede, ville det fandme banke stærkt.

Da han lagde hende ned med ham over sig, smilede hun drillende. ” Ja.. Jeg er sikker ” hviskede hun, lukkede svagt øjnene da han kyssede hende på kinden. Hun kunne sagtens mærke det, hans tænder der blev lange og skarpe. Intimt, farligt og pirrende, de tre ord der poppede op i hendes tanker, hver eneste gang hun tænkte på hvad hun enligt lavede, hvorfor hun bare lod sine følelser styre hende.

Da han begyndte at kærtegne hendes ene bryst, sukkede hun stille. Hun åbnede sine øjne igen, nød hvert et kærtegn, hans hånd på hendes krop. Svagt mærkede hun lysten stige et par grader, hun havde virkelig lyst til ham. ” Sidney.. Jeg er stærk nu, du forvandlede mig.. ” Hun tog en kort pause, trak vejret dybt og kiggede på ham med de store grønne dådyrøjne ” Jeg vil have dig ” sagde hun og det trak en smule i hendes ene mundvig. Hun vidste at han tøvede, dog kunne hun fornemme at rovdyret i ham var ved at bryde ud.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 16:50

Han sendte hende et smil " Men husk... Du sagde du kunne holde til det" sagde han og rejste sig fra sengen og gik over og lukkede døren, låste den og vendte sig mod hende igen. Rummet var næsten kul sort... Bortset fra lyset ude på gaden og de lyn der af og til gav et lysglimt fra sig. 

Et smil kom frem på hans læber som hun lå der i sengen... Halv nøgen og allerede klar til ham, men han havde andre tanker... Han ville først se om hun virkelig kunne klare det, klare at være under hans fulde magt, hvor hun intet kunne gøre " Lig dig til rette... Og så må vi se om du kan holde til det"

Hans før blide smil gik over til at blive kold og sadistisk... Han rigtige jeg kom frem og det var nu alt det sjove startede. Han åbnede et af skabene i soveværelset og så ned på hende... Hvad skulle man dog udsætte hende for? Han smilte i det øjeblik han fik en idé og vendte sig så igen mod skabet. Han fandt en pisk, noget reb før han vendte sig mod hende igen. 

" Årh Willow...... Så smuk du er i den seng... bare en skam man bliver nødt til at gøre så mange ting ved dig..." sagde han med et dystert smil på læberne inden han greb hendes hånder og trang dem op af sengegæret og startede med at binde hende fast " Ved du hvad der ville være nemmere?... Hvis du ikke havde noget på.. Overhovedet" sagde han med et smil og lå resten af rebet og pisken fra sig inden han begyndte at tage hendes bukser af, samt hendes trusser, så hun til sidst ville ligge nøgen, så han kunne fortsætte med at binde hende så hun ikke kunne komme væk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 17:04

Willow havde hele tiden haft det på fornemmelsen, at han var kold og sadistisk. Hun vidste at han afprøvede hende, så om hun kunne overgive sig helt og klare alt det han havde til hende. Lidt tvivl, havde sat sig i hendes sind. Normalt var hun den dominerende, som den stærke vampyr hun var. Det var svært for hende at være den svage.

Han betragtede hende, hendes halvnøgne krop der lå der i sengen. Den kærlighed hun havde til ham, var nok til at få rovdyret til at komme frem. Hendes øjne antog en hård, gyldengrøn farve og hun smilede koldt og flirtende. Smilet på hans læber forandrede sig, hans forvandling til et monster, vampyren i ham. Et kuldegys gik igennem hendes krop. En smule frygt lå dybt inde, hvad hvis han brugte sine krafter?, de ville være stærkere end hende, skyggerne. Årh, hun rystede tanken af sig.

Bevidst lod hun ham binde hende fast til sengegæret, helt forsvarsløs. Ingen ord forlod hendes læber, blot en dyster knurren. Pisken i hans hånd fik lysten i hende til at stige, og stige. ” Mhm, smuk ligefrem? ” Hun kiggede på ham med et drilsk smil. Da han trak resten af hendes tøj af, bed hun sig kort i læben, det var ret tydeligt at hun var tændt. Dog var den her situation ny for hende, aldrig i livet havde Willow været så forsvarsløs.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 17:23

Han så på hende med et smil " Ja smuk" sagde han og så på hendes nøgne krop. Hun var tændt.. Ingen tvivl om det... Og det gjorde også ham mere og mere tændt.. Bare at kunne se hende ligge der på sengen nøgen, bundet og tændt.

Han bandt hendes ben fast til den anden ende af sengen, men et ben ud til hver side inden han gik over ved siden af hende " Sig til hvis der er noget du ikke vil.." sagde han og lod pisken hvile på hendes mave inden han han løftede den og lod den ramme ned over hendes nøgne bryster. Han fortsatte, hårdere og hårdere, dog uden at efterlade andet end røde mærker, men slog han bare en anelse hårdere, ville det sikkert gå igennem hendes hud og efterlade små sår på hende. 

" Lad os se hvad vi ellers har... Vær en god pige og hold den her" sagde han og lå pisken for hendes mund inden han vendte sig imod skabet og så efter flere ting som han kunne bruge på hende " Sig mig Willow... Hvad er du imod? " sagde han inden han vendte sig mod hende og så afventende på hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 17:36

” Mhm ” sagde hun og nikkede, selvfølgelig ville hun sige det hvis der var noget hun ikke ville. Da pisken første gang ramte, bredte smerten sig, hun gispede kort og mærkede derefter varmen brede sig i hele hendes krop. Forsvarsløs, Ha! For få år siden, havde hun aldrig troet at det her ville ske. Det ene pisk efter det andet, hun lukkede øjnene og holdt de små gisp inde, smerten tændte hende.

Pisken lå over hendes mund og hun blottede den ene hjørnetand. Pisken smagte af læder, en svag eftersmag af blod var der dog også. Bare tanken om den tortur han sikkert havde udøvet på så mange, fik hende til at knurre en smule. Af jalousi og en smule af nysgerrighed. Ved hans spørgsmål var hun kort stille. ” Det må du jo finde ud af... Sidney ” Hun smilede drilsk, smerten var begyndt at fortage sig fra hendes bryster og hun betragtede ham afventende.
Hun lagde hovedet tilbage på puden, smilede skævt til ham.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Tirs 17 Sep 2013 - 18:23

Det måtte han finde ud af!? Det kom til at gå værst ud over hende selv. Han vendte sig mod skabet og hev noget frem, som hun sikkert ikke ville kunne klare... Men det var en 20cm lang dildo og cirka 7cm i omkreds. Han var ikke i tvivl om det ville komme til at døre ondt på hende, men smerte var en del af at være sammen med ham.. Og hun kunne trods alt ikke komme fri. Han greb ud efter en gagball som hun kunne få i munden så hun ikke væggede naboerne. 

Han vendte sig om mod hende med et smil og lå dildoen og gagball'en på det lille natbord og tog så pisken ud af hendes mund, lå den over på bordet og skiftede den ud med gagball'en " Åben" sagde han med et smil på læberne og satte den for munden af hende og løftede svagt hendes hoved og spændte den omme på hendes nakke. Han betragtede hende og bukkede sig så ned over hende og lod hans tunge glide fra hendes kraveben ned til hendes bryst, hvor han lod sin tunge kærtegne hendes brystvorte inden han kort bed og trak sig væk igen. 

Han tog dildoen og pisken på bordet og gik ned for enden af sengen "Håber du er klar" sagde han med et smil på læberne inden han lod en hånd glide fra hendes mave og ned over hendes underliv. Han kunne mærke hvor tændt hun var, så hun var uden tvivl klar. Han tog dildoen og lod den først glide op af hendes inderlår og derefter mod hendes underliv, inden han med en hurtig bevægelse lod dildoen glide op i hende mens han så efter hendes ansigtsudtryk.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dont think you own me - Sidney - XXX - Page 2 Empty Sv: Dont think you own me - Sidney - XXX

Indlæg af Gæst Lør 21 Sep 2013 - 13:28

Hun betragtede ham roligt, lysten bølgede rundt i hende. Det var en unik følelse for hende, hun var ikke vant til at have så stort et begær. Da han trak den frem, kiggede hun ned et kort øjeblik. Det ville gøre ondt, uden tvivl. Dog accepterede hun det fact, vidste at det var en del af ham. Hun prøvede ikke at komme fri, dog begyndte skyggerne at trække hen imod sengen.

Lydigt åbnede hun munden. Hun bed i gagball'en og kneb øjnene en smule sammen. Hans duft var overalt omkring hende, sengetøjet under hende, luften, omringede hende og gjorde hendes koncentration sløret. Da han lod sin tunge glide ned over hendes kraveben, blev hendes vejrtrækning en smule hurtigere. Et kort jag af smerte gik igennem hende, da han kort bed hende i brystvorten.

Det var nyt for hende, at være den forsvarsløse og ikke den dominerende. Willow holdt øjenkontakten med ham. Tanken om den smerte der ville jage igennem hende om lidt, veg tilbage og lod hende smile svagt. Ufrivilligt løftede hendes krop sig en smule da hans hånd gled ned over hendes underliv. Hun kiggede stille væk. Da dildoen gled op i hende, bed hun ulideligt hårdt i gagball'en. Hendes ansigt lavede kort en grimasse af smerte, derefter spredte lysten sig overalt. Som en løbeild der tog fat i hver en centimeter af hendes nøgne krop. Nærmest bedende, kiggede hun på ham. Ville have mere.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum