Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner

2 deltagere

Go down

Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner Empty Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner

Indlæg af Giselle Fre 20 Sep 2013 - 19:49

Hej allesammen.

De af jer, som har emnet med mig her, har nok lagt mærke til, at jeg har været meget fraværende det sidste stykke tid. Der er simpelthen sket så meget i mit liv, at jeg ikke har haft overskud til at være her. Men nu er jeg altså tilbage - og jeg planlægger naturligvis at blive her. Hvilket, bringer mig videre til følgende..

Jer, som jeg har haft emner oppe at køre med; såfremt I ønsker emnet genoptaget eller måske vil starte et andet, så ville det glæde mig, at modtage en besked fra jer - eller, I kan skrive her. Jeg vil med glæde genoptage hver enkelt emne, hvis I stadig har lysten.

Og, så skal jeg jo selvfølgelig have gang i Giselle igen, så der skal stables nye emner på benene! Hvis interessen er der, så skriv endelig - vi skal nok finde ud af noget ^^'

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner Empty Sv: Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner

Indlæg af Grin Fre 20 Sep 2013 - 19:53

Vi kan for tredje gang prøve at genstable vores emne..? xD Hvis lysten for at prøve er der.
Grin
Grin
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : De Jeux - Legepladsen. Sover for det meste under gyngerne, uanset om der er andre eller ej.

Antal indlæg : 214


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner Empty Sv: Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner

Indlæg af Giselle Fre 20 Sep 2013 - 19:56

Ja, for fanden - det går sgu lidt op ad bakke, haha! Denne gang gør vi det! Tredje gang er lykkens gang:b

Giselle
Competent (Rank 9)

Bosted : -

Antal indlæg : 306


Tilbage til toppen Go down

Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner Empty Sv: Emnesøgning + genoptagelse af gamle emner

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum