Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
News reporter needs juice! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
News reporter needs juice! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
News reporter needs juice! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
News reporter needs juice! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
News reporter needs juice! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
News reporter needs juice! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
News reporter needs juice! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
News reporter needs juice! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
News reporter needs juice! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
News reporter needs juice! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

News reporter needs juice!

Go down

News reporter needs juice! Empty News reporter needs juice!

Indlæg af Emily Fountaine Man 21 Okt 2013 - 19:47

Emily Fountaine
- is in the house!

Hej alle dejlige væsner,

Som nogle har bemærket, har jeg fået en stilling hos Di Morga News, og er meget beæret over at træde ind i disse rækker.

Mange af jer, har nok også bemærket at der har været utrolig stille, og ikke kommet nyheder så ofte som der plejede. (For at være præcis er der nu gået nogle måneder). Og dét, har jeg så sandelig tænkt mig at gøre noget ved! Men for at det kan gå hen og blive en mulighed, har jeg brug for DIG. *peger energisk rundt på folk, der skulle være faldet ind i denne chat.*

Så *finder kuglepen og notesblok frem*

For at kunne skabe gode nyheder, bliver jeg jo nød til at finde nogle nyheder at skrive om! En ting er at skabe det ud af det blå, noget andet var at få noget sjovt ud af det, med de folk der allerede lever og ånder her på siden.  Derfor, ville det være fantastisk, hvis folk gad at sende mig en PM, jeg er klar til at udvikle idéer med folk, læse folks emner igennem hvis de mener det er noget værd at skrive om.

Jeg vil dække på vidt og bredt, ind til der måske er flere der gider at tilslutte sig dette team og skrive med mig. (At forstille sig den dag, hvor der kunne skabes et eget lille kontor for Di Morga news, summende af mennesker som dækker hver deres nyheds emne til avisen. Oh those days will come!)

Men *rømme sig* For at vende tilbage til vidt og bredt, så mener jeg forlovelser, bryllupper. Politi historier, store begivenheder.

Dont be shy, skriv mig en PM, og jeg lover at jeg vender tilbage.
- Sammen kan vi skabe nogle fantastiske historier sammen!

Emily Fountaine
Emily Fountaine
Novice (Rank 3)

Bosted : Terre lejligheds kvarter. anden sal, fem værelses lejlighed.

Antal indlæg : 20

Tilbage til toppen Go down

News reporter needs juice! Empty Sv: News reporter needs juice!

Indlæg af Emily Fountaine Man 15 Sep 2014 - 21:03

Hiver lige dette oplæg frem i rulleteksten igen! Jeg har længe været her, men blot gemt bag kulissen, så synes virkelig det er på tide jeg endelig får gang i nogle historier. Som sagt vil jeg rigtig gerne have forslag ind fra jer bruger, da det jo er jeg der sidder på alle de saftige historier! Store så som små, intet er for lille at skrive om. Så hver ikke sky, så send mig en pm. Håber virkelig at der skulle være nogle mennesker/væsner der ude der kunne være interesseret i at danse lidt med en gammel Navajo journalist som jeg.
Emily Fountaine
Emily Fountaine
Novice (Rank 3)

Bosted : Terre lejligheds kvarter. anden sal, fem værelses lejlighed.

Antal indlæg : 20

Indlæg af Gæst Tirs 16 Sep 2014 - 7:16

Well jeg kan meddele om at Antonio snart bliver vampyr... Hvis han ikke var rar som menneske, så bliver han slet ikke som nyfødt vampyr... Så måske kunne du bruge det til et eller andet? ;D

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum