Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Do i know you? ~ Alcide EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Do i know you? ~ Alcide EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Do i know you? ~ Alcide EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Do i know you? ~ Alcide EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Do i know you? ~ Alcide EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Do i know you? ~ Alcide EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Do i know you? ~ Alcide EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Do i know you? ~ Alcide EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Do i know you? ~ Alcide EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Do i know you? ~ Alcide EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Do i know you? ~ Alcide

2 deltagere

Go down

Do i know you? ~ Alcide Empty Do i know you? ~ Alcide

Indlæg af Alina Tirs 5 Nov 2013 - 21:35

S: Diskoteket 
T: mørket er ved at falde på 
O: høj musik og masser væsner/mennesker
V: stille, man kan se måne men den er ikke fuld
P: http://rnbxclusive.se/wp-content/uploads/2013/06/Victoria-Justice-Caught-Up-In-You.jpg

man kunne høre larmen fra diskteket langt væk fra det, en pige fuldt larmen af musik, hun var ny  og have ikke mange venner så der for tænkte hun at der ville hun kunne finde en eller måske flere hvis hun var heldig , men det troede hun ikke på at hun var lige denne aften. hun gik ene da døren til diskoteket. Hun fandt vej mellem de andre væsner der var kommet til diskoteket denne aften for at have det sjovt eller for at glemme, som nogen ville når de kom, hun kom op til baren og bestilte en en sodavand da hun ikke kunne lide alkohol der var mange der ikke forstod hende, mens sådan var det, Mens hun ventede på sin sodavand så hun rundt og satte sig så på en stol ved baren mens hun ikke viste hvad hun skulle gøre for at møde nogen, da hun var letter usikker på det. Hun tog i mod sin sodavand, hun fandet pengene frem og betalet for den, hun tog en mundfuld af den, mens hun så rundt der var mange, og musikken larmede men det betød ikke så meget for hende lige nu, hun skulle bare lige finde modet til at begynde at snakke med en anden, hun nippede igen til sin sodavand.
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Antal indlæg : 31

Tilbage til toppen Go down

Do i know you? ~ Alcide Empty Sv: Do i know you? ~ Alcide

Indlæg af Alcide Tirs 5 Nov 2013 - 21:50

Alcide havde bestemte sig for at tage ud en aften, altså ud og drikke lidt. Ikke fordi at han havde brug for det, men mere fordi at han ville gerne lidt. Han var dog ikke den store drikker, udover hvis noget gik ham på, så røg han også. Der var bare nogle dårlig vaner som kom når han blev trist. Han dansede sig igennem en hel del mennesker, da han havde i samtale med en pige som var vil med ham. Men hun var bare slet ikke noget for ham, han kom over til baren og stod lidt. Hvad skulle han have? Han tænkte lidt og lagde mærke til en lugt han svagt kendte. Han havde jo ikke været sammen med hende flere gange, men hun var jo den eneste han kendte til i byen. Alina... Ja, hun havde været næsten lige her, eller så var hun tæt på. Han kiggede rundt, og fik øje på hende. Der stod kun en mand i mellem dem, hvorfor havde han ikke set hende? Han smitle charmende og gik hen til hende. Han pegede hende let på skuldrene, og lænede sig let hendes øre. "Hola," hviskede han charmende i hendes øre.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Antal indlæg : 321

Indlæg af Alina Ons 6 Nov 2013 - 14:43

Alina sad og tænkte mens hun så ned i sit glas mens hun drejede det rundt i hånden, hun kunne ikke rigtigt for sige til at møde nye mennesker i dag, hun viste ikke hvorfor men sådan var det bare nogen gange, måske var det fordi hun ikke havde fået sig selv overbevist om at hun skulle. I det samme mærkede hun en der prikke til hendes skulder samt en velkendt stemme i sig øre og en duft hun ikke havde mødt så tit men ikke var ikke til at tage fejl af, det var Alcide, hun lytte til ham og et lille smil nok frem, han have være en af de få der havde kunne for et smil frem på hendes læbe, det var heller ikke noget hun gjorde tit det med at smile. Hun rettede lidt på sin kjole så den sad som den skulle før hun vente sig om og så på ham, "Hejsa," Sagde hun mens hun så på hans ansigt før hun spurgte, "Hvad laver du her?" Spurgte hun og drak noget af hendes sodavand som var en cola, hun så stadig på ham hvorefter hun til sidst spurgte, "Vil du smage?" hun rækkede glasset hen mod ham.
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Indlæg af Alcide Ons 6 Nov 2013 - 15:31

Han lagde hænderne mod hendes hofter, og lod dem glide rundt om hende i det hun vendte sig mod ham. Han sendte hende et charmende smil, og lagde hovedet let på skrå da hun havde cola i hånden. "Jeg er da ude og feste?" sagde han smilende, dog lød det mere som et spørgsmål. Men han mente det skam, han var jo ude og feste, måske møde nye mennesker... Eller hende? Han kiggede smilende på colaen kort, mens han tænkte på om hun drak? Han var ikke sikker, men det så ikke ud til at hun gjorde. Eller startede hun bare let ud, hvilket var helt fint også. Han smilte da hun spurgte om han ville smage. Han bukkede hoved let ned mod hendes glas og satte læberne mod det og vippede glasset let med munden. Han smagt let på det. "Ingen rom i?" spurgte han med et svagt grin go rettede sig op igen.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Indlæg af Alina Ons 6 Nov 2013 - 17:49

Alina mærkede hans hænder mod sine hofter, det var underligt, a hun ikke var van til det, hun kunne dog mærke varme fra hans hænderne, hun smilet sødt til ham da han sagde han var ude og feste, "Nårh så det er du? det ser ellers ikke sådan ud," sagde hun mest for at drille ham lidt, hun mente godt han kunne holde til det, bare lidt. Alina kom til at grine lidt da han smagt på hendes cola, da det så sjovt ud den måde han gjorde det på, "Blev du skuffet nu," sagde hun da han spurgte om der var rom i, hvorefter hun stille rystede på hoved, "jeg kan ikke lide sådan noget sprøjt," Sagde hun og så ned på  glasset lidt for hun satte det på boet og så op på ham igen, hans så sød ud når han smilet. Alina kiggede lidt rundt før hun sagde, "Hvis du er ude og feste skal du vist også ud og fange en af de piger der er der ude," hun pegede mod danse gulvet, "Du må heller skynd dig før alle sildende forlager søen," sagde hun og lage den ene albue på bordet, hun tænkte ikke på om han heller ville snakke med hende, hun mente selv hun var kedelig så hvorfor skulle han det, plus der var så mange andre pige på diskoteket som han nemt kunne få fingerne i hvis det var det han ville. Alina så stadig på ham da han ikke rigtigt rørte på sig, hun gav ham et let dask på skulderne," kom så afsted med dig," sagde hun og smilet, han var sød, det ville hun gerne indrømme, men der ville ikke være meget fest hvis han blive ved hende, hun var ikke til at drikke med og var heller ikke meget for at danse.
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Indlæg af Alcide Ons 6 Nov 2013 - 20:12

Alcide var måske en smule påvirket af alkohol, uden at det var for meget. Så han beholdte hans hænder mod hendes hofter, han smilte charmende til hende, med et blik i øjet. ”Hvorfor ser det ikke sådan ud? Bare fordi at jeg ikke danser eller har en drik i hånden?” smilte han med et grin, han kiggede kort omkring sig for at se hvor mange der var. Men han havde ikke tænkte sig at flytte sig det næste stykke tid, udover hvis hun gerne ville have det. ”Synes bare det er sjovt, at der ikke var rom i. Men selvfølgelig hvis man ikke kan lide det, er der ingen grund til at drikke det,” sagde han smilende med en charmende tone. Han fulgte hendes blik rundt, men var ikke sikker på hvad det var hun kiggede med, men det var også okay. Han fulgte hendes finger, og fik øje på pigerne som dansede ude på gulvet. Han grinte over det sidst hun sagde til ham, før han vendte hovedet mod hende igen. ”Altså... Jeg behøver ikke at fange de piger, de er ikke lige mig...” sagde han smilende, og lagde hovedet let på skrå. Pigerne kunne dog sikkert være noget for ham, eller hverfald i sådan som de så ud. Men han havde kun øje på én lige nu. Han lænede sig ind mod hendes øre. ”Plus jeg har en slid lige hvor jeg gerne vil have det,” hviskede han blidt i hendes øre og trak hende lidt mere ind sig. ”Hvad med at du, tager en dans med mig?” spurgte han smilende med en charmende tone. Han blinkede kort med øjnene, og betragtede hende smilende.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Indlæg af Alina Ons 6 Nov 2013 - 21:10

hun så på ham med et smile, kunne godt snuse han have drukket lidt, men det var også fint nok, hvis det var det kan ville så ville hun ikke stå i vejen, hun så godt hans blik i øjet, "Fordi du stå og snakker med en af de mest kedelige personer der findes, jeg drille bare," sagde hun  og stak tungen frem i kort tid før den forsvandt igen hun smilet tilbage til ham stadig sødt. Alina lå en hånd oven på den ene af hans, mens hun stadig så på ham, "Det har du ret i, men jeg kan godt drikke det vælger bare at lade være. "Sagde hun det var også sandt men hun have aldrig drukket sig fuld før. hun fulgt ham med øjnene, og rystede på hoved da han sagde de ikke var noget for ham, "Det kan du ikke vide din tumbe, før du har prøvet," grindende hun men blev med et stille og rødmede mens hun kiggede ned da han hviskede det i hendes øre, der var stille lidt tid før hun så rejste sig op og blev trukket tætter på ham, "Hvor er den sild du snakker om? jeg vil gerne møde hende." sagde hun og så  sig om, men stoppede da han sagde de skulle danse," hvis du ikke er bange for jeg kommer til at træde dig over tærende kan vi godt, du føre anden. "Sagde hun og prøvede at smile tilbage på samme måde som han gjorde.
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Indlæg af Alcide Ons 6 Nov 2013 - 21:20

Alcide grinte over der hun sagde med at hun var kedelig, han rystede på hovedet. ”Du er bestemte ikke kedelig søde,” sagde han med et smil, han kiggede kort på hendes hånd som lå på hans. Han kunne godt lide at havde fat i hendes hofter, altså bare det med at mærke til hende. Tanken fik ham til at trække hende tættere på sig. Han vippede lidt med hovedet til det med at drikke, han kunne ikke se hvorfor man skulle drikke, nogle gjorde det selvfølgelig for at glemme. Men hvorfor gjorde han det? For at give det mere slip på sig selv? Han gad nemlig mere slip på sig selv, når han var små fuld. ”Hvis man ikke vil drikke, skal man heller ikke søde, altså ingen skal nogensinde tvinge dig til det,” sagde han smilende og nikkede i mens. Han kiggede tilbage på tøserne, og rystede på hovedet af det hun sagde. ”Jeg har ikke brug for at komme i buskerne på dem, hvis det er det du mener med at prøve dem..” Det han sagde var sådan set sandt, han havde ikke burg for det eller lyst til det. Han kiggede charmende på hende, og lænede sig til hendes øre. ”Den sild jeg snakker om, står lige foran mig,” hviskede han med en fræk undertone. Han trak hende det tættere på sig, og kyssede blidt hendes kind. ”Jeg vil med glæde danse med dig, men vi kan også bare snakke?”
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Indlæg af Alina Ons 6 Nov 2013 - 22:17

Hun så på ham, "Hvorfor er der bare ikke nogen der giver mig ret i at jeg er kedelige," grindende hun og smilet til ham, hun blev mere rød i hoved da de kom til at så tætter sammen, det hjælp heller ikke at han sagde søde til hende. hun så på ham da han snakkede om at drikke, "Og det vil du så sørre for jeg ikke blev tungt til? "Spurgte hun og så på ham mens han nikkede, hun så selv hen på tøsserne, "Nej det var ikke det jeg mente, jeg mener du kan ikke vide om de er noget for dig før du har prøvet at snakke med dem, " hun rystede på hoved over ham, men smilet stadig til ham. Alina viste ikke hvad hun skulle gøre, han sagde så mange søde ting til hende, hun var ikke vand til det overhoved, han måtte kunne se hvor rød i hoved hun blev hver gang han sagde noget sødt til hende, da han træk hende tætter på så de snart ikke kunne kommer tætter på hinanden, og skulle til at kysse hendes kind gik hun i panik, hun ville deje hovedet, men ved et uheld drejede hun det den forkerte vej, så han i sted for at ramme hendes kind ramte munden. Alina kunne ikke tro at hun var kommet til det eneste hun kunne få frem var, "Undskyld Alcide," sagde hun og blive rød i hoved som en tomat, hun gemte sig ansigt mod hans brystkasse og viste ikke hvad hun skulle gøre. hun så på ham efter lidt tid, "Kan vi ikke bare snakke så?" Spurgte hun og smilet forsigtigt.
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Indlæg af Alcide Tors 7 Nov 2013 - 8:30

Alcide grinte over det hun sagde, og rystede på hovedet. ”Fordi at det ikke passer. Man er ikke kedelig bare fordi at man ikke fester, vel søde?” sagde han smilende, han sagde det mere som et spørgsmål end som et svar. Han lagde godt mærke til at hun rødmede en del, han syntes dog bare at det var sødt, han lod den ene hånd glide op til hendes kind, og nussede kort, før den kom ned til hendes hofte igen. ”Det skal jeg nok sørger for at du ikke bliver,” sagde han smilende, og nussede blidt hendes ene hofte med hans hånd. ”Når okay... Men stadig, bare når du kigger på dem, kan man se at de sikkert ikke er noget for mig.. Især ikke nu hvor du er her,” sagde han smilende med en charmende tone. Han fik dog let røde kinder, selvom at han ikke lod det påvirke ham. ”Men de ligner jo lidt, ja,” sagde han smilende med en rolig tone. Han kastede kort et blik på dem, før han vendte tilbage til hende.
Han lagde mærke til at hun vendte hovedet i det han kyssede hendes kind så i stedet for blev hendes mund. Ikke lige det han havde forventet, men det var da også okay. Han kunne nu godt lide, og fik lidt mere farve kinderne. ”Jaeh... Hvad med at vi komme ud her fra? Hvor der ikke larmer så meget?” spurgte han smilende med en charmende undertone.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Indlæg af Alina Lør 9 Nov 2013 - 13:59

hun så på ham og smilet kærligt til ham, "Selvfølgelige ikke, eller det vil sige jeg er men andre er nok ikke," sagde hun og smilet større til ham, hun syntes det var en lidt sjov måde at svar hende på med et nyt spørgsmål. hun smilet da han nussede hendes kind, hun kunne godt lide at han gjorde det, hun smilet da han flyttede hånde tilbage igen. hun lå hoved på skrå mens hun lyttede til ham, hun blive overrasket over det sidste han sagde, han ville heller være samme med hende, i sted for de andre pige, hun smilet stort til ham hvorefter hun nussede hans hånd med sig. Hun så hen på pigerne og viste ikke helt hvad han mente med det, dog betød det ikke så meget.
Alina kunne godt se han have fået lidt farve i kinderne men det gjorde hende bare glad fordi så var hun ikke den eneste, "Jo lade os det," sagde hun og tag hans hånd i sin, mens hun tog ham med sig ude. Da de kom ud stoppede hun og så så på ham efter at have trukket vejret dybt, "Hvor skal vi smutte hen? "Spurgte hun og gav hans hånd et klem.
Alina
Alina
Novice (Rank 3)

Indlæg af Alcide Lør 9 Nov 2013 - 14:12

Alcide smilte charmende til, og kastede selv et blik på pigerne igen. Han kunne ikke rigtig se hvad han skulle med de piger, de var sandsynligvis ikke lige hans smag, måske den måde de så ud kunne han godt lide, når det handlede om at se godt ud til en fest, men det var også det. Måske var de da også søde også videre, men bare nej.
Han opfangede ikke rigtig noget, før hun tog hans hånd og ville fører ham ud af diskoteket, han smilte med et svagt grin. "Super søde," sagde han smilende og fulgte med hende igennem nogle folk, for at komme hen til døren igen. Han kiggede kort på hendes røv, og smilte kort for sig selv, og rystede kort med hovedet. "Well.. Jeg bor ikke så langt her fra???" Sagde han charmende med et smil,  dog lød det mere som et spørgsmål. Han havde det med at få ting til at lyde som spørgsmål, dog mest når han var påvirke af alkohol. Han vidste ikke helt om det var nogen god idé at spørger hende, hun ville helt sikkert ikke. Han følte sig helt dum kort, men genvandt modet, og sendte hende et smil.
Alcide
Alcide
Competent (Rank 10)

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser: