Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Gæst Tirs 26 Nov 2013 - 22:16

Hun så en smule op mod ham og rømmede kort hals, før hun sagde" Jeg var sulten.. ". Hun kunne jo få blod der fra, så selvfølgelig ville hun være der. Hun betragtede ham en lille smule, da han rejste sig op. Hun vidste ikke om det ville være at gå over strengen, men hun var så forfærdelig sulten. " Blod.. har du noget blod nogen steder? ". Hun vidste ikke om han ville forære hende noget af sit blod, dog vis han ville det, så måtte han altså gerne komme ind og give hende det fra hans håndled. " Vis du.. vis du skal give mig dit blod.. kan du så please, ikke lade mig bide dig i håndledet og få der fra.. det smager bedre ud fra kroppen, end i et glas.. hvor det når at blive koldt ". Hun så bedende på ham, som håbede hun viiiiirkelig at han ville overveje dette. Hun kunne ikke se hvad der ville ske, ved at hun bed ham i håndledet og tog lidt blod. " Jeg lover at bide blidt.. så du ikke vil kunne mærke det ". Hun rettede lidt på dynen og gjorde så den dækkede hende til op til brystkassen igen.

Hun anede ikke helt hvad de kunne snakke om når han kom tilbage, fordi han virkede mere som en lukket bog end en åben. " Jeg har virkelig ikke lyst til at snakke om mig selv.. Jeg så forfærdelig kedelig ". Hun grinte lidt og sagde så derefter " Kan du ikke fortælle lidt om dig selv i stedet.. hvor du arbejder.. om du dater nogen lige nu... eller hvorfor der næsten intet tøj er i dit skab ". Hun havde set det, da han åbnede ind til det, så selvfølgelig ville hun vide mere om det. Han var ikke en pige, men fyre skulle vel også ha lidt at vælge imellem?.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts - Page 2 Empty Sv: måske en hyggelig aften - Audrey Lovetts

Indlæg af Bjørn Tirs 26 Nov 2013 - 22:38

han nikke kort til det hun sagde og kiggede kort på hende, end han forsvandt ud i køkken og kom tilbage kort efter med et æble i hånd, hvor der er tag en bide af det, "jeg er også kedelig at høre om, fortælle mere om dig selv for blod fra mit håndled, han sat sig i seng op af væg, han smiler kort af hende, at hun lover ikke at bider hårdt så han ikke kun mærke det, "jeg er lige flytte ind her og har lige få arbejde, ellers har jeg være arbejde løs, så har klare mig med det jeg kun finde og få" sagde han og kiggede kort på hende, "udover det kan jeg fortælle at min livs historie starte for mange tusind som et hele normal menneske ud forældre" sagde han og kort ud af vindue, hvor han dog hade at tænke tilbage til den tid af hans liv som også varden korteste del af hans lang liv.
Bjørn
Bjørn
Highly competent (Rank 12)

Antal indlæg : 603

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum