Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Old friends yet meet again EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Old friends yet meet again EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Old friends yet meet again EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Old friends yet meet again EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Old friends yet meet again EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Old friends yet meet again EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Old friends yet meet again EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Old friends yet meet again EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Old friends yet meet again EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Old friends yet meet again EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Old friends yet meet again

Go down

Old friends yet meet again Empty Old friends yet meet again

Indlæg af Gæst Lør 14 Dec 2013 - 23:39

Tid Sent på aften, vel omkring de 21:30
Sted Et fint værtshus
Omgivelser En masse unge mennesker, der drikker. Såveld som ældre der hyggesnakker med deres venner og bekendte
Vejr Solen er for længst gået ned og det er køligt på grund af vinteren, derudover ligger der et fint lag sne overalt og det sner også en smule
Påklædning tøj + En lang læder jakke
Tilegnet Aleric

Den hvide sne lagde sig blidt på den allerede bekræfte jord, overalt varieret tæppe af sne, mange steder trådt på og fladt, men få steder var det fuldkommen uberørt og man kunne næsten se skønheden ved steder som disse. Dog ikke hvis man var som Avery, en der direkte hade dette kolde vejr, dog var den konstante mørke en hos ting for hende, da det betød hun kunne være længere ude, uden at skulle bekymre sig om direkte sollys mod sine øjne. Selve hendes vrede...eller mere had til vinteren var selve julen, en højtid hun aldrig havde forstået og nok heller ikke ville komme til. Selv dengang hun var menneske forstod hun den ikke,de få hun holdet af på det tidspunkt forstod hende heller ikke, men prøver så heller ikke at forstå hvorfor hun ikke forstod glæden ved julen.
Hun slog jakken tættere om sig og med et fast greb, åbnede hun døren til værtshuset og sagde derved farvel til vinterlandskabet og goddag til lugten af sprut og synet aften masse mennesker, nogle mere beruset end andre. Med hurtige skridt satte hun sig op i baren, hvor hun slog sig ned. Hendes mange brune hår, hang vådt ned mange hendes ryg og de kolde brune øjne betragtede omgivelserne. Det var få der kunne sætte et smil på hendes læber. Få som hun englelig gad smile og snakke med, som hun gjorde med andre dengang hun var menneske.

Gæst
Gæst

Tilbage til toppen Go down

Old friends yet meet again Empty Sv: Old friends yet meet again

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 17:48

Aleric havde, i modsætning til de fleste han kendte, absolut intet imod sne, snevejr eller vinter. Som barn havde vinteren, og alt den medførte, været den bedste tid på året; familie, venner, glæde, god mad og gaver. Hvordan kunne noget barn ikke synes om denne højtid? Med tiden var hans glæde ikke svundet ind, dog var vigtigheden fokuseret andetsteds. Julefrokoster, ferie fra arbejdet, og selvfølgelig det meget arbejde som det hele vagte efterfølgende. Advokaten havde ikke troet sine egne øjne, da han efter sin første jul, så hvor mange skilsmisser han skulle arbejde på i det følgende år. Og folk der hader hinanden, er villige til at betale mange penge for at få den anden ned med nakken. Han trådte ind i værtshuset, som han havde gjort så utalligt mange gange før. Der var mange kendte ansigter, og et par stykker af dem hilste endda på ham. Advokaten smilte og hilste tilbage til en, to, tre mænd ved et bord. Deres ansigter sagde ham ikke noget, men der var ingen grund til at lade en hilsen gå glemt.

"Glædelig jul, min søde julestjerne," sagde han spøgende, og satte sig på barstolen ved siden af sin vendinde. Han havde straks spottet hende og havde - af vane - straks sat kursen mod hende. Avery var en af de mange han kendte, der bestemt ikke brød sig om julen; underligt nok fandt han det enormt morsomt.

"Må jeg byde på en kop gløgg? Eller måske en juleøl?" spurgte han. "Jeg skal nok give. Måske kan vi få ham til at lave nogle æbleskiver."

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Lør 21 Dec 2013 - 18:02

Hun bemærkede ham før han overhoved bemærkede hende, men forholdte sig i ro, sagde intet og gjorde intet for at gøre opmærksom på sig selv. Hun var ikke en yderligere venlig person og var skam ikke bange for at lade kuglerne tale, frem for ordende. Hendes brune øjne lod sig møde med manden der satte sig ved sin side og ikke blot kendte hun denne rødhårede mand, men han var også en af de få hun rent faktisk talte til med respekt og bare en smule venlighed. Normalt havde hun ikke taget sig meget tid til dem omkring hende, men en kær ven fik altid opmærksomhed fra hende og han var så sandelig en af dem.
Hun rullede med øjnene af hans hilsen og blottede kort tænder af ham, men et smil brød frem på hendes læber "hvad er der så glædeligt over denne højtid, please do tell" opfodrede hun ham sarkastisk og hævede øjenbrynet. Hvorfor hun ikke brød sig om julen, kom fra to grunde, et hun forstod det bare ikke og den sidste kom fra et knap så behagelig minde, fra en jule aften da hun var barn. Hun vendte sig direkte mod ham og lagde hoved svagt på skrå "men det er da dejligt at møde et behageligt ansigt" hendes smil blev mildere og det samme blev det ellers så kolde udtryk i de brune øjne.
Hun fnøs og rystede på hoved "jeg må takke nej for denne gang, du ved hvad min holdning er angående alt der har noget med jul at gøre ikke lige just min kop te" mindede hun ham om og kørte hånden igennem sit lange brune hår, før hun tog sin læderjakke af og lagde den over sit skød "når min kære ven, fortæl mig er der sket noget interessant siden sidst vi sås?" hun fik et drillende udtryk i sin øjne, et meget sjældent syn hvis man kendte hende fuldt ud og vidste hvordan hun havde det med at være.

Gæst
Gæst

Indlæg af Gæst Tirs 4 Feb 2014 - 19:42

Alaric betragtede roligt sin gamle veninde, med et selvsikkert smil på sine læber. Ligesom Avery, så var der også ganske få mennesker, som han selv kunne holde ud. I modsætning til hende, så var han dog ualmindelig god til at tale til folk, som han ikke brød sig om; det kom med arbejdede, plejede han at sige.
"Åh, hvad er glædeligt? Lad mig se; træerne der står på vejene, og lyser som små brændende englebørn. Og så selvfølgelig gløgg. Rigeligt af det. Og så lidt om en julemand, kærlighed og fred på jorden; de smører tykt på når de skal sælge deres jule-bud." tilføjede han og fik øjenkontakt med bartenderen.
"Hr., min borddame vil meget gerne have en kop te, jo tak jo tak." Alaric lo kort over bartenderens forvirrede blik, men bestillingen blev placeret foran Avery.
"Hér har du så din kop te, min kære ven." Det var ikke ligefrem den bedste joke han havde fyret af, men for tiden var han rusten når det gjalt humoren. Efter at have bestilt dem begge et glas scotch whiskey, satte Alaric sig til rette og overvejede hvordan han skulle besvare hendes spørgsmål.
"Er der sket noget interessant? Hmm. Lad mig se." I et øjeblik sad han tavs i sine egne tanker, i et desperat forsøg på at fiske noget spændende frem fra arkivet, som han kaldte sin hukommelse.
"Naaahh... Det har været en stille periode i mit liv, må jeg indrømme. Sørgeligt, er det ikke? At der virkelig ikke sker noget, som jeg kan fortælle dig om." Han sukkede og hævede glasset til sine læber, for at smage deres whiskey.
"Hvad med dig, Julestjerne? Sker der noget nyt i dit liv? Har du begået kriminelle gerninger? Har du brug for en advokat?" Han tilføjede et blink, til de sidste par spørgsmål, og trak på smilebåndet.

(Efter al denne tid, skulle man ikke tro at jeg ville komme tilbage, men ak her er jeg! Jeg beklager at jeg har måtte lade dig vente over en måned)

Gæst
Gæst

Indlæg af Sponsoreret inhold

Sponsoreret inhold

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum