Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Wild One  EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Wild One  EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Wild One  EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Wild One  EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Wild One  EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Wild One  EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Wild One  EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Wild One  EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Wild One  EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Wild One  EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Wild One

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Go down

Wild One  Empty Wild One

Indlæg af Zachary Man 6 Jan 2014 - 18:38

Tid: 23:40
Sted: Terre by
Omgivelser: En del mennesker, der er gang i byen.
Vejr: Vejret er godt, der er kun en smule overskyet.

Dette emne er forbeholdt Aphrodite Gray

XXX - Indeholder seksuelle handlinger

Det var et par timer siden, han selv var taget ned i byen med et par venner. De var startet på en eller anden tilfældig bar, hvor de havde mødtes med et par studerende fra universitet. Men efter adskillige drinks, havde Zachary nu valgt at bevæge sig ned ad den menneskefyldte gade. Hans venner var blevet på baren sammen med de andre, men han trængte selv til en luftforandring. Han var iført nogle sorte bukser, og en hvid, kortærmet skjorte. Han havde ikke gjort alt for meget ud af sig selv - det var alligevel ikke fordi han regnede med at møde nogle, han gad at bruge meget tid på. Hans skridt var ikke længere helt så sikre, grundet alkoholen der pulserede rundt i hans krop, men balancekunsten mestrede han, for én gangs skyld, til fulde. Hans blik gled rundt på de mange andre unge mennesker. Musikken fra de forskellige klubber og barer nåede ud på gaden, så hvor end man gik, var der dansende, råbende og ikke mindst glade mennesker.
Zachary lod sine fingre glide igennem sit hår og rettede lidt på skjortekraven, inden han fortsatte. Han havde fortsat en drink i sin hånd, som han sommetider tog en lille tår af. Stemningen var skøn, humøret var højt - også fra hans side af. Et smil prydede hans læber, som han masede sig igennem en højtråbende gruppe. Selv vejret var noget nær perfekt. En smule køligt, men lunere end så mange andre aftener. Han havde mange ting, der kunne gå ham på, men af en eller anden grund var de som fosvundet, i hvert fald for en stund. Hans blik fangede en kø foran en vogn. Egentlig var han ikke særlig tørstig, men i den berusede tilstand kunne han altid drikke. Han smøg sig ud og ind imellem menneskerne, indtil han nåede køen.

Efter et par minutter, fik han stukket en drink i den anden hånd, men i samme øjeblik som han vendte sig om for at gå, var han nær faldet over en forbipasserende pige. Han havde nær spildt den blålige væske ud over hende. “Det må du virkelig undskylde!” udbrød han, samtidig med at hans øjne gled op på hendes ansigt. Hans ansigt lyste straks op, som et smil gled over hans læber. “Aphrodite?”


Sidst rettet af Zachary Fre 10 Jan 2014 - 17:33, rettet 1 gang
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Man 6 Jan 2014 - 21:00

Påklædning kjole + sko + smykke

Da mørket for længere var faldet på og natten over byen, gled Aphrodite ud af sit hjem og gik nede af de mørke gader. Iklædt en kjole der ikke just skjulte for noget når for fantasien, slettede hun ned af gaden og ud for at more sig. Det var noget tid siden hun englelig officielt havde kunne more sig, da hun i de sidste par dage ikke havde været ude meget. Efter hun flyttede ind hos sin nye flatemate skulle tignende bare lige falde tilpas Free hun kunne gå videre til byens farlige natteliv.
Langt væk kunne man høre musikken, højst tænkelig fra et sted hvor de holdet fest og som den evige fastlagde pige hun var, fulgte hun musikken. Skulle hun selv mene det behøvede hun ikke direkte beskyttelse, men tanken var da sød at der skulle være en fyr der beskyttede hende også selvom hun sagtens kunne tage godt vare på sig selv. Selv som relativ kendt model var det ikke fordi hun følte sig forfulgt. Godt nok skete det at der var fotografer der fandt her de of skulle have billede, men intet hun ikke kunne klarer.
Hun rystede tankerne væk og med et fast greb åbnede hun døren, hvorpå hun gled ind. Musikken, lugten af sved og røg ramte hende straks som hun åbner døren, dette var typiske kendetegn for en club. Hun smilede uløseligt, gik stille op mod baren da et brød af en mand gik ind i hende. Hun skulle netop til at skælde han ud, da hun fandt ud hvem de var og et flirtende smil dannede på hendes læber. Hun lagde en hånd over hans hjerte "jamen dog Zachary, hvilken dejlig overraskelse" hun bed sig i læben og betragtede englen med stor lyst. Han var ganske vidst meget smuk og han var kun lig med sjov.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Man 6 Jan 2014 - 21:46

Det var bestemt også en positiv overraskelse at se hende her. Han fortrak bestemt at tilbringe aftenen sammen med hende, fremfor de andre, og hvis han ikke havde mødt hende, havde han nok enten taget hjem eller vendt tilbage til baren hvor hans venner sad.
”Hej.” stemmen var rolig, eftersom han, heldigvis, ikke havde kommet til at spilde drinken udover hendes kjole. Efter han havde fastholdt hendes blik tilstrækkeligt, så han ned af hendes krop. Kjolen sad stramt og fremhævede alle hendes kvindelige former. ”Du ser smukkere ud end jeg husker dig” hans smil blev en smule bredere, inden han atter så ind i hendes øjne og blinkede til hende, blot så hun var sikker på han lavede sjov. Hun var ligeså fantastisk som sidst, det måtte hun ikke tvivle på. Men hvis han ikke lavede sjov, var det måske også alkoholen der gjorde hende dét mere tiltrækkende. Det skulle han ikke vide sig sikker på.
Sidst de havde mødtes var under lignende forhold, hvilket måske kunne antyde at de begge holdt af at nyde livet og have det sjovt i nuet. For Zachary var det en måde at glemme sin fortid på, og møde nye mennesker, men for andre var det bare en pause fra hverdagen.

Der var noget skæbnesvangert over at se netop hende, fremfor alle andre, men det gjorde ham bestemt ikke noget - tværtimod. For at være ærlig, så havde han ikke troet, at han ville støde på hende igen, men måske var det meningen. Han drak lidt af den kølige væske, hvorefter han tog fat i Aphrodites hånd, for at følge hende forbi dansegulvet og hen imod et sofaområde.
“Er du kommet sammen med nogle venner, eller..?” spurgte han, oprigtigt nysgerrig. Han vidste ikke om hun var typen der tog i byen alene, men det var også mere for at sikre sig, at han havde hende for sig selv. I hvert fald for et øjeblik. Der var så meget han ikke vidste om hende, men et eller andet ved deres sidste møde, havde vækket en stor interesse hos ham og det ville han ikke smide væk. Det var længe siden han havde haft det sådan, og hvis hun kunne få ham til at glemme alle omkring ham i det øjeblik, så var det dét værd.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Man 6 Jan 2014 - 22:17

Hunder nød hans blik mod sin krop, netop fordi hun var klar over don skønhed. Hun vidste skal godt hun var smuk, det behøvede hun ikke at vide, men hans blik var ganske behageligt og endnu en reminder på hvad hun allerede vidste. Hun klukkede blidt "åh skat dog, jeg er smuk helle tiden, men tak du er da også en fryd for øjet" hun blinkede til ham, lod sine enge kører ned mod hans mave. Hun ha de bestemt intet imod at føle sig frem, han var smuk og ganske behagelig at være i selvskab af.
Hun huskede deres første møde, meget lig dette, det vat slet ved et tilfælde, men der var noget ved ham der bare fik hende til at blive. Dansen var specielt også noget der havde taget hovedpart den nat. Hun smiler og blinkede minderne væk, trådte bevidst tættere på ham, denne aften havde en udsigt til at blive så meget sjovere og hun håbede da helt klart at han var skyld i dette.
Hun lod sit blik glide ned på deres hænder, nu hvor han så fint havde lagt snobbet oven i hendes. Hun fulgte stille med ham, normalt var hun ikke typen der lod sig trækkes med, men dette var blot en helt anden situation og noget andet. Fordi han var morskab lod hun sig følge ham. Hans spørgsmål fik hende til at smile og hun gned sig kort op af han, hun greb dog fat i hans skulder med sin frie hånd og strakte sig op til hans øre "jeg er skam kun din i aften, der er ingen andre lige nu" hviskede hun i hans øre, før hun gled ned igen.
Hun grinede klokkeslet og trak ham med ned til hofterne, hvor hun skubbede han ned og satte sig på hans skød "så har du lavet noget interessant her for nyligt?" spurgte hun og lagde sine arme on hans hals

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Tirs 7 Jan 2014 - 19:17

Naturligvis var hun bevidst om hendes skønhed og selvsikkerheden var tiltrækkende, men det var også naturligt for Zachary at komplimentere når han oprigtig synes noget godt om en anden person, også selvom hun havde hørt det så mange gange. Han mærkede hendes hænder kører ned mod hans mave, hvor hun kunne mærke hans mavemuskler. Han havde med vilje opretholdt den form han havde haft fra militæret. Nu var det bare ikke så meget fordi han skulle bruge kroppen i kamp, men nærmere for at holde sig sund og give noget pigerne kunne se på.
Han trak stille op i mundvigene, da hun hviskede til ham, og på trods af at det ikke direkte var det han havde spurgt om, så havde hun svaret ham på noget der var endnu bedre. ”Jeg er en heldig mand” Han lod hende sætte ham ned, og kørte hænderne om hendes liv, da hun satte sig på hans skød. ”Ikke siden sidst. Jeg leder stadig efter noget jeg kan lave.” han vidste, at han ikke ville være den bedste studerende, men for at være ærlig, vidste han ikke hvilke gode jobs man kunne få, uden en eller anden form for universitetsuddannelse. ”Det eneste spændende er en tyv som prøvede at bryde ind i mit hus i går. Jeg kom til at overraske ham, så jeg fik et snit med hans kniv. Derefter blev han bange og løb væk.” Han så lidt mod sin underarm, der havde en lille flænge. Det var langt fra alvorligt og derfor havde han ikke taget til skadestuen med det. Ærlig talt, forstod han ikke hvorfor en tyv ville bryde ind i hans hjem, da han ikke rigtig havde noget af særlig meget værdi. De havde kun værdi for ham. Men det havde nok været en ung fyr, der selv boede i området og manglede nogle penge. Det skulle han ikke vide sig sikker på. Han havde heller ikke ringet til politiet af netop denne grund. Drengen var bange, og kunne ikke gøre for, at han ikke havde fået den bedste opdragelse, men en samvittighed havde han, og derfor fortjente han ikke at Zach ødelagde hans liv yderligere. Det var i hvert fald noget englen havde nemt ved at bilde sig ind. Der boede klart flere kriminelle i Logement, end nogen andre steder i byen.. og det var kun heldigt at forbryderen ikke overraskede Zach, for med hans oplevelser fra krig, ville han i ren refleks angribe ham, eller i hvert fald få ham ned og ligge. ”Hvad med dig? Har du lavet noget interessant?”
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jan 2014 - 20:07

Hun spandt bevidst da hun følte hans muskler mod sine fingre, det var hvad hun beskrev som en mand, en der bar muskler og endda fik det til at se godt ud, præcis som den kære engel her gjorde. Han var ganske køn og huden var perfekt blød og strakte sig over hårde muskler. Dete var kun tegn på at han nok ikke var den svageste blandt hans art, hvilket var en ting hun kunne lide. For selvom hun godt kunne tage varer på sig selv, gav ideen om en maskulin mand ved hendes side, hende alligevel en følelse af fuldkommen sikkerhed.
Hun flettede sine fingre ind i hans hår, som han lagde sine arme om hendes liv, hvilket hun ganske vidst fandt behageligt. Hun rynkede brynet over hans svar, men lod ham dog snakke ud, mens hun nussede sine fingre igennem hans bløde hår "mhh jeg kunne finde på noget du kunne lave" hun smilede drillende og bed sig i den fyldige læber, mens hendes øjne gled ned af hans bryst. Hun brød sig dog ikke om denne lille tyv og specielt ikke mørket, dog sagde hun intet til det og betragtede ham i stilhed, mens hun tænkte på hvad hun skulle gøre.
Hun smilede og hævede øjenbrynet "det sædvanlige, et par fotoshots og modeshows" hun trak på skuldrene. Med hendes job var hun vant til at være foran et kamera ganske meget og længe. Hun klukkede "det minder mig om, jeg er blevet inviteret til denne fest og jeg tager kun med fordi det bliver forventet jeg skal, men jeg mangler en date. Så har du et jakkesæt?" spurgte hun og lagde spørgende hoved på skrå, hendes blonde hår havde samlet sig i den ene side, så hele hendes venstre side af halsen var bar.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Tirs 7 Jan 2014 - 20:36

Han havde også selv et par idéer eller to, men det var udelukkende til hvad han kunne lave med hende, og ikke hvad han skulle gøre med sit liv. ”Mhm?” han så ind i hendes øjne, og fik et stille smil på læben. Han var tæt på at spørge om hun ville være med til en leg, da hun besvarede på hans spørgsmål. Det var ikke til hans held, da han egentlig havde glemt alt om at hun var undertøjsmodel. Det medførte blot at han forestillede sig hende i undertøj, og det var ikke ligefrem optimalt – nærmere distraherende. Han spekulerede på om hun rejste meget, for det vidste han at de fleste modeller gjorde, men de boede også så centralt i Europa at mange store modelbureauer havde baser her. Han ville bestemt ikke have noget imod at se hende posere foran ham engang. ”Fotograferne er heldige.. Jeg ville ikke kunne holde mine hænder for mig selv” han kørte stille sine hænder op af hendes ryg, så han holdt bedre om hende. Han sendte hende et kortvarigt smil, blot så hun vidste det var en kompliment. I hendes tilstedeværelse, var det som om at alle andre forsvandt omkring dem og musikken dæmpede sig. Han var godt bevidst om at de var der, men han fokuserede kun på Aphrodite og selvom den effekt hun havde på ham, kunne være farlig, så bekymrede han sig ikke det mindste.

Han hævede det ene øjenbryn, hvorefter han åbnede munden. ”Inviterer De mig ud på date, frøken Gray?” En let latter slap hans læber. Og så var det oven i købet en, der påkrævede at man var iført et jakkesæt. ”Det vil være mig en ære.” Han ejede ikke særlig mange jakkesæt, men han ejede et, og det var oftest nok. Det var klassisk, tidløst og sort, hvidt som de fleste andres. Han gik ud fra, at det var en fest som var relateret til hendes karriere, siden hun blev mindet om den. Han anede ikke hvordan det var i et modelmiljø, og han var ikke vand til at tage til fine fester, men han var glad for at hun spurgte ham. Det måtte hun ikke tvivle på. Han ville dog alligevel spørge hende, blot for at være sikker. ”Hvilken fest er det?”
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jan 2014 - 20:52

Hun klukkede blidt "jeg har skam intet imod du ikke kan, det er jo blot til min fortjeneste" pointerede hun og nød hans fingre glide hen over hendes bare ryg, dette var behageligt oh skulle hun være ærlig ville han hellere end gerne have mere af lige netop den slags ting og han måtte skal gerne give hende det. Et sekundts sårbarhed resulterede i hendes tanker blev en anelse mere perverse og en sig rødmer bredte sig på hendes kinder ved det indre billede af ham, nøgen over hende. Hun blinkede og smilede svagt, det var ikke tit hub rødmede, så de gange hun gjorde kunne man sige var mere specielle.
Hun rakte tunge sf ham, men smiler blidt "det ser søren sådan ud" hun blinkede og lod dine læber glide over hans kind, mens hun vendte hans svar. Aphrodite var en kvinde der som regel fin det som hun ville og han gjorde sig ganske klogt i at sige ja, ikke fordi hun ville gøre ham ondt, mere fordi hun ikke var typen der inviterede folk ud. Hvilket gjorde dette til et særpræget eksempel på at hun til tider godt kunne. Da han svarede smilede hun bredt og strøg ham over kinden "perfekt" hun tog et lille stykke papir op fra sin bh og rakte ham den "dette er min adresse, hent mig klokken 8" sagde hun og sendte ham et blændende smil.
Hans spørgsmål fik hende til at se tænkende ud "det er en fest for modeller og fotografer, så det vil være lidt anderledes, men afterparty vil være ganske hyggeligt" svarede hun og strøg ham ned af halsen, hun mente ikke hyggeligt som ved en kommensamnen, men som i at de tog på diskotek og dansede til sent næste dag.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Tirs 7 Jan 2014 - 21:24

Han spekulerede på, om hun ville have noget imod hver anden mand gøre det, men lod det blot ligge. Sådan nogle tanker skulle han slet ikke ud i, for det var en antydning af jalousi og det kunne han umuligt tænke, i nærheden af en smuk undertøjsmodel der sikkert havde flere end rigeligt mænd at vælge ud fra. Desuden havde han ingen ret til at blive jaloux, så det var nok mere en nysgerrig tanke fremfor det. ”Mhh..” stemmen var lav, hvorefter han bevægede sin hånd ned mod  hendes lår, dog sørgede han for at den ikke bevægede sig for langt op. Dermed ikke sagt, at det var nemt at lade hans hånd forblive placeret samme sted. Han vendte blikket ned mod hendes kavalergang, da hun trak et papir op af sin bh. Han tog imod den lille lap, og læste hendes adresse, inden han lagde den i sin lomme. Det måtte være noget hun altid havde, in case, hun skulle give den ud til en fyr. En anden forklaring kunne han ikke komme op med. Men af en eller anden grund, var der noget sexet over det. Måske var det bare hende som en helhed, for der var noget sexet over hele hendes udstråling. Noget de fleste mænd ikke ville kunne modstå. Han prøvede dog at kontrollere sine tanker, og få dem væk fra de slags emner. Lige meget hvor svært det var, for alkoholen gjorde ham ikke ligefrem stærkere.

Han havde ingen bil, men selvfølgelig skulle han nok hente hende, om ikke andet kunne han udleje en bil. ”Det vil jeg gøre” han nikkede lidt, så hun havde en form for bekræftelse. Han vidste stadig ikke helt, hvorfor han var udvalgt til at være denne date. Måske havde hun så mange fester, at hun valgte en ny mand hver gang, eller også havde hun lyst til at være sammen med ham, mere end en aften. Han så allerede frem til festen, mest af alt fordi det ville blive anderledes og nyt for ham, og hvis der var noget han elskede var det at opleve nye ting.

Han så lidt mod baren, hvorefter han så mod den sofa de sad på og kom impulsivt på en idé til hvad de kunne lave. Det var helt klart alkoholens skyld, at han fik denne tanke, men ikke desto mindre virkede hun til at være med på det meste. Han trak lidt op i den ene mundvige, hvorefter han vendte sit blik ind i hendes. ”Jeg ved hvad vi skal lave”
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Tirs 7 Jan 2014 - 22:10

Hun bed sig i læben og sukkede svagt da hans hånd ramte hendes lår, dog irriteret det hende lidt at han bare lod den ligge der helt stille, han kunne i det mindste havde kært den rundt på hendes lår, ikke at han skulle havde gjort noget direkte intimt. Hun rystede din utilfredshed væk og smilede i stedet til ham, han var altid så venlig overfor hende og selvom han var en engel, så dette skyldte nok hans blidhed, så var det stadig noget der fik hende i hjertet og dette gav skal plusser i bogen. Blot det at hun inviterede ham, vidste at hun rent faktisk værdsætte hans selvskab.
Hun smilede blidt fra hjertet "mange tsk, det hetero betyder virkelig meget for mig, det er rart st kunne tage af sted med et bekendt ansigt og ikke en eller anden fremmed" hun rødmede igen svagt og trak på skuldrene. Ord kunne virkelig ikke vise hvor meget det englelig betød for hende, hans venlighed var noget hun ikke altid mødte til...da ikke i den forstand som han udviste.
Hun rynkede brynet ds han med et, udtalte han vidste hvad de skulle lave. Nysgerrighed bobblede i hende, dog viste hun det i form af et mystisk smil "og var kunne det så være?" spurgte hub og kunne ikke selv lade very med i hoved at gætte hvilke ideer han havde i tankerne. Dog befandt hendes gæt sig mere hjemme i en seng. Hun bed sig i læben og forsøgte at holde tankerne i ro, samtidig med sig selv

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Ons 8 Jan 2014 - 21:11

Han skulle nok sørge for at være respektabel og ikke drikke sig helt under bordet, det vidste hun forhåbentligt, så hun kunne roligt tage ham med. Han nikkede lidt, og gav hende et smil som forsikrede hende om, at han også var glad for at blive inviteret. Det måtte vel betyde, at han var mere end underholdning, og at hun havde en form for interesse i ham, udover det.
”Body Tequila” Han havde ikke behov for at forklare nærmere, han ville i hvert fald blive overrasket, hvis hun afslog. Smilet blev siddende på hendes læber, da han afslappet lænede sig ind mod hende og placerede sine læber ud for hendes venstre øre. “Læg dig ned,” hviskede han, inden han placerede et blidt kys på hendes kind og løftede hende af sig, for at rejse sig op. Hele legen manglede stadig tequila, salt og en citronskive, som han bevægede sig hen i baren for at få fingrene i. Der blev hviskende udvekslet et par ord med den ene af bartenderne, hvorefter han pegede over på Aphrodite. Der var ikke så mange tanker, der kørte igennem hans hoved. Alkoholen pumpede fortsat rundt og gjorde ham blot endnu mere begejstret for idéen. Ulempen var dog, at han ikke rigtig kunne nå så langt ned på hendes overkrop. Han kunne ikke ligefrem åbne hendes kjole, sådan som hun kunne åbne hans skjorte, og derfor håbede han også lidt at hun havde lyst til at gøre det på ham i stedet. Han indrømmede, det var vovet, men han kunne ikke stå for påfund, når han først var kommet på dem.

Han bed let fat om citronskiven og bevægede sig atter hen mod hende. I den ene håndflade havde han salt, den anden tequila.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Ons 8 Jan 2014 - 21:52

Hun hævede øjenbrynet, men nød denne lidt mere fulde side af ham, dette var bestemt morsomt og hun nød samtidig også blidhed i hans lille kind kys. Hun nikkede og lagde sig ned, mens hun betragtede ham stille. Hun havde prøvet op til flere gange at lægge kropvtil en body tequila, så dette var blot normalt for hende. Spørgsmålet var nu bare hvordan han ville gøre det? For der vat jo så mange forskellige måder at gøre det på. Dog var det der også noget andet der lagene hende, hvem skulle ligge krop til.
Hun betragter ham let og smilede "så hvem skal ligge krop til, hvis du ønsker kan jeg ds godt smide kjolen" hun satte sig let op og betragtede han stille, hendes øjne skiftede let drillende, som hun lod sit blik glide ned af han og derefter slikkede sig om sin underlæben.
Hun ville intet have imod at føle hans læber glide hen over hendes krop, dog i dette tilfælde, meget ulig hvad hun plejede at gøre, lod hun han stå med beslutningen om hvem dr skulle ligge kroppen til

[Mindre kreasvigt]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Ons 8 Jan 2014 - 22:07

Det var berusende, at hun rent faktisk var med på den. Han kunne ikke bide sig sikker på, om det udelukkende var alkoholen eller om der også var en del af hende selv, der havde lyst, men på nuværende tidspunkt betød det intet. Han morede sig helt bestemt, det kunne og ville han heller ikke benægte. I en knap så yndefuld bevægelse, fik han sat flasken på bordet ved siden af hende, og lagde saltet ved foran den, i en lille bunke.
Et overrasket udtryk kom til syne, da hun foreslog, at hun kunne smide kjolen. Det var noget de færreste piger ville sige et sådant sted. Han ville et eller andet sted, hellere have at hun gjorde det hjemme i en seng, for ham alene, men på den anden side, var der så mange andre der havde set hende letpåklædt, og hun virkede udelukkende til at nyde af folks blikke. Lige meget hvem det var. ”Jeg vil gerne ligge krop til, medmindre du insistere på at smide kjolen. Så skal jeg ikke stå i vejen.” han trak lidt op i mundvigen, og betragtede hende. Om ikke andet, kunne de aftale at han skyldte hende, hvis hun gav ham det nu. Han kendte ikke mange kvinder som ville smide kjolen på et diskotek, og blotte sig på den måde, på trods af at hun stadig beholdt undertøjet på. Zach var på et tidspunkt i hans liv, hvor han ville være ung og have det sjovt. Det var som om at døden, havde mindet ham om hvor vigtigt det var at leve, og intet skulle stoppe ham i at søge lykken og morskaben, så længe det varede.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Ons 8 Jan 2014 - 22:47

Hun smilede og rejste dig op, gik hen mod ham "jeg vil hellere have dig nøgen, i min seng" hun bed sig i læben, lagde en hånd mod hans ender halvdel af maven, tæt ved buksekant.
Hendes øjne betragtede ham nøje og selvom hun ikke have fået så meget at drikke, var det alligevel nok til at hun i dets sekund havde en hvis lyst til denne mand foran hende. Spørgsmålet var bare, ville han afvise hende "nu vor jeg tænker over det, er det noget jeg meget gerne vil have" hun tog hans hænder og lagde dem mod sine hofter. Hun var en kvinde med vise lyster og behov, mænd var nok en af de eneste der lige netop kunne opfylde dette behov "men vi kan da sagtens tage dig" hun åbnede hans skjorte og lod den glide ned fra hans skuldre, drillende tog hun den på og lod samtidig sine fingre glide rundt på hans muskuløse bryst. Hun tog sig tid til at bevæge sig rundt om ham og betragtede ham med stor lyst. Om hun nød hvad hun så? Ja det gjorde hun da helt sikker, han var skam smuk og endda uden bluse.
Hendes fingre forlod aldrig rigtig hans varme hud, dog gik hun igen op foran ham, mødte stille hans blik "så nu er spørgsmålet, hvad vil du hellere body tequila eller hjem med mig?" spurgte hun drillende og bevægede sig helt tæt på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Tors 9 Jan 2014 - 21:04

Et øjeblik passerede, før det gik op for den unge fyr, hvad hun havde sagt. Han havde ihærdigt forsøgt at holde seksuelle tanker på et minimum, fordi han normaltvist mødte piger, der var alt for gode og kedelige. Det undrede ham, hvordan de kunne sige nej til underholdning på den måde, men ikke desto mindre havde han affundet sig i det. Aphrodite var langt fra som dem, og det tiltalte Zach, måske mere end det burde. Da hun placerede hans hænder på hendes hofter, trak han hende en anelse tættere på ham, hvorefter han i et sekund betragtede hendes uimodståelige læber. Han kunne umuligt modstå fristelsen, eller hende, for den sags skyld. Han lænede sig ind mod hende, og kyssede hende så blødt. I øjeblikket føltes de som om de var de eneste i hele verdenen, alle forsvandt omkring dem. En sværm af følelser brudte op i ham, og fik ham til at trække sig en smule tilbage fra hendes ansigt.
”Og jeg vil have dig” kysset, og hans ord, kunne hun umuligt fortolke som et nej. Han havde ekstremt lyst til hende, om det var alkoholen der forstærkede denne lyst, var ikke til at vide.
Heldigvis for ham forsvandt hans tanker fuldkommen, det tidspunkt hun knappede hans skjorte op. Han kunne mærke folks blikke på ham, men koncentrerede sig kun om Aphrodite. Det var vel ingen hemmelig at drenge kun tænkte på en ting af gangen, og lige nu tænkte han udelukkende på hendes fysiske tilstedeværelse, samtidig med de ting hun gjorde ved ham. Han vidste ikke, hvad han havde gjort for at fortjene dette, men han kunne ikke være mere ligeglad idet hendes hænder kærtegnede hans muskuløse overkrop. Han ville være en tåbe, for at vælge Body Tequila, når hun tilbød det enhver mand længdes efter. Han bundede tequila shottet, hvorefter han trak skjorten af hende, for at iføre sig den. ”Så kom” Han begyndte at knappe den op, imens han gik ud mod udgangen. Han så tilbage mod hende, med et smil, og gik ud fra at hun fulgte efter ham ud. Han regnede ikke med at de skulle køre i bil, da de havde indtaget alkohol, så enten boede hun tæt på eller også måtte de tage en taxa eller lignende.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Tors 9 Jan 2014 - 21:22

Hun spandt næsten da han trak hende tættere mod sig, dets var præcis hvad hun havde lyst til. Han var i hendes tanker, i dette sekund en der o sandhed vidste hvad man skulle gøre. De fæste mænd var i hendes mening kedelige og uden de store interessante områder, men af en engel så vidste lige netop denne mand her hvordan han skulle behandle hende for at hun blev glad. Dette gav kun plusser i den store længde og plusser gav afgang til gode ting som andre mænd ikke blev tilladt. Hun blev kastet ud af sine tanker, som hans læber blidt trykkede sig mod hendes, aldrig havde hun oplevet et blidere kys. Hub sukkede og gengældte det ligeså blidt. Hun smilede og betragtede ham med blide øjne, han var virkelig hvad piger ville beskrive som en keeper.
Hun hævede øjenbrynet som han trak skjorten af hende, men lod ham. Et enkelt blik omkring sig opdagede hun hurtigt at de tiltrak sig lidt meget opmærksomhed, men i dette sekund bekymrede hub sig ikke. Hun fulgte blot med ham og meget ulig hvad man kunne forventes af hende, sneg hun sig ind under hans arm og lagde selv armene om ham, for at føle hans varme mod sig selv. Blot dette fik straks hendes tanker hen mod deres hud mod hinanden. Hun kunne englelig godt lide hans selvskab, hvilket overrasker hende da hun som regel ikke var typen der var sammen med den sammen mand flere gange, medmindre han virkelig havde gang hendes opmærksomhed.
Hun fulgte ham mod en stor bygning, hvor hun ledte an ovenpå og be på sit værelse. Hun grinede og skubbede ham ned i sengen, mens hun selv langsomt gled ud af sit eget tøj.
Hendes værelse var stort, domineret af en den store seng, derudover et stortbsprjl hendes lang væggen, et walk incloset. Væggende lyse og eller var der nogle malerier og reoller.
Hun svingede md hofterne og lod kjoler falde på gulvet, så hun kun stod sit undertøj

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Tors 9 Jan 2014 - 22:02

Da han holdt armen om hende, så de gik tæt, fik han en følelse af at hun var hans. At gå med armen om en pige, eller holde i hånd, betød bare et eller andet. Han vidste dog også godt, at hun højst sandsynligt langt fra anså det sådan, og han var også bevidst om at det kun var i aften han havde hende. Det gik han i hvert fald ud fra. Han gik forholdsvist selvsikkert og lige, på trods af at han var fuld. Det var nok også derfor det føltes som om, at hendes lejlighed lå rimelig tæt på natklubben, for de var der på ingen tid. Han fulgte med hende op på værelset, og lod hende skubbe ham ned på sengen. Han sad på sengekanten, dog hvilede hans albuer på selve sengen, så han lå halvt ned, men stadig kunne se på Aphrodite. Han betragtede hende, da hun smed kjolen og kunne ikke undgå at sende hende et smil. Han følte sig lykkelig, i hvert fald i øjeblikket og det kunne han takke Aphrodite for. Han havde glemt alt om sit tidligere liv, og da hun ikke kendte til den del af ham, så regnede han heller ikke med, at han nogensinde ville blive mindet om det.

Han knappede atter skjorten op, for at smide den på gulvet. Han havde smidt skoene ude i entreen, så nu manglede han kun sine bukser. Dét at hun nu stod i undertøj, fordoblede afgjort hans lyst. Han kunne slet ikke forestille sig, hvordan de mandlige medarbejdere kunne modstå undertøjsmodellerne på modebureauet, men om ikke andet havde de måske også sovet med dem. Hendes kvindelige former passede var tydelige, og proportionerne var perfekte. Det var nemt at se hvorfor hun ville være egnet til modebranche. Hendes krop var perfekt - intet mindre. Zach var naturligvis beruset, men han ville nok have synes det samme i ædru tilstand. Det ville alle. ”Kom her” det var en udfordring i sig selv, at se på hende i længere tid, uden at røre ved hendes krop. Derfor ville han gerne have hende tættere på.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Tors 9 Jan 2014 - 22:48

Hun smilede, nød hans blik på sig og følte noget i sig selv hun ganske ikke havde følt før. Hun begærede i sandhed denne mand, det måtte hun indse, alt i hende skreg på hans blide berøring. Hun havde et direkte behov for hans blidhed og ømhed, ikke det som alle andre mænd gav hende, det sekund ønsker hun at have ham mere end noget andet.
Hun gjode som han sagde og hun tættere på ham "jeg vil gerne have du tager resten af"[/b"] hviskede hun svagt, der stod hun mere klar på at blive erobret af denne skulle engel, end nogen anden hun førhen havde mødt. Det skræmte hende, men hun vidste det var sandt, mere end noget andet [b]"jeg der dig" hun be dig i læben og satte sig ned på hans skød, hans bløde hud var varm mod hendes, men der var for meget stof og ikke nok hud. Hun bøjede sig ned mod han og lod sine læber svæve uden for hans, mens hun stille begyndte at åbne hans bukser.
Hun betragtede ham, så kun ind i hans smukke øjne, mens hun fjernede dig fra hans skød, kun for at trække bukserne af ham. Hun smed dem en mange gulvet, satte dig own på hans skød, denne gang trykkede hun sine læber mod hans, hun lod sine fingre flette ind i hans hår og sukkede nydende. Hvad var der dog galt med hende?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Fre 10 Jan 2014 - 17:30

Normaltvist var han kun sammen med piger, han havde udviklet følelser for på et eller andet plan, men aldrig sådan uden betingelser. Det var måske også fordi de færreste piger kunne være sammen med en mand, uden at blande følelser ind i det, men det var der nogen som kunne, og det virkede til at Aphrodite var en af dem. Da hun satte sig på ham, bevægende han hænderne rundt om livet, så de var placeret nederst på hendes ryg. Hendes åndedræt fugtede hans læber, idet hun kom tættere på ham. Han lod sine læber ramme hendes hals, og kørte hænderne op til hendes bh-lås. Hun var ekstremt attraktiv, og han kunne ikke undgå at få en masse forestillinger i hovedet. Hormonerne rasede i ham og medførte ret hurtigt at han blev hård. Det var forskelligt fra pige til pige, men det krævede ikke særlig meget fra Aphrodite. Han fjernede bh’en, hvorefter han smed den over til hendes kjole. Han trak hende ind mod sit bryst, så han kunne mærke hendes former, og gengældte hendes kys meget sensuelt. ”Du er fantastisk” hviskede han, og mente det på måder, hun ikke kunne forestille sig. Hans hånd fandt frem til hendes bryster for blidt at nusse dem. Den anden førte han ned mod hendes trusser, for blidt at tage fat i hendes røv. ”Hvad vil du gerne have, jeg gør ved dig?” han ville næsten gøre alt, hun tændte på og ønskede han skulle gøre ved hende. Han ville hellere end gerne trænge ind i hende, men han vidste også, at det tog længere tid for piger at få den lyst, og hvis hun havde brug for at varme op, så ville han gerne give hende det.

Hun havde højst sandsynligt ingen idé om, hvad han kunne gøre ved hende, hvis han lod sin magi indtræde. Dog krævede det, at han kendte til hvilke smerte hun gik rundt med indeni. Han håbede selvfølgelig på, at hun slet ikke havde dem, for det ønskede han ikke for nogen. I hvert fald ikke de værste af slagsen, for nogle smerter var også sunde at gå rundt med. Hendes lejlighed var ganske stor, og ikke mindst hendes værelse. Han anede ikke at man tjente så mange penge på, at være model, men det var dog heller ikke noget han lagde yderligere mærke til, fordi al hans koncentration var lagt på den unge kvinde.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Fre 10 Jan 2014 - 19:44

Hun sukkede, klukkede øjnene og lagde armene tæt om hans hals, hun følte han arme om sig, hans læber mod sin hals og fingrene åbne bh'en. Hendes åndedrag blev stakåndet og hun havde ganske vidst lyst til ham.. i den helt store stil. Hun kunne tydeligt føle at hun ikke var den eneste der var lystige i dette øjeblikket, om det så var alkoholiker de styrede hans lyster, vidste hun ikke.
Hans ord fik hende til at smile, de var blidt og alligevel holdet de også så meget bag sig "du er da også rimelig fantastisk, hvis jeg da selv skulle sige det" sukker hun og lagde hove tilbage. Hans hånd mod hendes bryst fik hende til at stønner svagt og hun greb fat i hans hår, trak i det, gav udtryk for sin behag den vej. Bare generelt hans hænder gjorde ikke hendes ophidselse mindre, snarere omvendt, hun blev mere tændt af det.
Hans spørgsmål fik hende til at stoppe og hun fjerner hans hænder og lagde sin egen mod hans kinder. Ganske blidt kyssede hun han og trak sig væk. Hun gik om bag ham og gled ned i sengen, med et smil kravlede hun hen til ham, lagde armene om ham "du skal gøre hvad du har lyst til, jeg skal nok sige fra hvis jeg ikke bryder mig om" hviskede hun i hans øre. Hun kyssede blidt hans hals, før hun trak sig væk og lagde dig ned i sengen, i håb m at han ville følge skik og lægge sig over hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Fre 10 Jan 2014 - 21:39

Han var glad for, at hun lod ham blive revet med af øjeblikket, uden at skulle tænke så meget over det. Det var måske også fordi det var svært for ham at tænke på andet end hans egne lyster - i hvert fald med alkohol i blodet. Det var heller ikke ligefrem fordi han havde været sammen med enhver pige, han kunne få fingre i. De tre år i militæret, havde specielt gjort det svært for ham at møde hunkøn igennem sin ungdom. Han vidste heller ikke hvilke fyre hun var vand til, men hvis det var bad boys, var de nok ikke så blide. Hun kunne også godt regne ud, at han ikke var fyren som kun var ude på one-night-stands.

Han vendte sig om, da hun lagde sig ned i sengen, hvorefter han kravlede op over hende, så hans ansigt var få centimeter over hendes. ”Jeg har lyst til dig” hviskede han. Der var ikke noget andet han hellere ville have. Hans læber ramte hendes, hvorefter han trak hendes trusser af. Han bevægede den ene hånd ned mod hendes underliv, for langsomt at køre en finger op i hende. Han kyssede sensuelt hendes hals, i takt med at han satte tempoet op. Han mærkede sine boksershorts stramme yderligere, og trak dem derfor af med den modsatte hånd. Størrelsen var flere centimeter over gennemsnittet, primært på grund af hans højde, så det var oftest rigeligt til at tilfredsstille de fleste kvinder. Da han kunne mærke hun var blevet vådere, trængte han ind i hende og hævede derfor sin overkrop lidt, for at kunne tage styringen bedre. Han placerede begge hænder på hendes hofter, og kørte langsomt ind og ud af hende. Hun var vidunderlig, intet mindre. Det føltes stramt, og varmt, og som tiden gik hævede han tempoet en smule. Hans åndedræt blev væsentligt tungere, og kropsvarmen større, dog var han langt fra forpustet. Hans fysik kunne holde til mere end de fleste andres, specielt fordi han gik så meget op i at opretholde sin form. Efter lidt tid lagde han sig tættere på hende, så afstanden gav hende muligheden for at holde om ham, men også så han kunne komme dybere ind i hende. Den lykke han følte, kunne ikke beskrives med ord, lige meget hvor meget han gerne ville udtrykke det for hende, så vidste han stadig ikke hvordan hun forholdte sig til dette og hvordan hun havde det med ham.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Fre 10 Jan 2014 - 22:00

Hun betragtede han lægge dig over hende og smilet dannede sig på hendes læber, han var fantastisk også blid, det var som om han vidste hvad hun ønskede og blot gav hende det. Om det så også vat fordi han selv ønskede det vidste hun ikke, men om det så var gjorde det hende intet fordi det blot glædede hende at han skulle føle blot en smule. Selvom hun ikke var typen der gik ind for forhold og følelser, så kunne hun ikke lade hver med at føle blot en smule. Hans blidhed og venlighed, fik hende til at føle sig heldig at hun var den der lå under han og ikke en anden.
Hans ord fik hende til at klukke "mhh jeg har skam også lyst til dig, meget endda" sukkede hun og lagde armene om hans hals, hun gengældelse blidt kysset, lod ham trække hendes trusser af, da hun ikke ville sige ham imod. Langsomt blottede hub sin hals for ham, som de bløde læber gled ned af den, hun stønner svagt, lagde hoved tilbage og gispede svagt. Hun ved sig i læben, samlede benene om hans liv, da han trak sin finger ud, gispede hun da den blev erstattet med noget andet og bedre. Hun stønner højere, lukkede øjnene af ren nydelse.
For hvert stød skønnede hun, opfordrede ham blot til at fortsætte hvad han havde gang i. Med armene om hans hals, lod hun den glide ned af ryggen, rev ham ned af ryggen "du er...fantastisk" gispede hun og bevægede sine hofter med hans stød. Hvert enkel stød fyldte hende med mere nydelse og hun rev ham ned af ryggen eller stønnede som bevis på den nydelse ham påførte hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Fre 10 Jan 2014 - 22:36

Piger beskrev ham ofte, som en romantisk og sexet fyr, dog betød det langt fra at han havde været i en masse lykkelige forhold. Han havde kun været i et enkelt forhold i sin gymnasietid, hvor hun endte med at være ham utro. De piger han havde mødt efterfølgende, havde aldrig blevet til mere end flirts. Det var så åndssvagt, for han var mand nok til at høre sandheden, og hun kunne bare slå op med ham, inden hun gik i seng med en anden. Naturligvis ville han stadig føle hjertesorger, men det var ikke nødvendigt at hun også gjorde ham vred. Om så hun havde tusindvis af undskyldninger, så ændrede det alligevel intet.

Han kærtegnede hendes bryster en smule, mens han fortsatte det høje tempo, og gav hende lidt hårdere stød. Han kyssede hende en gang imellem, det var dog begrænset på grund af stønnene. Han kunne mærke, at han var tæt på at komme, og selvom han ikke ville have det skulle ende, så kunne han ikke just holde sig tilbage. I hvert fald ikke overfor hende. Der var intet ved hende, som kunne tænde ham af. ”Oh yes” stønnede han, hvorefter han mærkede verdens dejligste følelse strømme ud i hver enkelt celle i sin krop. Han havde lyst til at sige hendes navn, men det hele gik så hurtigt, på grund af at han var beruset, og hun havde trods alt heller ikke kaldt hans navn. ”Det er du også” de grønne øjne vendte ind i hendes, og han lagde sig en smule tættere på hende, over den træthed der ramte ham. Han kørte dog stadig langsomt inde i hende, på trods af at han var kommet. Der ville dog ikke gå særlig længe før det var ovre. Forhåbentligt havde hun også kommet, eller var tæt på det. Det var ikke fordi han var kommet specielt hurtigt, så hun havde nok intet imod det, men hvis det alligevel var for tidligt, ville det udelukkende kun være en kompliment. Det fortalte kun, at hun tændte ham mere end sædvanligt. Han lod fingrespidserne glide ned langs siden af hendes krop, idet hans vejtrækning blev mere rolig. ”Må jeg godt overnatte hos dig?” det sidste han ville, var at forlade hendes side og gå alene hjem. Specielt nu hvor trætheden havde ramt ham, dog ville han ikke blive, hvis det var imod hendes ønske. Derfor virkede det mest høfligt at spørge, før han lagde sig ned ved siden af hende. Han kørte hånden op i hendes hår, for at kører sine fingre igennem det. Hans øjne var dog kun fokuseret på hendes ansigt, og hendes øjne. Øjne som han følte han kunne se en evighed ind i.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Gæst Fre 10 Jan 2014 - 23:01

Hun skønnede højere, skønnede hans navn og tegn på han skulle fortsætte. Hver enkel af hans kys sendte små stød igennem hende. Præcis som hver enkel stød gjorde, hun lukkede øjnene, rev ham hårdere ned af ryggen. Hun åbnede øjnene, kunne mærke hvordan hun blot kom tættere og tættere på st komme, selvom hun ikke just ønskede det hele skulle ende, havde alting en ende. Hand hud der gled over hendes, den varme der var under hendes fingre spidser var blot et bevis på hans tilstedeværelse og nærvær på hende.
Hun stønner højere da hun følte sin orgasme glide ind over hende. Hun gispede og sukkede, skulle næsten lige lande efter den nydelse der vat gledet over hende. Hun sukkede og lod ham at ligge over hende, hun tog blot imod hans vægt, lagde armene om ham og strøg ham ned af ryggen og igennem håret "der er intet jeg hellere ville end at du blev" hun smilede kærligt og trak sig væk fra ham, dog kun for at ligge sig on på siden, med fronten mod ham "mhh sikke dog som du kan" hun mel mere kælen end noget andet. Hendes øjne lyste op i et drillende skær, mens hun trak dynen hen over dem.
Om hun sp ville indrømme det eller ej, så var hun blevet træt og havde nok brug for en smule hvile, før der skete andet. Hun lagde sig om på maven, sukkede og stadig med ansigtet rettet mod ham, gange hun svagt. Hun vidste ikke dette sekund hvad der skulle ske eller hvad hun ville have, andet end dejlig hvile, tæt op af denne fantastiske engel, der lp ved hendes side. I hvilken form, om de skulle ligge forhold af hinanden eller ej vidste hun ikke. Men hun måtte tage det som det kom.
Hun lukkede svagt øjnene i, smilede fortsat godt tilfredstillet og ør. Det var ikke fordi hun efterhånden ikke havde prøvet det meste, men dette var anderledes end så meget andet hun havde prøvet og på. En god måde

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Zachary Fre 10 Jan 2014 - 23:37

Han lagde sig ved siden af hende, da hun godt ville have at han blev hos hende. Han var glad for at hun komplimenterede ham, men hvis han ikke var god til det fysiske, så havde han ikke så meget at prale af. Den intellektuelle del af ham, kunne i hvert fald ikke holde til en universitetsuddannelse, så fysikken og styrken var helt klart dominerende hos hans karakter. Han lagde sig om på ryggen, dog så han stadig på hende, blot de sidste sekunder, inden han lukkede øjnene i og ret hurtigt faldt i søvn.

//Efterfølgende morgen, klokken 9:14

Hovedpinen var uudholdelig, men ikke desto mindre, var dét det eneste tegn på tømmermænd han havde - til sit held. Der var intet værre, når man slet ikke kunne tage sig til noget, dagen efter en bytur. Han vendte blikket om mod Aphrodite, og et smil formede sig på hans læber. Han huskede godt, at han tog hjem med hende, men det havde virket så surrealistisk, at det var dejligt at få det bekræftet. Han huskede godt, at de havde dyrket sex, og alle tegnene på det var også til stede. Der var dog få glimt, han ikke huskede, men bevidst om det var han. Det var også svært at samle alle hans følelser omkring dette, da han som sagt var beruset, og højst sandsynligt ikke følte så meget, som han normalt ville have gjort. Han så lidt mod uret, og tillod sig selv at stå op. Han var ikke typen der sov særlig længe, og han følte sig stadig frisk selvom han kun havde fået seks, syv timers søvn. Desuden kunne han umuligt falde i søvn igen, med en så stærk hovedpine. Hans hoved dunkede da han gik flere skridt frem, men han formåede dog at få sine boksershorts og denimbukser på. En trøje var for ham ligegyldig, da han på en eller anden måde, følte sig hjemme i hendes lejlighed. Han gik forsigtigt og så lydløst som muligt ud af døren, for at finde frem til køkkenet. Han tog et glas ned fra skabet, for at fylde det med vand, hvorefter han hurtigt bundede det. Hans hals havde føltes ualmindeligt tør, så det hjalp utrolig meget at drikke noget. Han betragtede udsigten over byen fra hendes køkkenvindue, hvor de virkede til at være på en af de øverste etager.
Zachary
Zachary
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Et hus i Forêt

Antal indlæg : 209


Tilbage til toppen Go down

Wild One  Empty Sv: Wild One

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 2 1, 2  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum