Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
My best friend (A wild night) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
My best friend (A wild night) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
My best friend (A wild night) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
My best friend (A wild night) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
My best friend (A wild night) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
My best friend (A wild night) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
My best friend (A wild night) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
My best friend (A wild night) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
My best friend (A wild night) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
My best friend (A wild night) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

My best friend (A wild night)

2 deltagere

Go down

My best friend (A wild night) Empty My best friend (A wild night)

Indlæg af Yun Søn 3 Aug 2014 - 22:46

Tid: Klokken 20:00
Sted: Værtshus
Vejr: Mørkt, koldt og skyfrit



En stille kold fredag aften i en lille lejlighed, sad Yun i på sit værelse og gjorde sig klar til en vild aften i byen med hendes veninde Bailey. Hun tog en kort sort kjole på som glimtrede i lyset. Lidt mascara, lidt blå øjenskygge og håret redt i gennem og løst. Hun tog en taxa til hende og Bailey's yndlings værtshus. Der var mange mennesker der inde som drak og dansede løs på danse gulvet. Yun satte sig ned på en bar stol oppe ved baren og bestilte en mojito, imens hun ventede på Bailey.

(Undskyld for det lidt korte svar :3 )
Yun
Yun
Novice (Rank 2)

Bosted : Inde i byen i en lejlighed.

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

My best friend (A wild night) Empty Sv: My best friend (A wild night)

Indlæg af Bailey Søn 3 Aug 2014 - 23:44

Bailey gik jo i byen så ofte som han overhovedet kunne komme til, det var en en tryghed ved at tage i byen som han havde. Det var der som han fik sin opmærksomhed, som han ikke ofte fik når han arbejde. Måske var det også det at folk var fulde, så man ikke viste om de var hetro eller ej. Det var vel også et af de øjeblikke hvor han sådan rigtigt kunne gøre noget ud af sig selv, også lade aftenen se om han havde gjort det godt nok eller ej.
Han havde taget en mørkelilla kort kjole på, som ingen stropper havde. Hans hår havde nogle flotte krøller, og hang ned af hans ryg og skulder. Han havde taget et ret så høje højhælede sorte sko på, som dækkede tæerne til. Han var jo ikke ligefrem en af de højeste personer i verden, så at bruge ret så høje sko på gjorde intet.
Han havde nok brugt et par timer på at gøre sig klar, skiftet kjole flere gange. Der var bestemt ikke nogle tegn på hans opførsel, som afslørede at han faktisk var en dreng. Han lignede en pige på en prik, og ikke mindst så opførte han sig virkelig som en. Det var først når han tog kjolen af, at det afslørede at han ikke var en pige.
`Jeg er på vej. xoxo´ skrev han på sin hvide mobil, som var dækket af pinke perler og andre ting. Han havde aftalt at tage i byen med en af sine veninde, og det var bestemt noget han glædet sig til. Nok plejede han at tage ud i større mængder, så kunne han forsvinde uden nogen lag mærke til det. Det var vel også bare skønt med en hyggelig tøsseaften, hvor man kunne kigge og ikke mindst snakke om fyre.
Han forlad sin klamme lejlighed, med en lille sort taske over sin ene skulder. Som indenholde hans mobil og ikke mindst penge, som han skulle bruge til at købe drinks for.
Det tog ham omkring 15 minutter, før han havde kommet hen til værtshuset hvor de plejede at mødes. Det var vel et af deres ynglingsteder, hvor de bare kunne sidde og hyggesnakke. Han var der omkring 20:05, som nok ikke overraskede Yun.
Han gik bare roligt ind og kunne dufte den dejligt duft af øl og cigarret, som næsten ligefrem satte hans tænder i vand. Hans blik blev mødt af den unge kvinde som sad oppe ved baren, og nok ventede på en eller anden som hed Bailey.
Han trippede ligefrem der op og gav hende et blidt kram bagfra "undskyld jeg kommer forsent" sagde han og smilte, som han satte sig på stolen ved siden af hende. Hans blik gled kort over på bartenderen "det samme som hende" sagde han og vende sin opmærksomhed mod sin veninde.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

My best friend (A wild night) Empty Sv: My best friend (A wild night)

Indlæg af Yun Ons 15 Okt 2014 - 18:33

Yun smillede af glæde da hun så hendes veninde komme ind af døren til værtshuset. Bailey så virkelig smuk ud i aften. Da han satte sig på barstolen ved siden af hende kiggede Yun på ham med elevator blikket. "Hold kæft hvor ser du godt ud, som altid. Nu er der jo ingen der får øje på mig, med den smukhed du har" sagde hun med et lille grin og gav ham et blidt kram. "Nå, skal vi drikke os i hegnet i aften eller hva skal vi?" og tog en stor slurk af sin drink.
Med stille bevægelser, så hun rundt. Hun spottede en fyr henne i højre hjørne sidde ved et bord sammen med sine venner. Fyren hun spottede havde sort, med sådan lidt pjusket hår. Kort fuldskæg. Han mindede lidt om hendes roomie, Tyler.. Ham her var bare lidt mere muskuløs. Fyren fangede Yun i at kigge på ham. Hun smillede til ham og kiggede genert væk igen.

My best friend (A wild night) Tumblr_static_tumblr_m8c65q4nny1r2lgcto1_500
Yun
Yun
Novice (Rank 2)

Bosted : Inde i byen i en lejlighed.

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

My best friend (A wild night) Empty Sv: My best friend (A wild night)

Indlæg af Bailey Man 27 Okt 2014 - 20:51

Det var ikke ligefrem fordi at Bailey var ked af at komme forsent, det var jo en ting som lå i hans natur. Han ville bare ikke gå ud af sin dør, før han var sikker på at han så godt nok ud. Nu havde Yun jo også kendt ham i et stykke tid, så mon ikke hun overlevede når det kom til at han kom lidt forsent. Bailey så bare kort ned af sig selv og gav et lille grin fra sig "tak.. men du ser da også godt ud" sagde han og gav et lille grin fra sig, og var altid glad for at få ros for sit udseende.
Han lag sit ene ben hen over det andet, mest fordi at man ikke skulle se op under hans kjole "ja det skal vi da" sagde han og havde faktisk glædet sig til denne aften, hvor de bare skulle være alene og have sådan en rigtig tøsse aften, uden de andre veninder som de havde tilfælles.
Det gik ikke længe før drinken blev sat foran ham, og den unge og ret så flotte bartender bag baren sagde "det bliver på huset". Bailey smilte bare sødt til ham, og blinkede med det ene øje til ham "mange tak" sagde han og drak en lille smule af sin drink, før han vende blikket mod Yun. Han lod sit blik følge hendes mod den unge mand, som bestemt ikke så dårligt ud. Bailey lod bare sit blik glide hen mod Yun igen, så kiggede genert væk fra ham "han ser da meget godt ud?" sagde han og gav et lille grin fra sig.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

My best friend (A wild night) Empty Sv: My best friend (A wild night)

Indlæg af Yun Man 29 Dec 2014 - 16:02

"Jamen tak.." Hun tog et sip af det der var tilbage i hendes glas og kiggede rødmende på Bailey og trak på smilebåndet.. "joh, han er da meget pæn". Hun vendte sig om og kiggede på ham igen. "Okay, han er meget flot". Der var et eller andet over ham, som bare strålede af charme. Han så også lidt mystisk ud, på den gode måde. Yun ville gerne lære ham bedre at kende. Men hvordan? Hun var meget genert når hun snakkede med drenge som hun ikke kendte. Men når der så var en fyr som så mystisk ud, så måtte hun bare lære ham bedre at kende uanset om hun var genert. "Synes du jeg skal gå hen og snakke med ham?" spurgte hun Bailey om.
Yun
Yun
Novice (Rank 2)

Bosted : Inde i byen i en lejlighed.

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

My best friend (A wild night) Empty Sv: My best friend (A wild night)

Indlæg af Bailey Ons 31 Dec 2014 - 9:35

Han kunne ikke lade være med at smile over hvordan hans veninde reagerede på denne mand, som en lille skolepige som beundrede drenge på afstand. Sådan en pige som bare havde brug for et skub, for at sige hej til det hun nu beundrede. Det var da bestemt en ting som Bailey nød at hjælpe med, hvis han så skulle hive hende der over.
Det var jo ikke fordi han selv var ude på at score noget som helst denne aften, ellers havde han nok været på vej der over allerede. Han havde noget meget bedre ventende på ham, end en eller køn mand som han nok aldrig fik set igen.
Han vippede let med sin fod og nikkede svagt ”det synes jeg du skal, skader jo aldrig noget” sagde han og tog sin drink i hånden ”så kan denne underholde mig imens” sagde han og tog en lille tår af den, før han satte en hånd mod sin veninde og skubbede hende blidt ned fra stolen ”afsted med dig” sagde han og smilte kærligt til hende.
Bailey
Bailey
Competent (Rank 11)

Bosted : Han bor sammen med Leetha i en lejlighed i den dyre ende.

Antal indlæg : 596


Tilbage til toppen Go down

My best friend (A wild night) Empty Sv: My best friend (A wild night)

Indlæg af Yun Fre 16 Jan 2015 - 16:38

Yun smilede, da hendes veninde skubbede hende blidt ned fra stolen. "Synes du?" sagde hun og tog sit mini spejl frem og tjekkede sin make up og om hun havde noget i tænderne. Det var ikke noget hun sådan tjekkede tit, men når det kom til at score fyre, så skulle hun da lige tjekker om alt sad fint. "Okay, get ready boy". Hun kastede med sit hår og gik med stilfulde skridt hen til ham. Inden hun nåede hen til ham vendte hun om og så nervøst på Bailey. "Jeg kan godt, jeg kan godt.. bare smil og vær sød og chamerende". Så vendte hun sig om igen og så at han havde fået øje på hende. Åh nej, bare han ikke så at jeg var på vej hen til ham og så vendte om. Men nu bliver jeg jo nød til at gå hen til ham. Stadig med stilfulde skridt, gik hun hen til den sofa stol han sad i og satte sig over for ham. "Hey.." Hun vidste ikke hvad hun skulle begynde med at sige. "Øhm, jeg hedder Yun..." inden Yun kunne nå at sige mere, afbrød han hende. "Derek.. Hva så, hvad bringer der her ned? Har set du har holdt øje med mig"
Yun blev stum et øjeblik. Det var pinligt. "Jeg ville bare.. høre om jeg kunne byde på en drink?"
Derek kiggede ned på sin halv tomme øl glas på bordet. Yun smilede skævt og håbede på han sagde ja. "Joh, hvorfor ik" sagde han og tømte sit glas. "Jeg går op og henter dem." sagde Yun og skulle til at gå, men Derek greb fadt i hendes arm. "Jeg betaler". Derek tog sin pung frem og gav hende 100 kroner. "Okay, tak" Yun gik op mod Bailey igen og kiggede på Bartenderen "Jeg skal have to øl". Bartenderen nikkede og fyldte to glas med øl. Yun kiggede hen på Bailey igen. "Hans navn er Derek og er vildt charmende, tror du jeg har en chance?"
Yun
Yun
Novice (Rank 2)

Bosted : Inde i byen i en lejlighed.

Antal indlæg : 19


Tilbage til toppen Go down

My best friend (A wild night) Empty Sv: My best friend (A wild night)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum