Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!)

3 deltagere

Go down

Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) Empty Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!)

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 19:39


Godmod, Meta-Gaming, Powerplay - Hvad er det, og hvorfor er det der?!




De tre ting er det som man ikke gør In-Game.
Betydning:
Godmod - Godmod er indbegrebet af At Spille Gud, det vil sige fx at du styrer en anden karakter. Du siger: * Jeg smider en spand i hovedet på dig og du falder bagover af det* - det er Godmod, fordi at du i din post siger hvad HAN gør. Du ved ikke hvad han gør, du ved ikke om han falder bagover. Så derfor istedet for at sige at han direkte gør det, så siger du: Der er chance for, eller måske falder han bag over. Da der er chance for at han faktisk undgår det. Det samme hvis du siger at en person vil gøre noget i nærmeste fremtid det er Godmod, da du ikke ved om han/hun gør det.

PowerPlay - der er mange former for Powerplay:
1) - betyder at du bruger kræfter du ikke har, og at du ikke har begrænset dine kræfter overhovedet. Som fx at du kan absobere verden uden nogen form for realistisk grund.

2) - Du aldrig lader dig blive ramt af din modstander, og altid finder måder at flygte på selvom måderne er urealistiske og teknisk set ikke kan lades at gøre. (Lad dig blive ramt i nu og næ)

3) - Supermand findes ikke, og selvom det er fantasi og alt er muligt så er der stadig grænser, derfor er det vigtigt at når du kæmper så bliver du ikke ved med at kunne lave den her syge kugle af død og ødelæggelse men du bliver lige så stille tappet for kræfter og dine angreb bliver også svagere. Tænk på hvor meget energi din karakter faktisk bruger på at lave de ting som han/hun laver. Hvis du bare bliver ved med at få flere og flere kræfter så er det PowerPlay, da det er fuldstændig urealistisk, du kan være en halv-dæmon, en vampyr, en hel dæmon, en super sej Over Lord, men selv disse kan ikke holde til at få en skyskraber ned over sig uden at blive ret så brutalt kvast af det!

Meta-Gaming:

Meta-gaming betyder at du bruger Off-Game(Når du ikke er i et emne) viden In-Game(Når du er i et emne). Så hvis jeg siger til dig over MSN, eller en anden chatbox at Ma'lakel rigtig godt kan lide æbler, så er det Meta-Gaming hvis din karakter In-Game lige pludselig ved det, fordi... Ma'lakel har aldrig fortalt din karakter det, så derfor ved han/hun, det ikke!

Alle disse Regler bunder i at man skal være realistisk, man er ikke Gud, man har ikke Kolosalt Kosmiske Kræfter, bare fordi man er en overnaturlig rase. Du er et stadig væsen der kan bløde, dø, og blive skadet.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) Empty Sv: Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!)

Indlæg af Damia Søn 30 Maj 2010 - 19:45

Jubiii *at have kendt til alle de ting i forvejen* xD
men jeg har før revet mig med og powerplayet uundskyld Malakel *flot du gav dig tid til at skrive det.. tror ikke jeg ville have tålmodighed til det XD*
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) Empty Sv: Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!)

Indlæg af Malakel the Vanquished Søn 30 Maj 2010 - 19:50

Det er ok, jeg gjorde det også sådan lidt igår xD fordi jeg er træt og ja bare sad som en Zombie og slåssede med Zane.

Malakel the Vanquished
Proficient (Rank 17)

Bosted : Nid de la Voix i Frankrig.

Antal indlæg : 1466


Tilbage til toppen Go down

Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) Empty Sv: Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!)

Indlæg af Damia Søn 30 Maj 2010 - 19:52

Haha malakel nogengange skriver man bare og BUM = Powerplay XD
Inde på ps(potterskolen) bryder jeg alle regler næsten XD men bruger derinde er mine ynglingsbrugere og kan derfor ikke slippe den idiotiske side :O
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) Empty Sv: Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!)

Indlæg af Gæst Søn 30 Maj 2010 - 19:58

Synes det er virkelig fedt at vi har så mange der går op i at vi skal skrive meget! :) at folk faktisk er enige med os i at det er mega kedeligt i længden når man kun skriver 3-4 ord x) eller for at sige utrolig kedeligt! Men anyway, jeg vil virkelig opfordre folk til at tage imod det vi giver jer! Også ikke bare sidde og være sure tilbage, mens jeg for et mokken svar, jamen det er jo svært! Gu er det ej svært! Vi kan alle lærer det! Og der er mange af os som mig og Ma'lakel som har været ordblinde, og se på os, vi er nogen af dem som skriver lange indlæg! synes bare ikke det er nogen undskyldning for at skrive så lidt ^^ Så værd nu venlig og tage imod det vi giver jer at hjælp, og giv en stor hånd til dem som vil sætte sig ned og bruge tid på at lave det til os! :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) Empty Sv: Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!)

Indlæg af Angelie Man 18 Okt 2010 - 10:40

Ooooog... Dette emne løftes også lige for dem, som IKKE skulle have læst det endnu.. Så gør det venligst.. xD
Angelie
Angelie
Proficient (Rank 16)

Bosted : En hus, en seng.. Et træ.. Hvad hun bevæger sig forbi, da Angelie ofte rejser rundt i verden enten på quests eller som tjenestehund

Antal indlæg : 1681


Tilbage til toppen Go down

Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!) Empty Sv: Godmod, Meta-Gaming, Powerplay, hvad er det? (Skal Læses Af Alle Der Ikke Ved Hvad Det Betyder!)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum