Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Karakter drab. - Skal læses! EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Karakter drab. - Skal læses! EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Karakter drab. - Skal læses! EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Karakter drab. - Skal læses! EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Karakter drab. - Skal læses! EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Karakter drab. - Skal læses! EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Karakter drab. - Skal læses! EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Karakter drab. - Skal læses! EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Karakter drab. - Skal læses! EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Karakter drab. - Skal læses! EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Karakter drab. - Skal læses!

2 deltagere

Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Gæst Man 21 Feb 2011 - 14:49

Min karakter er død - Hvad nu?

Ja i det fleste tilfælde, lader du den være død, og laver en ny, hvilket også giver en del mere relastisk spil. Men nu ved jeg jo at andre har det lige som mig, og ikke kan give slip på deres karaktere, og gerne vil have en mulighed for at live dem op igen, og det skal i selvfølgelig have lov til, selvom at jeg dog vil påpeje at det giver mere spil at lade den være død. Men hvordan er det lige man gør det, uden at man har powerplay indvolveret. Og nu vil jeg efterhånden kalde mig selv, en form for ekspert eftersom at min dejlige karakter Faith er blevet genoplivet, hele 3 gange. Men man skal også huske sig selv på, hvor mange gange synes man, at man skal lade dem live op. Hvor går grænsen på at det også bliver for meget? Få svarende her. (dette skal følges!)

Først: Din karakter er død, og derfor vil det i mange tilfælde blive et spøgelse (dette gælder kun for mennesker som hvis sjæl ikke kan give slip på jordens overfalde, mange gange fordi de har et mål om at de vil dræbe personen som dræbte dem, og derefter vil de blive revet ned i helved, hvor de holder til). Når det kommer til, alle andre væsner der ikke er mennesker. Vil de enden blive til djævle, eller guds hjælper, nemlig engle. Dette indkludere dog ikke Vampyrer, da de allerede er døde, så vil de gå op i røg og støv, og forsvinde fuldstændig fra jordens overfalde. Så tænk jer en ekstra om, om i virkelig vil ofre jeres vampyr i et spil, hvor at døden kan spille ind. Fordi, du for ikke din karakter tilbage!! Og det samme med engle, de vil også forsvinde, fordi at gud vil kun lade sine hjælper dø, når han ikke længere menere at han har brug for dem. Så der skal du tænke dig godt om også. Igen, du får ikke din elskede person tilbage, nu er du advaret.


For at opsumere

  • Mennesker, Animagus, Varulve

    - Er de eneste racer som har en sjæl som sådan, og kan få lov til at gå rundt på jorden som spøgelse, hvis de har et formål med det. (fx hvis de vil have hævn, eller bare ikke var klar til at dø). Der efter vil de enden forsvinde op til gud, eller ned til Lucifer, alt efter hvordan den karakter var ingame.


  • Engle

    - Vil dø, og ikke længere komme tilbage. Måske hvis at gud benødiger dem, vil de fødes som et menneske barn (Det vil sige at du bliver et lille spædbarn). Men oftes vil Englene forsvinde og ikke længere komme tilbage.


  • Djævle

    - Vil blive genskabt af helvedsflammer, og vil aldrig nogen sinde blive andet end Djævle. Det er derfor, at det er så svært virkelig at slå en djævel ihjel, da den bare vil komme igen, og igen. Dog vil der være konsekvenser, Lucifer straffer altid dem som der kommre tilbage, med ar som aldrig nogen sinde vil heales helt, og skabe en utrolig stor smerte i kroppen. De første tre ar, er måske lige til at leve med, men derefter kan det godt gå hen og blive en del mere pinefuldt, og kan drive en vær til vanvid.


  • Vampyrer

    - Disse skabninger, har ingen sjæl, de er allerede døde! Derfor, hvis din karakter er en vampyr, og dør ingame, vil vampyrern blive til støv og forsvinde fuldstændig fra jordens overfalde, og ikke komme tilbage mere. Den kan ikke genskabes, den vil ikke blive til spøgelse, da sjælen døde da mennesket blev bidt.


  • Dæmoner, Elver, Aspara og Dværge

    - Disse væsner, er blevet skabt af, vand, ild, luft og jord. Og hvis det er skygge dæmoner, er de blevet skabt af dette. De vil derfor gå i et med deres element, når de dør, det vil sige at en ild dæmon dør, vil de gå op i flammer og forsvinde fra jordens overfalde. En elver vil forvandle sig til et træ, mens at aspara vil gå i et med naturen.Til sidst men ikke mindst, vil dværgene blive til sten. Der ud over vil de heller ikke blive til et spøgelse, eller blive djævel (især ikke dæmonerne, da djævle og dæmoner har et evigt had til hinanden), eller engle. Disse er også karaktere man skal passe godt på, hvis man vil beholde dem.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 18:42

Hvad så med Blandinger?

Jeg ved godt at det er et rimelig barnligt spørgsmål da jeg selv er en Blandingsrace og endnu ikke har fundet ud af selv hvad for en slags Dæmon der er blandingssiden, men hvad med Menneske & Vampyr?
Vil den menneskelig del af sjælen så forblive på jorden og blive genfødt, som et komplet og rent menneske, mens Vampyr delen dør?
Jeg ved godt at det er den mest banale og ligeud forklaring, men jeg ved at hvis jeg selv havde en Vampyr & Menneske blanding ville jeg gøre alt for at de personen kom tilbage som den de nu var før... Derfor er det jo lidt besværgligt da sådan nogen som mig (Stædige, irriterende, ordkløvende og så videre...) vil gøre mange krumspring for at lige akkurat den person vil komme tilbage som de var før...
Altså er det sådan for alle?
For hvis nu vi tager Ahngel og slår ham ihjel, er det så bare slut for ham eller har han noget specielt da han er Admin? Ved godt at man ikke bare kan slå ham ihjel bare lige sådan, men det er jo nok fordi han er den mest Hardcore og historieindblandet Vampyr på VLM... Så er det virkelig sådan for alle?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 19:39

I og for sig, jo du kan godt bare slå en karakter ihjel. xD Hvorfor skulle du ikke kunne det?

Og Ahngel er en vampyr ligesom alle andre. "Hardcore og historieindblandet" er da næppe en undskyldning? Det giver da bare MERE mening at slå ham ihjel så? xD

((Dette er en subjektiv holdning som intet har med admins at gøre))

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 22:02

Det ved jeg godt Horus...
Det er jo bare som sagt om det så er sværere at slå en ihjel hvis man er blandet ind i så meget og så stærk. Jeg ved jo ligesom godt at selv den stærkeste herinde ikke må lave GodMode for lang tid.
Og selvfølgelig giver det mening at han er en af de der i hvert fald skal ud af billedet i den forestående kamp, men endnu engang er det lige den del at han er indblandet der kommer ind i billedet...

Men jeg venter stadig på mit svar om blandinger^^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 22:32

En blandings race, er altså ret svag d: ked af at skulle ødelægge det for dig, men at en race skulle have splittet sine racer op, gør den svagere. Fordi at personen ikke ville kunne fokusere fuldt ud på en del.

Men til din spørgsmål, vil en der er halv menneske, vil menneskedelen kunne blive, mens at den anden halvdel ville dø.. Hvis begge dele er et væsen, vil personen dø..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Zankuji Ons 23 Feb 2011 - 22:47

når så vi dæmoner dør bare så skal os der er dæmoner lave en ny karakter for vi bliver jo ikke til noget vi forsvinder jo bare hvorfor det har nemlig brugt så langt tid på min karakter Zankuji så håber ikke jeg kommer til at dø her inde
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Gæst Ons 23 Feb 2011 - 22:49

Jamen så kan jeg jo på en måde komme tilbage XD
Så er jeg tilfreds nok^^

Og det der med at Blandingsracer er svage gør ikke noget alligevel^^
Men eftersom jeg er en blanding af menneske og Luftdæmon (xD) vil min krop bare dø, mens der så siver luft ud af den som skal symbolisere Dæmonen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 17:18

Det.... var en meget lang sætning Zan.. Skulle læse den nogle flere gange, før at jeg faktisk forstod hvad det var som du ville sige, husk kommaer ^^' de er ret vigtige.

Men til Zan: Ja, som dæmon dør du, og forsvinder i et med dit element. Så det vil betyde for dit vedkommende, at du vil gå op i flammer, og derefter forsvinde fra jordensoverflade. - Så, jup du skal lave en ny karakter, hvis at du skulle dø.

Til Korah: Din luft dæmon, vil blive et med luften, også vil man så kunne diskutere om din menneske ville være stærk nok til at kunne overleve uden sin luft dæmon :]

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Zankuji Tors 24 Feb 2011 - 18:46

Så det vil sige at ens bruger bare bliver slettet fra siden af? det syns jeg kan være træls for så skal man til at lave en ny og alt det halløj.
Sorry men det syns jeg så skal jeg ikke deltage i kampen mod det onde.
Som jeg havde tænkt mig at jeg skulle har brugt for maget tid på Zankuji til at jeg vil lave en ny.

det så bare min mening om det vil ikke lyde sur på nogen måder.
Hilsen Zankuji
Zankuji
Zankuji
Master (Rank 23)

Bosted : bor i et hus i terre

Antal indlæg : 4936


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 18:56

Jeg vil så sige, at, thats life.. It ends, you know.. Heh.. Er da ingen af os, der virkeligt gerne vil af med vores karaktere, men der er da heller ikke nogen af os der vil gemme os i et huld? Altså, vi har vel en karakter..
Når jeg spiller min Vlad, tænker jeg da ikke det mindste på alt det jeg har lagt I ham, men hvad han personligt ville gøre.. og hvis Vladimir ikke ville kunne leve med den skam det ville være, at give op imod sin modstander, så giver han ikke op, og dør hellere..
Jeg spiller min karakter, ikke mig :) Jeg syntes denne her regel er mega god, da den gør at der er noget, jeg syntes der har manglet.. Angsten for at dø... Den burde også spille ind.. Hvad end du er.. Selv vampyre for den da.. Det er der deres overlevelses instinkt slår ind..
Jeg syntes Di Admins skal takkes for det..

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Jay Wu Tors 24 Feb 2011 - 18:57

Zankuji skrev:Så det vil sige at ens bruger bare bliver slettet fra siden af? det syns jeg kan være træls for så skal man til at lave en ny og alt det halløj.
Sorry men det syns jeg så skal jeg ikke deltage i kampen mod det onde.
Som jeg havde tænkt mig at jeg skulle har brugt for maget tid på Zankuji til at jeg vil lave en ny.

det så bare min mening om det vil ikke lyde sur på nogen måder.
Hilsen Zankuji

Der er ingen der siger du skal dø? Okay?... godt så har vi det på plads ^^.. det er dit eget valg hvis du vil leve eller dø. Det er ikke noget den anden char. bestemmer så det er lidt noget vås det der.
Jay Wu
Jay Wu
Teknisk Admin

Bosted : I en lille to værelses lejlighed i Di Morga.

Antal indlæg : 694


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Gæst Tors 24 Feb 2011 - 19:03

Men for det andet, er det jo også virkelig kedeligt, hvis at alle skal være sådan. "uha nej, jeg vil ikke dø, jeg har brugt flere måneder på den her karakter" - Hvorfor er der ingen der tænker på, hvor fedt et mord egentlig kan være.. og hvor meget det kan sætte igang på en side.
Jeg personligt synes ikke at reglen skulle være, at man ikke må begå dræb, uden at den anden er indvilligt i det. Der sker dræb hver dag i det virkelige liv, men hvor mange af de mennesker har måske sagt, nå ja... værsgo du må meget gerne dræbe mig, det kan vi sikkert få det sjovt ud af. Man skal også huske på balancen mellem det som der er realistisk, og hvor egoistisk man så vil være. Og vi kan vidst ikke rigtig komme uden om, at vi alle bliver en smugle egoistiske når vi ikke vil have der skal ske noget med vores karakterer..

Men synes det er kedeligt, at du skal gå hen og sige. Fordi jeg kan dø, og ikke genskabes.. så vil jeg slet ikke være med til noget som helst, hvor jeg måske kunne risikere at dø. Hvor meget sjov vil du så få ud af en side, der lige nu er i krig?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Karakter drab. - Skal læses! Empty Sv: Karakter drab. - Skal læses!

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum