Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

5 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 17:12

Battle Of Titans!

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) 2mmg0v6
(Plakat lavet af Scars Aka Christian - kan købes ved indgangen til selve arenaen)

Informationer om Battle of Titans!:

Hele dette event, starter med den storslåede kamp imellem vores fælles konge, Scars og en nyborger i Di Morga, der indtil videre er en normal borger, Taioro.

MEN! det er sandelig ikke kun de to, der skal kæmpe for sejren denne aften! 2 timer før den store kamp begynder, kan enhver tænkelig borger bare melde sig ind i indgangen, (hvor man også kan få plakaten i mellem størrelse), og selv være en del af den store kampnat!
Det hele går simpelthen ud på at de øvrige deltagerer skriver sit navn på papir, giver det til vagten og får et lille nummer. Dette nummer SKAL sidde et sted hvor alle kan se den, imens i de første 30 minutter af den store kamp, kan vente på jeres placering i de små kamparenaer, rundt omkring i lokalet.
Til slut, vil sige ved enden af nattetiden, skal de to med flest sejre overhovedet trække lod og enten møde Taioro eller Scars i en kamp, nær døden. Vinder man over en af de to titaner, vinder man officielt 1.000.000.000 Euro i rå kontanter & man får et armbånd, hvor inskriptionen "Premium Titan" står langs armbåndet af rent guld.

Hvordan tilmelder man sig, off-game?:

Du skriver dit navn over en PM, til enten Scars eller Taioro. Nederst i dette indlæg vil navnet plus tal stå. Det gælder om at vinde flest sejre inden eventet slutter: det vil sige nøjagtigt
Den 30 Juni, uge 25, Torsdag kl. 21.

Alle der tilmelder sig skal følge disse regler:

1. Dette er korte emner, så derfor må alle Maximum skrive 6 indlæg per. emne! I har kun 5 dage at kæmpe i, før Titan-kampen. Også i Titan kampen er det max. 6, da Scars ikke er til rådighed længere efter den 5 juli til den 27 samme måned.
2. Man må IKKE dræbe - kun kvæste til nær død eller gør den anden bevidstløs
3. Her gælder alle regler: Godmod, Powerplay osv er stadig bannet, især Powerplay!

Den dag at eventet med de små kampe slutter, begynder den med de to store!

De to valgte kæmpere til Titan-Kampe, skal op i den hver af sin store kamparena, der er 4 gange så stor som de små. Kampene varer max. 6 indlæg og sluttes, med en modstander bevidstløs: in-game er der ikke tidsgrænse.
Alle emnerne skal laves seperat, under stedet "Lutte à mort". I siden skal der stå - Battle Of Titans Special -.
Ethvert emne under dette events indflydelse, skal skrives til Taioro for at der kan blive holdt styr på det.
For hver sejr skal den seperate deltager skrive sit navn, modstanderens navn og emnets navn i én PM, til Taioro.
Alle emner udover Taioros og Scars, kan begyndes så snart i ser et emne, der hedder "Titans Start - Battle of Titans Special"

Medlemsliste:

A1 - Logan
A2 - Kitty
B1 - Duncan
B2 - Zane
C1 -
C2 -
D1 -
D2 -
E1 -
E2 -
F1 -
F2 -

(Tilmeldes flere, skriver jeg det som de næste bogstaver i alfabetet)

Husk at kæmp retfærdigt og slå den anden ned for magtens skyld!


Sidst rettet af Taioro Lør 25 Jun 2011 - 22:30, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 17:43

Mehehehe, hvad er det dog for et billed af Scars?! :D Grønne lysende øjne, fedt man ^_^

Jeg kan desværre ikke komme med, da det jo er første uge af sommerferien, ergo faktisk den uge med mindst hjemme, og det samme gælder så også for mig >.<' Men glæder mig da til at høre hvem der vinder/vant kampen, både af alle borgerne, og jer to :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Scars Lør 25 Jun 2011 - 18:23

Vi ved godt at der ikke er helt optimalt, men vi ville bare gerne lave noget 'nyt' som guides her på siden ^^

Og det var da sørgeligt du ikke kunne være med, det havde da været sjovt at se dig blive revet rundt xD

(Har selv siddet og lavet hans øjne, tog en krig og de blev ved med at blive aflange som et krybdyrs :P)
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 18:35

Nå så det tror du? Huh? Vi kan jo tage en kamp hvis du er med, det burde du ikke være bleg for. *Prøver forgæves at puste sig op* Kom an :D

Det er da bare sjovt at se på, men rasten er rigtig godt lavet :) Dog har jeg aldrig selv tid (efter mit eget hoved) til den slags, da jeg ikke gider sætte mig ind i det :P (Jeg er doven, jeg ved det).

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Damia Lør 25 Jun 2011 - 19:21

*flår plakat ned fra væggen og udstøder en høj hysterisk latter* her MÅ jeg bare lade Kitty deltage!! JEG MÅ JEG MÅ JEG MÅ!! :D

Lyder spændende xD 6 indlæg per emne ? så det SKAL være lange indlæg ? tænker nemlig hvis man skriver forholdsvis korte indlæg gælder det samme så ?

*ser på Scars øjne* .. tror jeg kunne have gjort det bedre :b
Damia
Damia
Highly competent (Rank 14)

Bosted : Skyggernes Grotter (i en grotte hvor det indeni ligner et helt normalt hus)

Antal indlæg : 978


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Scars Lør 25 Jun 2011 - 20:59

Jamen du kommer bare, tror du bliver A2 ^^
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Zane Lør 25 Jun 2011 - 22:00

Zane kiggede på plakaten med et hævet øjenbryn. Så bredte et smil sig på hans læber og en iskold, morderisk latter dansede i hans kolde, lilla øjne.
"Så de tåber tror at de er de stærkeste i Di Morga?"
Hans før helt stille, indestængte latter rungede nu igennem gaden.
Dette var så godt som en joke! Den bedste joke faktisk! Og den dårligste på samme tid!
Vidste denne nye hersker overhovedet at Zane var tilbage?

Han rystede på hovedet og forsvandt i en storm af skygger, som dukkede op af ingenting.

Ganske få sekunder senere, dukkede han op i entréen hvor man kunne melde sig til. Det så faktisk ud som om han bare trådte ud af skyggerne i et af lokalets hjørner.
Den stakkels mand der holdt styr på tilmeldingerne sad bag et simpelt skrivebord med en stak papirer.
Han tabte sin kuglepen, som han havde været i færd med at bruge til at skrive under på et dokument, ved synet af Zane.

"M-my lord..." fremstammede han, og Zane trådte et skridt frem mod ham.
"Jeg.. jeg t-troede at de var.. var..." stammede manden, og Zane stoppede ham ved at løfte sin højre hånd.
"...død?" sagde Zane iskoldt og smilede.
"Åh ja.. jeg var skam død... men ikke længere. Skriv mig på." sagde han til manden.

Manden samlede lyhurtigt sin tabte kuglepen op og begyndte at skrive på et dokument.
"Lord Zane D'tarion" sagde manden,
"Det her bliver minsandten nok spændende!"

Zane D'tarion smilede koldt og forsvandt igen i skyggerne. Ja... det her skulle skam nok blive morsomt...
Zane
Zane
Highly competent (Rank 12)

Bosted : Ukendt

Antal indlæg : 659


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 22:31

Jamen så er jeg på igen :D De første fire er blevet skrevet på med en farve der matcher deres race..

Lukkelse af tilmelding: I aften, Kl. 00:00

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 22:55

De fire der er tilmeldt, er nu blevet valgt til hver deres kamp!

B1 VS A2

A1 VS B2

Nyd jeres kampe og vind uanset hvad! ^__^

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Logan Lør 25 Jun 2011 - 23:12

En ting :D skal man selv lave emnerne? :)
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Lør 25 Jun 2011 - 23:13

Ja.

De to kæmpere, må selv vælge hvilken af disse to, der starter emnet (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Logan Lør 25 Jun 2011 - 23:22

Cool :D
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Logan Lør 25 Jun 2011 - 23:57

Hvor skal de være henne? et bestemt sted de SKAL være? :)
Logan
Logan
Competent (Rank 11)

Bosted : et ukendt skjulested

Antal indlæg : 582


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 0:04

Tilmeldingen er LUKKET!

Alle der ikke er tilmeldt, har deres fulde ret til at "stalke" specialemnerne, da det oprindeligt var for at lade folk prøve deres forfatter evne og se andre, uden at de selv skulle skrive for det (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 0:06

Logan: Det står i det øverste indlæg.. Det oprindelige (;

Men ja, det skal være i Lutte à mort (;

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 8:14

Kære Scars. De grønne øjne gør mig nær et grineflip. xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Scars Søn 26 Jun 2011 - 11:34

jeg ved det godt... det så bedere ud på min computer, men et sted hen af vejen gik det i lort.

helt ærligt er jeg ved at være træt af at diskutere de øjne.
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 11:58

*napper Scars i kinden* you do still look good to me ;')

- Duncan, prepare to lose.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Scars Søn 26 Jun 2011 - 12:02

Kitty/Damia, du kan bare lave dig og Duncans emne, hvis du så sender ham et link på PM ^^ så kommer i hurtigere igang ^^
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 12:05

Jeg er allerede igang med at oprette det Scar-Dude ;') *gumler i hans kind*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Scars Søn 26 Jun 2011 - 12:14

det var sørme godt min darling ^^
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 12:21

oh btw Scars. HVordan er omgivelserne præcis der i Drake stadium hvor fx. vi skal kæmpe ? Vil gerne lige have et lille overblik over om hvordan det er :b

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Scars Søn 26 Jun 2011 - 12:35

Jamen, der er ca 82.000 tilskuere og der ser stort set ud som et forbold stadion, bortset fra at der ikke er græs, men sand,støv og småsten hid og did.

Der er to ender, det ene rødt, det andet blåt og det er her de kæmpende kommer ud ^^

Der er et hegn, der sørger for at tilskuere ikke kan blive ramt eller hoppe ned på banen, der er mange lys så der er godt varmt XD... mere er der vidst ikke til det
Scars
Scars
Highly competent (Rank 13)

Bosted : En luksuriøs lejelighed tæt på Ravenwood

Antal indlæg : 780


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Gæst Søn 26 Jun 2011 - 12:38

Skønt skønt, dejligt det var en stor hjælp heheh :b havde brug for at vide hvor meget plads osv jeg havde til at kæmpe på.. især når man tænker på Kittys ødelæggende evner der gør at hun ville kunne smadre et hus med nogle få knytnæveslag... oh well back to the topic and thx for your help! ;')

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Tokito Søn 26 Jun 2011 - 13:10

Smadre et hus med få slag... *Host* Powerplay. >_>
Men lyder nu stadig meget sjovt, er selv gået i gang med at læse deres kamp emner (Og jeg er ikke typen som læser andre folks emner. o.o)
Tokito
Tokito
Advanced Beginner (Rank 6)

Bosted : Diverse villa'er i diverse byer. Han har flere penge end han har styr på, så hvorfor tænke over bosted?

Antal indlæg : 109


Tilbage til toppen Go down

Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE )) Empty Sv: Battle Of Titans! (( Event - SKAL LÆSES AF ALLE ))

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum