Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Elsker DU at plotte? (Emnesøgning)

2 deltagere

Go down

Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) Empty Elsker DU at plotte? (Emnesøgning)

Indlæg af Carolina Man 17 Feb 2014 - 18:49

Efter 8 år som RPG spiller fik jeg nu pludseligt inspiration til denne nye karaker. Jeg har næsten altid underdog karaktere, og følte derfor nu at Christian her skulle være SÅ OVERDOG! (ER det overhovedet et ord?)

Og ja Christian skal lige godkendes af en Admin før jeg kan emne, men tænkte jeg ville søge plots allerede nu!

Lidt om Christian
Christian er international professionel skuespiller, en af dem "alle" kender, på linje med Leonardo DiCaprio, Sandra Bullock osv. Christian er 28 år gammel og har været i branchen siden han var 15 år gammel og var med i sin første film. Han er født og opvokset i Frankrig og bor i en villa udenfor Terre når han er hjemme. Ingen i den menneskelige verden kender til hans race (Animagus/Engel). Han har en bolig i Los Angeles hvor han bor i de måneder han arbejder og laver film/TV. Christian er en sød fyr når man kender ham, men kan godt virke meget arrogant, han ved hvad han vil have og er lidt af en kontrol freak.

_______________________

Best Bud: Jeg søger Christians bedste ven/veninde, en person der fungere lidt som en terapuet, som er den han fortæller alt og fortæller ham alt. Denne karakter skal helst være aktiv på VLM så de ligesom har noget at snakke om :).

Those Fan Girls: Jeg søger nogen piger som er de stakkels uskyldige sjæle som Christian udnytter til sin egen fordel pga. sin berømmelse og "fame". De piger han møder i byen / afterparty's osv. Gerne et par strippere/prostituerede også.

That one girl: Jeg søger en pige som kan stjæle hans hjerte, da han ikke ligefrem er typen der gider få sit hjerte stjålet. Er nok lit kræsen over hvem denne person skal være. Du skal helst gide at have mange emner med Christian fremover og VIDE at du gider din karakter på VLM! Jeg har ofte plottet med de samme karaktere i flere år og synts sådanne samspil er super sjove. Typen skal nok være ret sød/uskyldig, gerne en som kender til hans "navn" men som ikke er yderligere påvirket af det, en som han skal "jagte" lidt. Ser meget gerne du har skype så vi kan tale lidt om tingene.

Other: Har du en genial idé, ja så er jeg også frisk! :) Kom glad! Kollegaer osv.
Carolina
Carolina
Beginner (Rank 4)

Bosted : Lejlighed i Terre

Antal indlæg : 42


Tilbage til toppen Go down

Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) Empty Sv: Elsker DU at plotte? (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 17 Feb 2014 - 18:52

mhhh jeg vil meget gerne melde mig på "the one girl" hvis du da kan klarer et lille menneske?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) Empty Sv: Elsker DU at plotte? (Emnesøgning)

Indlæg af Gæst Man 17 Feb 2014 - 18:55

Jeg vil gerne emne med dig :D
Men ved ikke helt hvilken af dem det skulle være -___-'

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) Empty Sv: Elsker DU at plotte? (Emnesøgning)

Indlæg af Alessa Man 17 Feb 2014 - 19:39

Hmm.. Alessa er jo efterhånden gammel og kunne nok godt have godt af lidt ungt selskab, som hun kunne slappe af i, og ikke opføre sig så gammelt i. Muligheden kunne jo godt ligge i en lidt vidende, ældre veninde, (terapeutisk), som dog genfinder sin ungdom i hans selskab. Hun er ikke typen, der følger med i, hvad der sker på det store lærred, og vil derfor nok ikke være så imponeret af hans titel. Og hvis han rager for højt op over skyerne, kunne hun sagtens være typen, der ikke havde noget i mod at "slå" ham lidt ned på plads igen.
That one girl with a twist, kunne også være en mulighed, dog i mente, at hun er gammel, og ikke sådan lige forelsker sig (måske slet ikke), så hvis det er jagten, du er mest interesseret i, kan jeg godt ligge englekrop til, men kan ikke love noget om, at det bliver gengældt. :b Hvis ikke er det jo nok første mulighed, der er mest oplagt? :)
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

Elsker DU at plotte? (Emnesøgning) Empty Sv: Elsker DU at plotte? (Emnesøgning)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum