Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
It's Just a Game ǀ Plotsøgning EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

It's Just a Game ǀ Plotsøgning

2 deltagere

Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Man 3 Mar 2014 - 19:58

Selvom Shawn Hunter tilhører racen Aspara, kan man næppe sige, at han lever op til de gamle fortællinger om disse blide væsner, der arbejdede i den gode sags tjeneste. Meget er sket siden da. Nogle er blevet påvirket af onde magter, mens andre forsøger at bibevare deres rene væsen. Shawn ved ikke just hvor han står. Han ved at han er selvisk, men han ønsker også mere lys i sit liv, før han ender med at trække alle ned i dybet, der kommer tæt nok på ham.

Jeg søger plots og relationer til denne nye kreation -> Shawn Hunter :3

Shawn er den lidt arrogante type, der handler på vegne af sig selv frem for andre. Han har store ambitioner, og er perfektionist og kontrolfreak ind til benet. Alligevel begynder den udødelige eksistens at virke mere og mere tom for hvert år, hver uge og hver dag der går. At tage til Di Morga for omkring 20 år siden lod til at hjælpe på det, men nu begynder han at kede sig igen. Og når han keder sig, begynder han at lege mere med folk, og udnytte deres naivitet. Målet med denne plotsøgning er, at finde nogle relationer der enten kan få det gode, eller det onde frem i Shawn. Derfor er det hele rimelig åbent. Hele hans fortid er heller ikke helt klarlagt, og derfor ved jeg egentlig ligeså lidt som I gør.

Jeg søger: Venner, fjender, en eventuel room-mate, kolleger på teatret, flirts, familie og meget andet. Faktisk vil jeg bare lade det stå rimelig åbent, og så må man slå til hvis man har et bud. Så kan vi altid tage den derfra, og se om vi kan finde ud af noget sammen.

Jeg har lige et par krav:
- Du skal kunne stave. Kommaer træder i baggrunden, det går jeg sgu ikke meget op i :S Jeg vil bare have at det hele skal være læseligt, og at man sætter punktummer.
- Jeg vil meget, meget gerne se at man skriver mere end få linjer. Jeg kan godt lide at se en god klump skrift. Det behøver ikke være en hel roman hver gang, men det må meget gerne være over de 200 ord, mindst.
- Oplys mig helst, hvis du vil gøre noget meget voldsomt i emner, eller vil dreje hele vores relation i en anden retning. Alt behøver ikke planlægges, nej. Men jeg vil bare have en idé om hvad vi laver.

Kontakt mig, hvis du er interesseret :3


Sidst rettet af Shawn Man 3 Mar 2014 - 20:27, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Alessa Man 3 Mar 2014 - 20:11

Alessa er jo også oppe i årene, så min første indskydelse er, at de kunne have krydset hinandens vej for længe siden, hvor han måske var knapt så selvisk, have haft et kort bekendtskab dengang, og ellers ikke set hinanden (så meget) siden da. Så kan de jo have mødt/mødes nu, mange år senere, hvor Alessa nok vil kommentere på og forsøge at minde ham om hans gamle natur, dog uden at tvinge ham tilbage til det, men nok med håbet, at han selv finder tilbage til den gamle aspara-natur. Så noget drillende, pointerende, men venskabeligt bekendtskab?

Hvad tænker du?
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Man 3 Mar 2014 - 20:37

Jo - vi kan sagtens gå efter en relation i den dur :)

Jeg tænker sagtens at Shawn kan have været meget blid af natur for mange år siden. En godhjertet sjæl. Noget der stod i dyb kontrast til hans evner, eftersom disse gjorde det muligt for ham at lege med andre folks hjerner. Det kan være, at han endte med at få smag for at manipulere med folk og udnytte dem til egen fordel - hvilket altså også satte hans godhjertede væsen i baggrunden. Men der kan sikkert være flere faktorer til at han er som han er i dag.
Tænker vi nogle hundrede år siden? Det er bare lige at finde ud af hvordan de skulle kende hinanden fra dengang :) Alessa's drivkraft til at få ham tilbage til sin natur igen, afhænger selvfølgelig af hvor tæt deres forhold så må have været. Medmindre hun altså bare er ihærdig i at ændre på ham, selvom de ikke kendte hinanden godt dengang :) Jeg tror i hvert fald, at han ikke just vil være glad for hendes indblanding, uanset hvordan han må have haft det sammen med hende tidligere. Men så længe hun ikke forsøger at tvinge ham - som du siger - så kan det godt være, at en venskabeligt bekendtskab kan komme på tale :)
Det skal i hvert fald næppe være let at få ham på 'rette kurs igen' - hvis det overhovedet sker. Men venskaber kan jo altid være med til at styrke dén side af ham :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Quin Hacket Man 3 Mar 2014 - 23:16

Kunne også være meget interesseret. I hvert fald synes jeg, ud fra hvad jeg har læst på din profil og din søgning, at din karakter virker interessant :)

Som du jo nok kan se, har jeg lige startet med denne karakter, men skulle da mene at jeg lever op til dine krav omkring skrivning. Skriver mere end 200 ord, synes selv jeg skriver tilpas godt til at man kan forstå det og bruger både komma og punktummer. xD
Er egentlig frisk på alle dine søgninger, så det er egentlig lidt hvad du mener og føler for hvordan Quin kunne passe ind i Shawn's liv.

Hun er en hård arbejdende studerende, som kæmper med en mor der drikker sig fuld hver dag, så hun står for store dele af de huslige pligter samt pasning af sin lillebror. For at tjene penge er hun både tjener på en lokal café i Terre, samt bruger sin atletiske evner til at kæmpe i ringen imod andre fighters da det giver gode penge hvis hun vinder. Hmm, ved ikke lige om der er mere jeg burde skrive, (synes allerede jeg har skrevet alt for meget.. hov xD)

Men! Ville være meget interesseret i et emne og måske et større plot ^^
Quin Hacket
Quin Hacket
Amber Sky - Medlem

Bosted : Bor sammen med sin mor og lillebror i et faldefærdigt hus i Logement.

Antal indlæg : 37


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Alessa Tirs 4 Mar 2014 - 8:33

Jeg tænker, det godt kunne have været nogle århundrede siden. Jeg ved ikke lige, hvordan de skulle have mødt hinanden, da det er lidt svært at regne ud, hvad han lavede dengang. :)

De behøver jo ikke nødvendigvis at have kendt hinanden tæt dengang. Det vil nok mere være af hendes princip om, at hun ved, hvordan asparaers natur oprindeligt var, at hun ville følge med i, hvad han foretog sig. Så hun ville som sagt ikke tvinge ham, men mere bare følge med, måske "sætte en fod i vejen" hist og her, hvis han ikke opdagede, men i hvert fald forsøge at han ikke blev værre med positiv feedback fremfor afstraffende.

Men det er jo lidt afhængig af, hvad han lavede dengang, ift. hvordan de kendte hinanden.
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tirs 4 Mar 2014 - 14:20

Quin Hacket:
Vi kan da helt sikkert finde ud af noget, selvom det nok kræver, at jeg må gå lidt i tænkeboks. Det er altid lidt svært at beslutte sig for hvilken idé eller relation man skal gribe fat i, da det jo har betydning for ált spil i fremtiden :) Men når du er frisk på lidt afhvert, så skal vi nok kunne finde ud af et-eller-andet.
Det lyder lidt på det hele som om de måske ikke har en form for 'fællesnævner' der kan binde dem sammen. Men det gælder jo bare om at finde sådan en, for at vores karakterer kan have noget med hinanden at gøre :) Du skriver at Quin har problemer med at få venner → Det samme har Shawn til dels. Han kan i hvert fald ikke se balancen mellem virkelige venskaber, og de bånd han knytter sig til andre via sine evner. Måske har de begge brug for nogle at støtte sig til? Hmm... Hvis de begge er ret stædige og temperamentsfulde væsner, kan der i hvert fald være rigeligt drama at finde, hvis vi forsøger at bygge en relation mellem dem.

Jeg kan ikke lige komme på noget specifikt, så det kan godt være, at vi bare må snuppe et emne, og se hvor relationen drejer sig hen. Nu lyder det ikke ligefrem som om de begiver sig meget i hinandens sociale kredse, så jeg kan sgu ikke komme på andet end et tilfældigt første møde :3

Alessa:
Ja, jeg har sgu heller ikke klarlagt alt omkring Shawns fortid endnu. Men det er meget muligt, at han - dengang - var meget sammen med sine forældre. Nogle der virkelig omfavnede den rene, godhjertede aspara-natur, og som havde evner der gjorde gavn på en måde som Shawn's aldrig har gjort. Jeg tænker, at aspara'erne og englene kan have været mere eller mindre på den 'samme side'. Måske har Shawns forældre arbejdet i den gode sags tjeneste indefor kirken, og han og Alessa kan have kendt hinanden derigennem?
Men det kommer jo også fuldstændig an på hvad Alessa har lavet i fortiden :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Alessa Tirs 4 Mar 2014 - 14:31

Årh, Alessa har lavet en hel del. :b
Men at forældrene arbejdede inden for kirken ville give rigtig god mening, da Alessa løbende har samarbejdet med Vatikanet og kirkerne generelt, både i den aktive del, som eksorcist og i bibliotekerne, så der ville være rig mulighed for, at hun har mødt dem, og så ham, derigennem.
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tirs 4 Mar 2014 - 15:22

Ja, jeg tænkte nok, at det ville kunne skabe en form for sammenhæng. Kan der være en mulighed for, at Alessa har arbejdet i Irland engang? Nu er det der Shawn kommer fra - og Irland har jo også været en stærkere katolsk nation end det er nu.
Jeg tænker at Shawn har smidt sin tillid til kirken over årene, eftersom hans ikke just angrer nogle af sine synder. Selvfølgelig kan Alessa være med til, at få nogle af de religiøse tanker tilbage i ham, hvis det kan vække hans rene aspara-væsen igen. Men lad os da se hvor det bærer hen :)

Deres 'genmøde' skal vi så lige aftale. Jeg regner med, at det bare skal være rent tilfældigt, ikke? Måske ser Alessa én af hans forestillinger i teatret, eller måske strejfer de bare hinanden i Terre. Hvad synes du?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Alessa Ons 5 Mar 2014 - 10:33

Hun har helt sikkert arbejdet i Irland, da hun er rejst hvorend hendes kald har sendt hende hen.
Og hun går gerne i teateret, så det kunne snildt være efter en forestilling. :)
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Ons 5 Mar 2014 - 17:22

Jamen halløjsa der. Hvilket held. Nu behøver jeg ikke starte ud med at lave min egen emnesøgning, siden der allerede står en fremme her. xD

Alright.. Lad mig gøre det kort. Jeg vil egentlig bare høre, og du vil være interesseret i at være en del af Lilys start plot? Jeg har haft det siddende i hovedet, siden jeg lavede hende. Men landet ligger sådan, at min karakter ikke er fra år 2014, som er det årstal vi befinder os i på Vie. Jeg har dog valgt at få sendt hende tilbage i tiden. Sådan uden videre advarsel og uden nogen som helst forklaring omkring situationen.
Jeg har det her billede af det sker ved at hun pludselig falder fra himlen og lander enten lige foran din karakter(hvis du vælger at tage imod min plotidé) eller direkte oven på ham(That's my favorite). Lily vil selvfølgelig være forvirret og ude af den, siden hun ikke vil vide, hvor hun befinder sig. Om han så er ligeglad med hende, vil ikke gøre meget, eftersom hun helt sikkert vil ende med at følge efter ham i et desperat forsøg på at få nogle svar. Og så ledes.

Kunne du være fristet? *wink*

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Ons 5 Mar 2014 - 18:04

Alessa: Greatness. Skal vi bare sige, at jeg kreere et startemne, at some point og sender dig et link over PM?

Lily: Det lyder sgu meget appellerende, du :) Det kunne der nok komme noget sjovt ud af - og er da yderst beæret over, at du lige lod Shawn have en så fremtrædende rolle i det hele, selvom vi nok bare må arbejde videre med det hen ad vejen. At Lily - som du siger - kommer dumpende ned fra himlen, og lander direkte på ham, vil nok ikke just gøre ham meget... Overbærende.
Jeg tror ikke just, at Shawn vil være i stand til at svare på mange af hendes spørgsmål, og i længden vil han nok også bare ansé hende som værende fuldstændig skør, eller alt for langt ude til sit eget bedste. Så ja - Lily bliver nok nødsaget til at 'hænge på ham', hvis hun vil krænge et eneste reelt svar ud af ham, og overbevise ham om, at hendes historie er sand.
Hvorhen relationen vil bære i fremtiden, tænker jeg - at vi kan se på efter det første emne. Måske bukker Shawn under, og lader lidt af sin aspara-natur tage over for i det mindste, at hjælpe hende gennem de første par dage, og give hende tag over hovedet. Men godhjertede gerninger er ikke just noget han ofte bebyrder sig selv med... Så det skal i hvert fald være ´den sidste udvej´, før han vil gøre noget som helst for at hjælpe hende.

Vi kan nok godt finde ud af det :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Ons 5 Mar 2014 - 18:16

Det at Shawn meget muligt vil afvisende over for hende, gør skam intet. Det vil faktisk bare gøre det hele meget sjovere. Og Lily er heldigvis ikke altid en til at give op bare sådan. I hvert fald ikke her, eftersom din aspara vil være den første hun rigtig vil have kontakt til i Di Morga. Og år 2014. Jeg kan allerede forestille mig, hvordan hun nok ikke vil lade ham være bare sådan. Hun er trods alt blot et menneske. Og så ved hun ikke meget om de magiske væsner, selvom hun er fra hundred år frem i tiden. Hun har brugt sin fritid på at leve et meget normalt liv. Så dette vil helt klart freake hende ud. xDD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Ons 5 Mar 2014 - 18:48

Jeg tror bestemt plottet kan udarte sig til at være ret... Komisk. Især fordi Shawn nok er så ufriviligt indblandet. Det falder ham ikke just naturligt længere at tackle andres problemer, hvis de ikke giver ham noget igen. Jeg tror alligevel at Shawn har mødt nok tilfælde gennem sit liv (nok ikke just tidrejser) til at han - i sidste ende muligvis kan overbevises om sandheden bag hendes ord. Men jeg tror umiddelbart at det vil ligge meget langt ude i fremtiden *pun-intended*. Men hvis Lily virkelig bliver ved med at have en lost-puppy attitude, vil han nok knække på et eller andet punkt, og forhindre, at hun bliver lukket langt inde på en galeanstalt. Han vil sikkert formode at hun lider af amnesi eller post-traumatisk stres (måske grundet hans mistanke om, at hun måske er 'hoppet ned fra noget' i et muligt selvmordsforsøg). Så... Der er skam en mulighed for, at han på et tidspunkt vil være villig til at hjælpe hende lidt på vej, til at huske hvem hun 'virkelig' er, eftersom han nok formoder at hun har skabt sig en form for fremtidigt-alter-ego :3

Hmm... Hvor meget skal vi ellers have på plads? Vi kan lige klare hele emne-formaliteterne over PM. Jeg sender én mod dig når jeg har spist og læst mine ganske, ganske kedelige lektier :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Alessa Tors 6 Mar 2014 - 6:15

Det er en deal, Shawn. ^^
Alessa
Alessa
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : Nær Domkirken, mindre hus

Antal indlæg : 142


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Ons 12 Mar 2014 - 20:14

Jeg kunne godt være på, hvis du kunne brug en som mig??

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Ons 12 Mar 2014 - 22:41

Jo, vi kan sikkert godt finde ud af noget Charlotte :)

Er der en relation du hælder mest imod, eller har du den mindste idé om hvordan vi skal smække vores karakterer sammen?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tors 13 Mar 2014 - 16:50

Hm jeg hælder mest til room mate eller flirt, da det nok ville passe bedst. så ved jeg ikke helt med dig? hvad du har lyst til?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Søn 16 Mar 2014 - 23:04

Jeg undskylder det sene svar, Charlotte :)

Jeg tror begge ting kan fungere, hvis du er med på den. Det skal dog siges, at Shawn jo er ret... Selvisk. Så hvis det er en flirt, så vil Shawn nok ikke rigtig udvise synderlig interesse i hende, efter han har fået hvad han vil have. Men det kommer jo også helt an på, hvad Charlotte leder efter i sit liv.
Men hvis du føler at din karakter mangler en room-mate, er det selvfølgelig en mulighed. Shawn har en lejlighed med to værelser, så jeg regner godt med at han kan lade nogen bo der, for at han kan få et lille bidrag til huslejen :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Man 17 Mar 2014 - 17:29

Hmm de kunne måske starte som bofæller, måske kunne de så opbygge et tætter forhold?
Men et sted at bo ville betyde meget for hende.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tirs 18 Mar 2014 - 13:30

Vi kan sagtens gå på room-mate relationen så (:

Jeg regner med, at de ikke kender hinanden voldsomt godt på forhånd, ikke? Charlotte kan vel bare have set et opslag, og have haft en enkelt samtale med ham, hvor han bare lige skulle se hende an. Hvordan lyder det?
Så kan vores start-emne jo altid være lige efter hun er flyttet ind.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tirs 18 Mar 2014 - 14:57

Det lyder helt fint med mig;) kan du lave det? Ville give mest mening og jeg venter også på at få min farve?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tirs 18 Mar 2014 - 15:54

Ja, jeg kan godt lave det. Jeg ser dog lige hvornår jeg kan få det gjort. Har nogle travle dage.

Du har husket at tilmelde dig en gruppe, ikke?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tirs 18 Mar 2014 - 17:54

Jo og super, nu har jeg også fået farven.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Gæst Tirs 18 Mar 2014 - 20:08

Jeg vil være frisk på et emne hvis du kan leve med at jeg til tider er en smule langsom om at svare xD

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

It's Just a Game ǀ Plotsøgning Empty Sv: It's Just a Game ǀ Plotsøgning

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum