Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Venskab i skoven - Dai EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Venskab i skoven - Dai EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Venskab i skoven - Dai EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Venskab i skoven - Dai EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Venskab i skoven - Dai EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Venskab i skoven - Dai EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Venskab i skoven - Dai EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Venskab i skoven - Dai EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Venskab i skoven - Dai EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Venskab i skoven - Dai EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Venskab i skoven - Dai

Go down

Venskab i skoven - Dai Empty Venskab i skoven - Dai

Indlæg af Gæst Fre 18 Apr 2014 - 21:03

Tid: 20:32
Vejr: Køligt og overskyet
Sted: Skoven
Omgivelser: træer, træer og atter træer

Azreal kom gående igennem skoven, med blikket vendt imod himmelen. Han var iklædt et par slidte cowboybukser, en sort T-shirt som han havde fundet i bunden af skabet og mørke sko. Han havde haft brug for at gå en tur, og orkede ikke storbyens larm og liv i aften. Han var begyndt at besøge skoven mere hyppigt, og i aften var ingen undtagelse. Han lukkede øjnene og lyttede til lyden af småsten og blade der knasede under fødderne. Han stoppede op efter at have gået et godt stykke tid, og satte sig tilrette under et træ. Han hvilede hovedet imod stammen og nød stilheden.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Venskab i skoven - Dai Empty Sv: Venskab i skoven - Dai

Indlæg af Dai Fre 18 Apr 2014 - 22:42

Dai lå i sin ulveform og sov under en busk. Han slog dog de isblå øjne op, da han hørte en person komme gående. Personen gik forbi ham og Dai - som ikke havde været sammen med andre i et par dage - krøb ud fra busken, rystede sig og fulgte efter. Han stoppede brat op da han ikke længere kunne høre fodtrin. Han gik over bag en busk og gav sig til at studere denne fremmede. Han besluttede sig for at det ville være nemmere at komme i snak med fyren hvis han var i menneskeskikkelse. Han forvandlede sig, og gik over mod den fremmede. Han gik dog ikke helt tæt på, men satte sig ved et træ et par meter væk. Han kiggede på fyren ud af øjenkrogen, mens han lod som om han kiggede op på de legende egern i trætoppene højt over dem.
Han sad i skrædderstilling med sin lange sorte jakke åben, og bredt ud som en kappe bag ham. Under jakken havde han en sort t-shirt og så selvfølgelig de bløde, slidte sweatpants på benene. Og så havde han sine slidte lædersko på.
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Venskab i skoven - Dai Empty Sv: Venskab i skoven - Dai

Indlæg af Gæst Lør 19 Apr 2014 - 9:34

Azreal der havde siddet dybt i sine egne tanker, blev med et opmærksom på at han ikke var alene. Han åbnede langsomt øjnene og rettede sig op.. hans blik søgte efter forstyrrerren og stoppede ved Dai. Han rynkede brynene lidt. Han havde ikke regnet med at møde andre her inde i skoven, og da slet ikke på denne her måde. Han fulgte mandens blik, op på en gren hvor nogle egeren var i gang med at lege. Så, så han på manden igen. ”.. jeg hørte dig slet ikke komme gående” sagde han lidt mistroisk ”jeg er ret sikker på du ikke sad her, da jeg satte mig”

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Venskab i skoven - Dai Empty Sv: Venskab i skoven - Dai

Indlæg af Dai Lør 19 Apr 2014 - 13:49

Dai kunne ikke lade være med at smile da han alligevel vendte opmærksomheden mod fyren. Han havde med det samme fornemmet at det ikke var en helt normal fyr. Han overvejede om han bare skulle gå igen, men tænkte han hellere måtte svare fyren. "Hmmmm.. Nej.. Det var heller ikke meningen. Der er ikke noget ved at være vant til at færdes lydløst i skoven, hvis alle folk kan høre man kommer. Men jeg håber ikke jeg forstyrrede dig. Ville bare gerne se hvem det var der kom." Dai smilede imødekommende, og håbede at den fremmede ville lukke lidt op. "Kommer du her tit? Jeg synes ikke jeg har set dig før.." Dai studerede ham indgående.
Dai
Dai
Competent (Rank 11)

Bosted : Bor sammen med Xander i en lejlighed i Terre.

Antal indlæg : 437


Tilbage til toppen Go down

Venskab i skoven - Dai Empty Sv: Venskab i skoven - Dai

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum