Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
Dancing with a demon (plots) EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
Dancing with a demon (plots) EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
Dancing with a demon (plots) EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
Dancing with a demon (plots) EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
Dancing with a demon (plots) EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
Dancing with a demon (plots) EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
Dancing with a demon (plots) EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
Dancing with a demon (plots) EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
Dancing with a demon (plots) EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
Dancing with a demon (plots) EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder


Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

Dancing with a demon (plots)

3 deltagere

Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 16:22

Hej, alle sammen!

Jeg søger nogle plots til Malik her! Jeg har selv en del idéer, men I skal være mere end velkomne til at foreslå nogle andre plots end de her nævnte. ♥ Jeg stiller ikke høje krav udover at din stavning skal være nogenlunde i orden og dine svar skal være kreative, men alle har selvfølgelig deres dårlige dage – mig selv inklusiv.
Jeg opretter denne tråd igen, da jeg starter på en frisk. ♥


  1. En der kan føre ham ind i bandemiljøet eller mafiaen, hvor han evt. kan få job som tyv, snigmorder, spion eller hvad der nu ellers falder i folks smag. Han har en blodtørst uden lige, så job der inkluderer afhugning af diverse lemmer er lige noget for ham. Malik er vokset op med en far, der var en vigtig person indenfor en større undergrundsorganisation i Moskva, og har derfor haft hele bandemiljøet tæt på sig hele sin barndom igennem.
  2. "Familieforhold". Jeg søger ikke blodsbeslægtet familie til Malik men i stedet nogle fremmede, der ender med at være som en familie for ham, nogen, som han i sin ensomhed kan knytte sig til. Dette kan enten være en ”lillesøster/lillebror”, som han kan føle beskyttertrang overfor og som han vil gøre alt for at passe på, eller en ”storebror/storesøster”, der kan tage sig af ham, hjælpe ham på vej og evt. tilbyde ham husly. Jeg har en idé om, at han skal møde en, som han kan redde ud af problemer gang på gang grundet en ubeskrivelig beskyttertrang.
  3. En herre. Bemærk, dette skal enten være en mand eller en kvinde, der er stærk nok psykisk til at styre en dæmon. Jeg forestiller mig, at Malik og denne person har lavet en pagt engang i fortiden, der umuliggør det for ham at skade eller dræbe personen, eller flygte fra denne. Malik vil være til rådighed for personen, der blot behøver til at tilkalde ham, hvis der er brug for hjælp. Især på dette punkt vil jeg tillade mig at sige nej til folk, jeg ikke synes passer, men bare rolig, jeg er hverken kræsen eller uhøflig!
  4. Fjender. Malik er ikke god til at gøre sig gode venner med folk, så jeg søger en håndfuld fjender til ham. Hvad grunden til deres had til hinanden er, må vi aftale sammen. Malik ser sig hurtigt vred på folk, så det burde være let at finde en grund.
  5. En der kan nå ind under skindet på ham, samt flirts. Malik har ikke meget til overs for kærlighed, og han tror ikke rigtigt på det, så det kunne være sjovt at finde én, der kunne få ham til at føle noget anderledes. Kønnet er ligegyldigt. Ellers søger jeg flirts, og mange af dem endda.


Hvis I har flere plot-idéer, så sig endelig frem! ♥


Sidst rettet af Malik Søn 1 Mar 2015 - 11:27, rettet i alt 2 gange

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 16:30

Jeg vil meget gerne emne med dig :)

Plotmæssigt, er jeg åben for det hele, you just name it darling

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Frost Lør 3 Maj 2014 - 16:37

Jeg vil gerne emne med dig :) Jeg ved ikke lige med plots. Frost vil måske kunne bruges som "storebror" selvom han nok ikke vil være den mest spændende at blære sig over til vennerne XD
Frost
Frost
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 17


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 16:50

Amara skrev:Plotmæssigt, er jeg åben for det hele, you just name it darling
D'aww, det er svært, for der er så mange plots, jeg gerne vil have i spil! Jeg vil være en gentleman og lade dig vælge. Det kan jo være, at du også har noget i tankerne. :)

Frost skrev:Frost vil måske kunne bruges som "storebror" selvom han nok ikke vil være den mest spændende at blære sig over til vennerne XD
Hvorfor er han dog ikke spændende? Han virker da som en cool dude! Men don't worry, Malik er ikke ligefrem typen der har venner, så det går.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Lør 3 Maj 2014 - 16:55

nu gør du det ikke nemt. Jeg ville havde forslået et form for familieforhold, men ved ikke hvor mange af den slags du gerne vil have i spil. Jeg ville også havde forslået Herre, specielt fordi hun ville elske at have en at hundse rundt med, også samtidig give hende beskyttelse...også selvom hun aldrig ville indrømme at kunne bruge det

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Frost Lør 3 Maj 2014 - 16:59

Hehe tak. Var ment som at det ikke bliver Frost han tager i byen med for at score damer og andet XD Han vil mere være den fornuftige stemme som vil bruge sin indflydelse på at holde Malik ude af problemer
Frost
Frost
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 17


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Thomas Keefer Lør 3 Maj 2014 - 23:48

Malik&Thomas
Hyggehejsa! Jeg kaster lige Thomas ind i dansen.
Thomas er medlem af mafiaen og driver som hobby ved siden af småkriminelle eksperimenter – udelukkende for egen vindings- og fornøjelses skyld. Da Thomas er relativt erfaren med at få andre ind i det ’forbudte’ miljø, virker det sandsynligt, at han også kan skubbe Malik i den retning. (Nu hvor du ligefrem efterlyser det)
Hvad tænker du?

Eventuelt kan Frost komme ind i billedet? - Som han selv udtrykker det; som den fornuftige stemme, der forsøger at holde Malik ude af de værste sager? Det kunne da skabe spil og drama.
Thomas Keefer
Thomas Keefer
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Di Morga - Terre - i en mellemstor, nyrenoveret lejlighed med altan.

Antal indlæg : 233


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Søn 4 Maj 2014 - 8:06

Amara - Altså... De kan stadig have et familie agtigt forhold. Måske kan Malik have en svaghed for hende, som gør, at han har en trang til at beskytte hende? Han vil selvfølgelig aldrig indrømme det, og hvis hun spørger, vil han bare påstå, at hun er en kvinde og hun derfor er svag og har brug for hjælp. Men han vil altid være lige i nærheden, klar til at passe på hende.

Frost - Det lyder super! Den er jeg i hvert fald med på. Prøv at læs Thomas' besked, for hans ide vil i hvert fald skabe lidt spil i vores plot.

Thomas - Det lyder lige som det, jeg havde i tankerne! Må jeg spørge lidt ind til, hvad Thomas små eksperimenter er for noget?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Søn 4 Maj 2014 - 9:04

Mhh den er jeg med på :3

Hvor længe har de så kendt hinanden? Eller er dette noget de sætter sig ind for at gøre i selve emnet?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Frost Søn 4 Maj 2014 - 10:19

Hehe Malik og Thomas - Jeg skal lige selv have nogle ting på plads, venter på svar fra Abraham, men umiddelbart lyder det cool. Jeg er frisk og så må jeg lige få flettet mit eget ind i det senere^^
Frost
Frost
Novice (Rank 2)

Antal indlæg : 17


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Søn 4 Maj 2014 - 10:40

Jeg sætter da gerne Carmilla til rådighed. Angående overstående plot, tror jeg Carmilla vil egne sig bedst til enten fjende eller en person som kommer ind under skindet på ham

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Thomas Keefer Søn 4 Maj 2014 - 15:17

Malik&Thomas
Ja selvfølgelig.
Thomas er klar over den magiske verdens eksistens. De unaturlige væsner optager ham meget; Han vil kende til deres fysiologi; deres svagheder og styrker - Udelukkende med et eneste mål for øje: Han vil tilegne sig selv udvalgte 'magiske' egenskaber (Kunstig selektion, sagt med andre ord.)- og dermed sikre sin egen overlevelse i den farlige verden, han er blevet en del af.

Før at målet kan have den mindste chance for at blive virkeliggjort, må der samles tilstrækkelig information, udtænke og udvikle fyldestgørende eksperimenter samt finde udvalgte materialer og forsøgspersoner.
Sååå. Hvis det lyder fristende er Thomas mere end villig til at kaste med pengesedler som betaling.
Thomas Keefer
Thomas Keefer
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Di Morga - Terre - i en mellemstor, nyrenoveret lejlighed med altan.

Antal indlæg : 233


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Søn 4 Maj 2014 - 16:21

Amara skrev:Hvor længe har de så kendt hinanden? Eller er dette noget de sætter sig ind for at gøre i selve emnet?
Nu har de begge en temmelig høj alder, så kunne det ikke være sjovt, hvis de havde kendt hinanden i en lille menneskealder, måske?

Frost skrev:Hehe Malik og Thomas - Jeg skal lige selv have nogle ting på plads, venter på svar fra Abraham, men umiddelbart lyder det cool. Jeg er frisk og så må jeg lige få flettet mit eget ind i det senere^^
Cool. Bare send en pm når du har styr på det. ;D

Carmilla skrev:Jeg sætter da gerne Carmilla til rådighed. Angående overstående plot, tror jeg Carmilla vil egne sig bedst til enten fjende eller en person som kommer ind under skindet på ham
Måske kan vi blande de to punkter lidt? Det kunne være sjovt hvis hun var hans fjende og samtidig den, der kender ham bedst.

Thomas Keefer skrev:Malik&Thomas
Ja selvfølgelig.
Thomas er klar over den magiske verdens eksistens. De unaturlige væsner optager ham meget; Han vil kende til deres fysiologi; deres svagheder og styrker - Udelukkende med et eneste mål for øje: Han vil tilegne sig selv udvalgte 'magiske' egenskaber (Kunstig selektion, sagt med andre ord.)- og dermed sikre sin egen overlevelse i den farlige verden, han er blevet en del af.

Før at målet kan have den mindste chance for at blive virkeliggjort, må der samles tilstrækkelig information, udtænke og udvikle fyldestgørende eksperimenter samt finde udvalgte materialer og forsøgspersoner.
Sååå. Hvis det lyder fristende er Thomas mere end villig til at kaste med pengesedler som betaling.
Det lyder da bestemt fristende! Nu er Malik jo selv et magisk væsen, men han vil da være mere end villig til at hjælpe med at teste de andre væsners styrker og svagheder, samtidig med hans job hos mafien, hvis Thomas har brug for hjælp.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Thomas Keefer Søn 4 Maj 2014 - 16:31

Malik&Thomas
Det er jo herligt!
Hvad siger du til, at de kender lidt til hinanden på forhånd. Thomas er et kendt ansigt i Terre og det ville derfor ikke være helt mærkeligt, hvis deres veje har krydses. Især ikke hvis Malik har tendens til at opsøge de (små)kriminelle.
Derudover går Thomas ofte (man fristes til at skrive altid) sammen med to andre magiske væsner, hvoraf den ene er halvdæmon.
Thomas Keefer
Thomas Keefer
Advanced Beginner (Rank 8)

Bosted : Di Morga - Terre - i en mellemstor, nyrenoveret lejlighed med altan.

Antal indlæg : 233


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Søn 4 Maj 2014 - 18:26

Det kunne det skam, men hvornår og hvor skulle deres første møde så være?

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Søn 4 Maj 2014 - 18:52

Du siger noget... Kunne faktisk blive et ret godt plot

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Scarlett Tirs 6 Maj 2014 - 10:03

Hey there jeg dumper lige forbi :3

Jeg fik den underligste idé, da jeg læste om herre og flirt, så totalt spontant tænkte jeg "slave med stockholm-syndrom" xD

I don't know, det var bare en tanke, men hvis det har interesse så skriv endelig ^^
Scarlett
Scarlett
Advanced Beginner (Rank 7)

Bosted : En lejlighed midt i Terre

Antal indlæg : 141


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Tors 4 Sep 2014 - 10:36

-


Sidst rettet af Malik Søn 1 Mar 2015 - 11:27, rettet 1 gang

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Tors 4 Sep 2014 - 19:19

Jeg vil gerne emne med dig. Ehm.. Jeg kunne godt være frisk på alt det du har skrevet. Udover det med bande og mafia halløjet. Jeg ved ikke om du tænker på noget bestemt du gerne vil have gang i, nu når du starter helt forfra? (:

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Søn 1 Mar 2015 - 11:29

Bump bump!

Kom glad! Jeg søger igen alle plots, da jeg gerne vil have den lille tosse i spil igen.

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Gæst Søn 1 Mar 2015 - 19:58

Hvis det kunne have interesse, så smider jeg gerne unge Evie på bordet :) Hun er spritny og mangler udfoldelse i emner... :) Skriv gerne her eller i PM, hvis det kunne være interessant at plotte lidt imellem en dæmon og en væsenjæger, der ikke kender alle racer endnu, udover varulv og vampyr :)

Gæst
Gæst


Tilbage til toppen Go down

Dancing with a demon (plots) Empty Sv: Dancing with a demon (plots)

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum