Plot ⤋

Vi befinder os i en fiktiv by, kaldet Di Morga, som er beliggen i Frankrig. Dette sted, vrimler med forskellige væsner, hvis eksistens er ukendt for den omgivende verden, der ikke er klar over de mange racer der befinder sig i verdenen udover nogle typiske mere kendte: Vampyrer og Varulve. I denne by lever de forskellige væsner side om side med hinanden. Dette resulterer i forskellige slag imellem disse, som ofte leder til et større tumult i byen. Tidsperioden er i vor nutid, placeret i Frankrig.

Seneste emner
» Angel and Demon meets // Khá
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptyMan 4 Dec 2023 - 1:29 af Khaa

» Athena Akademiet
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptyTors 11 Mar 2021 - 12:31 af Evelyn Swift

» Maybe a freind? / Apolline
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptyTirs 9 Mar 2021 - 22:33 af Lazarus

» The darkness - [Zakaroff]
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 20:01 af Angelique Dümont

» New experiences - [DuChance]
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 19:58 af Sapphira Dunham

» Out of the ordinary - Nightrage
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptyFre 5 Mar 2021 - 9:07 af Jacintha Phillips

» Saint or Sinner? (Emnesøgning)
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptyTors 4 Mar 2021 - 9:29 af Alistair

» Genkendelighed er farligt
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptyTors 18 Feb 2021 - 21:54 af Lazarus

» Music and alcohol - [Aleksei]
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptyOns 17 Feb 2021 - 12:53 af Aleksei

» Tilbage efter længere pause
What do you want? //Nathan - Page 2 EmptySøn 14 Feb 2021 - 8:25 af Alistair

Nyheder

Mulig race ændring på Engle og Djævle i deres oprindelse. Vigtigt at få det læst, og deltaget i valget om denne ændring skal ske!

Mest aktive brugere denne måned

Statistik
Der er i alt 512 tilmeldte brugere
Den sidst registrerede bruger er ziko41

Vores brugere har i alt skrevet 255494 indlæg i 12833 emner

What do you want? //Nathan

2 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

What do you want? //Nathan - Page 2 Empty Sv: What do you want? //Nathan

Indlæg af Wyatt Moore Tors 17 Jul 2014 - 11:45

Nathan kunne ikke lade være med at smile let da hun snakkede om malerier, det var alligevel imponerende at hun var kunstner: "Imponerende... Det burde du da gøre mere af, og mindre af dette" sagde Nathan med et roligt smil og kiggede let på hende. Han syntes da det var trist at en så køn og dejlig kvinde rendte rundt og slog folk ihjel. Nathan ville ihvertfald ikke finde det særligt passende.

"Kun det... Jeg arbejder som model, det er det eneste jeg laver... Det her er min sidste djævelske mission" sagde han med et stille smil: "Også kan jeg få lov at leve i fred og ro igen" sagde Nathan i et dybt suk. Han kunne bedst lide bare at arbejde som var han et helt normalt menneske, især fordi at der kun var en eneste grund til at han var djævel, og det var hans bror - som han jo slet ikke snakkede med længere.

Som de ankom til lufthavnen steg Nathan roligt ud og holde ligeledes døren for hende, det var jo det mindste han kunne gøre og lige nu ventede han bare på at de skulle afsted og få det overstået: "Du skal ikke tage dig af jeg virker lidt ved siden af mig selv, men jeg bryder mig ikke om de her... Ting" sagde han blot som de roligt gik ind i mod lufthavnen.
Wyatt Moore
Wyatt Moore
Competent (Rank 11)

Antal indlæg : 462

Tilbage til toppen Go down

What do you want? //Nathan - Page 2 Empty Sv: What do you want? //Nathan

Indlæg af Aubrei Tirs 2 Sep 2014 - 18:33

Aubreiane så tænkende på ham, og virkede faktisk lidt smigret. ”Det har du nok ret i.. Men hvis jeg gjorde mere af det og mindre af det her, ville jeg jo ikke kunne hjælpe dig” svarede hun smilende og bed sig en smule i læben. Hun havde faktisk tænkt sig at han skulle være den sidste hun hjalp, medmindre der var en eller anden der virkelig ikke kunne klare sig uden hjælp. Hans ord kom en smule bag på hende, hun så frem for sig. ”Hvis det er din sidste.. vil det så sige at du ikke skal den slags mere? At du er fri så at sige.” spurgte hun let.

Da han holdt døren for hende, som de nåede frem, steg hun let ud sammen med ham. ”tark” sagde hun mildt og gik med ham ind imod lufthavnen. Trak blidt på skuldrene. ”Det skal du slet ikke tænke på.. jeg forstår det godt, det er ikke sjovt” svarede hun mildt og bed sig en smule i læben. Det var da heller ikk fordi hun fandt det sjovt..

Hun lod den ene hånd glide ned i sin lomme, og virkede en smule stille for en stund. ”Så.. hvad skal man når man kommer her ind?” spurgte hun tænkende. Hun havde jo aldrig gjort det her før, så det var meget nyt for hende. Spændende.. Hun så nysgerrigt rundt, der var ikke specielt mange folk lige nu.
Aubrei
Aubrei
Highly competent (Rank 14)

Antal indlæg : 823

Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum